Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків за адресами: просп. Свободи, 213, вул. Кутузова, 15 м Дніпро
Очікувана вартість
6 210 000,00 UAH
UA-2020-08-03-002563-a dd10bd8ac5e548a7a3fd04ac16e8a4d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Іванюшенко

+380567451049 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 12:59
Очікувана вартість: 6 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків за адресами: просп. Свободи, 213, вул. Кутузова, 15 м Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Свободи, 213, вул. Кутузова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінасування: міський бюджет Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінасування: міський бюджет Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 15:26
кап. рем. покр 17.08.docx
17 серпня 2020 15:26
ЗТД кап.рем покр 2 адр 17.08.doc
03 серпня 2020 14:33
ЛК Кап рем покр 2 адр. 03.08.rtf
17 серпня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 15:26
кап. рем. покр 17.08.docx
17 серпня 2020 15:26
ЗТД кап.рем покр 2 адр 17.08.doc
03 серпня 2020 14:33
ТД кап.рем покр 2 адр 03.08.doc
03 серпня 2020 14:33
ЛК Кап рем покр 2 адр. 03.08.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" 6 199 033,20
UAH з ПДВ
6 066 226,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" 6 202 651,88
UAH з ПДВ
6 152 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"

ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
Переможець 6 066 226,43
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
6 066 226,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 10:35
104-2020звіт.pdf укладений
16 березня 2021 09:38
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 11:38
104-2020 ду 3.pdf зміни до договору
12 березня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 10:21
104-2020 ду 2.pdf зміни до договору
25 січня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 11:02
104-2020 ду 1.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 12:06
104-2020.pdf укладений
08 вересня 2020 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів з 2020 р. на 2021 р. Продовження сроку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 104/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Редагування пункта 3.1 договору
Номер договору про закупівлю: 104/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на підставі акту фактично виконаних робіт, уточнення об'ємів виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 104/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 938 992,84
UAH (в тому числі ПДВ 989 832,14 UAH)