Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району Полтавської області. І черга (ПК0-ПК5+0). (Коригування)
Очікувана вартість
12 400 000,00 UAH
UA-2020-08-03-002505-a 2bd4a078df8342048256e180945e6d50
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Лазарєва

+380990207930 us@poltavavodgosp.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01037488
Вебсайт: https://poltavavodgosp.gov.ua/
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Коцюбинського, буд. 6
Контактна особа: Катерина Лазарєва
+380990207930
us@poltavavodgosp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 12:21
Очікувана вартість: 12 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району Полтавської області. І черга (ПК0-ПК5+0).(Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати виконаних робіт після пред'явлення Підрядником рахунка на оплату робіт (далі - рахунок) та після підписання Сторонами акта про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. Замовник має право здійснювати попередню оплату у розмірі до 30% річного обсягу робіт (що не перевищує 30% вартості Договору) для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання. Для отримання авансового платежу у Підрядника має бути відкритий рахунок у державній казначейській службі України. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 серпня 2020 09:08
Електронний цифровий підпис
07 серпня 2020 09:06
Додаток_2.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_6.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_5._Проект_договору.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_7.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_4.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_3.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_1.doc
03 серпня 2020 14:29
Тендерна документація пдф.pdf
07 серпня 2020 09:08
Електронний цифровий підпис
03 серпня 2020 14:45
Електронний цифровий підпис
03 серпня 2020 14:31
Електронний цифровий підпис
07 серпня 2020 09:06
Додаток_2.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_ 2.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_6.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_5._Проект_договору.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_7.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_4.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_3.doc
03 серпня 2020 14:29
Додаток_1.doc
03 серпня 2020 14:29
Тендерна документація пдф.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-002505-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 10 вересня 2020 17:18
Вимога до Замовника
Звернення учасника

03 серпня 2020 року РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) оприлюднив оголошення про закупівлю: «Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району Полтавської області. І черга (ПК0-ПК5+0). (Коригування)», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-002505-a, ID 2bd4a078df8342048256e180945e6d50 (Далі - Закупівля).
Електронний аукціон по Закупівлі проводився електронною системою закупівель 19-го серпня 2020 о 12:54.
Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" - 12 340 074,00 грн;
2) ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" - 9 913 665,60 грн;
3) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К" - 8 871 483,71 грн;
4) ФОП "ФУНТУСОВ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ " - 8 871 483,00 грн.

02 вересня 2020 року Тендерним комітетом Замовника було оприлюднено Протокол №13 від 02.09.2020, відповідно до якого ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" було визнано переможцем Закупівлі.

Повідомляємо, що ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" не погоджується з таким рішенням Замовника, вважає, що позиція Замовника є упередженою, а у тендерній пропозиції ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" наявні порушення умов тендерної документації та підстави для відхилення їх пропозиції
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" надає наступні обґрунтування своєї позиції:

І. Щодо відсутності достатньої кількості працівників

Відповідно до Додатку №6 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям), а саме, п. 2 - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – учаснику потрібно підтвердити наявність необхідного для виконання робіт кваліфікованого персоналу, зокрема:
-Технік-гідротехнік / Інженер гідротехнік (надати копію диплому)
- Інженер з охорони, надати сканкопію або оригінал діючого посвідчення.
- Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій).
ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" у складі тендерної пропозиції було подано Довідку про наявність матеріально-технічної бази № 22 від 17.08.2020 (назва завантаженого файлу – «6.2. Додаток 6 – Довідка працівників .pdf») відповідно до якої ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" зазначило та підтвердило наявність 9 (дев’ять) операторів машин та механізмів, позиції з п. 5 по п. 13 вказаної вище довідки.
Проте у наданій ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність матеріально-технічної бази № 21 від 17.08.2020 (назва завантаженого файлу – «6.1. Додаток 6 – Довідка МТБ .pdf») зазначено про наявність 17 (сімнадцять) машин і механізмів, позиції з п. 1 по п. 17 вказаної вище довідки.

Таким чином ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" не підтвердило наявність достатньої кількості операторів машин та механізмів, що є порушенням вимог тендерної документації та підставою для відхилення пропозиції, а саме не вистачає ще 8 (вісім) операторів машин та механізмів (17 (к-сть техніки) – 9 (к-сть операторів)).

ІІ. Щодо неналежного підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Відповідно до Додатку №6 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям), а саме, п. 1 – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – учаснику потрібно надати на автотранспортні засоби, що є у власності або оренді учасника, оригінали або копії технічних паспортів.

ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" не надало оригінали або копії технічних паспортів щодо:
- Кран (Автогідропідіймач) КС – 3577 МОД 5337 (п. 7 Довідки про наявність матеріально-технічної бази № 21 від 17.08.2020 (назва завантаженого файлу – «6.1. Додаток 6 – Довідка МТБ .pdf»));
- Трактор колісний (бульдозер) Т – 150К (п. 16 Довідки про наявність матеріально-технічної бази № 21 від 17.08.2020 (назва завантаженого файлу – «6.1. Додаток 6 – Довідка МТБ .pdf»));
Таким чином ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" не підтвердило наявність зазначеної у Довідці про наявність матеріально-технічної бази № 21 від 17.08.2020 (назва завантаженого файлу – «6.1. Додаток 6 – Довідка МТБ .pdf» техніки, що є порушенням вимог тендерної документації та підставою для відхилення пропозиції.

ІІІ. Щодо відсутності перекладу документу, що викладений на іноземній мові

Відповідно до п. 7 розділу 1 тендерної документації – Інформація про мову (мови) якою (якими) повинні бути складеними тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.

ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" не надало документ, що викладений на іноземній мові та не містить перекладу на українську мову, а саме, «Технический талон транспортного средства» (даний документ знаходиться у складі завантаженого файлу – «6.1.1. Додаток 6 – Договори оренди-свідотства на ТЗ .pdf»).

Таким чином ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" надало документ, що викладений на іноземній мові та який не містить перекладу на українську мову, що є порушенням вимог тендерної документації та підставою для відхилення пропозиції.

ІV. Щодо відсутності довідки щодо обмеження обсягу та кількості інформації

Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації – Зміст і спосіб подання тендерної пропозиці - всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі *.PDF (Portable Document Format (PDF) — відкритий формат файлу, створений і підтримуваний компанією Adobe Systems, для представлення двовимірних документів у незалежному від пристрою виведення та роздільної здатності вигляді) одним файлом. Цей файл повинен містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. У разі, якщо регламент (порядок, інструкція тощо) електронного майданчика містить обмеження щодо обсягу та кількості інформації, що може бути завантажена учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати витяг з регламенту електронного майданчика та/або посилання на регламент електронного майданчика

ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" не надало витяг з регламенту електронного майданчика та/або посилання на регламент електронного майданчика щодо обсягу та кількості інформації, що може бути завантажена учасником.

Таким чином ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" порушило одразу дві вимоги тендерної документації:
- Не завантажено всі документи одним файлом;
- Не надано витяг з регламенту електронного майданчика та/або посилання на регламент електронного майданчика щодо обсягу та кількості інформації, що може бути завантажена учасником.

Враховуючи викладене, та керуючись вимогами Тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО:
1. Повторно здійснити аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" по закупівлі: Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району Полтавської області. І черга (ПК0-ПК5+0). (Коригування), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-002505-a, ID 2bd4a078df8342048256e180945e6d50 та врахувати зазначені у даному зверненні обґрунтування не відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" вимогам, що зазначені у тендерній документації.
2. Визнати пропозицію учасника ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" такою, що не відповідає вимогам, що визначені Замовником у Тендерній документації щодо закупівлі: Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району Полтавської області. І черга (ПК0-ПК5+0). (Коригування), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-002505-a, ID 2bd4a078df8342048256e180945e6d50.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 17:18
Вимога до Замовника

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-08-000003 ● 53bfc6a59da24d4c8f37985140ef92bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-09-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-09-08 15:46:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-08-03-002505-a 03.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто

2020-10-05 13:14:34

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 жовтня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 01037488, Україна, м. Полтава, вул. Коцюбинського, буд. 6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Берегоукріплювальні заходи на Кременчуцькому водосховищі в районі с. Мозоліївка Глобинського району Полтавської області. І черга (ПК0-ПК5+0).(Коригування), 12400000UAH, 45240000-1, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 2bd4a078df8342048256e180945e6d50, 2020-08-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 08 вересня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.08.2020. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. Відповідно до пункту 4 розділу 3 Замовник у тендерній документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. Проте, в недотримання вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону Замовник не зазначив відлік часу з якого тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФУНТУСОВ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ " 9 000 158,65
UAH з ПДВ
8 871 483,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К" 12 371 483,71
UAH з ПДВ
8 871 483,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 9 913 665,60
UAH з ПДВ
9 913 665,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУПОЛ ТРАНС" 12 340 074,00
UAH з ПДВ
12 340 074,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 19:35
sign.p7s
18 серпня 2020 19:33
Технiчне_завдання.pdf
18 серпня 2020 19:33
Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 19:33
Проект_договору.pdf
18 серпня 2020 19:33
Працiвники.pdf
18 серпня 2020 19:33
МТБ.pdf
18 серпня 2020 19:33
Довiдка_ст_17.pdf
18 серпня 2020 19:33
Виписка_з_EДР.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ССР_8.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ССР_7.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ОС_2-3_2.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ОС_2-3_1.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ОС_2-2_2.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ОС_2-2_1.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ОС_2-1_2.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ОС_1-1_2.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ОС_1-1_1.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ОПРОС_2-3.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ОПРОС_2-2.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ОПРОС_2-1.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ОПРОС_1-1.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ЛС1_2-3-1.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ЛС1_1-1-2.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ИВР.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ДЦ_5.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ДЦ_4.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ДЦ_3.pdf
18 серпня 2020 19:33
88_ДЦ_ДЦ_2.pdf
18 серпня 2020 19:33
88.imd
18 серпня 2020 19:33
Фунтусов_Д._В..PDF

Публічні документи

18 серпня 2020 20:30
sign.p7s
18 серпня 2020 20:09
28_Довідка стаття 17 ч.2.pdf
18 серпня 2020 20:09
27_Довідка стаття 17 п.13.pdf
18 серпня 2020 20:09
26_Довідка стаття 17 п.12.pdf
18 серпня 2020 20:09
25_Довідка стаття 17 п.6.pdf
18 серпня 2020 20:09
24_Довідка стаття 17 п.5.pdf
18 серпня 2020 20:09
20_Проект договору.pdf
18 серпня 2020 20:09
4_Статут.pdf
18 серпня 2020 20:09
6_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
18 серпня 2020 20:09
2_Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 20:09
7_Довідка з банку.pdf
18 серпня 2020 20:09
1_Реєстр документів.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 22:27
sign.p7s

Публічні документи

11 вересня 2020 14:52
sign.p7s
10 вересня 2020 13:52
sign.p7s
10 вересня 2020 13:51
Довідка МВС.7z
10 вересня 2020 13:51
Довідка банкрутство.pdf
18 серпня 2020 15:07
sign.p7s
18 серпня 2020 15:06
14.Кошторис.rar
18 серпня 2020 15:06
7.Довідки ст 17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФУНТУСОВ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ "
#2767418658
Відхилено 8 871 483,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 11:27
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К"
#13965957
Відхилено 8 871 483,71
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 11:49
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Відхилено 9 913 665,60
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 12:54
ТОВ "КУПОЛ ТРАНС"
#39323607
Переможець 12 340 074,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУПОЛ ТРАНС"
#39323607
12 340 074,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 вересня 2020 17:07
Договір 14.09.pdf укладений
16 вересня 2020 16:44

Актуальні тендери

До пошуку