Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Антисептичні засоби
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-08-03-002459-b ● 7ec402f37b1f43a791cb88cbfc0ea0ee
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський Палац дітей та юнацтва |
Код ЄДРПОУ: | 02141207 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
Контактна особа: |
Шапаренко Олександр Павлович +380442808492 kpdu.dzo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 23:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2020 23:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 23:10 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 шт
Антисептичні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 серпня 2020
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 23:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 23:05 |
Оголошення про проведення допорогової закупівлі Антисептичні засоби ІІ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогів
Дата подання: 04 серпня 2020 11:01
Дата відповіді: 04 серпня 2020 18:10
Шановний замовнику!
Серед основних принципів здійснення державних закупівель закріплені: недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, добросовісна конкуренція серед учасників. Відповідно до ч. З ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (надалі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За результатами ознайомлення з тендерною документацією, вважаємо що ТД містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема і нашого підприємства, а також суперечать законодавству, у зв'язку з наступним: у Додатку 3 до ТД Замовник зазначає конкретний засіб та його виробника без зазначення "або аналог". В тому ж Додатку 3 до ТД розбірливими буквами прописано: "аналоги не пропонувати", що суперечить всім принципам державних закупівель та чинному законодавству. На сьогоднішній день українські виробники пропонують якісну продукцію, що не поступається якістю та технічними характеристиками зазначеній в ТД Замовником. Продукція має всі необхідні дозвільні документи, реєстрацію МОЗ та ін.
Просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації, в частині виробників та аналогів відповідно до чинного Законодавтва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо про наступне.
Відповідно до проведеного аналізу, в тому числі і в електронній системі закупівель, закупівлі Антисептичних засобів проходили в багатьох областях України. Дана інформація є загальнодоступною для всіх і в електронній системі закупівель, і в інших засобах інформації, з якою за бажанням можна ознайомитись в будь-який час. Замовником прийнято рішення встановити у Документації ту марку Антисептичних засобів, яка забезпечать якісну дезінфекцію та відповідає вимогам Замовника. Замовником не порушено права потенційних учасників та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію. Під час проведення закупівлі пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Підсумовуючи розгляд вашого звернення, на думку Замовника у оголошенні відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до технічних вимог документації в цій частині.
Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з інформації про його технічні та якісні характеристики яка є у вільному доступі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо про наступне.
Відповідно до проведеного аналізу, в тому числі і в електронній системі закупівель, закупівлі Антисептичних засобів проходили в багатьох областях України. Дана інформація є загальнодоступною для всіх і в електронній системі закупівель, і в інших засобах інформації, з якою за бажанням можна ознайомитись в будь-який час. Замовником прийнято рішення встановити у Документації ту марку Антисептичних засобів, яка забезпечать якісну дезінфекцію та відповідає вимогам Замовника. Замовником не порушено права потенційних учасників та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію. Під час проведення закупівлі пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Підсумовуючи розгляд вашого звернення, на думку Замовника у оголошенні відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до технічних вимог документації в цій частині.
Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з інформації про його технічні та якісні характеристики яка є у вільному доступі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002459-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 05 серпня 2020 10:56
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення допорогової закупівлі
Шановний Замовнику!
В додатку №3 вимого до предмету закупівлі Антисептичні засоби (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-002459-b), Замовником зазначено конкретної назви товару з їхніми детальними технічними характеристиками, тобто Замовник допускає подачу еквівалентів, а от аналоги вказаної продукції не пропонувати зазначає Замовник, що також підтверджується відповіддю на запитання в закупівлі. Крім того, Замовником в п. 14 Інша інформація вимагається надання порівняльної таблиці з метою підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, що є доказом того, що замовник все ж допускає до розгляду еквіваленти.
Адже, еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогової закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без зазначення про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Крім того, просимо звернути увагу Замовника на те, що на дезінфікуючі засоби проводиться державна реєстрація, яка може підтверджуватись свідоцтвом про державну реєстрацію дезінфікуючих засобів, яке чинне до закінчення строку дії державної реєстрації дезінфекційного засобу. Також у відповідності ПОРЯДОКУ державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) зазначено, що за результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній. Протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру. Реєстр розміщується на офіційному веб-сайті МОЗ для вільного доступу. Тобто свідоцтво про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу на сьогоднішній день не видається. Інформацію щодо реєстрації дезінфікуючих засобів можна перевірити за посиланням http://moz.gov.ua/vidkriti-dani?preview=1. Тож, вимога про те, що дезінфікуючий засіб має міститись у державному реєстру за 2020 рік є некоректною та дискримінаційною, оскільки як за 2018 рік так і за 2019 рік у Реєстрах міститься інформація про реєстрацію дезінфікуючих засобів та термін дії реєстрації. Також на підтвердження державної реєстрації дезінфікуючих засобів МОЗ на запит видає листи щодо переліку зареєстрованих засобів.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в додаток №3 вимого до предмету закупівлі Антисептичні засоби , якими передбачали можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів Дезінфекційних засобів, а також внести зміни в Оголошення частині надання інформації про реєстрацію дезінфікуючих засобів (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-002459-b).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути
Згорнути
В додатку №3 вимого до предмету закупівлі Антисептичні засоби (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-002459-b), Замовником зазначено конкретної назви товару з їхніми детальними технічними характеристиками, тобто Замовник допускає подачу еквівалентів, а от аналоги вказаної продукції не пропонувати зазначає Замовник, що також підтверджується відповіддю на запитання в закупівлі. Крім того, Замовником в п. 14 Інша інформація вимагається надання порівняльної таблиці з метою підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, що є доказом того, що замовник все ж допускає до розгляду еквіваленти.
Адже, еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогової закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без зазначення про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Крім того, просимо звернути увагу Замовника на те, що на дезінфікуючі засоби проводиться державна реєстрація, яка може підтверджуватись свідоцтвом про державну реєстрацію дезінфікуючих засобів, яке чинне до закінчення строку дії державної реєстрації дезінфекційного засобу. Також у відповідності ПОРЯДОКУ державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) зазначено, що за результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній. Протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру. Реєстр розміщується на офіційному веб-сайті МОЗ для вільного доступу. Тобто свідоцтво про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу на сьогоднішній день не видається. Інформацію щодо реєстрації дезінфікуючих засобів можна перевірити за посиланням http://moz.gov.ua/vidkriti-dani?preview=1. Тож, вимога про те, що дезінфікуючий засіб має міститись у державному реєстру за 2020 рік є некоректною та дискримінаційною, оскільки як за 2018 рік так і за 2019 рік у Реєстрах міститься інформація про реєстрацію дезінфікуючих засобів та термін дії реєстрації. Також на підтвердження державної реєстрації дезінфікуючих засобів МОЗ на запит видає листи щодо переліку зареєстрованих засобів.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в додаток №3 вимого до предмету закупівлі Антисептичні засоби , якими передбачали можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів Дезінфекційних засобів, а також внести зміни в Оголошення частині надання інформації про реєстрацію дезінфікуючих засобів (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-002459-b).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2020 20:44
Відповідь на вимогу від 05.08.2020, 10:56. ID: UA-2020-08-03-002459-b.a1
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено Замовником з дотриманням вимог Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами, зокрема статті 10 та статті 14 Закону.
Умови оголошення та документації не порушують ні чиїх прав та законних інтересів, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації.
В той же час, згідно чинного законодавства України не визначено вичерпних критеріїв та класифікаційних ознак поняття «дискримінації», в тому числі у сфері публічних закупівель.
З урахуванням практики розгляду скарг щодо порушення законодавства з питань публічних закупівель органом оскарження вбачається, що дискримінаційними можуть вважатись умови, що створюють нерівні умови для участі у торгах для різних учасників, що є правомочними на участь у торгах (наприклад, вимога щодо необхідності подання документу, що не є обов’язковим згідно чинного законодавства для здійснення господарської діяльності, тощо).
Згідно абзацу 2 п. 4 статті 14 У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. У цій статті вказано може вказати але не зобов’язаний.
Отже за таких обставин відсутні факти, які б свідчили про створення перешкод для участі будь-кого з потенційних учасників, кожен з яких фактично має змогу ознайомитись зі змістом документації та надати відповідні документи пропозиції, що вимагаються замовником. Також повідомляємо, що товар який є предметом закупівлі продають близько 50 – ти організацій.
Отже, з урахуванням норм Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» від 19 вересня 2019 року № 114-IX вимоги оголошення та документації є такими, що забезпечують конкуренцію та участь необмеженого кола потенційних учасників, не є дискримінаційними та анти конкурентними.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено Замовником з дотриманням вимог Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами, зокрема статті 10 та статті 14 Закону.
Умови оголошення та документації не порушують ні чиїх прав та законних інтересів, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації.
В той же час, згідно чинного законодавства України не визначено вичерпних критеріїв та класифікаційних ознак поняття «дискримінації», в тому числі у сфері публічних закупівель.
З урахуванням практики розгляду скарг щодо порушення законодавства з питань публічних закупівель органом оскарження вбачається, що дискримінаційними можуть вважатись умови, що створюють нерівні умови для участі у торгах для різних учасників, що є правомочними на участь у торгах (наприклад, вимога щодо необхідності подання документу, що не є обов’язковим згідно чинного законодавства для здійснення господарської діяльності, тощо).
Згідно абзацу 2 п. 4 статті 14 У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. У цій статті вказано може вказати але не зобов’язаний.
Отже за таких обставин відсутні факти, які б свідчили про створення перешкод для участі будь-кого з потенційних учасників, кожен з яких фактично має змогу ознайомитись зі змістом документації та надати відповідні документи пропозиції, що вимагаються замовником. Також повідомляємо, що товар який є предметом закупівлі продають близько 50 – ти організацій.
Отже, з урахуванням норм Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» від 19 вересня 2019 року № 114-IX вимоги оголошення та документації є такими, що забезпечують конкуренцію та участь необмеженого кола потенційних учасників, не є дискримінаційними та анти конкурентними.
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002459-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР 7", Код ЄДРПОУ:41524966
Дата подання: 18 серпня 2020 09:59
Незрозуміла та не ясна причина відмови
Ви відмовили учасникам, в т.ч. ТОВ МАСТЕР 7, які офіційно закуповують антисептик КЛІН СТРІМ у завода виробника. ТОВ МАСТЕР 7 є офіційним дилером заводу. проте фоп Парфенюк Тарас не купує продукцію у ТОВ КЛІН СТРІМ, тому не зрозуміло що, та якої якості він планує Вам поставити. На сайті виробника чітко зазначено , що тільки він має право виготовляти антисептик та бідь-яке інше цого виробництво є контрафактом. Більш детально - http://www.cleanstream.com.ua/ukr/contact-ukr . Також ві обрали переможця з найбільш високою ціною серед учасників по незрозумілим причинам., які просимо пояснити причину відмови ТОВ МАСТЕР 7. ПРосимо пояснити причину обрання переможцем з найбільш високою ціною та товаром сумнівного походження - не оригіналом продукції.. Також РЕКОМЕНДУЄМО Вам перевірити походження антисетика КЛІН СТРІМ у ФОП, якого Ві обрали переможцем. у протилежному випадку для з'ясування даного питання ми повінні будемо звернутись до компетентних органів
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 11:24
Доброго дня!
Шановний учасник ТОВ "МАСТЕР 7" вашу пропозицію було відхилено тому, що ви не надали у своій пропозиції технічну специфікацію згідно вимог цього оголошення, у вигляді порівняльної таблиці згідно додатку 3 оголошення.
Шановний учасник ТОВ "МАСТЕР 7" вашу пропозицію було відхилено тому, що ви не надали у своій пропозиції технічну специфікацію згідно вимог цього оголошення, у вигляді порівняльної таблиці згідно додатку 3 оголошення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" |
25 080,00
UAH з ПДВ
|
17 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЯЦЕНКО О.В. |
20 054,00
UAH з ПДВ
|
18 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР 7" |
19 700,00
UAH з ПДВ
|
18 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
30 075,00
UAH з ПДВ
|
30 075,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Парфенюк Тарас Володимирович |
40 000,00
UAH з ПДВ
|
40 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" #39382835 |
Відхилено |
17 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 11:29
|
ФОП ЯЦЕНКО О.В. #2445219980 |
Відхилено |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 12:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР 7" #41524966 |
Відхилено |
18 999,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 14:41
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
30 075,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:08
|
ФОП Парфенюк Тарас Володимирович #2944413432 |
Переможець |
40 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2020 11:54
|
Договір | укладений |
24 серпня 2020 11:52
|