Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники та освітлювальна арматура (Світильники вуличні світлодіодні 140 Вт)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-08-03-002377-b ● c1d6d2f32f864a12bde2399e671be988
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХМЕЛЬНИЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 21321108 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 25 |
Контактна особа: |
Волчинський Володимир Вікторович +380973323749 miskesvitlo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 18:57 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 18:57 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 12:38 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".Під час проведення процедури закупівлі усі документи та інформація, що мають відношення до тендерної пропозиції та готуються (складаються) безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
Світильники вуличні світлодіодні 140 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29008, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Чехова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання Замовником фінансування на свій рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 18:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 18:52 |
1.8 Додаток 8.docx | |
03 серпня 2020 18:52 |
1.7 Додаток 7.docx | |
03 серпня 2020 18:52 |
1.6 Додаток 6.docx | |
03 серпня 2020 18:52 |
1.5 Додаток 5.docx | |
03 серпня 2020 18:52 |
1.4 Додаток 4.docx | |
03 серпня 2020 18:52 |
1.3 Додаток 3.docx | |
03 серпня 2020 18:52 |
1.2 Додаток 2.docx | |
03 серпня 2020 18:52 |
1.1 Додаток 1.docx | |
03 серпня 2020 18:52 |
Тендерна документація - світильники.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 04 серпня 2020 11:05
Дата відповіді: 05 серпня 2020 13:19
Доброго дня. Відповідно до п.1, п. 2, п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Згідно з п. 19 Додатку 4 ТД Замовник вимагає від потенційних Учасників такий документ: RG 1 (свідоцтво про фотобіологічну безпечність). Відповідно до чинного законодавства України, даний документ є додатком основного документу Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (ПКМУ №1067 від16.12.2015р). Світлодіодні світильники, що мають Декларацію про відповідність Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (ПКМУ №1067 від16.12.2015р) вже включають в себе відповідність параметрам, що зазанчаються в RG 1. Зважаючи на вище вказане, просимо Замовника прибрати даний документ, так як він не є обов`язковим і всі дані цього документу вже містяться в Декларації про відповідність Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (ПКМУ №1067 від16.12.2015р). Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином, вимагаючи даний документ, Замовник порушує п.1, п. 2, п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", що є основою всіх публічних закупівель України.
Також хочу звернути Вашу увагу, щодо Примітки вказаної в Додатку 4: якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками. Ви не маєете права вимагати в потенційних Учасників конкретних показників, таким чином Ви порушуєте ті ж самі принципи, що вказані в п.1, п. 2, п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", Учасник може надавати аналог або еквівалент з показниками, що є не гіршими від тих, що зазначає Замовник, проте Ви вказуєте, що технічні характеристики повинні бути чітко як хочете Ви, що суперечить законодавству України та дискримінує потенційних Учасників.
Дуже шкода, але відкривши вашу закупівлю чітко проглядається ознаки корупційної діяльності, а саме вибору вже конкретного виробника, прописуючи закупівлю повністю під конкретний світильник, а також вимагаючи документи, які в таких самих закупівлях навіть не згадуються, так як порушують основні принципи публічних закупівель.
Відслідковуючи минулі закупівлі Замовника, можна навіть зрозуміти, які саме світильники переможуть в даній закупівлі, але ж так не повинно бути.
Просимо Вас переглянути Ваші вимоги, щодо технічного завдання та щодо предмету закупівлі, та внести коррективи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Під час встановлення вимог у тендерній документації на закупівлю світильників замовник керувався вимогами та нормами чинного законодавства України. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до п.4. ч. 2 ст. 22 Замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби), а також у ч.3 ст.22 зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. ДСТУ EN 60598-1:2015 на Світильники -вимоги та відповідні випробування цього стандарту охоплюють класифікацію, маркування, механічну та електричну конструкції та фотобіологічну безпеку. Згідно п.19 Додатку 4ТД вимагається представити свідоцтво, яким виробник гарантує рівень фотобіологічої безпеки RG1. Документ має на меті підтвердити якість використання світлодіодів та блока живлення, як основних і важливих компонентів світильника.Враховуючи наявність широкого кола установ та організацій, акредитованих на проведення випробувань на відповідність встановленим в тендерній документації вимогам, кожен з учасників ринку має можливість отримати вищезазначені документи та підтвердити якість та відповідність запропонованого товару, та не створює дискримінаційних вимог до потенційних Учасників.Зважаючи на це замовник має право включити до тендерної документації документ RG1 (свідоство про фотобіологічну безпечність), що не суперечить п.1, п.2,п.4ч1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». На зазначені в тендерній документації документи замовник прийме, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Також відповідно до Тендерної документації п. 3.1.9. у разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документів, то він надає лист-роз'яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Що ж стосується вимоги, що ми не маємо права вимагати в потенційних Учасників конкретних показників, то частиною 1 ст.23 Передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів. Також ч.4. ст.23 Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Вимоги, які відображені в технічних характеристиках Замовника, залежать від виробничої необхідності та специфіки роботи. Технічна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, інші вимоги вказують та описують товар що вказані таблиці додатка 4 з характеристиками не містять конкретних показників та зазначаються словами чи символами - ,, не більше, не менше, ±’’ , крім тих заміна яких призвела б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням та основними технічними характеристиками оголошеної закупівлі. Учасникам дозволяється пропонувати кращий за своїми технічними характеристиками товар але з аргументованими поясненнями покращення якості.Тендерна документація не містить ознак дискримінації учасників, та розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за запитання.
Що ж стосується вимоги, що ми не маємо права вимагати в потенційних Учасників конкретних показників, то частиною 1 ст.23 Передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів. Також ч.4. ст.23 Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Вимоги, які відображені в технічних характеристиках Замовника, залежать від виробничої необхідності та специфіки роботи. Технічна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, інші вимоги вказують та описують товар що вказані таблиці додатка 4 з характеристиками не містять конкретних показників та зазначаються словами чи символами - ,, не більше, не менше, ±’’ , крім тих заміна яких призвела б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням та основними технічними характеристиками оголошеної закупівлі. Учасникам дозволяється пропонувати кращий за своїми технічними характеристиками товар але з аргументованими поясненнями покращення якості.Тендерна документація не містить ознак дискримінації учасників, та розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за запитання.
Техническое задание
Дата подання: 04 серпня 2020 11:32
Дата відповіді: 04 серпня 2020 15:49
Добрый день. Интересует п. 17, 18 ТЗ, а именно каким образом должен крепится светильник к вертикальной опоре? Так же в пунктах 17 и 18 у Вас разные показатели угла наклона, п. 17 - (-+15), а в п. 18 - ( 1) как это понимать?
Відповідь: Доброго дня. Що до Вашого питання по пункту 17 технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме способу кріплення на опору - мається на увазі кріплення на вертикальну опору за допомогою кронштейну діаметром труби 32 – 46 мм. Що до Вашого питання з приводу пунктів 17 – 18 технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, повідомляємо що пунктом 17 визначається значення параметру регулювання кута нахилу світильника, а пунктом 18 - крок зміни кута нахилу при регулюванні. Дякуємо за запитання.
Технічне завдання
Дата подання: 05 серпня 2020 14:16
Дата відповіді: 07 серпня 2020 16:15
Ви вказуєте, що Згідно п.19 Додатку 4ТД вимагається представити свідоцтво, яким виробник гарантує рівень фотобіологічої безпеки RG1. Документ має на меті підтвердити якість використання світлодіодів та блока живлення, як основних і важливих компонентів світильника.Враховуючи наявність широкого кола установ та організацій, акредитованих на проведення випробувань на відповідність встановленим в тендерній документації вимогам, кожен з учасників ринку має можливість отримати вищезазначені документи та підтвердити якість та відповідність запропонованого товару, та не створює дискримінаційних вимог до потенційних Учасників.Зважаючи на це замовник має право включити до тендерної документації документ RG1 (свідоство про фотобіологічну безпечність), що не суперечить п.1, п.2,п.4ч1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Проте, промоніторивши ринок України хочу зауважити, що даний документ видає тільки Полтавастандартметрологія.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми зацікавлені в створенні безпечного, затишного, надійного міста, невід’ємною частиною якого є зовнішнє освітлення. У зимовий час місто активно проводить під світлом вуличних ліхтарів ( хтось повертається з роботи, діти гуляють, громадський транспорт працює). Комфортне та якісне освітлення не призводить до втоми ( діти грають на майданчиках, водії працюють за кермом громадського транспорту і не тільки), що впливає на здоров’я та безпеку громадян нашого міста. Ми не володіємо інформацією стосовно того хто займається в цьому напрямку, але якщо цей документ можливо отримати в Україні, то ми будемо прагнути до створення комфортного міста. До того ж є представники європейських компаній які мають якісну продукцію з усім пакетом документів та сертифікатів. Ми розглядаємо усі варіанти та оберемо оптимальний для нас продукт відповідно до тендерних вимог. Дякуємо за запитання.
Технічне завдання
Дата подання: 05 серпня 2020 15:32
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:16
Доброго дня. Відповідно до Додатку 4 виникло питання, а саме: - ТУ або ДСТУ або інша технічна документація, згідно якої виробляється продукція (титульна сторінка). Як ми зрозуміли повністю ТУ або ДСТУ викаладти не потрібно, достатньо лише титульної сторінки?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Додатку 4, а саме:- ТУ або ДСТУ для підтвердження можна надати титульну сторінку. Дякуємо за запитання.
Додаток 5
Дата подання: 05 серпня 2020 16:21
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:17
Проект договору має бути заповнений чи просто завірений?
Відповідь: Доброго дня! Проект договору може бути просто завірений. Дякуємо за запитання.
Технічні характеристики світильників
Дата подання: 06 серпня 2020 16:22
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:24
Доброго дня!
Хочемо уточнити деякі положення тендерної документації, а саме: відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі (додаток 4 ТД) Світловіддача світильника повинна бути не менше 130 Лм/Вт. Хочемо зазначити, що при світловому потоці світильника 17200 Лм та потужності 140 Вт, світловіддача світильника не може бути більше 130 Лм/Вт (17200 Лм : 140 Вт = 122,8 Лм/Вт).
На підставі вищевказаного, просимо внести зміни до технічних характеристик предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У тендерній пропозиції зазначено, що світильник має бути не більше 140 Вт, при цьому світловий потік має бути не менше 17200 Лм. Це обумовлено тим, що замовник бажає отримати більш ефективні світильники. Наприклад: можливо постачати світильники з ефективністю 155 Лм/Вт, що вже при потужності 115 Вт надає економію енергії у порівнянні з світильниками 140 Вт. Тому, щоб не притискати права інших вітчизняних виробників тому й обумовлені дані технічні характеристики. Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002377-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛЕВТЕХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39780751
Дата подання: 07 серпня 2020 20:10
Дискримінація участник
Відповідно до п.1, п. 2, п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Згідно Додатку 4 до ТД прописані критерії товару, виробництво яких здійснюється лише одним виробником, тому надання товару який є еквівалентом унеможливлюється.
Дані вимоги до якісних та технічних характеристик вказані такі, які підходять лише під виробника, який даний товар виготовляє лише під замовлення. Виникає тоді питання, Як Замовник міг прописати такі вимоги??? Беручи до уваги відомих світових виробників з відмінною репутацією, в асортимент яких не входять товари даного асортименту з гарантійним терміном 7 років.
Просимо привести вимоги до тих технічних, якісних характеристик товару, які не будуть порушувати принципи недискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку 4 до ТД прописані критерії товару, виробництво яких здійснюється лише одним виробником, тому надання товару який є еквівалентом унеможливлюється.
Дані вимоги до якісних та технічних характеристик вказані такі, які підходять лише під виробника, який даний товар виготовляє лише під замовлення. Виникає тоді питання, Як Замовник міг прописати такі вимоги??? Беручи до уваги відомих світових виробників з відмінною репутацією, в асортимент яких не входять товари даного асортименту з гарантійним терміном 7 років.
Просимо привести вимоги до тих технічних, якісних характеристик товару, які не будуть порушувати принципи недискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 17:03
Добрий день! Відповідно до законодавства України товар, який продавець(постачальник) передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві. У Нашій тендерній документації зазначено Гарантійний строк (за законом може бути встановлений строк, протягом якого Постачальник гарантує якість продукції) на продукцію не менше семи років. Тобто протягом гарантійного строку, на підставі Акту, підписаного сторонами, постачальник зобов’язаний здійснити заміну Продукції, якщо виявлені недоліки стались з його вини або з вини виробника, а не внаслідок порушення Покупцем правил користування та зберігання Продукції. Заявлена вимога має на меті обрати рішення, яке не погіршує характеристик світильника, а навпаки дасть варіант, який буде гарантовано і довго працювати для міста, адже гарантійний термін можна вважати показником надійності товару. Замовник не вважає вимогу дискримінаційною і згідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію відповідно до законодавства, та яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник скористався своїм правом про іншу інформацію. Вимога не задоволена. Дякуємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" |
738 000,00
UAH з ПДВ
|
711 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА" |
855 000,00
UAH з ПДВ
|
713 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІВВ СІСТЕМС" |
823 500,00
UAH з ПДВ
|
796 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Електротехнічна компанія Е-НЕКСТ-УКРАЇНА" |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
823 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" #34849153 |
Переможець |
711 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 16:21
|
Примітка.docx | укладений |
01 червня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 15:42
|
Додаткова угода _4.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 16:49
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:41
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:18
|
додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 08:09
|
договір66В.pdf | укладений |
10 вересня 2020 08:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 66В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 66В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 66В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли до взаємної згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі в 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 66В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 вересня 2020 — 31 травня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сума виконання основого договору за 2020 рік становить 568 800,00 грн. (п’ятсот шістдесят вісім тисяч вісімсот гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ Сума виконання по Додатковій угоді №2 від 31.12.2020 року до Договору про закупівлю товару №66В від 10.09.2020 р. (20% угода) становить 0 грн 00 коп. |