Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 3 у с. Піски, Житомирського району, Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
3 716 501,00 UAH
UA-2020-08-03-002362-a d2c07f34e2fe4811a13b3795fa763bed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 14:13
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 14:13
Початок аукціону: 20 серпня 2020 15:49
Очікувана вартість: 3 716 501,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 583,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 3 у с. Піски, Житомирського району, Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12431, Україна, Житомирська область, с. Піски Житомирського району, вул. Шкільна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ" 3 707 677,00
UAH з ПДВ
3 707 677,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТА ТЄХ" 3 711 847,74
UAH з ПДВ
3 711 847,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 12:44
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:43
МВС Жеребко.pdf
02 вересня 2020 12:43
Довідка ч. 2 ст. 17 Закону.PDF
02 вересня 2020 12:43
Довідка НАЗК юр особа.zip
02 вересня 2020 12:43
Довідка НАЗК посадова.zip
02 вересня 2020 12:43
Банкрутство.pdf
22 серпня 2020 12:06
Електронний підпис
18 серпня 2020 20:59
Електронний підпис
18 серпня 2020 20:58
Кошторис.rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (15).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (14).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (13).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (12).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (11).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (10).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (9).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (8).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (7).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (6).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (5).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (4).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (3).rar
18 серпня 2020 20:58
Кошторис (2).rar
18 серпня 2020 20:58
55. Проект договору.pdf
18 серпня 2020 20:58
54. Гарантія банку.zip
18 серпня 2020 20:58
44. МВС Жеребко.pdf
18 серпня 2020 20:58
43.imd
18 серпня 2020 20:58
43. Ліцензія.pdf
18 серпня 2020 20:58
31. Довідки ст17.pdf
18 серпня 2020 20:58
13. Довідка банкрутство.pdf
18 серпня 2020 20:58
7. Фінансова звітність.pdf
18 серпня 2020 20:58
5. Установчі.rar
18 серпня 2020 20:58
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 14:30
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:29
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:26
20Св-во ПДВ.pdf
18 серпня 2020 14:26
24Виписка_ЄДРПОУ_копія.pdf
18 серпня 2020 14:26
25 Статистика.pdf
18 серпня 2020 14:26
Реєстр документів.pdf
18 серпня 2020 14:26
28Довідка довкілля.pdf
18 серпня 2020 14:26
16Баланс_квитанція.pdf
18 серпня 2020 14:26
09Протокол№1.pdf
18 серпня 2020 14:26
07Довідка ст.17 Закону.pdf
18 серпня 2020 14:26
18Договірна ціна_ПІски.pdf
18 серпня 2020 14:26
05Довідка пацівники.pdf
18 серпня 2020 14:26
04Довідка МТБ.pdf
18 серпня 2020 14:26
03Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"

ТОВ "ІТА ТЄХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"
#42458956
Рішення скасоване 3 707 677,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:44
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"
#42458956
Переможець 3 707 677,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 14:50

Вимога про усунення невідповідностей

У формі 1 Додатку 6 , Відомість про обладнення, відсутні Машино-механізми,які враховані у складі Загально виробничих витратах

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"
#42458956
3 707 677,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:47
17965_ТОВ_БК_БУДМОНОЛІТ_Гарантія_09_09_2020.pdf укладений
10 вересня 2020 16:38
90-20.pdf укладений
10 вересня 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:52
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили продовжити термін дії договору до 31.12.2021, Додаток №2 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 90-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML