Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова
Digital mammography system
Очікувана вартість
7 500 000,00 UAH
UA-2020-08-03-002281-b 9ecb862eb53c4f45a17ff7485308ffa3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Цисар

04124927190977503830
+380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КНП "Центральна районна лікарня"Житомирської райради
Код ЄДРПОУ: 01991671
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська область обл., с.Станишівка, шоссе Сквирське, 3
Контактна особа: Ольга Цисар
04124927190977503830, +380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The Central District Hospital Public Utility of the Zhytomyr Regional Council
National ID: 01991671
Contact point: Olha Tsysar
04124927190977503830, +380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 15:36
Початок аукціону: 17 вересня 2020 15:36
Очікувана вартість: 7 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 03 серпня 2020 17:13
Enquiries until: 28 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 10:00
Planned auction date: 17 вересня 2020 15:36

Information

Estimated total value: 7 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 75 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
ДК 021:2015 , код 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини Код за класифікатором НК 024-2019: 37672 - Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова 33110000-4 Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine - Digital mammography system (37672 Stationary mammographic x-ray system, digital) Місцезнаходження замовника:12430, Житомирська область. Житомирський р-н. с. Станишівка,шосе Сквирське,3100 Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н с.Станишівка, шосе Сквирське,3
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова

Digital mammography system
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Детально викладено в Проекті договору про закупівлю. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимог Тендерної документації. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:14
Тендерна документація мамо.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-25-000037 ● f767ac3d141a4dd8a1c2a89874e53e3b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.09.2020
№ 67

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.09.2020 № 67.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-08-03-002281-b Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 20 жовтня 2020 року 20 жовтня 2020 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок), відповідно до якого встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі, тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону, не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі. Комунальне некомерційне підприємство «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Житомирської районної ради (до 23.10.2020 року - Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня" Житомирської районної ради, змінено назву відповідно до рішення до рішення Житомирської районної ради №1117 від 20.10.2020 (далі - Замовник) зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів у відповідності до вимог ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ознайомившись із викладеним у Висновку, встановлено, що він ґрунтується на наступному: 1. На порушення вимог п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону, опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. На порушення вимог ч. 5 ст. 17 Закону та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник в таблиці 2 Додатку № 2 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій підтвердження відсутності підстав відхилення, визначених у п. 2, 4 та 11, ч. 1 ст. 17 Закону, тобто надання документального підтвердження інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 3. На порушення вимог ч. 6 ст. 17 Закону, тендерна документація Замовника не містить інформації щодо способу надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону. 4. Замовником допущено до аукціону тендерні пропозиції учасників ТОВ «Алконт-Сервіс» та ТОВ «Медгарант». За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «Алконт-Сервіс» та ТОВ «Медгарант» не відповідали умовам тендерної документації. Відповідно до підпункту 4.11 пункту 4 Таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання проєкту договору згідно з Додатком № 4 тендерної документації з приміткою «Згодні з істотними умовами договору». Проте, у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Алконт-Сервіс» та ТОВ «Медгарант» надано проєкти договорів згідно Додатку № 4 тендерної документації без зазначення примітки «Згодні з істотними умовами договору», чим не дотримано вимоги підпункту 4.11 пункту 4 Таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації. 5. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 04.08.2020 року (дата подання тендерної пропозиції ТОВ «Алконт-Сервіс») та станом на 16.10.2020 року відсутня інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме: характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу) кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ «Алконт-Сервіс» Євтушенко Валентини Вікторівни. 6. Замовником на порушення вимог частин 10 та 12 статті 29 Закону, продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Алконт-Сервіс» на відповідність вимогам тендерної документації після проведення електронного аукціону, при тому що вказану пропозицію тендерним комітетом Замовника відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.09.2020 року вже було розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій. Замовник категорично не погоджується з вказаним Висновком та вважає за необхідне надати дані аргументовані заперечення з огляду на наступне. 1. Щодо відсутності в оголошенні інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Статтею 21 Закону визначено порядок оприлюднення оголошення в електронній системі закупівель та вимоги до інформації, яку повинно містити таке оголошення. Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Замовником було складено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-08-03-002281-b шляхом заповнення електронної форми та опубліковано 03.08.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Зазначене оголошення в повному обсязі містить всю інформацію, передбачену ст. 21 Закону, в тому числі інформацію про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції. Так, на другій сторінці Оголошення, в табличній формі «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», стовпчик 2 «Опис» вказано: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимог Тендерної документації». 3 Окрім Оголошення, інформацію щодо мови, якою повинно бути складено тендерну пропозицію зазначено в тендерній документації на закупівлю по предмету ДК 021:2015 , код 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (пп. 7.2, п. 7 розділу І тендерної документації (надалі – ТД), стор. 3). Таким чином, Замовником повністю дотримано вимоги щодо інформації, яка зазначається в оголошенні, передбачену ст. 21 Закону, в повному обсязі опубліковано таку інформацію, а тому в даному випадку відсутні будь-які порушення. 2. Щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій підтвердження відсутності підстав відхилення, визначених у п. 2, 4 та 11, ч. 1 ст. 17 Закону. Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Документальним підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначених у ст. 17 Закону є документи, що видаються органами, уповноваженими на надання відповідної інформації. Такі підтверджуючі документи містять обов’язкові реквізити у визначеному законодавством порядку та печатки уповноважених органів. До таких документів належать зокрема: довідки МВС України, ДПІ України, витяги з Єдиних державних реєстрів. Відповідно до інформації, що міститься в таблиці 2 «Вимоги визначені статтею 17 Закону» Додатку 1 тендерної документації (стор. 23 ТД): Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій ст. 17 Закону, подається учасником у довільній формі, однією довідкою із виокремленням кожної підстави. Довідка у довільній формі надається учасником за власноручним підписом (або підписом уповноваженої особи учасника) та має інформаційний характер. Під час розгляду тендерних пропозицій, Замовник перевіряє інформацію щодо кожного учасника, що оприлюднена у відкритих реєстрах. Надання учасником такої довідки у довільній формі не являється документальним підтвердженням відсутності підстав для відмови, визначених ст. 17 Закону. Таким чином, Замовник не вимагає від учасників процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі з підстав, передбачених ст. 17 Закону, а тому порушення встановленні у Висновку у даному випадку відсутні. 3. Щодо інформації про спосіб надання переможцем процедури закупівлі документів. Відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. 4 Відповідно до інформації, що міститься в таблиці 2 «Вимоги визначені статтею 17 Закону» Додатку 1 тендерної документації (стор. 26 ТД): - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 та Таб. 2 цього Додатку. Таким чином тендерна документація Замовника містить інформацію щодо способу надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених ст. 17 Закону, а тому твердження у Висновку про відсутність такої інформації є необґрунтованим та безпідставним. Порушення Замовником ч. 6 ст. 17 Закону відсутні. 4. Щодо відповідності тендерних пропозицій учасників ТОВ «Алконт-Сервіс» та ТОВ «Медгарант». Відповідно до підпункту 4.11 пункту 4 «Інші документи» Таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання проекту договору згідно з Додатком № 4 тендерної документації з приміткою «Згодні з істотними умовами договору» (стор. 22 ТД). Учасник ТОВ «Алконт-Сервіс» на виконання пп. 4.11. п. 4 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації надав у складі тендерної пропозиції проект Договору (файл 04 вересня 2020 18:09 Проект договору про закупівлю з порядком змін його умов.pdf). На кожній сторінці наданого ТОВ «Алконт-Сервіс» проекту договору проставлено примітку «Згодні з істотними умовами договору» за підписом директора ТОВ «Алконт-Сервіс» Р.М. Євтушенко, скріплено печаткою та проставлено дату 01.09.2020 року: Таким чином, ТОВ «Алконт-Сервіс» належним чином виконано вимогу пп. 4.11. п. 4 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації. Учасник ТОВ «Медгарант» на виконання пп. 4.11. п. 4 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації надав у складі тендерної пропозиції проект Договору (01 вересня 2020 15:42 Квал. частина.pdf). На останній сторінці наданого ТОВ «Медгарант» проекту договору (стор. 84 файлу Квал.частина.pdf) проставлено примітку «Згодні з істотними умовами договору» за підписом директора ТОВ «Медгарант» Кривокобильської О.Ф. та скріплено печаткою: Таким чином, учасниками ТОВ «Алконт-Сервіс» та ТОВ «Медгарант» належним чином виконано вимоги пп. 4.11. п. 4 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації, а тому встановлені у Висновку порушення щодо невиконання даної вимоги відсутні. 5. Щодо інформації передбаченої п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Відповідно до ст. 9 Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Згідно до ст. 17-1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осію, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» документи, що подаються заявником для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. Для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника щорічно, починаючи з наступного року з дати державної реєстрації юридичної особи, протягом 14 календарних днів подаються такі документи: 1) заява про підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника; 2) структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства; 3) витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент; 4) нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента. Також, необхідно зазначити, що відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осію, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» обов’язкове подання документів визначених ст. 17-1 даного закону буде здійснюватися лише після затвердження структури власності юридичної особи та лише у наступних випадках: - державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі; - державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до відомостей про розмір статутного капіталу, розміри часток у статутному капіталі чи склад учасників товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю; - державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа; - державна реєстрація створення, внесення змін до відомостей та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи. Згідно з Розділом Х Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Таким чином, до дня набрання чинності нормативно-правового акту, яким буде затверджена форма та зміст структури власності юридичної особи, подання державному реєстратору документів для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника для проведення реєстраційних дій не вимагається. Слід зазначити, що форма та структура власності встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері запобігання і протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення та затверджується Міністерством юстиції України. Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день структура власності юридичної особи за формою та змістом не затверджена. Враховуючи все вищезазначене інформація про кінцевого бенефіціарного власника, що міститься в п. 9 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осію, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та повинна відображатись в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань може бути внесена лише після затвердження Міністерством юстиції України структури власності юридичної особи, в тому числі інформація щодо характеру та міри (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). Окремо звертаємо увагу, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відносно ТОВ «Алконт-Сервіс» (код ЄДРПОУ 34291733) міститься наступна інформація: перелік засновників (учасників) юридичної особи: Євтушенко Валентина Вікторівна, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 03164, місто Київ, Підлісна, будинок 2, квартира 89, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 35000,00. Кінцевий бенефіціарний власник (контролер) Євтушенко Валентина Вікторівна, Україна, 03164, м. Київ, Підлісна, будинок 2, квартира 89. 7 розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду): 35000,00 грн Також, зазначаємо, що розмір статутного капіталу (фонду) ТОВ «Алконт-Сервіс» дорівнює розміру внеску Євтушенко Валентини Вікторівни до статутного капіталу (фонду), що в свою чергу вказує на пряме володіння 100 відсотковою часткою у статутному капіталі ТОВ «Алконт-Сервіс». Таким чином, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 04.08.2020 року (дата подання тендерної пропозиції ТОВ «Алконт-Сервіс») та станом на 16.10.2020 року належним чином відображено інформацію щодо кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ «Алконт-Сервіс» Євтушенко Валентини Вікторівни, а тому встановлені у Висновку порушення в даному випадку відсутні. 6. Щодо повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Частиною 12 ст. 29 Закону визначено, що якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. 17.09.2020 року відбувся аукціон в процедурі відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015, код 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини. Найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію учасника ТОВ «Алконт- Сервіс». 24.09.2020 року Замовником опубліковано повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції через складність та специфіку закупівлі, з метою раціонального використання коштів та недопущення порушень норм законодавства, з метою проведення аналізу та належної оцінки тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам Закону (файл 24 вересня 2020 15:39 2020-09-24-0009.pdf). 16.10.2020 року Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Алконт- Сервіс». Таким чином, у відповідності до вимог ч. 10 ст. 29 Закону, за результатами аукціону від 17.09.2020 року, на якому визначено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Алконт- Сервіс», Замовник у строк, що не перевищує п’яти робочих днів (24.09.2020 року) оприлюднив обґрунтоване повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. В подальшому, у строк, що не перевищив 20 робочих днів, а саме 16.10.2020 року було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. В даному випадку Замовником було дотримано всі вимоги ст. 29 Закону, а тому відсутні будь-які порушення, визначені у Висновку. Щодо посилання у Висновку на порушення ч. 12 ст. 29 Закону звертаємо увагу, що Замовником не порушено 20-денний термін на розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій (тендерні пропозиції учасників були подані 01.09.2020 року, проведення оцінки тендерних пропозицій відбулося – 17.09.2020 року). Відповідно до ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Підсумовуючи все вищезазначене, зазначаємо, що Замовником було проведено процедуру закупівлі у повній відповідності до вимог Закону, з дотриманням принципів визначених ст. 5 Закону, а тому в даному випадку відсутні будь-які порушення та підстави для відміни торгів.

2020-10-26 15:46:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до ч.10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Житомирської районної ради (змінено назву відповідно до рішення Житомирської районної ради №1117 від 20 жовтня 2020 року, до 23.10.2020 року - Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня» Житомирської районної ради) зазначає, що 30 жовтня 2020 року до Житомирського окружного адміністративного суду було подано адміністративний позов (вихідний №_1669 від 29 жовтня 2020 року)про визнання протиправним та скасування висновку Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу UA-M-2020-09-25-000037 процедури закупівлі UA-2020-08-03-002281-b. Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку зареєстровано в Житомирському окружному адміністративному суді 30 жовтня 2020 року за вхідним № 240/18883/20 від 30.09.2020
Дата публікації: 02 листопада 2020

Документи:

02 листопада 2020 16:36
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 вересня 2020
UA-2020-08-03-002281-b9ecb862eb53c4f45a17ff7485308ffa3
Найменування: КНП "Центральна районна лікарня"Житомирської райради
Код ЄДРПОУ: 01991671
Місцезнаходження: 12430, Україна, Житомирська область обл., с.Станишівка, шоссе Сквирське, 3
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 вересня 2020 17:11
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:11
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:44
Технічна частина.pdf
01 вересня 2020 15:42
Квал. частина.pdf
01 вересня 2020 15:35
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

07 вересня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:34
Документи переможця
22 жовтня 2020 16:34
Довідка МВС
22 жовтня 2020 16:34
Довідка з ЄР корупція ЮО
22 жовтня 2020 16:34
Довідка з ЄР банкрутство
22 жовтня 2020 16:34
Довідка з ЄР корупція ФО
22 жовтня 2020 16:34
Довідка ДПІ
04 вересня 2020 18:11
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:11
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:09
6 Інші документи.pdf
04 вересня 2020 18:09
5 Право підпису.pdf
04 вересня 2020 18:09
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 вересня 2020 18:09
4 Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС 7 490 000,00
UAH з ПДВ
7 415 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 7 495 000,00
UAH з ПДВ
7 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:34
Документи переможця
22 жовтня 2020 16:34
Довідка МВС
22 жовтня 2020 16:34
Довідка з ЄР корупція ЮО
22 жовтня 2020 16:34
Довідка з ЄР банкрутство
22 жовтня 2020 16:34
Довідка з ЄР корупція ФО
22 жовтня 2020 16:34
Довідка ДПІ
04 вересня 2020 18:11
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:11
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:09
6 Інші документи.pdf
04 вересня 2020 18:09
5 Право підпису.pdf
04 вересня 2020 18:09
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 вересня 2020 18:09
4 Технічна частина.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 17:11
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:11
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:44
Технічна частина.pdf
01 вересня 2020 15:42
Квал. частина.pdf
01 вересня 2020 15:35
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС
#34291733
Переможець 7 415 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС
#34291733
7 415 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 11:11
2020-11-11-0001.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 11:10
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:23
2020-11-03-0006.pdf укладений
03 листопада 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви КНП
Номер договору про закупівлю: 9/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 415 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 485 093,46 UAH)