Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта на ділянці км 13+950 – км 34+300, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
13 864 475,00 UAH
UA-2020-08-03-002232-b 49f873ec92e0425d877b02754309433a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 11:25
Очікувана вартість: 13 864 475,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта на ділянці км 13+950 – км 34+300, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пункт 4.3 договору - Розрахунки за виконані роботи у розмірі до 70% від загальної вартості Договору здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Пункт 4.6 договору - Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (30% від загальної вартості Договору) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме позитивного експертного звіту та документів визначених у п. 8.9 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:56
Тендерна документація.PDF
03 серпня 2020 16:56
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-06-000008 ● 9e6fcb14cc73401ba6adc2eb5943fd9a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 жовтня 2020 12:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.10.2020 № 60

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 06.10.2020 № 60

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-08-03-002232-b 03.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-13 15:04:04

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта на ділянці км 13+950 – км 34+300, Харківська область», очікуваною вартістю 13 864 475,00 грн, ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-03-002232-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та пункту 10.1 розділу Х «Забезпечення виконання зобов’язань за Договором» Договору від 11.09.2020 № Т71-Х13пдКР/20, укладеному Вами з Державним підприємством-Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор», Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії, на суму 1% від вартості договору.
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога Державним підприємством-Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор», (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-16 16:41:57

Пояснення

Служба автомобільних доріг у Харківській області у відповідь на Ваш запит від 13.10.2020р. щодо моніторингу закупівлі «Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта на ділянці км 13+950 – км 34+300, Харківська область», очікуваною вартістю 13 864 475,00 грн, ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-03-002232-b) надає наступне пояснення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення

2020-11-02 09:51:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 10 828 154,00
UAH з ПДВ
9 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Технодар-Днепр 11 172 229,75
UAH з ПДВ
10 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 11 200 000,00
UAH з ПДВ
11 029 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Союзтранспроект 12 783 000,00
UAH з ПДВ
11 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 15:37
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:36
Dovidka_20220320660890892299.pdf
31 серпня 2020 15:36
Dovidka_20220320660890892299.pdf.p7s
31 серпня 2020 15:35
public_doc.pdf
31 серпня 2020 15:35
public_doc.p7s
31 серпня 2020 15:35
Стаття 17 на переможця.pdf
26 серпня 2020 13:33
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:31
Свідоцтво GS 08Plus 1852496.pdf
18 серпня 2020 15:22
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:21
Банківська гарантія.7z
18 серпня 2020 15:21
11.Трудові Працівників.7z
18 серпня 2020 15:21
7. Обладнання.7z
18 серпня 2020 15:21
Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

19 серпня 2020 08:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 07:58
проект договору.pdf
19 серпня 2020 07:58
працівники.pdf
19 серпня 2020 07:58
обладнання.pdf
19 серпня 2020 07:58
Гарантійний лист.PDF
19 серпня 2020 07:58
банковская гарантия.zip
19 серпня 2020 07:58
аналог договір .pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:22
Ліцензія гарантія.pdf
18 серпня 2020 16:22
G8051.20.7z
18 серпня 2020 16:22
14 Довідка ліцензії.pdf
18 серпня 2020 16:22
13_8_Повірки.zip
18 серпня 2020 16:21
13_7 Довідка МТБ.pdf
18 серпня 2020 16:21
13_5 Довідка МТБ офіс.pdf
18 серпня 2020 16:21
13_4 Інвентарні карти.pdf
18 серпня 2020 16:21
13_2 Договори_на_ПЗ.zip
18 серпня 2020 16:21
13_1 Довідка МТБ ПЗ.pdf
18 серпня 2020 16:21
07 Гарантійний лист.pdf
18 серпня 2020 16:21
06_1 Статут.pdf
18 серпня 2020 16:21
03 Довідка за ст. 17.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:05
27.Гарантія.rar
18 серпня 2020 16:05
26.Субпідрядники 2-2.rar
18 серпня 2020 16:05
25.Субпідрядники 2-1.rar
18 серпня 2020 16:05
24.Субпідрядники 1.rar
18 серпня 2020 16:04
19.Довідка Активи.pdf
18 серпня 2020 16:04
18.Приміщення.rar
18 серпня 2020 16:04
15.Довідка на ГІПа.pdf
18 серпня 2020 16:04
10.Аналогічний договір.rar
18 серпня 2020 16:04
8.Свідоцтво.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ Технодар-Днепр

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

ТОВ Союзтранспроект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 9 999 999,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 15:58

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей – В свідоцтві про повірку приймача GPS GS08 № 301 від 27.01.2020р. на лицьовій стороні зазначено заводський № - 1852496, а на зворотному боці свідоцтва зазначено заводський № - 1857353. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Додатково на техніку/обладнання, яке потребує повірку, надати копію свідоцтва про повірку вимірювальної техніки/ обладнання. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
9 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:28
Додаткова угода 10.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 15:20
Додаткова угода 9 Т71-Х13пдКР-20.PDF зміни до договору
31 серпня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 11:58
Додаткова угода 8 Т71-Х13пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
02 серпня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 13:09
Додаткова угода 7 Т71-Х13пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
21 липня 2021 13:09
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 11:25
Додаткова угода 5 Т71-Х13пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
21 травня 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 16:39
Додаткова угода 4 Т71-Х13пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
29 квітня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 14:46
Т71-Х13пдКР-20.PDF укладений
11 вересня 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно абз.2 п.3.6 Договору, у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: Т71-Х13пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.2.6.3, абз.2 п.3.6 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: Т71-Х13пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1.6 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 2). Згідно п.2.6.2, п.2.7 Договору, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. Сторони дійшли згоди внести зміни до Зведеного кошторису на проектні і вишукувальні роботи (Додаток № 3).
Номер договору про закупівлю: Т71-Х13пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.5, п.2.6.3 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із виникненням обставин, що не залежать від Підрядника і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт та викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: "3.1. Роботи виконуються по 31 серпня 2021 року, відповідно Календарного графіку виконання робіт."
Номер договору про закупівлю: Т71-Х13пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.5, п.2.6.3 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із виникненням обставин, що не залежать від Підрядника і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт по 31 грудня 2021 року
Номер договору про закупівлю: Т71-Х13пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.2.6.4 Договору та керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт)
Номер договору про закупівлю: Т71-Х13пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 999 998,65
UAH (в тому числі ПДВ 1 666 666,44 UAH)