Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання функцій замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: "Капітальний ремонт з переплануванням приймального та дитячого відділень КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П." під відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги по вул. І.Франка,113 в м.Хуст"
Очікувана вартість
280 953,60 UAH
UA-2020-08-03-002125-a 1ead51f7f3554e2da56678ec4d4a4e62
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Мештер

+380314255073 knpkhustcrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА"ХУСТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43221703
Місцезнаходження: 90454, Україна , Закарпатська обл., Хустський р-н, смт. Вишково, площа Центральна, буд. 17
Контактна особа: Олександра Мештер
+380314255073
knpkhustcrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 14:47
Очікувана вартість: 280 953,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 404,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання функцій замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: "Капітальний ремонт з переплануванням приймального та дитячого відділень КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П." під відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги по вул. І.Франка,113 в м.Хуст"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м.Хуст, вул.Івана Франка 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 13:58
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
03 серпня 2020 13:58
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 05 серпня 2020 21:21
Дата відповіді: 06 серпня 2020 13:35
Просимо Вас відкоригувати вимоги Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Таблиця 1 , Критерії підпункт 1.1 Довідка про працівників в примітці №1 Досвід роботи за фахом , та к як він не відповідає ст.5 п.4 ЗУ "Про публічні закупівлі", підтвердженням досвіду роботи за фахом є сертифікат.
Відповідь: Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено обмежень щодо переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Одночасно слід зазначити, що вимога щодо 8-річного досвіду роботи інженерів з технічного нагляду заявлена з метою укладання договорів з надійними учасниками ринку, у яких є достатній досвід роботи в даній сфері, та які відповідають кваліфікаційним критеріям, визначеним Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 „Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи” для професії інженер технічного нагляду.Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» - технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України.Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.Враховуючи вимоги Закону та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом.Таким чином, виходячи з вищезазначених норм, чітко вбачається взаємозалежність між досвідом (правом) з виконання технічного нагляду за об’єктами будівництва (нове будівництво, реконструкція, модернізація, технічне переоснащення та капітальний ремонт) та наявністю кваліфікаційного сертифікату.Більше того, звертаємо Вашу увагу, що на виконання вищезазначених норм, Замовником в примітках Додатку 2 до Оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-002125-a ) чітко було зазначено, - що на підтвердження відповідного досвіду з виконання технічного нагляду за об’єктами будівництва необхідно надати сертифікати інженера з технічного нагляду.
А отже встановлення відповідних вимог Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Таблиця 1 , Критерії підпункт 1.1 Довідка про працівників в примітці №1 безпосередньо впливають на якість робіт, що не може бути розцінено як дискримінаційні умови в розумінні положення ст. 5 п. 4 З.У. "Про публічні закупівлі"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-002125-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39592454
Дата подання: 25 серпня 2020 20:06
Про невідповідність переможця процедури
Відповідно до «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору» №01 від 05.08.2020 тендерної пропозиції ФОП Довгань П.С. подано тільки 1 працівника, який має відповідну кваліфікацію - Довгань Петро Семенович. Що підтверджується ще одним документом тендерної документації учасника – «Лист – роз’яснення» від 05.08.2020р. № 02, де вказано: «Фізична особа – підприємець Довгань Петро Семенович, здійснює технічний нагляд самостійно, як інженер з технічного нагляду не використовуючи працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених чинним законодавством України…».
А в розрахунку вартості робіт з технічного нагляду та утримання служби замовника (Додаток 1 до договору) учасник ФОП Довгань П.С. включає 2 особи: один інженер з технічного нагляду для «Утримання служби замовника», інший – для «Здійснення технічного нагляду», що суперечить вимогам ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Де, відповідно до пункту 5.8.13 до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) зведеного кошторисного розрахунку включаються кошти на утримання служби замовника ( включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в обґрунтованому розмірі до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7.
Отже, учасником свідомо завищено кошторисний розрахунок , оскільки інженер для «Здійснення технічного нагляду» вже входить в «Утримання служби замовника», а не додається додатково.
Це прямо обумовлено у вимогах п.5.8.13 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, а саме: «… якщо функції замовника здійснює структурний підрозділ підприємства, який утримується за рахунок основної діяльності, кошти на утримання служби замовника до зведеного розрахунку вартості об’єкта будівництва не включаються, що обумовлюється вихідними даними проектування».
Приймаючи таку пропозицію і укладаючи угоду на таких умовах Замовник бере на себе відповідальність за понесення незаконних видатків бюджетних коштів , а уповноважена особа , одноосібно, являється відповідальною за наявний потенційний конфлікт інтересів , що є корупційним правопорушенням і тягне за собою відповідальність згідно чинного законодавства.
Враховуючи викладене, вимагаю:
Скасувати рішення згідно протоколу № 7 від 25.08.2020р. про визнання переможцем закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-08-03-002125-a ФОП Довгань Петра Семеновича.
У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо звертатися в Національне антикорупційне бюро України ,Прокуратуру України та ДАСУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 16:44
Надати на Вимогу ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"(Код ЄДРПОУ:39592454) аргументацію щодо причин щодо відхилення їх вимоги та відмовити у задоволенні вимоги, виходячи з наступного:
В своїй вимозі ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" зазначає, що в розрахунку вартості робіт з технічного нагляду та утримання служби замовника (Додаток 1 до договору) учасник ФОП Довгань П.С. включає 2 особи: один інженер з технічного нагляду для «Утримання служби замовника», інший – для «Здійснення технічного нагляду», що суперечить вимогам ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», де відповідно до пункту 5.8.13 до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) зведеного кошторисного розрахунку включаються кошти на утримання служби замовника ( включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в обґрунтованому розмірі до 2,5 % від підсумку глав 1-9, графа 7.
Отже, учасником свідомо завищено кошторисний розрахунок , оскільки інженер для «Здійснення технічного нагляду» вже входить в «Утримання служби замовника», а не додається додатково.
Як правове обгрунтування своєї вимоги ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" посилається на п.5.8.13 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, при цьому зазначаючи: «… якщо функції замовника здійснює структурний підрозділ підприємства, який утримується за рахунок основної діяльності, кошти на утримання служби замовника до зведеного розрахунку вартості об’єкта будівництва не включаються, що обумовлюється вихідними даними проектування».
Звертаємо Вашу увагу, що Ваша вимога є безпідставною та необгрунтованою, так як Ви в своїй вимозі посилаєтесь на абз. 1 п. 5.8.13 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» в редакції, яка на сьогоднішній день втратила чинність.
Так, згідно Наказу НАЦІОНАЛЬНОГО ОРГАНУ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» (ДП «УкрНДНЦ») № 102 від 16 квітня 2018 року прийняті зміни до національних нормативних документів з наданням чинності з 01 червня 2018 року «Зміна № 2 до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - згідно якого, абз. 1 пункту 5.8.13. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» викладено в новій редакції, а саме:
«До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1 – 9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3%) у разі його залучення. Розмір вищезазначених коштів приймається за відповідними розрахунками. По об'єктах будівництва, спорудження яких здійснюється із залученням іноземних кредитів, наданих під державні гарантії, на стадії складання інвесторської кошторисної документації кошти на покриття витрат з надання послуг інженером-консультантом визначаються за обґрунтовуючими розрахунками в межах ліміту коштів, обчислених з використанням указаного показника, якщо інше не передбачено міжнародними договорами. Витрачання коштів здійснюється на підставі обґрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людинодня, погодженого із замовником».
Додаток 1 до проекту договору Учасника ФОП Довгань П.С. «розрахунок вартості з технічного нагляду та утримання служби замовника» в повній мірі відповідає вимогам положенню абз. 1 п. 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (в редакції 2018 року).
Отже враховуючи вищевикладене, Ваша вимога є безпідставною, надуманою та необгрунтованою, такою що не відповіає вимогам положенню абз. 1 п. 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (в редакції 2018 року) та ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не було порушено прав та охоронюваних законом інтересів учасника спрощеної закупівлі ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" та спрямована на думку замовника на штучне затягування процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002125-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39592454
Дата подання: 27 серпня 2020 11:48
Невідповідність законодавству України вибору переможця
Як правове обгрунтування своєї вимоги ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" посилається на п.5.8.13 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 саме в новій редакції, у відповідності із даними тендерної пропозиції ФОП Довгань П.С. , а саме:
«Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору» №01 від 05.08.2020 – де вказаний тільки 1 (Один!) працівник - Довгань Петро Семенович , який має кваліфікацію інженера з технічного нагляду ІІ категорії (будівництво) , а не інженера-консультанта, чи іншого фахівця служби замовника.
Ваше покликання на те, що : «… окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3%) у разі його залучення.» є безпідставними, і суперечать тендерній пропозиції учасника. Оскільки учасником ФОП Довгань П.С. в тендерній пропозиції надано «Лист – роз’яснення» від 05.08.2020р. № 02, де вказано: «Фізична особа – підприємець Довгань Петро Семенович, здійснює технічний нагляд самостійно, як інженер з технічного нагляду не використовуючи працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених чинним законодавством України…».
В розрахунку вартості робіт з технічного нагляду та утримання служби замовника (Додаток 1 до договору) учасник ФОП Довгань П.С. включає окремими рядками 2 особи, що є безпідставним , оскільки він здійснює технічний нагляд самостійно, не використовуючи працю фізичних осіб. безпідставно трактується Вами, як вимога зміни до національних нормативних документів з набранням чинності з 01 червня 2018 року «Зміна № 2 до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», згідно Наказу НАЦІОНАЛЬНОГО ОРГАНУ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» (ДП «УкрНДНЦ») № 102 від 16 квітня 2018 року
Виходячи із поданих учасником ФОП Довгань П.С. документів – працюватиме 1 особа , тоді як кількість людино/днів згідно розрахунку складає 59, що, враховуючи термін надання послуг до 25.10.2020., суперечить нормам тривалості робочого часу на 2020 рік, затвердженим Мінсоцполітики України від 2.07.2019р. № 1133/0/206-19 та нормам законодавства про працю. Оскільки , згідно затверджених норм в період з вересня 2020 року (дати укладення договору)до 25 жовтня наявно тільки 38 робочих днів.
!!!! Крім того, Довгань Петро Семенович , інженер з технічного нагляду ІІ категорії (будівництво) згідно сертифікату АТ № 005091, не має права здійснювати технічний нагляд , за об’єктами будівництва, котрі відповідно до робочого проекту об’єкту відноситься до класу наслідків CC2, відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 08.08.2017 № 192 .
Згідно з п.1 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ , наданих Вами як Додаток 1до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-08-03-002125-a «Виконання функцій замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: "Капітальний ремонт з переплануванням приймального та дитячого відділень КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П." під відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги по вул. І.Франка,113 в м.Хуст"(ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) : « Відповідно до робочого проекту об’єкт відноситься до класу наслідків CC2».
Вкотре, наголошуємо, що укладення такої угоди призведе до незаконних видатків з бюджетних коштів, що в час дії пандемії коронавірусу є неприпустимим і карним. Пересмикуване трактування норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 , нормативних документів Мінрегіону України та лобіювання інтересів ФОП Довгань П.С. свідчить про наявний потенційний конфлікт інтересів між уповноваженою особою замовника, що являється корупційним правопорушенням і тягне за собою відповідальність згідно чинного законодавства
Враховуючи викладене, вимагаю: Скасувати рішення згідно протоколу № 7 від 25.08.2020р. про визнання переможцем закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-08-03-002125-a ФОП Довгань Петра Семеновича. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо звертатися в Національне антикорупційне бюро України ,Прокуратуру України та ДАСУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2020 14:25
Щодо питання порядку денного:
Як правове обгрунтування своєї вимоги ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" посилається на п.5.8.13 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 саме в новій редакції, у відповідності із даними тендерної пропозиції ФОП Довгань П.С. , а саме: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору» №01 від 05.08.2020 – де вказаний тільки 1 (Один!) працівник - Довгань Петро Семенович , який має кваліфікацію інженера з технічного нагляду ІІ категорії (будівництво) , а не інженера-консультанта, чи іншого фахівця служби замовника. Ваше покликання на те, що : «… окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3%) у разі його залучення.» є безпідставними, і суперечать тендерній пропозиції учасника. Оскільки учасником ФОП Довгань П.С. в тендерній пропозиції надано «Лист – роз’яснення» від 05.08.2020р. № 02, де вказано: «Фізична особа – підприємець Довгань Петро Семенович, здійснює технічний нагляд самостійно, як інженер з технічного нагляду не використовуючи працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених чинним законодавством України…». В розрахунку вартості робіт з технічного нагляду та утримання служби замовника (Додаток 1 до договору) учасник ФОП Довгань П.С. включає окремими рядками 2 особи, що є безпідставним , оскільки він здійснює технічний нагляд самостійно, не використовуючи працю фізичних осіб. безпідставно трактується Вами, як вимога зміни до національних нормативних документів з набранням чинності з 01 червня 2018 року «Зміна № 2 до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», згідно Наказу НАЦІОНАЛЬНОГО ОРГАНУ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» (ДП «УкрНДНЦ») № 102 від 16 квітня 2018 року Виходячи із поданих учасником ФОП Довгань П.С. документів – працюватиме 1 особа , тоді як кількість людино/днів згідно розрахунку складає 59, що, враховуючи термін надання послуг до 25.10.2020., суперечить нормам тривалості робочого часу на 2020 рік, затвердженим Мінсоцполітики України від 2.07.2019р. № 1133/0/206-19 та нормам законодавства про працю. Оскільки , згідно затверджених норм в період з вересня 2020 року (дати укладення договору)до 25 жовтня наявно тільки 38 робочих днів. !!!! Крім того, Довгань Петро Семенович , інженер з технічного нагляду ІІ категорії (будівництво) згідно сертифікату АТ № 005091, не має права здійснювати технічний нагляд , за об’єктами будівництва, котрі відповідно до робочого проекту об’єкту відноситься до класу наслідків CC2, відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 08.08.2017 № 192 . Згідно з п.1 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ , наданих Вами як Додаток 1до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-08-03-002125-a «Виконання функцій замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: "Капітальний ремонт з переплануванням приймального та дитячого відділень КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П." під відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги по вул. І.Франка,113 в м.Хуст"(ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) : « Відповідно до робочого проекту об’єкт відноситься до класу наслідків CC2». Вкотре, наголошуємо, що укладення такої угоди призведе до незаконних видатків з бюджетних коштів, що в час дії пандемії коронавірусу є неприпустимим і карним. Пересмикуване трактування норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 , нормативних документів Мінрегіону України та лобіювання інтересів ФОП Довгань П.С. свідчить про наявний потенційний конфлікт інтересів між уповноваженою особою замовника, що являється корупційним правопорушенням і тягне за собою відповідальність згідно чинного законодавства Враховуючи викладене, вимагаю: Скасувати рішення згідно протоколу № 7 від 25.08.2020р. про визнання переможцем закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-08-03-002125-a ФОП Довгань Петра Семеновича.
Уповноважена особа Замовника вважає за необхідне відмовити в задоволені Вимоги Учасника ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" виходячи з наступного:
1. Відповідно до абз. 2 ч.14 ст.14 Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (далі – Закон) Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В свою чергу Учасник звернувся з Вимогою «про скасування рішення згідно протоколу № 7 від 25.08.2020р. про визнання переможцем закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-08-03-002125-a ФОП Довгань Петра Семеновича», що не відповідає вимогам вищезазначеної норми Закону.

Отже враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002125-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39592454
Дата подання: 27 серпня 2020 12:58
Порушення тендерного законодавства при визначенні переможця
В зв’язку з тим, що пропозицію ПП «ЮеМСІ Холдинг» відхилено Вами безпідставно, а саме :
- В даті «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, за предметом закупівлі: Виконання функцій замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: "Капітальний ремонт з переплануванням приймального та дитячого відділень КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П." під відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги по вул. І.Франка,113 в м.Хуст" ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт/ ID 1ead51f7f3554e2da56678ec4d4a4e62» поставлено помилково назва місяця «липень» замість «серпень» , що підтверджується текстом самої довідки , а саме: оголошення за таким ідентифікатором закупівлі було розміщено вами тільки 03 серпня 2020 року! Тому довідка із посиланням на ID 1ead51f7f3554e2da56678ec4d4a4e62 оголошення , котре було розміщене на електронному майданчику закупівель 03 серпня 2020 року не могла бути видана 11 липням 2020 року. Така помилка є механічною, формальною, котра не вливає ні на сам предмет закупівлі ні на суму тендерної пропозиції,і тому замовником повинна нехтуватись, як несуттєва.
- Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого ЄСВ подана нами вірно, у відповідності до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого ЄСВ, який затверджений наказом Мінфіну від 14.04.2015 р. № 435 (далі — Порядок № 435).
Відповідно до п. 1 р. ІІ Порядку № 435, звіт до фіскальних органів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за основним місцем взяття на облік як платника ЄСВ, до 20 числа місяця, наступного за звітним. Термін подання тендерних пропозицій за предметом закупівлі: Виконання функцій замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: "Капітальний ремонт з переплануванням приймального та дитячого відділень КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П." під відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги по вул. І.Франка,113 в м.Хуст" ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт/ ID 1ead51f7f3554e2da56678ec4d4a4e62, встановлений системою закупівель був з 07.08.2020р. до 12.08.2020р. 00-00 год. Нами було подано в тендерній документації звіт за попередній звітний місяць – червень 2020р. , оскільки за липень 2020 р. звіт подається до 20.08.2020 , що є пезніше крайнього терміну подання тендерних пропозицій.
Враховуючи те , що помилка , допущена при подачі тендерної документації ПП «ЮеМСІ Холдинг» є несуттєвою, котрою можна знехтувати, а невідповідність кваліфікаційним вимогам ФОП Довгань Петро Семенович є такою, котра не підлягає виправленню і дана особа не може здійснювати технічний нагляд на об’єкті закупівлі, пропоную:
1. Скасувати протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.08.2020року № 4 та від 25.08.2020року № 7.
2. Прийняти рішення щодо акцептування пропозиції ПП «ЮеМСІ Холдинг», про що скласти протокол і розмістити на сайті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2020 13:32
Щодо питання порядку денного:
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" звернулося до Замовника з вимогою в порядку абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону в якій просить «Скасувати протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.08.2020року № 4 та від 25.08.2020року № 7. 2. Прийняти рішення щодо акцептування пропозиції ПП «ЮеМСІ Холдинг», про що скласти протокол і розмістити на сайті», посилаючись на те, що на думку учасника ним «В даті «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, за предметом закупівлі: Виконання функцій замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: "Капітальний ремонт з переплануванням приймального та дитячого відділень КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П." під відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги по вул. І.Франка,113 в м.Хуст" ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт/ ID 1ead51f7f3554e2da56678ec4d4a4e62» поставлено помилково назва місяця «липень» замість «серпень» , що підтверджується текстом самої довідки , а саме: оголошення за таким ідентифікатором закупівлі було розміщено вами тільки 03 серпня 2020 року! Тому довідка із посиланням на ID 1ead51f7f3554e2da56678ec4d4a4e62 оголошення , котре було розміщене на електронному майданчику закупівель 03 серпня 2020 року не могла бути видана 11 липням 2020 року. Така помилка є механічною, формальною, котра не вливає ні на сам предмет закупівлі ні на суму тендерної пропозиції,і тому замовником повинна нехтуватись, як несуттєва. - Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого ЄСВ подана нами вірно, у відповідності до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого ЄСВ, який затверджений наказом Мінфіну від 14.04.2015 р. № 435 (далі — Порядок № 435). Відповідно до п. 1 р. ІІ Порядку № 435, звіт до фіскальних органів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за основним місцем взяття на облік як платника ЄСВ, до 20 числа місяця, наступного за звітним. Термін подання тендерних пропозицій за предметом закупівлі: Виконання функцій замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: "Капітальний ремонт з переплануванням приймального та дитячого відділень КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П." під відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги по вул. І.Франка,113 в м.Хуст" ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт/ ID 1ead51f7f3554e2da56678ec4d4a4e62, встановлений системою закупівель був з 07.08.2020р. до 12.08.2020р. 00-00 год. Нами було подано в тендерній документації звіт за попередній звітний місяць – червень 2020р. , оскільки за липень 2020 р. звіт подається до 20.08.2020 , що є пезніше крайнього терміну подання тендерних пропозицій. Враховуючи те , що помилка , допущена при подачі тендерної документації ПП «ЮеМСІ Холдинг» є несуттєвою, котрою можна знехтувати».
Уповноважена особа Замовника вважає за необхідне відмовити в задоволені Вимоги Учасника ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" виходячи з наступного:
1. Відповідно до абз. 2 ч.14 ст.14 Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (далі – Закон) Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В свою чергу Учасник звернувся з Вимогою про скасування та прийняття рішення, що не відповідає вимогам вищезазначеної норми Закону.
2. З метою дотримання Замовником вимог Закону надаємо додаткову аргументацію щодо причини відхилення пропозиції Учасника ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ":
Згідно Додатку 2 оголошення закупівлі, для підтвердження відповідності учасника встановленим вимогам на підтвердження кваліфікації учасник зобов’язаний подати відомості, а саме Таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за попередній звітній місяць відносно дати розкриття тендерних пропозицій, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності (на працівників, зазначених у довідці). Таким чином подання учасником відповідної таблиці не за звітний місяць (липень), а за місяць що передував звітному є суттєвою помилкою, так як відповідно до переліку формальних помилок затверджених Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №710 від 15.04.2020 р. дана помилка не є формальною.
3. В складі пропозиції Учасник ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" на підтвердження наявності в штаті інженера з технічного нагляду подає копію наказу №3-к від 04 квітня 2016 року за підписом директора Марич І.В.. Під час додаткового вивчення документів які містяться у вільному доступі виявлено, що в Закупівлі під індикатором UA-2020-07-21-000636-c ● 5fb97cbe474d49b8b7c87651f92ba3e1 Учасник ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" в складі пропозиції подав Наказ №3-к від 04 квітня 2016 р. про призначення Пильного Івана Петровича на посаду інженера з технічного нагляду за будівництвом доріг.
Даний наказ підписаний директором ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" Пильним І.П.
Отже Учасник ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" в двох різних закупівлях в складі своїх зпропозицій подає Накази за одним порядковим номером та датою складання наказу але з різним зазначенням ПІБ директора та посади на яку призначено Пильного І.П.
Даний факт свідчить про навмисне подання Учасником ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" недостовірних відомостей, що містять ознаки підроблення офіційного документу.


Отже враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Додаток на 3 арк.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

26 серпня 2020 16:44
Протокол 9.pdf

Документи

01 вересня 2020 14:24
Протокол №11..pdf

Документи

01 вересня 2020 13:32
Нак_Пильн_дор.pdf
01 вересня 2020 13:32
Наказ_принач_Пильн.pdf
01 вересня 2020 13:32
Протокол №10..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" 182 620,00
UAH з ПДВ
182 620,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Довгань Петро Семенович 246 450,53
UAH з ПДВ
246 450,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 20:26
Електронний підпис
11 серпня 2020 20:24
довідка_ІТР.pdf
11 серпня 2020 18:20
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:19
Установчі_докум.7z
11 серпня 2020 18:19
ТехЗавдання.pdf
11 серпня 2020 18:19
проєкт_договору.pdf
11 серпня 2020 18:19
пояснен_ліцензії.pdf
11 серпня 2020 18:19
погодження вимог.pdf
11 серпня 2020 18:19
повноваження.7z
11 серпня 2020 18:19
кошторис.pdf
11 серпня 2020 18:19
ІТН_працівн.7z
11 серпня 2020 18:19
захист_довкілля.pdf
11 серпня 2020 18:19
ДОСВІД.7z
11 серпня 2020 18:19
довідка_санкції.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 10:14
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"

ФОП Довгань Петро Семенович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"
#39592454
Відхилено 182 620,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 13:51
Фізична особа-підприємець Довгань Петро Семенович
#2083818990
Переможець 246 450,53
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:24

Документи

18 серпня 2020 13:51
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:50
Протокол 4.pdf

Документи

25 серпня 2020 14:24
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:16
Протокол 7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Довгань Петро Семенович
#2083818990
246 450,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 14:24
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:16
Протокол 7.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:36
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 09:58
Додаткова угода № 2 від 30.03.2021 року до договору 293.pdf зміни до договору
30 березня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:31
Додаткова угода до договору 293.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:07
Договір 293.pdf укладений
10 вересня 2020 16:06

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2020 10:22
54 446,00 UAH UA868201720344331002100162992
КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П."
UA703003460000026005017606801
ФОП Довгань П.С.
Оплачений
29 грудня 2020 11:51
28 515,00 UAH UA868201720344331002100162992
КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П."
UA703003460000026005017606801
ФОП Довгань П.С.
Оплачений
30 грудня 2020 09:50
17 109,30 UAH UA868201720344331002100162992
КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П."
UA703003460000026005017606801
ФОП Довгань П.С.
Оплачений
30 грудня 2020 09:50
19 912,00 UAH UA868201720344331002100162992
КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П."
UA703003460000026005017606801
ФОП Довгань П.С.
Оплачений
30 грудня 2020 19:18
11 404,00 UAH UA868201720344331002100162992
КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П."
UA703003460000026005017606801
ФОП Довгань П.С.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору №293 від 09.09.2020 р. у відповідності до статті 41 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції п. 2.1. й розділ 10 Договору
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 216 876,00
UAH