Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги та тротуару на перехресті вул. Лозівської та пров. Гоголя в с. Руська Лозова, Дергачівського р-ну, Харківської обл. (код ДК 021-2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
507 687,00 UAH
UA-2020-08-03-002093-c 944ee88691e949018d3c38a4641deb10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Тарасенко

+380982814993 selbux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РУСЬКО-ЛОЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04398896
Місцезнаходження: 62332, Україна , Харківська обл., Дергачівський район, село Руська Лозова, ВУЛИЦЯ ЛЕРМОНТОВА, будинок 7
Контактна особа: Алла Тарасенко
+380982814993
selbux@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:16
Очікувана вартість: 507 687,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 076,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги та тротуару на перехресті вул. Лозівської та пров. Гоголя в с. Руська Лозова, Дергачівського р-ну, Харківської обл. (код ДК 021-2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62332, Україна, Харківська область, с. Руська Лозова, перехрестя вул. Лозівської та пров. Гоголя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності (у разі потреби) (П.7. розділу ІІІ ТД)
Дата подання: 05 серпня 2020 17:51
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:10
Згідно вимог тендерної документації Замовник не вимагає від учасників сертифікатів, протоколів випробувань та інші. Але, якщо прочитати пункт 7.2. пункту 7 розділу ІІІ, то стає не зовсім зрозуміло, вказано наступне"...7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення....". Підкажіть, будь ласка, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надавати сертифікати, паспорти, тощо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підпунктом 7.1 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації не вимагається від учасників надання ними у складі тендерної пропозиції маркувань, протоколів випробувань, сертифікатів. Тому підпункт 7.2 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації носить декларативний характер, а учасники процедури закупівлі не повинні надавати технічні паспорти на підтвердження відповідності предмету закупівлі екологічним чи іншим характеристикам. Однак, звертаємо увагу, що всі інші документи, надання яких передбачається іншими пунктами тендерної документації, повинні бути надані у повному обсязі. Дякуємо за запитання.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-20-000014 ● 19fdbde7daac4a6c8f7d66e6701ae4bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.10.2020 № 217
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.10.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.10.2020 № 217

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

7 UA-2020-08-03-002093-c 03.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі: UA-2020-08-03-002093-c, за предметом закупівлі: Поточний ремонт дороги та тротуару на перехресті вул. Лозівської та пров. Гоголя в с. Руська Лозова, Дергачівського р-ну, Харківської обл. (код ДК 021-2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (надалі – Висновок ДАСУ), надаємо наступні аргументовані заперечення: У Висновку зазначено, що Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що підпункт 6 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Зазначене є порушенням Замовником частини п’ятої статті 23 Закону. З приводу зазначеного вище, повідомляємо наступне. Підпункт 6.1 пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля в частині, яка стосується особливостей технологічного процесу надання послуги, що є предметом цих відкритих торгів. Зазначена вимога не відносяться до екологічних характеристик послуги. Для цього в тендерній документації виділено окремий пункт 7 «Інформація про маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності (у разі потреби)», яким не встановлює жодних екологічних характеристик послуг, що є предметом цих торгів, у зв’язку із чим у тендерній документації не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тендерна документація передбачає: учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватись положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи. Вищевказані вимоги тендерної документації жодним чином не стосуються частини п’ятої ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. із змінами (надалі – Закон), оскільки не містять будь-якої інформації щодо встановлення саме Замовником екологічних чи інших характеристик послуг (робіт). Необхідність дотримання учасником положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки не може вважатися встановленою Замовником екологічної характеристики послуг, оскільки ці норми закріплені на законодавчому рівні. Слід також зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розмішений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те, що Наказом №680 від 13.04.2016р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України було затверджено Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Згідно із частиною третьою ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник повідомляє про відсутність порушення частини п’ятої статті 23 Закону. Слід зазначити, що послуги за даним договором про закупівлю надані ТОВ "ЕКОБУДШЛЯХ-04" у повному обсязі (100%), та оплачені Замовником, відповідно до умов договору, у повному обсязі (100%). У Висновку ДАСУ також зазначено наступне, що моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОБУДШЛЯХ-04» встановлено, що відповідно до підпункту 2.5.1 пункту 2.5 розділу 5 тендерної документації учасники процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, повинні надати лист-роз’яснення, складений у довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документа та/або копію/ії відповідних роз'яснення/нь державних органів. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОБУДШЛЯХ-04» надано довідку про ненадання документів у складі тендерної пропозиції від 13.08.2020 №1308/47, в якій не зазначено законодавчі підстави ненадання відповідного документа. А саме відсутнє посилання на пункт 2 частини другої статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 №1700-VII, яким визначено, що в обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Крім того, копії відповідних роз’яснень державних органів, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОБУДШЛЯХ-04» теж відсутні, чим порушено вимоги підпункту 2.5.1 пункту 2.5 розділу 5 тендерної документації. З приводу зазначеного вище, звертаємо увагу, що підпунктом 2.5.1 пункту 2.5 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі або переможець процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати визначений документ, відповідно до вимог тендерної документації документ, то такий учасник надає лист-роз’яснення, складений у довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документа та/або копію/ії відповідних роз'яснення/нь державних органів. Додаток №3 до тендерної документації містить перелік про перелік документів на підтвердження відповідності учасника та переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону, та іншим вимогам Замовника. Пунктом 10 зазначеного переліку Додатку №3 до тендерної документації визначено, що копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми надається учасниками, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у т.ч. за лотом). Відповідно до оголошення про проведення цих відкритих торгів (номер в електронній системі закупівель - UA-2020-08-03-002093-c) очікувана вартість послуг, що є предметом відкритих торгів, становить 507 687,00 грн. (UAH) з ПДВ. Враховуючи очікувану вартість послугу по цим відкритим торгам, яка є меншою за 20 мільйонів гривень, в тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками та/або учасником-переможцем копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Враховуючи зазначене вище, ані учасники торгів, ані учасник-переможець, згідно умов тендерної документації, враховуючи очікувані вартість послуг, не зобов’язані надавати копію антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, а відтак згідно підпункту 2.5.1 пункту 2.5 розділу 5 тендерної документації не зобов’язані надавати лист-роз’яснення, складений у довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених документів та/або копію/ії відповідних роз'яснення/нь державних органів. Таким чином, у Замовника відсутні правові підстави, визначені частиною першою статті 31 Закону (в т.ч. абзацом другим пункту другого частини першої статті 31 Закону), для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОБУДШЛЯХ-04". Слід зазначити, що послуги за даним договором про закупівлю надані ТОВ "ЕКОБУДШЛЯХ-04" у повному обсязі (100%), та оплачені Замовником, відповідно до умов договору, у повному обсязі (100%). У Висновку ДАСУ також зазначено наступне, що моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОБУДШЛЯХ-04» надано Довідку про якісні та кількісні характеристики послуг (робіт) від 13.08.2020 №1308/39, якою визначено перелік будівельних матеріалів, виробів та конструкцій необхідних для надання з обґрунтуванням ресурсними нормами необхідності їх застосування. При цьому, Відомість ресурсів до договірної ціни до Договору не містить окремих матеріалів (а саме: бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт; гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2; поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг) використання яких передбачено Замовником Додатком 1 до тендерній документації та учасником Довідкою про якісні та кількісні характеристики послуг (робіт) від 13.08.2020 №1308/39. Отже, умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОБУДШЛЯХ-04», що є порушенням частини четвертої статті 41 Закону. З приводу зазначеного вище, повідомляємо наступне. Підписаний договір з ТОВ "ЕКОБУДШЛЯХ-04" містить всі істотні умови договору та надані відповідні додатки відповідають в повному обсязі вимогам тендерної документації та всі розрахунки перевірені через відповідні будівельні програми. Слід зазначити, що дані послуги виконані в повному обсязі (100%) та з використанням відповідних будівельних норм. Також, відмічаємо, що відповідні послуги виконувались під чітким контролем та запевняємо, що технологія ремонту доріг не порушена. Замовник оплатив зазначені послуги згідно умов договору про закупівлю в повному обсязі (100%). У Висновку ДАСУ також зазначено наступне, що моніторингом питання своєчасності укладання договору та його оприлюднення встановлено, що за результатами проведення вищезазначеної закупівлі укладено Договір, додатками до якого, згідно з пунктом 11 договору, протокол погодження договірної ціни (Додаток 1), Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) та Договірна ціна (Додаток 3). Однак, Замовник 29.09.2020 оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Договір без Додатку 2, а саме без календарного графіку виконання робіт, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Крім того встановлено, що Додаток 3 до Договору оприлюднений не в повному обсязі, а саме: відсутній Розрахунок №6 до договірної ціни, чим також недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Моніторингом питання своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору встановлено, що додатковою угодою від 28.09.2020 № 1 до Договору винесено зміни в частині вартості та терміну виконання робіт, про що 29.09.2019 оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору. Однак, зміни до договору, внесені додатковою угодою від 28.09.2020 № 1 оприлюднені не в повному обсязі, а саме відсутній Календарний графік виконання робіт (Додаток 2). Зазначене є порушенням вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. З приводу зазначеного вище, повідомляємо наступне. У Висновку ДАСУ стверджується, що Замовник 29.09.2020 оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Договір без календарного графіку виконання робіт, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Дане твердження суперечить дійсності, оскільки файл «Договір з додатками.pdf», оприлюднений Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 29 вересня 2020 р., на сторінці 6 містить Календарний план по виконанню зазначених послуг, що по своїй суті і є календарним графіком виконання робіт. Зазначене не може бути розцінено як відсутність календарного графіку виконання робіт і є правовим пуризмом під час моніторингу у вигляді надмірного прагнення до чистоти, переваги форми над змістом. Також із приводу зазначеного до уваги необхідно прийняти Постанову Верховного Суду України від 13.08.2020р. (справа № 640/4865/19, адміністративне провадження № К/9901/10105/20), яка містить позицію колегії суддів, згідно до якої що під час реалізації своїх повноважень відповідач (ДАСУ) фактично вдався до такого явища, як правовий пуризм. Таким чином, враховуючи зазначене вище, Замовник категорично не погоджується із тим, що він недотримався вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, оскільки договір про закупівлю опубліковано у повному обсязі. Щодо Розрахунку №6 до договірної ціни повідомляємо наступне. Сфера застосування ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі за текстом - Стандарт) визначено в самому Стандарті, а саме – цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі - будівництво). Слід зазначити, що предметом цієї спрощеної закупівлі є поточний ремонт, який згідно п.21 частини першої статті 1 Закону визначено як послуги, а саме: «послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт». Згідно абз.4 частини 3 ЗАГАЛЬНИХ УМОВИ укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005р. №668, «договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт». Таким чином, враховуючи зазначене вище, послуги (в даному випадку поточний ремонт) не підпадає під сферу застосування ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Договірна ціна до Договору про закупівлю визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі про закупівлю ціна (вартість) робіт. Слід зазначити, що зазначені у Висновку додатки не являються невідємною частиною договору та у відповідності до Господарського та Цивільного кодексів не являються обов’язковими для прикріплення. Разом з тим, дані додатки у наявності і складені двох примірниках та містяться у замовника та виконавця відповідно. Важливим є той факт, що послуги за даним договором про закупівлю надані ТОВ "ЕКОБУДШЛЯХ-04" у повному обсязі (100%), та оплачені Замовником, відповідно до умов договору, у повному обсязі (100%), що в свою чергу унеможливлює усунути так званих порушень встановлених Північно-східним офісом і викладених у Висновку. Крім того, положення Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України не передбачають в даному випадку шляхів розірвання договору, враховуючи той факт, що послуги надані в повному обсязі та з дотриманням діючого законодавства України. Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки Замовником, керуючись ч.8 ст.8 Закону, надані аргументовані заперечення.

2020-11-05 17:15:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" 462 194,40
UAH з ПДВ
379 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОБУДШЛЯХ-04" 469 940,00
UAH з ПДВ
379 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 475 559,20
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАНЗІЙ ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" 501 442,81
UAH з ПДВ
399 212,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:51
Довідка.zip
28 серпня 2020 09:51
довідка ч. 2 ст. 17.pdf.p7s
28 серпня 2020 09:51
довідка ч. 2 ст. 17.pdf
28 серпня 2020 09:50
довідка ч. 1 ст. 17.pdf.p7s
28 серпня 2020 09:50
довідка ч. 1 ст. 17.pdf
28 серпня 2020 09:50
Довідка (1).zip
28 серпня 2020 09:50
public_doc.pdf
28 серпня 2020 09:50
public_doc.p7s
28 серпня 2020 09:50
Dovidka_20225368760900106550.pdf.p7s
28 серпня 2020 09:50
Dovidka_20225368760900106550.pdf
21 серпня 2020 18:07
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:06
лист - пояснення.pdf
18 серпня 2020 15:24
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:23
строки та обсяги.pdf
18 серпня 2020 15:23
строк дії пропозиції.pdf
18 серпня 2020 15:23
про несудимість.pdf
18 серпня 2020 15:23
про несудимість 1.pdf
18 серпня 2020 15:23
погодження засновника.pdf
18 серпня 2020 15:23
охорона праці.pdf
18 серпня 2020 15:23
ліцензія з додатком В+.pdf
18 серпня 2020 15:23
Копія статуту, опис.pdf
18 серпня 2020 15:23
Копія Паспорту,код.pdf
18 серпня 2020 15:23
копія балансу 18,19.pdf
18 серпня 2020 15:23
контракт з директором.pdf
18 серпня 2020 15:23
захист довкілля.pdf
18 серпня 2020 15:23
дотримання санкцій.pdf
18 серпня 2020 15:23
досвід роботи.pdf
18 серпня 2020 15:23
відсутність боргів.pdf
18 серпня 2020 15:23
без субпідрядників.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 17:27
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:25
Протокол_UA-2020-08-03-002093-c.pdf
17 вересня 2020 17:25
Загал_на_довiдка.pdf
17 вересня 2020 17:25
Довiдка_про_дит.працю.pdf
17 вересня 2020 17:25
Довiдка_по_ч.2_ст.17_Закону.pdf
17 вересня 2020 17:24
Довiдка_на_юр_особу.zip
17 вересня 2020 17:24
Довiдка_на_директора.zip
17 вересня 2020 17:24
Довiдка_МВС.pdf
17 вересня 2020 17:24
Довiдка_ДФС.rar
17 вересня 2020 16:55
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:27
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:18
Статут.pdf
17 серпня 2020 18:18
Протокол.pdf
17 серпня 2020 18:18
Протокол UA-2020-08-03-002093-c.pdf
17 серпня 2020 18:18
Протокол 2.pdf
17 серпня 2020 18:18
Наказ 2.pdf
17 серпня 2020 18:18
Наказ 1.pdf
17 серпня 2020 18:18
Дог 166.pdf
17 серпня 2020 18:18
Дог 157.pdf
17 серпня 2020 18:18
Акт дог 166.pdf
17 серпня 2020 18:18
Акт дог 157.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:45
82. Довідка банкрутство.pdf
18 серпня 2020 16:45
81. Довідка по авансам.pdf
18 серпня 2020 16:45
72. КБ-3 (дог. 38-П).pdf
18 серпня 2020 16:45
71. КБ-2в (дог. 38-П) (4 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
70. КБ-2в (дог. 38-П) (3 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
69. КБ-2в (дог.38-П) (2 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
68. КБ-2в (дог. 38-П) (1 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
56. Договор № 38-П (4 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
55. Договор № 38-П (3 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
54. Договор № 38-П (2 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
53. Договор № 38-П (1 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
52. КБ-3 (дог.81).pdf
18 серпня 2020 16:45
51. КБ-2в (дог. 81) (4 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
50. КБ-2в (дог. 81)(3 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
49. КБ-2в (дог. 81)(2 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
48. КБ-2в (дог. 81)(1 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
35. Договор №81 (4 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
34. Договор №81 (3 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
33. Договор №81 (2 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
32. Договор № 81(1 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
28. Виписка з ЕДР (2 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
27. Виписка з ЕДР (1 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
23. Індифікаційний код.pdf
18 серпня 2020 16:45
22. Паспорт (4 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
21. Паспорт (3 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
20. Паспорт (2 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
19. Паспорт (1 стр.).pdf
18 серпня 2020 16:45
18. Довідка статут.pdf
18 серпня 2020 16:45
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС"

ТОВ "ЕКОБУДШЛЯХ-04"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ФОП "ГАНЗІЙ ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС"
#41718792
Рішення скасоване 379 998,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 09:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 16:47
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС"
#41718792
Відхилено 379 998,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 09:33
ТОВ "ЕКОБУДШЛЯХ-04"
#41408710
Переможець 379 999,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 09:54

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" надано копію договору №22 від 23.08.2019р. (надалі – Договір), ціна якого згідно п.3.1. Договору становить 1 435 575,60 грн., а також копію акту №1 приймання виконаних будівельних робіт від 03.09.2019р. (кб2в), за яким загальна вартість виконаних будівельних робіт склала 1 427 824,80 грн., та копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (кб3), відповідно до якої загальна вартість виконаних будівельних робіт склала 1 427 824,80 грн., тобто сума, визначена в зазначеному акті приймання виконаних будівельних робіт та довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат не відповідає ціні Договору. У такому випадку згідно вимог пункту 1.2. Додатку №2 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати лист-пояснення із зазначенням причин такої невідповідності. Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" такий лист-пояснення відсутній. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист-пояснення із зазначенням причин невідповідності ціни договору №22 від 23.08.2019р. сумі, визначеній в акті №1 приймання виконаних будівельних робіт від 03.09.2019р. (кб2в) та в довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (кб3).

Документи

16 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
16 вересня 2020 09:28
Протокол відхилення.pdf
16 вересня 2020 09:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОБУДШЛЯХ-04"
#41408710
379 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:34
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 11:05
Договір з додатками.pdf укладений
29 вересня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В т.ч. узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг), детальніше в Додатковій угоді №1 від 29.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 2809
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 379 472,00
UAH