Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)
Очікувана вартість
625 000,00 UAH
UA-2020-08-03-002014-a 0c807cf1e4464dac98a02d749bce361f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Ридчук

+380666400504 kucozo01@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43326090
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, буд. 42А
Контактна особа: Наталя Ридчук
+380666400504
kucozo01@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 12:27
Очікувана вартість: 625 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 тонни
Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Сірка Івана,35 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 10:25
Зміни до тендерної документації - ВУГІЛЛЯ.docx
14 вересня 2020 10:25
Протокол № 333.pdf
13 серпня 2020 14:23
зміни до тендерної документації - вугілля камяне.docx
04 серпня 2020 14:01
Тендерная документация Уголь для НВК 14.docx
03 серпня 2020 13:48
договір купівлі продажу вугілля.docx
03 серпня 2020 13:48
Тендерная документация Уголь для НВК 14.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність тендерної документації нормам чинного законодавства України
Дата подання: 03 серпня 2020 20:30
Дата відповіді: 04 серпня 2020 09:27
В пункті 1 Розділу 3 Документації зазначено, що усі документи від імені учасника мають мати необхідні реквізити (дату, номер, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (за наявності)), а також містити інформацію, яка дає можливість замовнику ідентифікувати, що вони готувались учасником для участі у даній закупівлі. Документи, що не відповідають цим вимогам розглядатися замовником не будуть. Відповідно до вимог частини 5 статті 22 Закону Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Тому просимо Замовника привести викладену вище вимогу Документації у відповідність до норм чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу. Зміни в тендерну документацію будуть внесені в найближчий час. З повагою,Нарівська Ольга
Невідповідність тендерної документації нормам чинного законодавства України
Дата подання: 03 серпня 2020 20:31
Дата відповіді: 04 серпня 2020 09:27
В пункті 5 Розділу 3 Документації зазначено, що у випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах, такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не пізніше ніж за 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Відповідно до вимог частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема, вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тому просимо Замовника привести викладені вище вимоги Документації у відповідність до норм чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу. Зміни в тендерну документацію будуть внесені в найближчий час. З повагою,Нарівська Ольга
Невідповідність якісних характеристик предмету закупівлі нормам чинних ДСТУ
Дата подання: 03 серпня 2020 20:33
Дата відповіді: 04 серпня 2020 09:26
Вимагаємо внести зміни до Додатку 4 до тендерної документації у частині зазначення якісних характеристик предмету закупівлі та привести їх до діючих стандартів. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. На сьогоднішній день на території України діє національний стандарт ДСТУ 7146-2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" (далі – Стандарт), яким встановлюються вимоги до якісних, технологічних та фізико-механічних показників вугілля. Але Ви встановлюєте такі якісні характеристики для вугілля кам'яного марки Г(Г2) (13-100), що не відповідають цьому Стандарту, а саме: В Документації зазначено наступне: - зольність на сухий стан не більше ніж 10%, - нижча теплота згорання не менше - 5600 кКал/кг. Але згідно Стандарту для вугілля кам'яного марки Г(Г2) (13-100) повинно бути: - зольність на сухий стан не більше ніж 24,0% (згідно ДСТУ 7146:2010); - нижча теплота згорання не менше 5300 ккал/кг (згідно ДСТУ 7146:2010). У зв'язку з тим, що вимоги національних стандартів є обов'язковими для підприємств, установ і організацій, що діють на території України, а також для громадян СПД незалежно від форм власності та видів діяльності просимо Вас привести технічні та якісні характеристики предмету закупівлі у відповідність до ДСТУ 7146-2010.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу. Зміни в тендерну документацію будуть внесені в найближчий час. З повагою, Нарівська Ольга
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 серпня 2020 20:34
Дата відповіді: 04 серпня 2020 09:28
В Додатку 4 до Документації зазначено, що інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника повинна бути підтверджена оригіналом сертифікату. А саме: сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ТК-92 "Вугілля та продукти його перероблення", або ВП "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" на ім’я учасника закупівлі, який підтверджує інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, на кожну марку вугілля. Повідомляємо, що наше підприємство не є виробником вугілля марки Г(Г2) (13-100), а тому не має в наявності сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на це вугілля, виданого на саме нашому підприємству. Ми закуповуємо вугілля марки Г(Г2) (13-100) у офіційного виробника, який має даний сертифікат, але він виданий на його ім'я. Згідно даної вимоги Замовника прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише власники сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля марки Г(Г2) (13-100), що є дискримінацією по відношенню до інших постачальників вугільної продукції. Тому просимо Вас вилучити з Документації цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу. Зміни в тендерну документацію будуть внесені в найближчий час. З повагою,Нарівська Ольга
Роз'яснення умов тендерної документації
Дата подання: 03 серпня 2020 20:34
Дата відповіді: 04 серпня 2020 08:26
В Додатку 4 до Документації є така вимога: ** Колонка № 6 «Відповідність» заповнюється Учасником позначкою «так» або «ні» навпроти кожної вимоги. Але далі ніде не вказується де учасники повинні шукати цю колонку № 6 «Відповідність». Просимо Замовника розтлумачити, що він мав на увазі у цьому реченні и до чого відноситься знак **.
Відповідь: Дякуємо за увагу. Зміни в тендерну документацію будуть внесені в найближчий час. З повагою, Ридчук Наталія.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-03-002014-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:42737308
Дата подання: 11 серпня 2020 17:18
Скарга на рішення тендерного комітету
Скарга на рішення тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 22:43
рішення від 13.08.2020 № 15498.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 22:43
рішення від 08.09.2020 № 16875.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 23:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення виявлені при розгляді скарги ПП "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" усунені, внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (вугілля камяне марки Г (Г2)(13-100), а саме : - вилучено із тендерної документації вимогу стосовно наявності оригіналу Сертифіката генетичних, технологічних та якісних зарактеристик; - вилучено із тендерної документації вимоги стосовно надання Договору з організацією, щи видала Сертифікат генетичних, технологічних та якісних зарактеристик.
Дата виконання рішення замовником: 14 вересня 2020 10:33
Номер скарги: UA-2020-08-03-002014-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:42737308
Дата подання: 05 жовтня 2020 13:06
Скарга на рішення тендерного комітету комунальної установи "Центр обслуговування закладів освіти" Павлоградської міської ради прийняті під час проведення процедури закупівлі
Скарга на рішення тендерного комітету комунальної установи "Центр обслуговування закладів освіти" Павлоградської міської ради прийняті під час проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 жовтня 2020 22:56
рішення від 08.10.2020 №18956.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 22:56
рішення від 02.11.2020 №20345.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2020 23:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно протоколу №405,засідання тендерного комітету КУ "ЦОЗО" ПМР, прийнято рішення про скасування визначення ПП "ТК ОПТТОРГ" переможцем процедури закупівлі - "ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо".
Дата виконання рішення замовником: 09 листопада 2020 15:29
Номер скарги: UA-2020-08-03-002014-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ТК ОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:43528276
Дата подання: 20 листопада 2020 09:55
Оскарження дій і рішень замовника
СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-03-002014-a. В закупівлі приймало участь чотири учасника: 1. ПП "ТК «ОПТТОРГ" 2. ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" 3. ТОВ "ГАЛАНТ УКРАЇНА" 4. ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС» Предметом закупівлі було, - «Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (13-100) або Г2 (13-100)», що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозицій Учасників 10.11.2020 Замовником було розміщено рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ТК ОПТТОРГ», згідно протоколу №406 від 10.11.2020 р. Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно протоколу №406 від 10.11.2020 р. Замовник зазначає підставою для відхилення пропозиції ПП «ТК ОПТТОРГ» - невідповідність пропозиції учасника вимогам п.3 додатку 3 ТД, а саме, фінансовий звіт надано неналежно, відсутня відмітка ДФС України. В свою чергу зазначаємо, що згідно вимог п.3 Додатку 3 ТД – «Документи, що вимагається від учасника процедури закупівлі та які обов'язково подаються у складі його тендерної пропозиції: 3.наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» Також у п. 4 ч. 1 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця ТД вимагається: «4.наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Зазначаємо, що в Тендерній документації відсутні окремі вимоги щодо форми подання фінансової звітності підприємства та вимоги, щодо необхідності наявності відмітки ДФС України або інших державних органів України. На вимогу про усунення порушення, розміщену Замовником 09.11.2020 та створену на підставі Рішення АМКУ від 02.11.2020 року, нами, учасником ПП «ТК «ОПТТОРГ» без порушень відведеного строку, а саме того ж дня 09.11.2020, було розміщено документ Фінансовий звіт, у складі якого нами надано Фінансову звітність підприємства за 1й квартал, за півріччя та за 9 місяців. Звертаючись до практики АМКУ по аналогічній закупівлі згідно рішення від 12.08.2020 №15471 АМКУ прийшов до висновку, що, у разі якщо у Документації відсутні окремі вимоги до оформлення фінансової звітності – відсутність на фінансовій звітності відмітки уповноваженого органу чи електронної квитанції не може бути підставою для відхилення пропозиція учасника. Отже, нами було усунуте порушення та невідповідність нашої тендерної пропозиції у визначений строк, на цій підставі Замовний був зобов’язаний прийняти нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною, та визнати ПП «ТК «ОПТТОРГ» переможцем даної закупівлі. Вважаємо що Замовник, відхиливши нашу пропозицію, порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. відхиливши пропозицію учаника ПП «ТК «ОПТТОРГ» Крім того Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель відподвіно до п.4 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників та рівне ставлення до них та п.5 ч.1 ст.5 Закону - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію ПП «ТК «ОПТТОРГ», адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника викладеним у тендерній документації. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до незаконної дискваліфікації учасника ПП «ТК «ОПТТОРГ», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ТК ОПТТОРГ», згідно протоколу №406 від 10.11.2020 р та повернути ПП «ТК ОПТТОРГ» на кваліфікацію. 3. Визнати пропозицію учасника ПП «ТК ОПТТОРГ», як таку, що відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною, та визнати ПП «ТК «ОПТТОРГ» переможцем даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2020 15:26
рішення від 24.11.2020 № 21732 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 15:25
рішення від 03.12.2020 № 22461.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 20:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: На засіданні тендерного комітету КУ "ЦОЗО" (протокол №456 від 09.12.2020 року) прийнято : скасувати рiшення про вiдхилення тендерноi пропозицii приватного пiдприсмства "ТК ОПТТОРГ" за процедурою закупiвлi "Тверде паливо"(Вугiлля кам'яне марки Г(Г2) (13-100), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталi Уповноваженого органу за № UA-2020-08-03-002014-a.
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 17:14

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

14 серпня 2020 14:32
Супровідна в АМКУ.docx
28 серпня 2020 09:59
Супровідна в АМКУ.docx
14 вересня 2020 10:19
Протокол № 333.pdf
14 вересня 2020 10:33
Протокол № 333.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

06 жовтня 2020 14:37
Пояснення на скаргу.pdf
09 листопада 2020 12:03
Протокол №405.pdf
09 листопада 2020 15:29
Протокол №405.pdf

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 09:41
Скарга 1 від 20.11..pdf

Документи подані замовником

27 листопада 2020 14:10
про надання інформації.pdf
27 листопада 2020 14:10
пояснення на скаргу.doc
27 листопада 2020 14:10
про надання інформації.doc
27 листопада 2020 14:10
пояснення на скаргу.pdf
27 листопада 2020 14:13
Рішення АМКУ.pdf
27 листопада 2020 14:13
Супровідна в АМКУ.docx
09 грудня 2020 11:42
Протокол №456.pdf
09 грудня 2020 17:14
Протокол №456.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТК ОПТТОРГ" 435 000,00
UAH з ПДВ
353 624,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" 450 000,00
UAH з ПДВ
353 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛАНТ-УКРАЇНА" 462 500,00
UAH з ПДВ
353 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 518 750,00
UAH з ПДВ
434 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 12:49
Електронний підпис
09 листопада 2020 12:48
Фінансовий звіт.pdf
29 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:16
2020-09-28-14-10-25_43528276_J1400305.XML
29 вересня 2020 11:16
Довідка (3).pdf
29 вересня 2020 11:16
Довідка (3).pdf.p7s
25 вересня 2020 21:22
ст. 17.pdf.p7s
25 вересня 2020 21:22
ст. 17.pdf
25 вересня 2020 21:22
Dovidka_20232375780120325936.pdf.p7s
25 вересня 2020 21:22
Dovidka_20232375780120325936.pdf
24 вересня 2020 15:14
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:40
19. Пропозиція.pdf.p7s
24 вересня 2020 14:40
19. Пропозиція.pdf
21 вересня 2020 15:39
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:38
19. Пропозиція.pdf.p7s
21 вересня 2020 15:38
19. Пропозиція.pdf
20 вересня 2020 20:33
20. Додаток 4.pdf.p7s
20 вересня 2020 20:33
20. Додаток 4.pdf
20 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:02
Сертифікат 13-100.pdf.p7s
20 серпня 2020 18:02
Сертифікат 13-100.pdf
20 серпня 2020 18:02
Документ_ЄДР_1006451342.zip
20 серпня 2020 18:02
19. Пропозиція.pdf.p7s
20 серпня 2020 18:02
19. Пропозиція.pdf
20 серпня 2020 18:02
18. Довідка досвід.pdf.p7s
20 серпня 2020 18:02
18. Довідка досвід.pdf
20 серпня 2020 18:02
17. Аналогічний договір.pdf
20 серпня 2020 18:02
15. Проект договору.pdf.p7s
20 серпня 2020 18:02
15. Проект договору.pdf
20 серпня 2020 18:02
14. ТЗ.pdf.p7s
20 серпня 2020 18:02
14. ТЗ.pdf
20 серпня 2020 18:02
13. ст. 17.pdf.p7s
20 серпня 2020 18:02
13. ст. 17.pdf
20 серпня 2020 18:02
7. Лист гарантія.pdf.p7s
20 серпня 2020 18:02
7. Лист гарантія.pdf
20 серпня 2020 18:02
6. Довідка працівники.pdf
20 серпня 2020 18:02
3. Опис.pdf
20 серпня 2020 18:02
2. Статут копія.pdf.p7s
20 серпня 2020 18:02
2. Статут копія.pdf
20 серпня 2020 18:02
1. Довідка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
18 вересня 2020 10:52
ФІНЗВІТНІСТЬ ЗА 2019 РІК.pdf
18 вересня 2020 10:52
СТАТУТ.pdf
18 вересня 2020 10:52
ст.16-довідка працівники.pdf
18 вересня 2020 10:52
ст.16-довідка МТБ.pdf
18 вересня 2020 10:52
ст.16 Аналогіч Дог.pdf
18 вересня 2020 10:52
накази на працівників .pdf
18 вересня 2020 10:52
копія витяг приміщення.pdf
18 вересня 2020 10:52
код доступу Статут.pdf
18 вересня 2020 10:52
Додаток 6- згода ПД.pdf
18 вересня 2020 10:52
Додаток 4.pdf
18 вересня 2020 10:52
довідки ст17.pdf
18 вересня 2020 10:52
довідка ПДВ.pdf
18 вересня 2020 10:52
довідка лиценції.pdf
18 вересня 2020 10:52
Витяг ПДВ.pdf
18 вересня 2020 10:52
витяг ЄДР.pdf
18 вересня 2020 10:52
Ваги платформні.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 13:32
Пропозиція_.pdf
17 вересня 2020 13:32
12_ДОВIДКА_ПРО_ТОВАР_.pdf
17 вересня 2020 13:32
3_ДОВ_ДОСВIД.pdf
17 вересня 2020 13:32
17_ДОВ._ПРО_ВИКОР._ПЕЧАТКИ.pdf
17 вересня 2020 13:32
14_ЛИСТ_ЗАХ,ДОВКIЛЛЯ.pdf
17 вересня 2020 13:32
11_ДОВIДКА_УЧАСТНИКА.pdf
17 вересня 2020 13:32
13_ЛИСТ_ЗГОДА_.pdf
17 вересня 2020 13:32
2_ДОВ_ПРАЦIВНИКI.pdf
17 вересня 2020 13:32
1_ДОВ._МАТ.БАЗА.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 08:43
Електронний підпис
15 вересня 2020 08:38
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТК ОПТТОРГ"

ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА"

ТОВ "ГАЛАНТ-УКРАЇНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ТК ОПТТОРГ"
#43528276
Рішення скасоване 353 624,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 12:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 14:12
ПП "ТК ОПТТОРГ"
#43528276
Очікує рішення 353 624,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:57
ПП "ТК ОПТТОРГ"
#43528276
Рішення скасоване 353 624,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 12:16
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА"
#40283877
Рішення скасоване 353 625,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:57

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.16 ст.29 Закону "Про публічні закупівлі" вимагаю надати уточнення до відповідної кваліфікації робітників, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 3), довідку чи є Ви платником ПДВ та уточніть загальну ціну тендерної пропозиції (Додаток 2)

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Рішення АМКУ від 02.1102020 року

Документи

10 листопада 2020 15:41
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:39
Протокол №406.pdf
09 листопада 2020 12:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 листопада 2020 15:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 грудня 2020 10:40
Кінець періоду оскарження: 21 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 21 грудня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: в зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі вугілля в раніше заявленій кількості
Документи:
10 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:39
Протокол №460.pdf