Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дерева рубані паливні з твердих порід (03413000-8 - Паливна деревина)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-08-03-001851-a ● d880ae84757f4a88b7a272c3e9a3416e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145671 |
Місцезнаходження: | 37800, Україна , Полтавська обл., м. Хорол, вул. Незалежності, 88 |
Контактна особа: |
Ірина Вікторівна Радченко +380536233567,+380536233483,+380536233239 horol-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 метр кубічний
дерева рубані паливні з твердих порід (03413000-8 - Паливна деревина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 13:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 13:35 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо наявності працівнкиів
Дата подання: 03 серпня 2020 22:00
Дата відповіді: 04 серпня 2020 10:53
5.1. для підтвердження наявності фахівців (спеціалістів) надається:
5.1.1. документ(и), яким(и) встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із працівником(ами) учасника або спеціалістом(ами), який(і) безпосередньо планується залучати до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі.На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – наказ про прийом на роботу, трудовий договір, договір цивільно-правового характеру, договір надання послуг (що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі);
Якщо фізична особа-підприємець не має найманих працівників, так як відповідно до чинного законодавства є самозайнятою особою та діє особисто.
Чи можна на підтвердження вищезазначеної вимоги надати пояснення, що фізична особа-підприємець самозайнята?
Якщо учасника надасть пояснення чи виконає дану вимогу Замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На виконання вимоги п.5.1.1 Розділу III. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ документації, якщо фізична особа-підприємець не має найманих працівників, так як відповідно до чинного законодавства є самозайнятою особою та діє особисто, може надати обгрунтоване пояснення не надання відповідних документів, таких як наказ про прийом на роботу, трудовий договір, договір цивільно-правового характеру, договір надання послуг (що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі). Однак, зауважуємо, що відповідно до вимог п.9 Розділу II.I. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ документації, Постачальник повинен власними силами здійснити вантажно-розвантажувальні роботи при поставці товару до складських приміщень Замовника. Ця вимога стосується всього обсягу закупівлі, таким чином враховуйте дані вимоги при підготуванні пропозиції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛІЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ #2663603692 |
Переможець |
82 800,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 13:25
|
Договір.pdf | укладений |
20 серпня 2020 11:56
|