Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дерева рубані паливні з твердих порід (03413000-8 - Паливна деревина)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-08-03-001851-a d880ae84757f4a88b7a272c3e9a3416e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вікторівна Радченко

+380536233567
+380536233483
+380536233239
horol-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145671
Місцезнаходження: 37800, Україна , Полтавська обл., м. Хорол, вул. Незалежності, 88
Контактна особа: Ірина Вікторівна Радченко
+380536233567,+380536233483,+380536233239
horol-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 метр кубічний
дерева рубані паливні з твердих порід (03413000-8 - Паливна деревина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 13:35
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо наявності працівнкиів
Дата подання: 03 серпня 2020 22:00
Дата відповіді: 04 серпня 2020 10:53
5.1. для підтвердження наявності фахівців (спеціалістів) надається: 5.1.1. документ(и), яким(и) встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із працівником(ами) учасника або спеціалістом(ами), який(і) безпосередньо планується залучати до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі.На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – наказ про прийом на роботу, трудовий договір, договір цивільно-правового характеру, договір надання послуг (що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі); Якщо фізична особа-підприємець не має найманих працівників, так як відповідно до чинного законодавства є самозайнятою особою та діє особисто. Чи можна на підтвердження вищезазначеної вимоги надати пояснення, що фізична особа-підприємець самозайнята? Якщо учасника надасть пояснення чи виконає дану вимогу Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На виконання вимоги п.5.1.1 Розділу III. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ документації, якщо фізична особа-підприємець не має найманих працівників, так як відповідно до чинного законодавства є самозайнятою особою та діє особисто, може надати обгрунтоване пояснення не надання відповідних документів, таких як наказ про прийом на роботу, трудовий договір, договір цивільно-правового характеру, договір надання послуг (що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі). Однак, зауважуємо, що відповідно до вимог п.9 Розділу II.I. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ документації, Постачальник повинен власними силами здійснити вантажно-розвантажувальні роботи при поставці товару до складських приміщень Замовника. Ця вимога стосується всього обсягу закупівлі, таким чином враховуйте дані вимоги при підготуванні пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛІЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 82 800,00
UAH з ПДВ
82 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 22:32
Електронний підпис
11 серпня 2020 22:31
цінова.pdf
11 серпня 2020 22:31
технічка.pdf
11 серпня 2020 22:31
складська довідка.pdf
11 серпня 2020 22:31
проект договору.pdf
11 серпня 2020 22:31
про санкції.pdf
11 серпня 2020 22:31
згода з договором.pdf
11 серпня 2020 22:31
Договір.pdf
11 серпня 2020 22:31
довкілля.pdf
11 серпня 2020 22:31
довідка аналогічний.pdf
11 серпня 2020 22:31
довідка 2.pdf
11 серпня 2020 22:31
видаткова накладна 2.jpg
11 серпня 2020 22:31
видаткова накладна 1.jpg
11 серпня 2020 22:31
6. Відгук ДЗЕТА.jpg
11 серпня 2020 22:31
5. договір 2.jpg
11 серпня 2020 22:31
4. договір 1.jpg
11 серпня 2020 22:31
3. довідка транспорт.pdf
11 серпня 2020 22:31
25. код.jpg
11 серпня 2020 22:31
22. Паспорт.pdf
11 серпня 2020 22:31
21. Витяг.pdf
11 серпня 2020 22:31
20. витяг Податок.jpg
11 серпня 2020 22:31
2. довідка працівники.pdf
11 серпня 2020 22:31
19. довідка довкілля.pdf
11 серпня 2020 22:31
19. Виписка оригінал.pdf
11 серпня 2020 22:31
18.Про ліцензію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛІЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛІЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2663603692
Переможець 82 800,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:36

Документи

17 серпня 2020 16:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛІЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2663603692
82 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 16:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 13:36
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 13:25
Договір.pdf укладений
20 серпня 2020 11:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 82 800,00
UAH