Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Коагулянт (гідроксихлорид алюмінію)
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2020-08-03-001605-b ● f01353fd03ca49028a7a5a77752dd59e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03341351 |
Місцезнаходження: | 53300, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вулиця Заводська, 2 |
Контактна особа: |
Мотрончук Андрій Петрович +380566760480 apmotr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2020 14:54 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 14:54 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 12:49 |
Очікувана вартість: | 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Джерело фінансування - власні кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 т
Коагулянт (гідроксихлорид алюмінію)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, м.Покров, вул.Заводська-2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки товару в межах строку - до 120 банківських днів від дати поставки | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 12:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 12:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf | |
06 серпня 2020 12:23 |
ТД(коагулянт)із змінами.DOC | |
03 серпня 2020 14:49 |
ТД(коагулянт).DOC |
06 серпня 2020 12:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 серпня 2020 12:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
|
|||
06 серпня 2020 12:23 |
ТД(коагулянт)із змінами.DOC
|
|||
03 серпня 2020 14:49 |
ТД(коагулянт).DOC
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-001605-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕОСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:38391550
Дата подання: 05 серпня 2020 18:40
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Міським комунальним підприємством «Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» (надалі – Замовник) 03 серпня 2020 р. було оприлюднено тендерну документацію електронних торгів у спрощеній процедурі закупівлі товарів Коагулянт (гідроксихлорид алюмінію) ДК 021:2015: 24310000-0 «Основні неорганічні хімічні речовини». Номер оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2020-08-03-001605-b.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1. Згідно з пп. 3.4. п. 3 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що масова частка домішок Fe, Mn, Cu, Zn, Pb, As, Мо, Se, Sr, Hg, Cd, Ni, Cr, Sn у воді при застосуванні коагулянтів повинна відповідати вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», вимогам Євронорми EN883 і гарантувати якість вживаної сировини і технології виробництва.
Згідно зі ст. 27 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» до системи стандартів у сфері питної води та питного водопостачання відносяться національні стандарти, міжнародні та регіональні стандарти, що визначають методики досліджень (випробувань) безпечності і якості питної води. Зазначені національні стандарти розробляються, затверджуються, переглядаються і змінюються відповідно до вимог Закону України «Про стандартизацію».
Згідно з ч. 1, 2 ст. 28 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»:
«1. Затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснює центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я, який також затверджує перелік референс-методик вимірювання вмісту (рівнів) забруднюючих речовин, залишків пестицидів питної води.
2. Затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснюється відповідно до міжнародних стандартів, інструкцій чи рекомендацій та інших документів відповідних міжнародних організацій або вимог законодавства Європейського Союзу щодо питної води у разі відсутності вимог, встановлених у зазначених документах.»
В Європейському Союзі основним документом, що стосується якості води, призначеної для споживання людиною є Директива Ради 98/83/ЄС від 3 листопада 1998 року про якість води, призначеної для споживання людиною.
Проте, даний документ не імплементований в Україні та не є частиною діючого законодавства України.
Часткова гармонізація певних норм зазначеної директиви з нормами національного законодавства відбулася шляхом прийняття Порядку здійснення державного моніторингу вод, затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 р. №758 та Державних санітарних норм та правила «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», що затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.05.2010 р. № 400.
У преамбулі European Standard EN883 зазначено, що у відповідності з внутрішніми правилами CEN/CENELEC (Європейський комітет по стандартизації) національні організації зі стандартизації країн зобов'язані застосовувати цей європейський стандарт, а саме: Австрія, Бельгія, Кіпр, Чеська Республіка, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія і Великобританія.
Проте, Україна до такого списку країн не входить, не є членом European Standard EN883, а тому не має використовувати цей стандарт, як нормативний документ.
В European Standard EN883 не передбачено інформації щодо того чи може продукт, який відповідає цим нормам використовуватися без обмежень в будь-якій з держав-членів ЄС або ЄАВТ.
Відповідно до ч.4 ст. 17 Закону України «Про стандартизацію» у разі прийняття європейського стандарту як національного забезпечується ідентичність національного стандарту відповідному європейському стандарту. З дня набрання чинності національним стандартом, що є ідентичним європейському стандарту, повинен бути скасований національний стандарт, положення якого суперечать положенням відповідного національного стандарту, що є ідентичним європейському стандарту.
Зважаючи на вищевикладене, на території України єдиним документом, що затверджує показники безпечності та окремі показники якості питної води є лише Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», що затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.05.2010 р. № 400.
Для визначення на території України масової частки домішок Fe, Mn, Cu, Zn, Pb, As, Мо, Se, Sr, Hg, Cd, Ni, Cr, Sn у воді при застосуванні коагулянтів застосовують ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» та не керуються European Standard EN883, оскільки вони не є затвердженими на території України.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність в тендерній документації вимоги про відповідність масової частки домішок Fe, Mn, Cu, Zn, Pb, As, Мо, Se, Sr, Hg, Cd, Ni, Cr, Sn у воді при застосуванні коагулянтів вимогам Євронорми EN883, НЕ передбачено законодавством України.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо усунути порушення проведення спрощеної закупівлі ідентифікатор UA-2020-08-03-001605-b, шляхом виключення з умов Тендерної документації вимоги про відповідність масової частки домішок Fe, Mn, Cu, Zn, Pb, As, Мо, Se, Sr, Hg, Cd, Ni, Cr, Sn у воді при застосуванні коагулянтів вимогам Євронорми EN883.
2. Відповідно до п.п. 4.5. п.4 Додатку 3 до тендерної документації зазначено що учасник повинен надати в електронному вигляді зокрема дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин). Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що значно обмежує коло учасників.
Порядок та процедура отримання дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки визначається відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (надалі – Порядок), що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107. В додатку №2 до Порядку визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки. Зокрема в п.1 такого переліку зазначено, що одним із видів таких робіт є виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки».
Проте, предмет закупівлі, а саме: коагулянт (гідроксихлорид алюмінію), не є вибухопожежонебезпечною чи небезпечною речовиною, а тому його зберігання та транспортування не потребує отримання дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Таким чином, необхідність надання дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначений в Тендерній документації, в ситуації, коли такий дозвіл відповідно до вимог чинного законодавства України не вимагається, виключає можливість участі у закупівлі учасників, які такого дозволу не мають. У зв’язку з чим, вимога щодо необхідності надання такого дозволу, призводить до дискримінації учасників процедури закупівлі без дозволу (який у даній закупівлі відповідно до норм законодавства України є необов’язковим) та зменшує рівень конкуренції, оскільки обмежує коло ймовірних учасників. Таким чином, порушується один із найголовніших принципів здійснення закупівель, що визначений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо усунути порушення проведення спрощеної закупівлі ідентифікатор UA-2020-08-03-001605-b, шляхом виключення з умов Тендерної документації вимоги про необхідність надання дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
3. У п.6 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що умови приймання товару: товар приймається за кількісними (об’ємно-масовими) та якісними (за лабораторним визначенням вмісту активного хлору) показниками.
Проте, варто зазначити, що замовником допущено помилку в частині зазначення умов приймання за якісними показниками по лабораторному визначенню вмісту активного хлору. Зважаючи на те, що предметом закупівлі є коагулянт (гідроксихлорид алюмінію), його прийняття за якісним показником по лабораторному визначенню вмісту активного хлору є неможливим, оскільки предмет закупівлі взагалі не може містити в собі активний хлор! Наявність зазначеної вимоги призводить до неможливості прийняття замовником від учасника належного предмету закупівлі, та фактично дискримінує всіх учасників, що запропонують належний предмет закупівлі.
У зв’язку з чим, вимагаємо привести тендерну документацію, а саме: п. 6 Додатку 3 до тендерної документації спрощеної закупівлі ідентифікатор UA-2020-08-03-001605-b у відповідність до якісних характеристик предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Міським комунальним підприємством «Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» (надалі – Замовник) 03 серпня 2020 р. було оприлюднено тендерну документацію електронних торгів у спрощеній процедурі закупівлі товарів Коагулянт (гідроксихлорид алюмінію) ДК 021:2015: 24310000-0 «Основні неорганічні хімічні речовини». Номер оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2020-08-03-001605-b.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1. Згідно з пп. 3.4. п. 3 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що масова частка домішок Fe, Mn, Cu, Zn, Pb, As, Мо, Se, Sr, Hg, Cd, Ni, Cr, Sn у воді при застосуванні коагулянтів повинна відповідати вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», вимогам Євронорми EN883 і гарантувати якість вживаної сировини і технології виробництва.
Згідно зі ст. 27 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» до системи стандартів у сфері питної води та питного водопостачання відносяться національні стандарти, міжнародні та регіональні стандарти, що визначають методики досліджень (випробувань) безпечності і якості питної води. Зазначені національні стандарти розробляються, затверджуються, переглядаються і змінюються відповідно до вимог Закону України «Про стандартизацію».
Згідно з ч. 1, 2 ст. 28 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»:
«1. Затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснює центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я, який також затверджує перелік референс-методик вимірювання вмісту (рівнів) забруднюючих речовин, залишків пестицидів питної води.
2. Затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснюється відповідно до міжнародних стандартів, інструкцій чи рекомендацій та інших документів відповідних міжнародних організацій або вимог законодавства Європейського Союзу щодо питної води у разі відсутності вимог, встановлених у зазначених документах.»
В Європейському Союзі основним документом, що стосується якості води, призначеної для споживання людиною є Директива Ради 98/83/ЄС від 3 листопада 1998 року про якість води, призначеної для споживання людиною.
Проте, даний документ не імплементований в Україні та не є частиною діючого законодавства України.
Часткова гармонізація певних норм зазначеної директиви з нормами національного законодавства відбулася шляхом прийняття Порядку здійснення державного моніторингу вод, затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 р. №758 та Державних санітарних норм та правила «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», що затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.05.2010 р. № 400.
У преамбулі European Standard EN883 зазначено, що у відповідності з внутрішніми правилами CEN/CENELEC (Європейський комітет по стандартизації) національні організації зі стандартизації країн зобов'язані застосовувати цей європейський стандарт, а саме: Австрія, Бельгія, Кіпр, Чеська Республіка, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія і Великобританія.
Проте, Україна до такого списку країн не входить, не є членом European Standard EN883, а тому не має використовувати цей стандарт, як нормативний документ.
В European Standard EN883 не передбачено інформації щодо того чи може продукт, який відповідає цим нормам використовуватися без обмежень в будь-якій з держав-членів ЄС або ЄАВТ.
Відповідно до ч.4 ст. 17 Закону України «Про стандартизацію» у разі прийняття європейського стандарту як національного забезпечується ідентичність національного стандарту відповідному європейському стандарту. З дня набрання чинності національним стандартом, що є ідентичним європейському стандарту, повинен бути скасований національний стандарт, положення якого суперечать положенням відповідного національного стандарту, що є ідентичним європейському стандарту.
Зважаючи на вищевикладене, на території України єдиним документом, що затверджує показники безпечності та окремі показники якості питної води є лише Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», що затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.05.2010 р. № 400.
Для визначення на території України масової частки домішок Fe, Mn, Cu, Zn, Pb, As, Мо, Se, Sr, Hg, Cd, Ni, Cr, Sn у воді при застосуванні коагулянтів застосовують ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» та не керуються European Standard EN883, оскільки вони не є затвердженими на території України.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність в тендерній документації вимоги про відповідність масової частки домішок Fe, Mn, Cu, Zn, Pb, As, Мо, Se, Sr, Hg, Cd, Ni, Cr, Sn у воді при застосуванні коагулянтів вимогам Євронорми EN883, НЕ передбачено законодавством України.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо усунути порушення проведення спрощеної закупівлі ідентифікатор UA-2020-08-03-001605-b, шляхом виключення з умов Тендерної документації вимоги про відповідність масової частки домішок Fe, Mn, Cu, Zn, Pb, As, Мо, Se, Sr, Hg, Cd, Ni, Cr, Sn у воді при застосуванні коагулянтів вимогам Євронорми EN883.
2. Відповідно до п.п. 4.5. п.4 Додатку 3 до тендерної документації зазначено що учасник повинен надати в електронному вигляді зокрема дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин). Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що значно обмежує коло учасників.
Порядок та процедура отримання дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки визначається відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (надалі – Порядок), що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107. В додатку №2 до Порядку визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки. Зокрема в п.1 такого переліку зазначено, що одним із видів таких робіт є виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки».
Проте, предмет закупівлі, а саме: коагулянт (гідроксихлорид алюмінію), не є вибухопожежонебезпечною чи небезпечною речовиною, а тому його зберігання та транспортування не потребує отримання дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Таким чином, необхідність надання дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначений в Тендерній документації, в ситуації, коли такий дозвіл відповідно до вимог чинного законодавства України не вимагається, виключає можливість участі у закупівлі учасників, які такого дозволу не мають. У зв’язку з чим, вимога щодо необхідності надання такого дозволу, призводить до дискримінації учасників процедури закупівлі без дозволу (який у даній закупівлі відповідно до норм законодавства України є необов’язковим) та зменшує рівень конкуренції, оскільки обмежує коло ймовірних учасників. Таким чином, порушується один із найголовніших принципів здійснення закупівель, що визначений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо усунути порушення проведення спрощеної закупівлі ідентифікатор UA-2020-08-03-001605-b, шляхом виключення з умов Тендерної документації вимоги про необхідність надання дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
3. У п.6 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що умови приймання товару: товар приймається за кількісними (об’ємно-масовими) та якісними (за лабораторним визначенням вмісту активного хлору) показниками.
Проте, варто зазначити, що замовником допущено помилку в частині зазначення умов приймання за якісними показниками по лабораторному визначенню вмісту активного хлору. Зважаючи на те, що предметом закупівлі є коагулянт (гідроксихлорид алюмінію), його прийняття за якісним показником по лабораторному визначенню вмісту активного хлору є неможливим, оскільки предмет закупівлі взагалі не може містити в собі активний хлор! Наявність зазначеної вимоги призводить до неможливості прийняття замовником від учасника належного предмету закупівлі, та фактично дискримінує всіх учасників, що запропонують належний предмет закупівлі.
У зв’язку з чим, вимагаємо привести тендерну документацію, а саме: п. 6 Додатку 3 до тендерної документації спрощеної закупівлі ідентифікатор UA-2020-08-03-001605-b у відповідність до якісних характеристик предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 12:36
Вимога UA-2020-08-03-001605-B.A1 задоволена частково: положення п.6 Додатку 3 до тендерної документації Замовником змінені (видалено помилкове посилання на необхідність лабораторного визначення вмісту активного хлору при прийнятті товару), у зв’язку з чим до електронної системи Замовником завантажено оновлену тендерну документацію (зі змінами), строк для подання пропозицій продовжено Замовником в електронній системі закупівель на два робочі дні (до 13.08.2020р.).
В іншій частині вимога не задоволена: положення пп. 3.4. п. 3, п.п. 4.5. п.4 Додатку 3 до тендерної документації залишені без змін, оскільки у вимозі не вказується чому і з яких обґрунтованих причин потенційний Учасник торгів, який подав вимогу, не може виконати вимоги тендерної документації Замовника, вказані в пп. 3.4. п. 3, п.п. 4.5. п.4 Додатку 3, а також не доведено яким чином ці умови тендерної документації порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі UA-2020-08-03-001605-b.).
В іншій частині вимога не задоволена: положення пп. 3.4. п. 3, п.п. 4.5. п.4 Додатку 3 до тендерної документації залишені без змін, оскільки у вимозі не вказується чому і з яких обґрунтованих причин потенційний Учасник торгів, який подав вимогу, не може виконати вимоги тендерної документації Замовника, вказані в пп. 3.4. п. 3, п.п. 4.5. п.4 Додатку 3, а також не доведено яким чином ці умови тендерної документації порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі UA-2020-08-03-001605-b.).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" #40229151 |
Відхилено |
279 980,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 09:56
|
ТОВ "ПРОМВОДОПОСТАЧ" #42711468 |
Переможець |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 15:22
|
Договір | укладений |
20 серпня 2020 15:14
|