Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02143873 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Шевченка, буд. 21 |
Контактна особа: |
Ніна Петрашко +380459441172 vo_yurust@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 3 678 895,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 13:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 13:01 |
Додаток 1 кваліфікаційні.docx | |
03 серпня 2020 13:01 |
Додаток 2 технічні вимоги.doc | |
03 серпня 2020 13:01 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
03 серпня 2020 13:01 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підпис уповноваженої особи учасника та печать мають бути на кожній сторінці документу.
Вимоги про усунення порушення
(ДК 021:2015: 45450000-6 -Інші завершальні роботи. ( ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-001446-a Закупівля на prozorro.gov.ua) з огляду на наступне:
Тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації, а саме:
1. Відповідно до оголошення пункту 3.2 Додатку 1 ТД «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів за предметом закупівлі» учасник у складі своєї пропозиції має надати:
Документи, якими підтверджується введення об’єкта (ів) в експлуатацію, або акти підписані сторонами, якими підтверджується виконання та прийняття робіт, або довідки про вартість виконаних будівельних робіт по договору (ам), інформація щодо якого (их) надана Учасниками в складі пропозиції в якості аналогічних.
Учасником надана копія договору підряду№ 14/05 від 04.06.2019р. на суму 1 240 145, 00 грн., в п.7 якого зазначено термін його дії – 31.12.2020р. Також надано акт виконаних робіт за липень 2019р. від 18.07.2019р. на суму 728 657,61 грн.
По наданим документам неможливо встановити виконання договору в повному обсязі і визнати завершеним.
- Учасником надана копія договору підряду № 14/05 від 04.06.2019р., в п.10 якого зазначаються додатки до договору: Додаток 1 – Календарний план фінансування.
Даний документ переможцем не надано. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
2. В додатку 3 ТД зазначено: «Увага! Необхідно заповнити всі пункти договору, крім номеру договору, дати, місця укладання та ціни договору, реквізитів замовника»
В проекті договору, наданому переможцем вказано місце укладання, п. 14.1.2 – не вказано відповідальну особу підрядника. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Аналогічна дискваліфікація тендерним комітетом: протокол №23 від 17 березня 2020 р. (закупівля UA-2020-02-27-001723-a Закупівля на prozorro.gov.ua)
3. В розділі 3 ТД п. 1.3. зазначено: Договірна ціна має бути підтверджена учасником-переможцем торгів розрахунками за статтями витрат договірної ціни відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», зокрема:
розрахунок заробітної плати згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №33 від 20 лютого 2017 року;
В документах, наданих переможцем, розрахунок з\плати відсутній. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Вимогою Замовника в розд.5 п.2 ТД визначено: надати інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі) про наявність мінімум одної службової (посадової) особи учасника, а саме, фахівця з енергетичного аудиту, освітній рівень якого не нижче Спеціаліста, кваліфікаційний рівень якого відповідає кваліфікації інженера-будівельника, який пройшов спеціальний курс "Енергетичний аудит" та має свідоцтво підвищення кваліфікації та сертифікат, який підтверджує кваліфікацію згідно ЗУ про "Про енергетичну ефективність будівель. (надати у складі пропозиції документи які підтверджують освітній рівень та рівень кваліфікації фахівця.)
Переможцем надано 2 довідки за №№34-08 та 31-08 про працівників. За даними з цих довідок Тумаков О.П. – інженер – будівельник (кваліфікація та сертифікат енергоаудитора відсутній), Ляшук О.П. – енергоаудитор (кваліфікація інженера – будівельника відсутня), Гненний Ю.С. – енергоаудитор (кваліфікація інженера – будівельника відсутня). Цим самим порущена вимога Замовника. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
5. Вимога Замовника, визначена в розд.5 п.2 інші умови ТД - учасник надає оригінал або нотаріально завірена копія листа – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (складається та підписується особисто особою/особами щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі)) та інших працівників учасника, персональні дані яких надаються в складі тендерної пропозиції (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
В документах тендерної пропозиції переможця листи – згоди на обробку персональних даних інших працівників відсутні. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Виходячи з вищезазначеного тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Тому, відповідно п.1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», підлягає дискваліфікації.
Повідомляємо, що тендерний комітет замовника діє виключно у рамках Закону "Про публічні закупівлі"( далі - Закон). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснювалися відповідно до ст. 29 Закону та відповідно пункту 1 розділу 5 тендерної документації.
Щодо пункту 1 зауважень по ФОП Степченко К.М., учасником у своїй тендерній пропозиції було надано копію аналогічного договору підряду № 14/05 від 04.06.2019 р. та акт виконаних робіт,який підписаний сторонами, що є підтвердженням введення об’єкта в експлуатацію, а також до цього договору було надано лист-відгук від Рожівської сільської ради, про своєчасне та якісне виконання робіт ФОП Степченком К.М. Щодо, відсутності додатку 1, а саме календарного плану фінансування , тендерною документацією замовника не передбачено , що учасник в обо’язковому порядку мав надати всі додатки договору , вимоги стосувались виключно наявності аналогічного договору, а також підтверджуючих документів виконання договору, які учасник надав в повному обсязі. Тендерний комітет, перевірив вище вказаний договір в системі Prozorro, що має ідентифікатор UA-2019-06-04-000593-b , було з'ясовано, що договір був опублікований без використання електронної системи та знаходиться у статусі «завершено», ця інформація знаходиться у вільному доступі. Задля підтвердження , секретарем тендерного комітету було здійснено телефонну розмову з головою Рожівської сільської ради, в ході якої було з’ясовано, що договір був укладений до 2020 року, через недостатню кількість фінансування , однак станом на серпень 2020 року, договір виконаний в повному обсязі, на суму 728 657,61 грн. (про даний факт є акт виконаних робіт) , фінансування в 2020 року не було і в подальшому не передбачено.
Щодо пункту 2 зауважень по ФОП Степченко К.М, проект договору наданий учасником, відповідно того проекту, який оприлюднений замовником в електронній системі, звертаємо Вашу увагу, що місце укладання попередньо заповнено замовником, а також заповнені контактні дані відповідальної особи, так як це було зроблено замовником в проекті договору.
Щодо пункту 3 зауважень по ФОП Степченко К.М. , Переможець в своїй тендерній пропозиції, надав відомість трудомісткості та заробітної плати на об'єкт, де вказано яка буде ЗП на дану тендерну закупівлю. Також в пояснювальній записці, яку надав переможець, вказано Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,83 люд-год. та розряді робіт 3,8), яка рівна 9 954,70 грн, що відповідає національному стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», зокрема: розрахунку заробітної плати згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №33 від 20 лютого 2017 року. До того ж, якби заробітна плата відрізнялася б від нормативної, потрібно було б додавати відповідні документи і розрахунок зміни зп.
Щодо пункту 4 зауважень, вимога замовника щодо наявності мінімум одної службової (посадової) особи учасника, а саме, фахівця з енергетичного аудиту, освітній рівень якого не нижче Спеціаліста, кваліфікаційний рівень якого відповідає кваліфікації інженера-будівельника, який пройшов спеціальний курс «Енергетичний аудит» та має свідоцтво підвищення кваліфікації та сертифікат, який підтверджує кваліфікацію згідно ЗУ «Про енергетичну ефективність будівель», звертаємо вашу увагу, що учасником була надана довідка про наявність вище вказаного фахівця, згідно якої Лящук О.П. – енергоаудитор, якій видано сертифікат проектувальника,зазначаємо, що згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників випуск 64 будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.01.2014 року такий сертифікат може отримати спеціаліст, який має рівень кваліфікації не нижче спеціаліста в будівельній сфері, а точніше інженера-будівельника, отже подані документи задовольняють вимоги замовника, до того ж наявність кваліфікації інженера-будівельника в Лящук О.П. була підтверджена і в тендерній пропозиції в закупівлі UA-2020-04-17-011454-b.
Щодо пункту 5 зауважень по ФОП Степченко К.М., згідно пункту 2 розділу 5 тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції (в файлі з іншими документами тендерної пропозиції) додатково надати підтвердження інформації про відповідність учасника іншим вимогам замовника, однією із вимог був оригінал або нотаріально-завірена копія листа-згоди на обробку,використання, поширення та доступ до персональних даних, з приводу якого є ваше зауваження, звертаємо вашу увагу, що в учасника ФОП Степченко К.М. надані всі листи-згоди на обробку персональних даних інших працівників. Вищенаведена інформація міститься в Додатку 1 тендерної пропозиції учасника ФОП Степченко К.М. Зазначаємо, що вимоги до переможця, зазначені в пункті 1.2. розділу 3 тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що закупівля робіт Капітальний ремонт фасаду в Русанівському НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ» за адресою: вул. Київська, 105 в с. Русанів, Броварського району Київської області», відбувалася за процедурою відкритих торгів,а не по спрощеній процедурі , як зазначено у вашій вимозі ,відхилення тендерних пропозицій регулюється статтею 31 Закону. Тендерна пропозиція ФОП Степченко К.М. з максимально вигідною ціною , повністю відповідає вимогам замовника, підстави для відхилення згідно статті 31 Закону відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-27-000004 ● 686137f1506c4bd581cebfab3aa4956b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2021 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 № 24
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-03-001446-a 03.08.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-09 15:41:11
Запит про надання пояснень
1. Прошу надати інформацію та документальне обґрунтування (підтвердження) причин які призвели до збільшення ціни договору.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Степченко Костянтин Миколайович |
2 888 764,09
UAH
|
2 869 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
2 987 676,69
UAH
|
2 869 999,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" |
3 380 000,02
UAH
|
2 870 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА" |
3 622 338,29
UAH
|
3 622 338,29
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Степченко Костянтин Миколайович #3070516239 |
Переможець |
2 869 000,00
UAH
|
20 серпня 2020 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2020 11:10
|
ДУ 1 до дог 138 Степченко.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2020 15:50
|
ДУ до дог 138 Русанів фасад.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2020 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 15:39
|
Дог 138 Кап. рем. фасаду Русанів.pdf | укладений |
31 серпня 2020 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |