Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект шкільних меблів (одномісна парта і стілець) для створення освітнього простору Нової української школи
Очікувана вартість
75 950,00 UAH
UA-2020-08-03-001303-c 47b2e68a33184247b778a74ef48d5721
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Маковецька

+380679876469 strogan.tais@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МИРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТОМАКІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36730053
Місцезнаходження: 53542, Україна , Дніпропетровська обл., с. Зоря, вул. Поштова, буд. 9
Контактна особа: Любов Маковецька
+380679876469
strogan.tais@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 10:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 10:18
Очікувана вартість: 75 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 379,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 комплект
комплект шкільних меблів (одномісна парта і стілець) для створення освітнього простору Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53542, Україна, Дніпропетровська область, с.Зоря, Поштова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020  —  25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар між Постачальником і Замовником проводяться після отримання товару, відповідно накладним та рахункам доданим до них, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 10:37
Оголошення 2020 р. парта+стілець2.doc
03 серпня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 10:37
Оголошення 2020 р. парта+стілець2.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій