Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV за ДК 021:2015 – код 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Система протипожежного захисту: Система пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система централізованого пожежного спостереження. Монтаж пожежної сигналізації, системи оповіщення КЗ «Новомиколаївська СЗШ №2 І-Ill ст.»).
Очікувана вартість
246 250,00 UAH
UA-2020-08-03-000999-a ● 8104b7e7425243c79bf7f290fcf7a332
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Верхньодніпровської районної держадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142419 |
Місцезнаходження: | 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Дніпровська, 56 |
Контактна особа: |
Юлія Павлова +380565860023 zakupki.vovrda56@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 246 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 231,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Система протипожежного захисту: Система пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система централізованого пожежного спостереження. Монтаж пожежної сигналізації, системи оповіщення КЗ «Новомиколаївська СЗШ №2 І-Ill ст.»). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
CPV за ДК 021:2015 – код 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Система протипожежного захисту: Система пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система централізованого пожежного спостереження. Монтаж пожежної сигналізації, системи оповіщення КЗ «Новомиколаївська СЗШ №2 І-Ill ст.»)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51653, Україна, Дніпропетровська область, Верхньодніпровський район, смт. Новомиколаївка, вул. Мкртумова, 8А КЗ "Новомиколаївська СЗШ №2 І-ІІІ ст."
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Умови оплати. Згідно Договору розділ 4. «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ». 4.1. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Учасника в межах отриманого бюджетного фінансування. 4.2. Бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах затверджених кошторисних призначень. 4.3. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником на підставі підписаних актів наданих послуг та ст. 23, 48 Бюджетного кодексу України. Авансові платежі за Договором не передбачені. 4.4. Вартість послуг, що обумовлені в Акті наданих послуг, підписаному повноважними представниками Сторін, сплачується Замовником протягом 5-ти робочих днів з дня отримання підписаного Сторонами Акта. 4.5. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом трьох робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, а строки, передбачені п. 4.4. Договору, вважаються дотриманими та грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 16:47 |
зміни_ТД (додатки)_2.doc | |
07 серпня 2020 14:46 |
Оголошення ВТ_2.pdf | |
07 серпня 2020 14:46 |
Зміни _2_ТД послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації - монтаж та пуско – налагоджування.doc | |
04 серпня 2020 10:41 |
зміни_ТД (додатки).doc | |
03 серпня 2020 12:13 |
Зведений кошторисний розрахунок.pdf | |
03 серпня 2020 12:12 |
РБОЧИЙ ПРОЕКТ СПЗ.pdf |
07 серпня 2020 16:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 серпня 2020 16:47 |
зміни_ТД (додатки)_2.doc
|
|||||||||
07 серпня 2020 14:46 |
Оголошення ВТ_2.pdf
|
|||||||||
07 серпня 2020 14:46 |
Зміни _2_ТД послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації - монтаж та пуско – налагоджування.doc | |||||||||
04 серпня 2020 10:41 |
зміни_ТД (додатки).doc
|
|||||||||
03 серпня 2020 12:13 |
Зведений кошторисний розрахунок.pdf
|
|||||||||
03 серпня 2020 12:12 |
РБОЧИЙ ПРОЕКТ СПЗ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог пункту 2.1 додатку 1 до ТД
Дата подання: 04 серпня 2020 13:07
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:31
Добрий день! Чи не поясне Організатор навіщо Вам потрібні всі димломи та документи про професійну освіту всіх працівників Учасника? Чи Ви є біль досвідченими у питаннях ліцензування господарської діяльності? Чи Ви думаєте, що Учаснику видали ліцензію за "красиві очі" та щорічно проводять перевірки відповідності "Ліцензійним умовам..." ПКМУ №852??? Чи не бажаєте виправити цей явний "загиб" та обмежитись довідкою про наявність відповідного персоналу (що надається для оформлення ліцензії) або актом перевірки відповідності ліцензійним умовам?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про виключення окремих частини, як складових технічних вимог предмету закупівлі не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної пропозиції або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом відсутності якісних, кількісних та технічних характеристик, а також те, що предмет закупівлі не буде відповідати потребам замовника та тим коштам, які будуть на нього витрачені.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про виключення окремих частини, як складових технічних вимог предмету закупівлі не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної пропозиції або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом відсутності якісних, кількісних та технічних характеристик, а також те, що предмет закупівлі не буде відповідати потребам замовника та тим коштам, які будуть на нього витрачені.
щодо вимог пункту 2.3 додатку №2 до ТД
Дата подання: 04 серпня 2020 13:11
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:31
Добрий день! Чи не поясне організатор навіщо монтувальній організації (Учаснику) для проведення монтажних робіт сертифікований кошторисник??? Інженери-проектувальники у частині кошторисної документації навряд-чи займаються монтажем СПЗ!!! У складі ТД завантажено проект у складі ПЗ, креслеників та кошторисі - отже кошторис вже розроблений! Тоді навіщо ще один кошторис та сертифікований кошторисник? Чи не бажаєте добровідно видалити цю несинітницю?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про виключення окремих частини, як складових технічних вимог предмету закупівлі не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної пропозиції або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом відсутності якісних, кількісних та технічних характеристик, а також те, що предмет закупівлі не буде відповідати потребам замовника та тим коштам, які будуть на нього витрачені.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про виключення окремих частини, як складових технічних вимог предмету закупівлі не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної пропозиції або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом відсутності якісних, кількісних та технічних характеристик, а також те, що предмет закупівлі не буде відповідати потребам замовника та тим коштам, які будуть на нього витрачені.
щодо вимог пункту 2.4 додатку №2 до ТД
Дата подання: 04 серпня 2020 13:13
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:31
Добрий день! Аналогічно по ситуації із сертифікованим кошторисником, навіщо Вам потрібен ще один кошторис, якщ у складі ТД завантажено до системи вже розроблений кошторис? Навщо Ви витрачали бюджетні кошти на розробку проекту та кошторису, щоб під час тенджеру ще вимагати від учасників те саме??? Чи не бажаєте виправити?
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про виключення окремих частини, як складових технічних вимог предмету закупівлі не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної пропозиції або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом відсутності якісних, кількісних та технічних характеристик, а також те, що предмет закупівлі не буде відповідати потребам замовника та тим коштам, які будуть на нього витрачені.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про виключення окремих частини, як складових технічних вимог предмету закупівлі не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної пропозиції або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом відсутності якісних, кількісних та технічних характеристик, а також те, що предмет закупівлі не буде відповідати потребам замовника та тим коштам, які будуть на нього витрачені.
щодо інформації про затвердження проекту
Дата подання: 04 серпня 2020 13:16
Дата відповіді: 07 серпня 2020 12:05
Добрий день! Відповідно до вимог "Порядку затвердження проектів на будівництво та проедення їх експертии2 ПКМУ №560 та "Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг та робіт протипожежного призначення" ПКИУ №852 забороняють застосовувати проект та виконувати монтажні роботи по незатвердженому проекту та без проведення експертизи - чи не бажаєте дозавантажити у ТД документ про затвердження проекту та експертний висновок по проекту??? Ну або, за відсутності, скасувати закупівлю?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно п.10 порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого Постановою КМУ № 560 від 11.05.2011 "Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України", а саме обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Таким чином, даний обєкт не підлягає обовязковій експертизі, так як належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)
На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про виключення окремих частини, як складових технічних вимог предмету закупівлі не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної пропозиції або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом відсутності якісних, кількісних та технічних характеристик, а також те, що предмет закупівлі не буде відповідати потребам замовника та тим коштам, які будуть на нього витрачені.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно п.10 порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого Постановою КМУ № 560 від 11.05.2011 "Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України", а саме обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Таким чином, даний обєкт не підлягає обовязковій експертизі, так як належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)
На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про виключення окремих частини, як складових технічних вимог предмету закупівлі не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної пропозиції або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом відсутності якісних, кількісних та технічних характеристик, а також те, що предмет закупівлі не буде відповідати потребам замовника та тим коштам, які будуть на нього витрачені.
уточнення
Дата подання: 07 серпня 2020 13:22
Дата відповіді: 07 серпня 2020 14:39
надайте будь ласка пояснення як можливо виконати дані роботи в термін який зазначає замовник в оголошенні - 31.08.2020 р, якщо аукціон відбудеться лише 20.08.2020р., і навіть договір до 31.08.2020 р. ще може бути не підписаний!!!
Внесіть зміни!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зауваження, до тендерної документації будуть внесені зміни.
щодо некоректної відповіді про експертизу та затвердження проекту
Дата подання: 08 серпня 2020 13:47
Дата відповіді: 10 серпня 2020 11:56
Добрий день! у зв'язку із малограмотною відповіддю щодо необхідності проведення експертизи та затвердження проекту нагадуємо, що затвердження проекту не має відношення до У "Про публічні закупівлі" та врегульовано Законодавством з питань застосування проектів та виконання монтувальних робіт.Не дивлячись на багато написаного вами про класи наслідків (відповідальності) розрахунок до речі досі відсутній у ТД! згідно абзацу 6 пункту 17 "Ліцензійних умов..." (ПКМУ №852) "Роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.". "Порядком затвердження проектної документації..." (ПКМУ №560) передбачено проведення експертизи перед затвердженням проекту! Таким чином і підтверджується правильність проектних рішень, та перевіряється правильність застосування кошторисних норм - тільки в такому випадку буде досягнено все те, що Ви писали. Не бажаєте добровільно виправити ТД? Або звертатись на Дозорро про скасування закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» п.3, ст.31 « Не підлягають обов’язковій експертизі проекти будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.
Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», п. 21 «Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» а саме, Проектна документація затверджується відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560.
Постанови КМУ «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 п.10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: У разі коли об’єктом будівництва є комплекс (будова), до складу якого (якої) входять об’єкти, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) та за сукупними показниками перевищують рівень, установлений для об’єктів з відповідним класом наслідків (відповідальності), проект будівництва підлягає обов’язковій експертизі за всіма напрямами, визначеними абзацом другим цього пункту.
Даний обєкт не підлягає обовязковій експертизі, так як належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», п. 21 «Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» а саме, Проектна документація затверджується відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560.
Постанови КМУ «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 п.10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: У разі коли об’єктом будівництва є комплекс (будова), до складу якого (якої) входять об’єкти, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) та за сукупними показниками перевищують рівень, установлений для об’єктів з відповідним класом наслідків (відповідальності), проект будівництва підлягає обов’язковій експертизі за всіма напрямами, визначеними абзацом другим цього пункту.
Даний обєкт не підлягає обовязковій експертизі, так як належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-000999-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Дніпропетровське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України, Код ЄДРПОУ:00182877
Дата подання: 04 серпня 2020 09:23
Щодо кваліфікації керівника робіт
Вимоги до керівника робіт, зазначені в п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, не відповідають Ліцензійним умовам, затвердженим Постановою Кабміну від 23.11.2016 р. №852. Вимагаємо викласти вимоги до керівника робіт у наступній редакції:
«Керівник робіт повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.»
Розгорнути
Згорнути
«Керівник робіт повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2020 10:29
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
179 876,33
UAH з ПДВ
|
179 876,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
19 серпня 2020 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій