Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2020-08-03-000814-c ● 3eecdf48255041b1a4c3654451595b65
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №11" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37899757 |
Місцезнаходження: | 49080, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Висоцького, буд. 2А |
Контактна особа: |
Ірина Василівна Любарцева +380675650261,+380567943510 medcentr11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 09:49 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 09:50 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 12:50 |
Очікувана вартість: | 14 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір А4 (в пачках по 1000 листків)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49080, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Висоцького, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 08:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 09:52 |
ДОГОВІР ПОСТАВКИ КНП.doc | |
03 серпня 2020 09:52 |
Оголошення папір А4.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-000814-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 17 серпня 2020 17:17
ПОРУШЕННЯ У ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ
3. Учасник повинен надати в сканованому вигляді або сформовані в електронному форматі (відповідно до чинного законодавства) в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (з переліком підприємств);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);
- цінову пропозицію відповідно до технічних характеристик предмета закупівлі- ПЕРЕМОЦЕНЬ НЕ НАДАВ ДОВІДКУ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ
Розгорнути
Згорнути
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (з переліком підприємств);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);
- цінову пропозицію відповідно до технічних характеристик предмета закупівлі- ПЕРЕМОЦЕНЬ НЕ НАДАВ ДОВІДКУ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2020 14:40
Дякуємо, за звернення. Хочемо зауважити, що відповідні дані є у відкритих реєстрах.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
7 254,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 13:50
|
Договор 7254,00 папір.pdf | укладений |
26 серпня 2020 13:47
|