Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-32 Покровськ-Бахмут-Михайлівка на ділянці км 56+300– км 59+500
Очікувана вартість
96 250 760,00 UAH
UA-2020-08-03-000749-c 7fbe33f954eb409b9b515a69a575a85b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:20
Очікувана вартість: 96 250 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 487 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 481253.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Категорія замовника: юридична особа, зазначена у п.3 ч.1 ст.2 Закону
2. Місцезнаходження замовника: вул. Уральська, 12, м. Краматорськ, 84333
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-32 Покровськ-Бахмут-Михайлівка на ділянці км 56+300– км 59+500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: H-32 — Покровськ - Бахмут - Михайлівка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Попередня оплата може здійснюватися частково з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується використати кожну частину попередньої оплати протягом трьох місяців після отримання. У випадку настання дати завершення бюджетного року або строку виконання робіт визначеного Договором менш ніж три місяці Підрядник зобов’язується використати отриману оплату до спливу цього терміну Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використання попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Казначейства та використовується ним у встановленому законодавством порядку. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в). До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 09:48
Тендерна документація.docx
03 серпня 2020 09:48
Відомість обсягів робіт.docx
03 серпня 2020 09:47
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000071 ● cb1fdd19cfbc425cba3cb75a6c200661
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 17:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
30.09.2020 №56
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.09.2020 №56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-08-03-000749-c 03.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-09 16:01:37

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-32 Покровськ-Бахмут-Михайлівка на ділянці км 56+300– км 59+500 (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-03-000749-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасник-переможець виконав вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації щодо надання не пізніше дати укладання договору про закупівлю банківської гарантії забезпечення виконання договору відповідно до п.6 розділу 6 тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-15 16:58:41

Пояснення Замовника по суті питань.

1. Згідно ч.1 ст.25 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику. Пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи. Таким чином, замовник відображає в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість.

2. Згідно п.1 розділу 3 тендерної документації учасник, якого визначено переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю надає банківську гарантію забезпечення виконання договору відповідно до п.6 розділу 6 тендерної документації, що відповідає вимогам ч.1 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підприємство ТОВ «Автомагістраль-Південь», яке визначено переможцем даної закупівлі, надало гарантію виконання зобов’язань №016-001-32136-2020 ПАТ АБ «Південний» у формі банківської гарантії архівним файлом 4719400.7z, шляхом розміщення у електронній системі закупівель 07 вересня 2020 17:26. Також підприємством надано банківську ліцензію у паперовому вигляді. Договір з ТОВ «Автомагістраль-Південь» укладено 11.09.2020р.

Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 15.10.2020р. №432.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ Відповідно до висновку на моніторинг ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-32 Покровськ-Бахмут-Михайлівка на ділянці км 56+300– км 59+500, індивідуальний номер закупівлі UA-2020-08-03-000749-c, відкриті торги, Служба автомобільних доріг у Донецькій області повідомляє наступне: Враховуючи той факт, що зазначені порушення є суто технічними помилками, та ніяким чином не впливають на законні результати проведеної публічної закупівлі, вважаємо за належне прийняти зауваження, що викладені у висновку моніторингу та відреагувати на них відповідно до норм діючого законодавства. З метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, Службою автомобільних доріг у Донецькій області проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Інформацію затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 26.10.2020р. №458.

2020-10-26 14:10:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-08-03-000749-c) не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 94 000 000,00
UAH з ПДВ
83 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 86 625 684,00
UAH з ПДВ
84 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 94 388 000,00
UAH з ПДВ
94 388 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 95 900 035,00
UAH з ПДВ
95 900 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 13:39
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:33
Трудові книжки ч.3.pdf
17 серпня 2020 13:33
Трудові книжки ч. 4.pdf
17 серпня 2020 13:33
Трудові книжки ч.2.pdf
17 серпня 2020 13:33
Трудові книжки ч.1.pdf
17 серпня 2020 13:33
Тендерна пропозиція.PDF
17 серпня 2020 13:33
Переклад трудових ч.2.pdf
17 серпня 2020 13:33
Переклад трудових ч.1.pdf
17 серпня 2020 13:33
Календарний графік.PDF
17 серпня 2020 13:33
Досвід ч.2.pdf
17 серпня 2020 13:33
Досвід ч.1.pdf
17 серпня 2020 13:33
АБЗ + лабораторія.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:26
4719400.7z
04 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
29 серпня 2020 18:10
Електронний підпис
29 серпня 2020 18:09
АКП.pdf
29 серпня 2020 18:09
5. ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
29 серпня 2020 18:09
2.2.public_doc.p7s
29 серпня 2020 18:09
2.2. public_doc.pdf
29 серпня 2020 18:09
2.1. Dovidka_20220684240780409255.pdf.p7s
29 серпня 2020 18:09
2.1. Dovidka_20220684240780409255.pdf
29 серпня 2020 18:09
1. Тендерна пропозиція.pdf
19 серпня 2020 11:59
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:54
3. Банківська гарантія.pdf
19 серпня 2020 11:54
3. Банківська гарантія.7z

Публічні документи

18 серпня 2020 22:12
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
#38587794
Відхилено 83 000 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 10:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 09:19
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Відхилено 84 000 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:06
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 94 388 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 11:48

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №377 від 26.08.2020 у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ПУДБК» на закупівлю робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-32 Покровськ-Бахмут-Михайлівка на ділянці км 56+300– км 59+500», UA-2020-08-03-000749-c (відкриті торги), виявлені невідповідності у документах тендерної пропозиції вимогам тендерної документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: По вимогам до таблиці №1 додатку №4 тендерної документації «Інформація на підтвердження наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» - на одиницю техніки (п.6) згідно договору №100120/1 від 10.01.2020р. відсутні: - посвідчена власником копія документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копія договору, укладеного з власником, який підтверджує право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. По вимогам таблиці №6 «Інформація про виконання аналогічного (-их) договору(-ів)» - відсутня інформація щодо виконання ТОВ «ПУДБК» аналогічного договору з виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. 2. Керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо від Учасника ТОВ «ПУДБК» виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після аукціону, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, наступних документів: По вимогам до таблиці №1 додатку №4 тендерної документації завірену належним чином копію свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (п.6) та копію договору, укладеного з власником, який підтверджує право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. По вимогам таблиці Таблиця №6 додатку №4 - надати інформацію щодо виконання ТОВ «ПУДБК» аналогічного договору з виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, одним договором або сумарно в обсязі не менш, ніж вказано у пункті 5 розділу 3 тендерної документації.

Документи

27 серпня 2020 10:18
Електронний підпис

Документи

27 серпня 2020 15:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
94 388 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2023 13:00
ДУ від 17.04.2023 до договору №2-123 від 11.09.2020.pdf зміни до договору
18 квітня 2023 13:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 13:34
ДУ від 29.12.2022 до договору №2-123 від 11.09.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 13:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 12:55
ДУ від 28.12.2022 до договору №2-123 від 11.09.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 12:55
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 11:29
ДУ від 16.08.2022 до договору №2-135 від 16.10.2020.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 09:11
ДУ від 24.09.2021 до договору №2-123 від 11.09.2021.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 09:10
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 10:54
ДУ від 22.03.2021 до договору №2-123 від 11.09.2020 (1).pdf зміни до договору
22 березня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:35
ДУ від 29.12.2020 до договору №2-123 від 11.09.2020 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 15:59
Договір №2-123 від 11.09.2020ут (1).pdf зміни до договору
22 вересня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 09:56
Договір №2-123 від 11.09.2020.pdf укладений
11 вересня 2020 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 2-123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-123
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування, перенос строків
Номер договору про закупівлю: 2-123
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-123
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-123
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-123
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-123
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підставі п.3, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-123
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML