Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шуранова Тетяна 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 13:20 |
Очікувана вартість: | 96 250 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 487 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 481253.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2. Місцезнаходження замовника: вул. Уральська, 12, м. Краматорськ, 84333
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Попередня оплата може здійснюватися частково з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується використати кожну частину попередньої оплати протягом трьох місяців після отримання. У випадку настання дати завершення бюджетного року або строку виконання робіт визначеного Договором менш ніж три місяці Підрядник зобов’язується використати отриману оплату до спливу цього терміну Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використання попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Казначейства та використовується ним у встановленому законодавством порядку. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в). До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 09:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 09:48 |
Тендерна документація.docx | |
03 серпня 2020 09:48 |
Відомість обсягів робіт.docx | |
03 серпня 2020 09:47 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-30-000071 ● cb1fdd19cfbc425cba3cb75a6c200661
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.09.2020 №56
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.09.2020 №56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-08-03-000749-c 03.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-09 16:01:37
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-32 Покровськ-Бахмут-Михайлівка на ділянці км 56+300– км 59+500 (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-03-000749-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасник-переможець виконав вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації щодо надання не пізніше дати укладання договору про закупівлю банківської гарантії забезпечення виконання договору відповідно до п.6 розділу 6 тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-15 16:58:41
Пояснення Замовника по суті питань.
1. Згідно ч.1 ст.25 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику. Пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи. Таким чином, замовник відображає в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість.
2. Згідно п.1 розділу 3 тендерної документації учасник, якого визначено переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю надає банківську гарантію забезпечення виконання договору відповідно до п.6 розділу 6 тендерної документації, що відповідає вимогам ч.1 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підприємство ТОВ «Автомагістраль-Південь», яке визначено переможцем даної закупівлі, надало гарантію виконання зобов’язань №016-001-32136-2020 ПАТ АБ «Південний» у формі банківської гарантії архівним файлом 4719400.7z, шляхом розміщення у електронній системі закупівель 07 вересня 2020 17:26. Також підприємством надано банківську ліцензію у паперовому вигляді. Договір з ТОВ «Автомагістраль-Південь» укладено 11.09.2020р.
Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 15.10.2020р. №432.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ Відповідно до висновку на моніторинг ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-32 Покровськ-Бахмут-Михайлівка на ділянці км 56+300– км 59+500, індивідуальний номер закупівлі UA-2020-08-03-000749-c, відкриті торги, Служба автомобільних доріг у Донецькій області повідомляє наступне: Враховуючи той факт, що зазначені порушення є суто технічними помилками, та ніяким чином не впливають на законні результати проведеної публічної закупівлі, вважаємо за належне прийняти зауваження, що викладені у висновку моніторингу та відреагувати на них відповідно до норм діючого законодавства. З метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, Службою автомобільних доріг у Донецькій області проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Інформацію затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 26.10.2020р. №458.
2020-10-26 14:10:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-08-03-000749-c) не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
94 000 000,00
UAH з ПДВ
|
83 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
86 625 684,00
UAH з ПДВ
|
84 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
94 388 000,00
UAH з ПДВ
|
94 388 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
95 900 035,00
UAH з ПДВ
|
95 900 035,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ #38587794 |
Відхилено |
83 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 10:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 09:19
|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Відхилено |
84 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 15:06
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
94 388 000,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 13:00
|
ДУ від 17.04.2023 до договору №2-123 від 11.09.2020.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:34
|
ДУ від 29.12.2022 до договору №2-123 від 11.09.2020.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 12:55
|
ДУ від 28.12.2022 до договору №2-123 від 11.09.2020.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2022 11:29
|
ДУ від 16.08.2022 до договору №2-135 від 16.10.2020.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2022 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2021 09:11
|
ДУ від 24.09.2021 до договору №2-123 від 11.09.2021.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2021 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 10:54
|
ДУ від 22.03.2021 до договору №2-123 від 11.09.2020 (1).pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:35
|
ДУ від 29.12.2020 до договору №2-123 від 11.09.2020 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 15:59
|
Договір №2-123 від 11.09.2020ут (1).pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 09:56
|
Договір №2-123 від 11.09.2020.pdf | укладений |
11 вересня 2020 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 2-123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення фінансування, перенос строків |
Номер договору про закупівлю: | 2-123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | підставі п.3, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |