Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти пізниіх сортів
Очікувана вартість
477 054,00 UAH
UA-2020-08-03-000401-c 262ed3b9bf4e4a459f8b5b63dc2f59b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортяш Олена Володимирівна

+380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22978663
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9
Контактна особа: Бортяш Олена Володимирівна
+380544971837
shst.mr-osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 09:20
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 09:20
Початок аукціону: 19 серпня 2020 14:20
Очікувана вартість: 477 054,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3578 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3728 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4628 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5018 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2848 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
26183 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу Українги через Державну казначейську службу України на умовах відстрочки до 3-х банківських днів Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 11:33
Проект договору .doc
10 серпня 2020 11:33
Документація.doc
10 серпня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 11:33
Проект договору .doc
10 серпня 2020 11:33
Документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-09-000028 ● ced559efbc9b46689ec2bbd3ea1f1c23
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2020 № 60
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 09.10.2020 № 60

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2020-08-03-000401-c 03.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням освіти Шосткинської міської ради проведено низку заходів щодо виявлених порушень у ході перевірки управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області процедури закупівлі код ДК 021:2015 (Овочі, фрукти та горіхи). Ідентифікатор закупівлі UA -2020-08-03-000401-c. Бортяш О.В, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель, що в своїй роботі керується Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та Положення про уповноважену особу публічних закупівель» від 01.04.2020 №87-ОД в ході бесіди з іншими уповноваженими особами Савченко О.Ю. та Кузьміною А.М. розповіла про помилки виявлені в ході перевірки тендерної документації №16 від 03.08.2020 року, а саме що Управлінням освіти Шосткинської міської ради: - порушено вимоги пункту 8 частини першої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відсутності в оголошення про проведення відкритих торгів інформації про мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; - порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон) щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними (не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). В тендерній документації Замовника вказано «тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій»; - не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України « Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Також, учасником ФОП Пискун Валентиною Володимирівною не враховано вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме не накладено кваліфікованого електронного підпису чи електронно-цифрового підпису, чим не дотримано вимог частини 3 статті 12 Закону; Працівники управління освіти, що є уповноваженими особами: Бортяш О.В., Савченко О.Ю., Кузьміна А.М. визнали роботу щодо проведення процедури закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA -2020-08-03-000401-c) як таку, що має порушення. Вищезазначені порушення будуть враховані в подальшій роботі під час оформлення тендерної документації.

2020-10-21 13:58:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (за результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Прокопенко Володимир Михайлович 345 831,00
UAH з ПДВ
345 831,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пискун Валентина Володимирівна 433 249,50
UAH з ПДВ
433 249,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 18:32
Електронний підпис

Публічні документи

25 серпня 2020 10:40
Довідка
17 серпня 2020 18:55
ТД овочі ч.2.pdf
17 серпня 2020 18:55
ТД овочі ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Прокопенко Володимир Михайлович

ФОП Пискун Валентина Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Прокопенко Володимир Михайлович
#2142803193
Відхилено 345 831,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 10:42
ФОП Пискун Валентина Володимирівна
#2360704201
Переможець 433 249,50
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пискун Валентина Володимирівна
#2360704201
433 249,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 10:38
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:46
дод угода _ 1 від 04.01.2021 овочі.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:46
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 09:52
Договір _ 260 від 31082020.PDF укладений
31 серпня 2020 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 88 650,00
UAH