Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22978663 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
Контактна особа: |
Бортяш Олена Володимирівна +380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 09:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2020 09:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 09:20 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 14:20 |
Очікувана вартість: | 477 054,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 385,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу Українги через Державну казначейську службу України на умовах відстрочки до 3-х банківських днів | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 11:33 |
Проект договору .doc | |
10 серпня 2020 11:33 |
Документація.doc |
10 серпня 2020 11:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 серпня 2020 11:33 |
Проект договору .doc
|
|||
10 серпня 2020 11:33 |
Документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-09-000028 ● ced559efbc9b46689ec2bbd3ea1f1c23
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2020 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2020 № 60
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 09.10.2020 № 60
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2020-08-03-000401-c 03.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням освіти Шосткинської міської ради проведено низку заходів щодо виявлених порушень у ході перевірки управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області процедури закупівлі код ДК 021:2015 (Овочі, фрукти та горіхи). Ідентифікатор закупівлі UA -2020-08-03-000401-c. Бортяш О.В, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель, що в своїй роботі керується Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та Положення про уповноважену особу публічних закупівель» від 01.04.2020 №87-ОД в ході бесіди з іншими уповноваженими особами Савченко О.Ю. та Кузьміною А.М. розповіла про помилки виявлені в ході перевірки тендерної документації №16 від 03.08.2020 року, а саме що Управлінням освіти Шосткинської міської ради: - порушено вимоги пункту 8 частини першої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відсутності в оголошення про проведення відкритих торгів інформації про мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; - порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон) щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними (не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). В тендерній документації Замовника вказано «тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій»; - не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України « Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Також, учасником ФОП Пискун Валентиною Володимирівною не враховано вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме не накладено кваліфікованого електронного підпису чи електронно-цифрового підпису, чим не дотримано вимог частини 3 статті 12 Закону; Працівники управління освіти, що є уповноваженими особами: Бортяш О.В., Савченко О.Ю., Кузьміна А.М. визнали роботу щодо проведення процедури закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA -2020-08-03-000401-c) як таку, що має порушення. Вищезазначені порушення будуть враховані в подальшій роботі під час оформлення тендерної документації.
2020-10-21 13:58:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (за результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Прокопенко Володимир Михайлович #2142803193 |
Відхилено |
345 831,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 10:42
|
ФОП Пискун Валентина Володимирівна #2360704201 |
Переможець |
433 249,50
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:46
|
дод угода _ 1 від 04.01.2021 овочі.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 09:52
|
Договір _ 260 від 31082020.PDF | укладений |
31 серпня 2020 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |