Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поставка офісного устаткування
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2020-08-03-000396-a ● 660de87f9cb64e049b35514eaef8f7fa
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491079 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., М.КИЇВ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Усова Євгенія Сергіївна 0442352232 usova.evheniia@es.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 10:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 45 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Категорія замовника: цільовий страховий фонд зі страхування на випадок безробіття. Поштовий конверт, формат С5 – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30199230-1 «Конверти»; Поштовий конверт формат E65 - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30199230-1 «Конверти»; Маркер текстовий (комплект) - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30192125-3 «Маркери»; Маркер перманентний чорний - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192125-3 «Маркери»; Маркер перманентний білий - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192125-3 «Маркери»; Коректор-ручка - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192930-9 «Ручки-коректори»; Коригуюча рідина з пензликом - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192920-6 «Корегувальна рідина»; Стрічка коригуюча - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192910-3 «Корегувальна плівка чи стрічка»; Ручка гелева синя - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192121-5 «Кулькові ручки»; Ручка гелева чорна - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192121-5 «Кулькові ручки»; Ручка кулькова автоматична - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192121-5 «Кулькові ручки»; Набір настільний - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30193200-0 «Настільні лотки та органайзери»; Стікер-закладинки пластикові - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192800-9 «Самоклейні етикетки»; Папка-реєстратор зібрана - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197210-1 «Теки-реєстратори»; Папка-реєстратор зібрана - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197210-1 «Теки-реєстратори»; Канцелярські скріпки - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197220-4 «Канцелярські скріпки»; Бокс для скріпок - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197221-1 «Підставки для канцелярських скріпок»; Степлер - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197320-5 «Степлери»; Скоби для степлера - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197110-0 «Скоби»; Ніж канцелярський - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197310-2 «Канцелярські ножі»; Олівець графітовий з гумкою - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192130-1 «Олівці»; Гумка - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30192100-2 «Гумки»; Антистеплер - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30197321-2 «Антистеплери»; Діркопробивач з лінійкою - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30197330-8 «Діроколи»; Кнопки-цвяхи - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30197120-3 «Кнопки»; Клей ПВА - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30192700-8 «Канцелярські товари»; Клей-олівець - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30192700-8 «Канцелярські товари». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в оголошені про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2582 штуки
Поставка офісного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, каб. 1903
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за товар шляхом перерахування на розрахунковий рахунок постачальника 100% загальної ціна за товар протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання сторонами товарної накладної згідно з рахунком-фактурою з урахуванням фінансових можливостей Покупця. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 10:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 10:51 |
Оголошення.docx | |
03 серпня 2020 10:51 |
Проєкто Договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
23 898,12
UAH з ПДВ
|
18 399,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСКЛАД" |
22 900,84
UAH з ПДВ
|
18 823,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Т ТРЕЙД" |
25 198,98
UAH з ПДВ
|
18 987,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕНТР А-ТРЕЙД" |
24 137,04
UAH з ПДВ
|
21 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
23 410,20
UAH з ПДВ
|
22 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бердник В.А. |
30 985,00
UAH з ПДВ
|
22 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
24 785,40
UAH з ПДВ
|
22 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
23 532,30
UAH з ПДВ
|
23 110,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АСТРА ВІТА" |
29 541,00
UAH з ПДВ
|
24 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРІЄНС ЛТД" |
37 951,60
UAH з ПДВ
|
28 464,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕВЕН ОФІС" |
29 045,70
UAH з ПДВ
|
29 045,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
18 399,24
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 09:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСКЛАД" #41613902 |
Відхилено |
18 823,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 09:47
|
ТОВ "Т ТРЕЙД" #43625071 |
Переможець |
18 987,06
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 16:21
|
Договір № 41 Поставка офісного устаткування.pdf | укладений |
15 вересня 2020 16:17
|