Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне, рис оброблений, пшоно, вівсяні пластівці, крупа ячмінна перлова, крупа гречана (ядриця))
Очікувана вартість
27 600,00 UAH
UA-2020-08-03-000272-a 756ae721df8f4416a996fcae890ee7f9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроговоз Олена Анатоліївна

+380473635341 kaniv-crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005326
Місцезнаходження: 19000, Україна , Черкаська обл., Канів, вул. Успенська, 15
Контактна особа: Дроговоз Олена Анатоліївна
+380473635341
kaniv-crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 10:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 10:21
Очікувана вартість: 27 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кг
Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
270 кг
крупа ячмінна перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
350 кг
вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кг
рис оброблений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кг
пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
100 кг
крупа гречана (ядриця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 3. УМОВИ ОПЛАТИ 3.1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Покупцю. 3.2.Покупець здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі виставлених видаткових накладних. 3.3. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15-ти банківських днів з моменту поставки Товару. 3.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 14:08
Оголошення спрощена серпень 2020.docx
04 серпня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 14:08
Оголошення спрощена серпень 2020.docx
03 серпня 2020 15:26
Оголошення спрощена серпень 2020.docx
03 серпня 2020 10:17
Оголошення спрощена серпень 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фасування
Дата подання: 03 серпня 2020 11:27
Дата відповіді: 03 серпня 2020 15:23
Доброго дня. Чи дозволяється фасування круп в пакунках до 1 кг, при цому загальна кількість товару залишиться незмінною?
Відповідь: Фасування товару має відповідати вимогам встановленим в документації до оголошення спрощеної закупівлі. Придбання товару здійснюється з метою довготривалого використання та зберігання.
Товар має бути урожаю 2020 року, без сторонніх домішок та шкідників.
Кожну партію круп мають супроводжувати свідоцтва про вміст пестицидів, токсичних елементів, мікотоксинів та радіонуклідів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 10:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕОНОВ ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ 26 000,00
UAH з ПДВ
26 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 20:09
Електронний підпис
11 серпня 2020 20:09
Якісні характеристики.pdf
11 серпня 2020 20:09
Специфікація.pdf
11 серпня 2020 20:09
Дог.4.pdf
11 серпня 2020 20:09
Дог.3.pdf
11 серпня 2020 20:09
Дог.2.pdf
11 серпня 2020 20:09
Дог.1.pdf
11 серпня 2020 20:09
Якісне 5.pdf
11 серпня 2020 20:09
Якісне 4.pdf
11 серпня 2020 20:09
Якісне 3.pdf
11 серпня 2020 20:09
Якісне 2.pdf
11 серпня 2020 20:09
якісне 1.pdf
11 серпня 2020 20:09
Цінова пропозиція.pdf
11 серпня 2020 20:09
Ст.17.pdf
11 серпня 2020 20:09
Свідоцтво 2.pdf
11 серпня 2020 20:09
Свідоцтво 1.pdf
11 серпня 2020 20:09
Паспорт 5.pdf
11 серпня 2020 20:09
Паспорт 4.pdf
11 серпня 2020 20:09
Паспорт 3.pdf
11 серпня 2020 20:09
Паспорт 2.pdf
11 серпня 2020 20:09
Паспорт 1.pdf
11 серпня 2020 20:09
Лист-згода.pdf
11 серпня 2020 20:09
Ід.код.pdf
11 серпня 2020 20:09
Згода.pdf
11 серпня 2020 20:09
Гарант.лист 5.pdf
11 серпня 2020 20:09
Гарант.лист 4.pdf
11 серпня 2020 20:09
Гарант.лист 3.pdf
11 серпня 2020 20:09
Гарант.лист 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕОНОВ ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕОНОВ ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
#2927213636
Переможець 26 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 11:19

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕОНОВ ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
#2927213636
26 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:29
Договір.pdf укладений
18 серпня 2020 07:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 000,00
UAH