Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенівська плівка (НК 024:2019-40980 Медична рентгенівська плівка, не екранна) ; Хімічний проявник(НК 024:2019-41009 Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, в автоматичному режимі); Хімічний фіксаж (НК 024:2019-41009 Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, в автоматичному режимі)
Очікувана вартість
252 000,00 UAH
UA-2020-08-03-000009-a 8b030cf6a40f4b40a008d398bbd02ec6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Аліна Володимирівна

0667762939 likar17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003787
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 195
Контактна особа: Назаренко Аліна Володимирівна
0667762939
likar17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 07:40
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 252 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Тендерна документація

03 серпня 2020 07:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 07:37
3__Квалiфiкацiйнi_критерii_ст_16.docx
03 серпня 2020 07:37
8_ДОДАТОК.docx
03 серпня 2020 07:37
7_ВIДОМОСТI_ПРО_УЧАСНИКА.docx
03 серпня 2020 07:37
5_Iнформацiя_та_документи.docx
03 серпня 2020 07:37
2___МТВ.doc
03 серпня 2020 07:37
ОГОЛОШЕННЯ.docx
03 серпня 2020 07:37
6_проект_договора.docx
03 серпня 2020 07:37
4__вимоги_ст_17_ЗУ.doc
03 серпня 2020 07:37
1_ЦIНОВА_ПРОПОЗИЦIЯ.docx
03 серпня 2020 07:37
_ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо неможливості оновлення пропозиції після аукціону
Дата подання: 06 серпня 2020 14:14
Дата відповіді: 06 серпня 2020 15:03
Доброго дня! У Тендерній документації, а саме у Додатку 1, наявна вимога - "Учасник-Переможець повинен надати оновлену цінову пропозицію у разі пониження ціни під час аукціону (відповідно до результатів аукціону) протягом дня з дати проведення аукціону " Звертаємо Вашу увагу, що згідно роз’ясненню ДП «Прозорро», опублікованому на офіційному порталі 14.05.2020 р. о 17:49, «Щодо неможливості завантажувати документи після аукціону до обрання переможця», в усіх учасників закупівель за процедурою «Відкриті торги» відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Тобто, виконати вищезазначену вимогу наразі у жодного учасника не має технічної можливості. Просимо вилучити дану вимогу з Тендерної документації. Посилання на роз’яснення ДП «Прозорро», опубліковане на офіційному порталі 14.05.2020 р. о 17:49, «Щодо неможливості завантажувати документи після аукціону до обрання переможця» - https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! тендерний комітет вдячний Вам за уважність. Приймає Ваше зауваження та згодний з ним. Тендерним комітетом буде прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. Будемо раді Вашій участі у закупівлі.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 07 серпня 2020 15:32
Дата відповіді: 10 серпня 2020 07:41
Шановний замовнику! В додатку 1 "Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям" наявна вимога, серед іншого, про надання документів, що підтверджують Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Вами вказано, що аналогічним вважається будь-який договір на виконання послуг за предметом ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали. Оскільки 90% публічних закупівель рентгенплівки та фотохімікатів проводиться за кодами ДК 32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання або ж 24930000-2 - Фотохімікати, просимо додати ці два коди ДК до визначення аналогічного договору, або ж визначити аналогічний договір не за кодами, а за аналогічним товаром.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет висловлює Вам свою вдячність за зацікавленість закупівлею та буде радий Вашій участі у закупівлі
Помилково відправлене уточнення
Дата подання: 07 серпня 2020 15:39
Дата відповіді: 12 серпня 2020 14:56
Попереднє запитання від 07.08.2020, 15:32 "Щодо аналогічного договору" було нами відправлено Вам помилково. Просимо вибачення за клопіт!
Відповідь: тендерний комітет висловлю вам свою вдячність за зацікавленість запропонованою закупівлею
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Рентгенівська плівка (НК 024:2019-40980 Медична рентгенівська плівка, не екранна)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 100,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 серпня 2020 14:00
Закінчення: 19 серпня 2020 14:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 пач
Рентгенівська плівка (НК 024:2019-40980 Медична рентгенівська плівка, не екранна) 30х40 см, 100 листів в упаковці синьочутлива
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 195
Дата доставки: 21 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після підписання Сторонами видаткової накладної. Оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної, при наявності фінансування. Датою оплати є дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 186 180,00
UAH з ПДВ
174 945,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Леоненко Анатолій Анатолійович 201 106,50
UAH з ПДВ
175 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 199 983,00
UAH з ПДВ
199 983,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 09:16
Таблиця.pdf
10 серпня 2020 09:16
Свідоцтво ПЄП.pdf
10 серпня 2020 09:16
Паспорт код.pdf
10 серпня 2020 09:16
Витяг з реєстру ПЄП.pdf
10 серпня 2020 09:16
Витяг з ЄДР.pdf
10 серпня 2020 09:16
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 15:54
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:22
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:19
3. Технічні документи.pdf
14 серпня 2020 09:19
1. Пропозиція Лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП Леоненко Анатолій Анатолійович

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Переможець 174 945,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
174 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 09:17
Договір 011320.pdf укладений
08 вересня 2020 09:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 95 636,60
UAH (в тому числі ПДВ 15 939,44 UAH)