Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері та люк
Очікувана вартість
46 005,00 UAH
UA-2020-08-01-000032-a dfd5dbd9cadd4134bdd0d6ed72584b6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубкова Любов Іванівна

+380646221276 osvita07072017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Білокуракинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41445553
Місцезнаходження: 92200, Україна , Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33
Контактна особа: Зубкова Любов Іванівна
+380646221276
osvita07072017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:19
Очікувана вартість: 46 005,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 шт
Люк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-01-000032-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 28 серпня 2020 14:18
Відхилення пропозиції Учасника
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2020 21:42
Подання пропозиції здійснюється через електронну систему закупівель шляхом завантаження учасником процедури закупівлі належним чином оформлених електронних документів, а саме згідно ч. 3 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі — Закон), під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Причому, згідно статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"- накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа, та відповідно до абз. 3 п. 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі” та відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Разом з тим, відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, та враховуючи вищевикладене, користуючись даним правом, Замовником було встановлено відповідні вимоги у п. 1 Розділу ІІІ ТД, а саме про те, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій дані створюються та подаються учасниками з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та після завантаження усіх необхідних документів / файлів до тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти на неї цифровий підпис (електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис - ЕЦП/КЕП )
Натомість учасником проігноровано вищезазначені вимоги та після завантаження усіх необхідних документів / файлів до тендерної пропозиції не накладено цифровий підпис, а накладено електронну цифрову печатку (що було встановлено шляхом здійснення перевірки кваліфікованої електронної печатки (файл sign.p7s від 14 серпня 2020 15:01) для електронних документів за допомогою онлайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України - https://czo.gov.ua/verify )
Онлайн сервіс перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів
Електронна печатка: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС
Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС
Код ЄДРПОУ: 38088364
Посада: Електронна печатка
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 15:01:06 14.08.2020
Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA1040000001BF2260054B76F01

- чим учасник порушив умови п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
А отже, учасник процедури закупівлі ТОВ "Лугспецтехносервіс" не відповідає в цій частині встановленим Замовником вимогам згідно законодавства.
Причому задля уникнення суперечностей чи сумнівів в учасника з приводу підстав відхилення наводимо для прикладу аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – орган оскарження) №14480-р/пк-пз від 27.07.2020 (детальніше слід дивитись стр. №2-3 / п. 1 рішення), яким було підтверджено правомірність аналогічного рішення Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

28 серпня 2020 14:18
1_Вимога_ЕЦП.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 40 920,00
UAH з ПДВ
40 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Балаба ТМ. 45 800,00
UAH з ПДВ
45 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Приз Роман Сергійович 46 000,00
UAH з ПДВ
46 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:33
Довідка посадова особа
31 серпня 2020 12:33
Довідка посадова особа
31 серпня 2020 12:33
Довідка посадова особа
31 серпня 2020 12:33
Довідка МВС
31 серпня 2020 12:30
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:08
Довідка посадова особа
26 серпня 2020 09:08
Довідка корупція
26 серпня 2020 09:07
Довідка податкова
13 серпня 2020 17:27
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:25
сертифікат (12).PDF
13 серпня 2020 17:25
сертифікат (10).PDF
13 серпня 2020 17:25
сертифікат (7).PDF
13 серпня 2020 17:25
Выписка Балаба Т.Н..zip
13 серпня 2020 17:25
витяг ЄП Балаба ТМ03072019.pdf
13 серпня 2020 17:25
UA-2020-08-01-000032-a (1).zip
13 серпня 2020 17:25
sert_nov_02_b.jpg
13 серпня 2020 17:25
gs1.pdf
13 серпня 2020 17:25
техн характеристики.pdf
13 серпня 2020 17:25
тендерна.pdf
13 серпня 2020 17:25
проект.pdf
13 серпня 2020 17:25
Довідки.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:24
характеристики.pdf
14 серпня 2020 15:24
тендерна.pdf
14 серпня 2020 15:24
тендерна 1.pdf
14 серпня 2020 15:24
проект.pdf
14 серпня 2020 15:24
лист.pdf
14 серпня 2020 15:24
згода.pdf
14 серпня 2020 15:24
довідка.pdf
14 серпня 2020 15:24
sertifikat-DMP-EI60-2019-2022_ozn_web.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

ФОП Балаба ТМ.

ФОП Приз Роман Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс"
#38088364
Відхилено 40 920,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 20:46
ФОП Балаба ТМ.
#3055415228
Переможець 45 800,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 20:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 20:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Балаба ТМ.
#3055415228
45 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 13:31
ДУ _ 1 від 21.10.2020.pdf укладений
22 жовтня 2020 11:21
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:58
Договір-311__08-09-2020.pdf укладений
08 вересня 2020 14:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 800,00
UAH
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін у звязку з достроковим виконанням договору