Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УПГГК 20П-063: ЮВПГ. Периметральна огорожа. Роботи під ключ (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45342000-6- Зведення огорож).
Очікувана вартість
6 878 891,50 UAH
UA-2020-07-31-006871-c bb6c7641951041a4bbff1dceca1d032a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Приставка

+380532641261 pvv@upggk.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату"
Код ЄДРПОУ: 25976423
Місцезнаходження: 39420, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина
Контактна особа: Володимир Приставка
+380532641261
pvv@upggk.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 23:01
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:58
Очікувана вартість: 6 878 891,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ЮВПГ. Периметральна огорожа. Роботи під ключ (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45342000-6- Зведення огорож)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45342000-6 — Зведення огорож

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт - за виконані роботи оплату Замовник здійснює на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних робіт (ф. КБ-2В) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (ф. КБ-3), які складаються Підрядником по мірі готовності окремих видів робіт та передаються на підпис Замовнику разом з завіреними Підрядником копіями накладних на придбання матеріалів, протягом 15 календарних днів з дати їх підписання Сторонами. -за поставлене устаткування: оплата здійснюється протягом 15 календарних днів після підписання акту приймання-передачі змонтованого устаткування. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 17:03
UPGGK20P-063_TD_31.07.20 (зі змінами від 13.08.20).docx
13 серпня 2020 17:03
UPGGK20T-063 Перелік змін від 13.08.20.docx
31 липня 2020 23:01
TD_AD8.xlsx
31 липня 2020 23:01
TD_AD7.xlsx
31 липня 2020 23:01
TD_AD6.xls
13 серпня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 23:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 17:03
UPGGK20P-063_TD_31.07.20 (зі змінами від 13.08.20).docx
31 липня 2020 23:01
UPGGK20P-063_TD_31.07.20.docx
13 серпня 2020 17:03
UPGGK20T-063 Перелік змін від 13.08.20.docx
31 липня 2020 23:01
TD_AD8.xlsx
31 липня 2020 23:01
TD_AD7.xlsx
31 липня 2020 23:01
TD_AD6.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА В СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Дата подання: 08 серпня 2020 10:27
Дата відповіді: 12 серпня 2020 10:24
У п.2 кваліфікаційних критеріїв (Додаток №2 до тендерної документації) Вами зазначена наступна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів): в складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати: 1) Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт, а саме: будівництво/ремонт систем периметральної безпеки, в тому числі огорож з улаштуванням охоронної зони і укомплектування необхідними матеріалами на підприємствах з транспортування або видобування нафти або газу чи газоконденсату. Вважаємо вимогу щодо виконання аналогічних робіт саме на підприємствах з транспортування або видобування нафти або газу чи газоконденсату вимогу незаконною та такою, що обмежує конкуренцію та потенційне коло учасників, що суперечить принципам закупівель. Адже, до прикладу, наявність досвіду виконання аналогічних робіт на об'єктах військового призначення також у повній мірі підтверджує наявність достатнього досвіду для виконання вищезгаданих робіт. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи із вищевикладеного, просимо Вас, усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині. У випадку не усунення даних невідповідностей, змушені будемо звертатися, для захисту наших прав, зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше питання! З приводу нього повідомляємо наступне.
Група Нафтогаз – єдина вертикально інтегрована група компаній, яка здійснює повний цикл видобування, транспортування і переробки вуглеводнів (від розвідки до постачання готової продукції кінцевим споживачам) на території нашої країни.
Особливостями роботи виробничих об’єктів Групи є їх цілодобовий безперервний технологічний процес та їх віднесення до об’єктів підвищеної небезпеки та потенційно небезпечних об’єктів, коли зовнішнє втручання зі сторони здатне викликати зупинку виробництва та як наслідок багатомільйонні втрати і кількамісячні зусилля щодо відновлення нормальної роботи; при цьому ставляться під загрозу життя та здоров’я персоналу і населення та виникає загроза щодо шкоди екології. Такі умови роботи є притаманними лише для підприємств цього профілю.
Враховуючи даний факт та ті обставини, що роботи, які є предметом закупівлі будуть виконуватися на об’єктах з цілодобовим режимом роботи в безпосередній близькості від функціонуючого технологічного обладнання та працюючого персоналу, саме наявність досвіду роботи Підрядника в таких умовах (на підприємствах з транспортування або видобування нафти або газу чи газоконденсату) убезпечить наше підприємство від небажаних наслідків негативного впливу недосвідченого Підрядника на технологічний процес та персонал, що потенційно може викликати техногенну катастрофу в місці розміщення об’єкту зі значними економічно-соціальними наслідками. Приймаючи до уваги всі вищеназвані ризики ми не можемо задовольнити Ваше прохання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА" 6 875 700,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКС КРС" 6 534 946,93
UAH з ПДВ
6 397 386,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" 6 876 000,00
UAH з ПДВ
6 876 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА" 6 877 800,00
UAH з ПДВ
6 877 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 16:18
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:15
Додатки.pdf
23 вересня 2020 16:15
Договір.pdf
19 вересня 2020 10:29
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:19
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:17
Банківська гарантія.pdf
18 вересня 2020 12:17
Додатки до договору.pdf
17 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
17 вересня 2020 13:46
12 табл. 8.2..pdf
17 вересня 2020 13:46
10 Ліцензія.pdf
17 вересня 2020 13:46
09 Рішення Учасника.pdf
17 вересня 2020 13:46
08 Наказ на директора.pdf
17 вересня 2020 13:46
06 Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2020 13:46
05 Гарантийний лист.pdf
02 вересня 2020 14:22
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:49
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:48
46 Таблиця 8.2..pdf
21 серпня 2020 09:40
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:00
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:58
41 Лист-гарантія.pdf
20 серпня 2020 12:58
40 Лист-пояснення.pdf
20 серпня 2020 12:58
39 Лист-зобов'язання.pdf
20 серпня 2020 12:58
28 Рішення Учасника.pdf
20 серпня 2020 12:58
27 Додатки до договору.pdf
20 серпня 2020 12:58
25 Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 12:58
24 Договори ЦПХ.pdf
20 серпня 2020 12:58
23 Дипломы ІТР.pdf
20 серпня 2020 12:58
16 Накази працівники.pdf
20 серпня 2020 12:58
03 Наказ на директора.pdf
20 серпня 2020 12:58
01 Статут з описом.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:26
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 11:26
Фін. звіт.PDF
20 серпня 2020 11:26
структура властності.PDF
20 серпня 2020 11:26
статут.PDF
20 серпня 2020 11:26
Про посадових осіб.PDF
20 серпня 2020 11:26
дозвола.PDF
20 серпня 2020 11:26
довідка фахівці.PDF
20 серпня 2020 11:26
ВІДГУКИ.PDF
20 серпня 2020 11:26
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

21 серпня 2020 13:20
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:20
Установчі.pdf
21 серпня 2020 13:20
Працівники.pdf
21 серпня 2020 13:20
Досвід.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 13:17
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:48
Протокол.pdf
19 серпня 2020 12:48
доручення_.pdf
19 серпня 2020 12:47
реєстр.pdf
19 серпня 2020 12:47
Відгук .pdf
18 серпня 2020 16:17
Довідка №409.pdf
18 серпня 2020 16:16
Підтв кваліфікації.pdf
17 серпня 2020 14:02
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2020 14:02
Проект договору.pdf
17 серпня 2020 14:02
Лист-згода №408.pdf
17 серпня 2020 14:02
Лист №403.pdf
17 серпня 2020 14:02
Лист №401.pdf
17 серпня 2020 14:02
Копії протоколів.pdf
13 серпня 2020 17:44
Копії наказів.pdf
13 серпня 2020 17:44
Гарантійний лист №406.pdf
13 серпня 2020 17:44
Гарантійний лист №405.pdf
13 серпня 2020 17:44
Гарантійний лист №404.pdf
13 серпня 2020 17:44
Витяг.pdf
13 серпня 2020 17:44
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"

ТОВ "СКС КРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"
#33969521
Переможець 6 000 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 10:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 17:17

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1: 1) перелік виявлених невідповідностей: В Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації відсутня інформація про реквізити договорів ЦПХ. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №2 ТД п.1: Довідку/лист в довільній формі із зазначенням інформації щодо кожного фахівця, зокрема таку, як: кваліфікація, стаж, наявність спеціальних дозволів, проведення інструктажів з охорони праці / пожежної безпеки, перебування працівника в штаті та/або інших трудових відносин (разом з реквізитами договорів ЦПХ) (при цьому, передбачається необхідність надання копій документів, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівців, наявності спеціальних дозволів, сертифікатів, наявності трудових відносин). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації з врахуванням зауважень. Пункт 2: 1) перелік виявлених невідповідностей: В наданій копії Акта №2 за лютий 2019р. (форма КБ-2в) до договору № 06-11/18 ПВ від 06.11.2018р. відсутня остання сторінка з підписами та печатками. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 3) Скан-копії відгуку(-ів) від підприємства – замовника за договором, копія якого надається для підтвердження виконання аналогічних договорів, або скан-копії інших документів, які підтверджують виконання такого договору. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копію Акта №2 за лютий 2019р. (форма КБ-2в) з врахуванням зауважень.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"
#33969521
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 17:25
Звіт про виконання договору УПГГК 20П-063.docx укладений
27 травня 2021 17:24
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 23:33
UPGGK20P-063 Продов уклад дог_30.09.20.doc укладений
06 жовтня 2020 23:29
Договір № 305_26-20 від 02.10.2020_compressed (1).pdf укладений
06 жовтня 2020 23:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 055 296,97
UAH (в тому числі ПДВ 842 549,49 UAH)