Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УПГГК 20П-059: ЯВПГ. Периметральна огорожа на ГС. Роботи під ключ (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45342000-6- Зведення огорож).
Очікувана вартість
19 936 223,83 UAH
UA-2020-07-31-006861-c efedd81bc8d049c4929a4840d91b459f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Приставка

+380532641261 pvv@upggk.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату"
Код ЄДРПОУ: 25976423
Місцезнаходження: 39420, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина
Контактна особа: Володимир Приставка
+380532641261
pvv@upggk.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 22:36
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:21
Очікувана вартість: 19 936 223,83 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 398 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99681.11 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ЯВПГ. Периметральна огорожа на ГС. Роботи під ключ (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45342000-6- Зведення огорож)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45342000-6 — Зведення огорож

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт - за виконані роботи оплату Замовник здійснює на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних робіт (ф. КБ-2В) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (ф. КБ-3), які складаються Підрядником по мірі готовності окремих видів робіт та передаються на підпис Замовнику разом з завіреними Підрядником копіями накладних на придбання матеріалів, протягом 15 календарних днів з дати їх підписання Сторонами. -за поставлене устаткування: оплата здійснюється протягом 15 календарних днів після підписання акту приймання-передачі змонтованого устаткування. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:54
UPGGK20P-059_TD_31.07.20 (зі змінами від 13.08.20).docx
13 серпня 2020 16:54
UPGGK20T-059 Перелік змін від 13.08.20.docx
31 липня 2020 22:36
TD_AD8.xlsx
31 липня 2020 22:36
TD_AD7.xlsx
31 липня 2020 22:36
TD_AD6.xls
13 серпня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 23:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:54
UPGGK20P-059_TD_31.07.20 (зі змінами від 13.08.20).docx
31 липня 2020 22:44
UPGGK20P-059_TD_31.07.20.docx
31 липня 2020 22:36
UPGGK20P-059_TD_31.07.20.docx
13 серпня 2020 16:54
UPGGK20T-059 Перелік змін від 13.08.20.docx
31 липня 2020 22:36
TD_AD8.xlsx
31 липня 2020 22:36
TD_AD7.xlsx
31 липня 2020 22:36
TD_AD6.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА В СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Дата подання: 08 серпня 2020 10:26
Дата відповіді: 12 серпня 2020 10:22
У п.2 кваліфікаційних критеріїв (Додаток №2 до тендерної документації) Вами зазначена наступна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів): в складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати: 1) Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт, а саме: будівництво/ремонт систем периметральної безпеки, в тому числі огорож з улаштуванням охоронної зони і укомплектування необхідними матеріалами на підприємствах з транспортування або видобування нафти або газу чи газоконденсату. Вважаємо вимогу щодо виконання аналогічних робіт саме на підприємствах з транспортування або видобування нафти або газу чи газоконденсату вимогу незаконною та такою, що обмежує конкуренцію та потенційне коло учасників, що суперечить принципам закупівель. Адже, до прикладу, наявність досвіду виконання аналогічних робіт на об'єктах військового призначення також у повній мірі підтверджує наявність достатнього досвіду для виконання вищезгаданих робіт. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи із вищевикладеного, просимо Вас, усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині. У випадку не усунення даних невідповідностей, змушені будемо звертатися, для захисту наших прав, зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше питання! З приводу нього повідомляємо наступне.
Група Нафтогаз – єдина вертикально інтегрована група компаній, яка здійснює повний цикл видобування, транспортування і переробки вуглеводнів (від розвідки до постачання готової продукції кінцевим споживачам) на території нашої країни.
Особливостями роботи виробничих об’єктів Групи є їх цілодобовий безперервний технологічний процес та їх віднесення до об’єктів підвищеної небезпеки та потенційно небезпечних об’єктів, коли зовнішнє втручання зі сторони здатне викликати зупинку виробництва та як наслідок багатомільйонні втрати і кількамісячні зусилля щодо відновлення нормальної роботи; при цьому ставляться під загрозу життя та здоров’я персоналу і населення та виникає загроза щодо шкоди екології. Такі умови роботи є притаманними лише для підприємств цього профілю.
Враховуючи даний факт та ті обставини, що роботи, які є предметом закупівлі будуть виконуватися на об’єктах з цілодобовим режимом роботи в безпосередній близькості від функціонуючого технологічного обладнання та працюючого персоналу, саме наявність досвіду роботи Підрядника в таких умовах (на підприємствах з транспортування або видобування нафти або газу чи газоконденсату) убезпечить наше підприємство від небажаних наслідків негативного впливу недосвідченого Підрядника на технологічний процес та персонал, що потенційно може викликати техногенну катастрофу в місці розміщення об’єкту зі значними економічно-соціальними наслідками. Приймаючи до уваги всі вищеназвані ризики ми не можемо задовольнити Ваше прохання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СКС КРС" 19 437 818,23
UAH з ПДВ
19 437 818,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА" 19 928 700,00
UAH з ПДВ
19 928 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" 19 930 600,00
UAH з ПДВ
19 930 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА" 19 931 400,00
UAH з ПДВ
19 931 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 18:36
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:51
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:50
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 13:50
Фін. звіт.PDF
20 серпня 2020 13:50
структура властності.PDF
20 серпня 2020 13:50
статут.PDF
20 серпня 2020 13:50
Про посадових осіб.PDF
20 серпня 2020 13:50
дозвола.PDF
20 серпня 2020 13:50
довідка фахівці.PDF
20 серпня 2020 13:50
ВІДГУКИ.PDF
20 серпня 2020 13:50
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

16 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:34
Банківська гарантія (5).pdf
16 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:05
Банківська гарантія (4).pdf
08 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис
08 жовтня 2020 14:04
18 Довіреність.pdf
08 жовтня 2020 14:04
19 Банківська ліцензія.pdf
08 жовтня 2020 14:04
17 Банківська гарантія.pdf
08 жовтня 2020 14:04
15 Додатки до договору.pdf
08 жовтня 2020 14:04
14 Договір.pdf
08 жовтня 2020 14:04
12 Таблиця 8.2..pdf
08 жовтня 2020 14:04
10 Ліцензія.pdf
08 жовтня 2020 14:04
09 Рішення Учасника.pdf
08 жовтня 2020 14:04
08 Наказ на директора.pdf
08 жовтня 2020 14:04
06 Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2020 17:11
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:34
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:32
46 Таблиця 8.2..pdf
21 серпня 2020 08:56
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:34
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:32
28 Рішення Учасника.pdf
20 серпня 2020 10:32
41 Лист-гарантія.pdf
20 серпня 2020 10:32
40 Лист-пояснення.pdf
20 серпня 2020 10:32
39 Лист-зобов'язання.pdf
20 серпня 2020 10:32
27 Додатки до договору.pdf
20 серпня 2020 10:32
25 Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 10:32
24 Договори ЦПХ.pdf
20 серпня 2020 10:32
23 Дипломы ІТР.pdf
20 серпня 2020 10:32
16 Накази працівники.pdf
20 серпня 2020 10:32
03 Наказ на директора.pdf
20 серпня 2020 10:32
01 Статут з описом.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 12:54
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:53
Установчі.pdf
21 серпня 2020 12:53
Працівники.pdf
21 серпня 2020 12:53
Досвід.pdf
21 серпня 2020 12:53
Банковская гарантия.rar

Публічні документи

19 серпня 2020 13:12
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:56
Відгук .pdf
19 серпня 2020 12:56
доручення.pdf
19 серпня 2020 12:56
Реєстр.pdf
19 серпня 2020 12:56
Протокол.pdf
10 серпня 2020 14:41
Цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2020 14:41
Проект договору.pdf
10 серпня 2020 14:41
Опис документів.pdf
10 серпня 2020 14:41
Лист-згода №360.pdf
10 серпня 2020 14:41
Лист №254.pdf
10 серпня 2020 14:41
Лист №253.pdf
10 серпня 2020 14:41
Копії протоколів.pdf
10 серпня 2020 14:41
Копії наказів.pdf
10 серпня 2020 14:41
Довідка №355.pdf
10 серпня 2020 14:41
Довідка №351.pdf
10 серпня 2020 14:41
Гарантійний лист №359.pdf
10 серпня 2020 14:41
Гарантійний лист №357.pdf
10 серпня 2020 14:41
Гарантійний лист №356.pdf
10 серпня 2020 14:41
Витяг.pdf
10 серпня 2020 14:41
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКС КРС"

ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СКС КРС"
#38459477
Відхилено 19 437 818,23
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 19:24
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"
#33969521
Переможець 19 928 700,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 11:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 14:03

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1: 1) перелік виявлених невідповідностей: Наданий Учасником договір підряду №7-с від 10.10.2017р. відскановано не в повному обсязі (пропущенні сторінки, відсутній додатки, що є невід’ємною частиною договору). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №2 ТД: 2) Скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці/листі, складеній/-ому відповідно до вимог пункту 1, із додатками, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копії договорів в повному обсязі з урахуванням виявлених невідповідностей. Пункт 2: 1) перелік виявлених невідповідностей: Наданий Учасником договір №2308-Б від 23.08.2019р. відскановано не в повному обсязі (пропущенні сторінки, відсутній додатки, що є невід’ємною частиною договору), а також відсутня печатка в Акті приймання виконаних будівельних робіт з ТОВ «АЛД». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №2 ТД: 2) Скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці/листі, складеній/-ому відповідно до вимог пункту 1, із додатками, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів); 3) Скан-копії відгуку(-ів) від підприємства – замовника за договором, копія якого надається для підтвердження виконання аналогічних договорів, або скан-копії інших документів, які підтверджують виконання такого договору. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Копії договорів в повному обсязі з урахуванням виявлених невідповідностей; 2.Копію Акту приймання виконаних будівельних робіт з печаткою ТОВ «АЛД». Пункт 3: 1) перелік виявлених невідповідностей: В наданому договорі №3-с від 21.06.2016 виявлено невідповідність предмету договору та основного плану робіт. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №2 ТД: 2) Скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці/листі, складеній/-ому відповідно до вимог пункту 1, із додатками, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копії договорів в повному обсязі з урахуванням виявлених невідповідностей.

Документи

04 вересня 2020 15:36
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:42
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: В Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації відсутня інформація про реквізити договорів ЦПХ. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №2 ТД п.1: Довідку/лист в довільній формі із зазначенням інформації щодо кожного фахівця, зокрема таку, як: кваліфікація, стаж, наявність спеціальних дозволів, проведення інструктажів з охорони праці / пожежної безпеки, перебування працівника в штаті та/або інших трудових відносин (разом з реквізитами договорів ЦПХ) (при цьому, передбачається необхідність надання копій документів, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівців, наявності спеціальних дозволів, сертифікатів, наявності трудових відносин). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації з врахуванням зауважень. ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності). Пункт 2. 1) перелік виявлених невідповідностей: В наданій копії Акта №2 за лютий 2019р. (форма КБ-2в) до договору № 06-11/18 ПВ від 06.11.2018р. відсутня остання сторінка з підписами та печатками. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 3) Скан-копії відгуку(-ів) від підприємства – замовника за договором, копія якого надається для підтвердження виконання аналогічних договорів, або скан-копії інших документів, які підтверджують виконання такого договору. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копію Акта №2 за лютий 2019р. (форма КБ-2в) з врахуванням зауважень. ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"
#33969521
19 928 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:01
Звіт про виконання договору про закупівлю №УПГГК 20П-059.pdf укладений
31 січня 2022 14:33
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 16:06
Додаткова угода №1 до Договору №359_26-20 від 21.10.20_(16.08.21р.).pdf зміни до договору
19 серпня 2021 15:19
Повідомлення про внесення змін до договору 20П-059.docx зміни до договору
19 серпня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 23:27
Договір №359 (1)_compressed.pdf укладений
23 жовтня 2020 23:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди змінити п.2.4. та 2.6. розділу 2. Договору та викласти їх в наступній редакції: «п.2.4. Термін виконання робіт «під ключ» – до 07.09.2021». «п.2.6. Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (за наявності), за умови надання Підрядником забезпечення виконання своїх зобов'язань по Договору, які відповідають вимогам, вказаним у п. 2.7. цього Договору і діє до 01.01.2022 року».
Номер договору про закупівлю: 359/26-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 01 січня 2022
Сума оплати за договором: 18 755 022,80
UAH (в тому числі ПДВ 3 109 170,47 UAH)