Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-07-31-006677-c ● e6e456dd19d14159953d835986de0962
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41933856 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Ларіна Тетяна Сергіївна +380443240072 TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 19:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 13:14 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 од.
Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблоки (30213000-5 Персональні комп’ютери); місце поставки товарів: міста Київ, Одеса (згідно з письмовою заявкою Покупця); строк поставки товару:до 31.12.2020 (за письмовою заявкою Покупця, але не більше 70-ти календарних днів з дати надання письмової заявки Покупцем); категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства; тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється після фактичної поставки Товару на склад Покупця шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2020 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2020 14:16 |
Тендерна документація моноблоки в ред від 20.08.2020 (подання до 28.08.20, 14.00.doc | |
20 серпня 2020 14:16 |
Додаток 8 до ТД проект договору моноблоки в редакції ТД від 20.08.2020.doc | |
20 серпня 2020 14:16 |
Перелік змін до ТД 20.08.2020.doc | |
20 серпня 2020 14:16 |
Додатки 1-7 до ТД моноблоки в редакції від 20.08.2020.doc | |
11 серпня 2020 17:30 |
Тендерна документація моноблоки в ред від 11.08.2020 (подання до 21.08.20, 14.00.doc | |
11 серпня 2020 17:30 |
Перелік змін до ТД 11.08.2020.doc | |
11 серпня 2020 17:30 |
Додатки 1-7 до ТД моноблоки в редакції від 11.08.2020.doc | |
11 серпня 2020 17:30 |
Додаток 8 до ТД проект договору моноблоки в редакції ТД від 11.08.2020.doc | |
06 серпня 2020 18:36 |
роз'яснення моноблоки.docx | |
31 липня 2020 19:04 |
Додатки 1-7 до ТД моноблоки.doc | |
31 липня 2020 19:04 |
Додаток 8 до ТД проект договору моноблоки.doc | |
31 липня 2020 19:04 |
Тендерна документація моноблоки (подання до 20.08.20, 14.00).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 03 серпня 2020 15:29
Дата відповіді: 06 серпня 2020 10:02
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Проектом договору (Додаток 8 до тендерної документації) передбачено здійснення тільки поставки Товару. Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію від Постачальника не вимагаються.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-006677-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 05 серпня 2020 17:10
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
10 серпня 2020 16:42
Відмовити Скаржнику у задоволенні його вимоги від 05.08.2020 № UA-2020-07-31-006677-c.c1 щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 -30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Машини для обробки даних (апаратна частина)) (оголошення UA-2020-07-31-006677-с) (рішення додається).
Номер вимоги: UA-2020-07-31-006677-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:41783730
Дата подання: 06 серпня 2020 16:09
Дискримінаційні вимоги ТД
Шановний Замовнику!
Детально ознайомившись з технічними вимогами до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до ТД, можна прийти до висновку, що вимога до портів вводу-виводу, а саме:• не менше ніж 5хUSB 3.1; • не менше ніж 2x Display Port – є дискримінаційною, оскільки задовольнити її може виключно єдиний виробник – НР. Враховуючи, частину 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Вами як Замовником, було реалізоване право Учасника запропонувати еквівалент, разом з тим, встановленими технічними характеристиками, які може задовольнити виключно один виробник, Ви обмежили коло потенційних Учасників та позбавили їх такого права. Керуючись частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також частиною 4 статті 5 вищезазначеного Закону, НАПОЛЯГАЄМО, внести зміни до Тендерної документації доповнивши її наступними вимогами до портів вводу-виводу: «не менше ніж 4хUSB 3.0 + 2xUSB2.0; не менше ніж 1х HDMI або Display Port ».
Розгорнути
Згорнути
Детально ознайомившись з технічними вимогами до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до ТД, можна прийти до висновку, що вимога до портів вводу-виводу, а саме:• не менше ніж 5хUSB 3.1; • не менше ніж 2x Display Port – є дискримінаційною, оскільки задовольнити її може виключно єдиний виробник – НР. Враховуючи, частину 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Вами як Замовником, було реалізоване право Учасника запропонувати еквівалент, разом з тим, встановленими технічними характеристиками, які може задовольнити виключно один виробник, Ви обмежили коло потенційних Учасників та позбавили їх такого права. Керуючись частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також частиною 4 статті 5 вищезазначеного Закону, НАПОЛЯГАЄМО, внести зміни до Тендерної документації доповнивши її наступними вимогами до портів вводу-виводу: «не менше ніж 4хUSB 3.0 + 2xUSB2.0; не менше ніж 1х HDMI або Display Port ».
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 16:02
Задовольнити частково Вимогу від 06.08.2020 № UA-2020-07-31-006677-c.a2 щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Машини для обробки даних (апаратна частина)) (оголошення UA-2020-07-31-006677-с), оприлюднену в електронній системі закупівель 06.08.2019, та внести відповідні зміни до тендерної документації (рішення додається).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" |
841 935,00
UAH
|
831 935,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ" |
902 874,00
UAH
|
839 919,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
999 567,95
UAH
|
999 567,95
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВС Технолоджі" |
999 960,15
UAH
|
999 960,15
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" #41783730 |
Відхилено |
831 935,00
UAH
|
24 вересня 2020 19:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ" #22859846 |
Відхилено |
839 919,00
UAH
|
25 вересня 2020 16:35
|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" #39469334 |
Переможець |
999 567,95
UAH
|
25 вересня 2020 18:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 17:59
|
звіт ВД моноблоки.pdf | укладений |
16 січня 2021 17:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 18:36
|
повідомлення та інформація про внесення змін 1 до договору моноблоки (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 18:36
|
додаткова угода №1 моноблоки (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 18:36
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 15:38
|
звіт УД моноблоки.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 15:37
|
Договір №51-В-ФДФ-20 від 09.10.2020 (ПК-моноблоки).pdf | укладений |
13 жовтня 2020 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін, що внесені до істотних умов договору: істотні умови договору не змінено. Опис змін, що внесені до інших умов договору: - розділ 14 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» щодо реквізитів Покупця викладено в новій редакції. Номер додаткової угоди: 1. Сума договору після внесення змін: 999 567,95 грн. без ПДВ / 1 199 481,54 грн. з ПДВ (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят сім гривень 95 коп. без ПДВ / один мільйон сто дев’яносто дев’ять тисяч чотириста вісімдесят одна гривня 54 коп. з ПДВ). Кількість поставки Товару після внесення змін: 37 од. Причина згідно із ст. 41 Закону обрана лише тому, що функціонал майданчика дозволяє оприлюднювати лише зміни до істотних умов договору. |
Номер договору про закупівлю: | 51-В-ФДФ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |