Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Вебсайт: | http://ukb.cg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Контактна особа: |
Артеменко Ірина Анатоліївна +380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 54 636 361,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 273 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 270000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного місяця. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за виконані роботи, які є предметом даного Договору. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 12:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Остер-Романьки до с.Одинці.docx | |
07 серпня 2020 12:57 |
ТД зі змінами Остер-Романьки до с.Одинці.doc | |
31 липня 2020 17:36 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
31 липня 2020 17:36 |
Схеми Остер-Романьки до с. Одинці.rar | |
31 липня 2020 17:36 |
ТЗ Остер-Романьки до с.Одинці.rtf |
07 серпня 2020 14:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2020 12:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Остер-Романьки до с.Одинці.docx
|
|||
07 серпня 2020 12:57 |
ТД зі змінами Остер-Романьки до с.Одинці.doc
|
|||
31 липня 2020 17:36 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
31 липня 2020 17:36 |
Схеми Остер-Романьки до с. Одинці.rar
|
|||
31 липня 2020 17:36 |
ТЗ Остер-Романьки до с.Одинці.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до Технічного завдання є неможливим, оскільки воно розроблене на підставі проектної документації, яка пройшла комплексну експертизу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-02-000010 ● b02b4111e16d47a0b5540e2fe0f47a3c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2020 10:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.11.2020 №63
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.11.2020 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-07-31-006483-c 31.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-04 16:32:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250720 Остер - Романьки – Бірки - Білейки -/ М-01/ з під’їздом до с.Одинці на ділянці км 0+000 – км 10+000 (ДК 021:2015 – 45233000-9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-31-006483-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасником ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання копії дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданий відповідним уповноваженим органом асфальтобетонному(им) заводу(ам), що буде/будуть залучений(-ні) до надання послуг по предмету закупівлі (власного, орендованого або з якого планується постачання асфальтобетонної суміші), із зазначенням адреси, яка повинна співпадати з адресою, зазначеною в атестаті(-ах) виробництва заводу(-ів) з виготовлення асфальтобетонної суміші (підпункт 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-05 16:15:02
Пояснення
У відповідь на запит, Управління капітального будівництва повідомляє:
1.Відповідно до ст. 10 Закону інформація про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250720 Остер - Романьки - Бірки - Білейки - /М-01/ з під'їздом до с. Одинці на ділянці км 0+000 - км 10+000 (ДК 021:2015 - 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)» було оприлюднене в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» на якому не передбачено технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, повідомляємо, що п. 2 та п.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містять інформацію про вид, розмір, умови надання тендерного забезпечення, а також умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення.
2.Відповідно до вимог абз. 28 п. 1.1. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданий відповідним уповноваженим органом асфальтобетонному(им) заводу(ам), що буде/будуть залучений(-ні) до надання послуг по предмету закупівлі (власного, орендованого або з якого планується постачання асфальтобетонної суміші), із зазначенням адреси, яка повинна співпадати з адресою, зазначеною в атестаті(-ах) виробництва заводу(-ів) з виготовлення асфальтобетонної суміші.
На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції Учасником ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 в архівному файлі WinRAR з назвою «Інформація щодо АБЗ» надано файли:
- «Копія дозволу на викиди стаціонарними джерелами», в якому міститься копія Дозволу №3210600000-273 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами виданого ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, місцезнаходження юридичної особи: 07400, Київська область, м. Бровари, вул. О.Онікієнка,2-а, місцезнаходження об’єкта: 07400, Київська область, м. Бровари, вул. О.Онікієнка,139;
- «Копія атестату виробництва», в якому міститься копія атестату виробництва, виданого ТОВ «Дорвиробництво» на АБЗ ДС-168, місцезнаходження: 07400, Київська область, м. Бровари, вул. О.Онікієнка,139;
- «ОЗ 6 завод Бровари та договір оренди», в якому міститься скан-копія договору оренди асфальтозмішуючої установки ДС -168 від 02.01.2020 №02/01-8, який укладено між ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 та ТОВ «Дорвиробництво». Предметом договору є передача в строкове платне використання асфатозмішуючої установки ДС-168 з мікропроцесорної системою управління продуктивністю 130-160 т/год., виробництва України, яка знаходиться за адресою: 07400, м. Бровари. вул. О.Онікієнка,139.
Таким чином, Учасником ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 виконано умови тендерної документації щодо надання копії дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданого відповідним уповноваженим органом асфальтобетонному заводу, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі (орендованого), із зазначенням адреси, яка співпадає з адресою, зазначеною в атестаті виробництва заводу з виготовлення асфальтобетонної суміші.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-31-006483-с: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250720 Остер - Романьки - Бірки - Білейки - /М-01/ з під'їздом до с. Одинці на ділянці км 0+000 - км 10+000 (ДК 021:2015 - 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)» було встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до ст. 10 Закону інформація про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250720 Остер - Романьки - Бірки - Білейки - /М-01/ з під'їздом до с. Одинці на ділянці км 0+000 - км 10+000 (ДК 021:2015 - 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)» було оприлюднене в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» на якому не передбачено технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, повідомляємо, що п. 2 та п.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містять інформацію про вид, розмір, умови надання тендерного забезпечення, а також умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення. Таким чином Замовником не було порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.
2020-11-18 16:53:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 |
51 132 049,03
UAH з ПДВ
|
51 132 049,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
54 324 080,00
UAH з ПДВ
|
54 324 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" |
54 575 546,00
UAH з ПДВ
|
54 575 546,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 #05408668 |
Переможець |
51 132 049,03
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 12:31
|
64_3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 09:32
|
64_2.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 10:42
|
64_1.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 12:16
|
Додатки 2 | укладений |
02 вересня 2020 12:09
|
Додатки 1 | укладений |
02 вересня 2020 12:09
|
64 | укладений |
02 вересня 2020 12:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення строку надання авансу |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення строку дії договору та уточнення вартості робіт у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі та ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |