Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250720 Остер - Романьки - Бірки - Білейки - /М-01/ з під'їздом до с. Одинці на ділянці км 0+000 - км 10+000 (ДК 021:2015 - 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Очікувана вартість
54 636 361,00 UAH
UA-2020-07-31-006483-c a1f0a028c82049078fceabcd599334df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Вебсайт: http://ukb.cg.gov.ua/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 12:20
Очікувана вартість: 54 636 361,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 273 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 270000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250720 Остер - Романьки - Бірки - Білейки - /М-01/ з під'їздом до с. Одинці на ділянці км 0+000 - км 10+000 (ДК 021:2015 - 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17044, Україна, Чернігівська область, Козелецький район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О250720 Остер - Романьки - Бірки - Білейки - /М-01/ з під'їздом до с. Одинці на ділянці км 0+000 - км 10+000
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за виконані роботи, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання.
Дата подання: 03 серпня 2020 13:29
Дата відповіді: 04 серпня 2020 15:14
Добрий день. У Додатку 2 Технічне завдання. Локальний кошторис «Влаштування дорожнього одягу» розділ 2 Тип1 /підсилення/ пп.63-65 передбачено влаштування одношарової основи із шлакового щебню фр. 10-20 мм марка 1000 і більше товщиною 16 см. на площі 32121 м2. Враховуючи товщину основи 16 см. доцільно фр. 10-20 мм замінити на фр. 20-40, 40-70 мм. Крім того, щебінь шлаковий виробляється на Півдні та Сході України і транспортна складова складає приблизно 550-600 км., а гранітного до 200 км. Об’ємна вага щебню шлакового складає 1,4-1,45 тн/м3, що більше ніж гранітний. Кінцева вартість щебню шлакового на об’єкті, враховуючи транспортну складову та вагу, буде вищою ніж гранітного. Просимо Вас розглянути питання про внесення змін щодо заміни щебню шлакового на гранітний та фракції 10-20 мм на 20-40 мм, 40-70 мм. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Внесення змін до Технічного завдання є неможливим, оскільки воно розроблене на підставі проектної документації, яка пройшла комплексну експертизу.
Щодо вимог зазначених в тендерній документації
Дата подання: 05 серпня 2020 16:35
Дата відповіді: 07 серпня 2020 12:20
Добрий день, звертаємо Вашу увагу, що в п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", а саме у вимозі щодо надання довідки з асфальтобетонного(их) заводу(ів), що знаходиться(ться) у межах від місця надання послуг відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами), виданою учаснику, про забезпечення необхідною кількістю асфальтобетону (відповідно до Технічного завдання), на весь період виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251205 Лосинівка - Галиця - Мала Дівиця - /Р-67/ з під'їздом до с. Червоний Пахар км 0+000 - км 19+300 зазначено назву автомобільної дороги, яка не відповідає назві процедури закупівлі. Просимо Вас врахувати дане зауваження та внести зміни до умов тендерної документації відповідно до назви предмета закупівлі. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо! До тендерної документації будуть внесені зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-02-000010 ● b02b4111e16d47a0b5540e2fe0f47a3c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2020 10:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.11.2020 №63
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.11.2020 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-07-31-006483-c 31.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-04 16:32:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250720 Остер - Романьки – Бірки - Білейки -/ М-01/ з під’їздом до с.Одинці на ділянці км 0+000 – км 10+000 (ДК 021:2015 – 45233000-9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-31-006483-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасником ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання копії дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданий відповідним уповноваженим органом асфальтобетонному(им) заводу(ам), що буде/будуть залучений(-ні) до надання послуг по предмету закупівлі (власного, орендованого або з якого планується постачання асфальтобетонної суміші), із зазначенням адреси, яка повинна співпадати з адресою, зазначеною в атестаті(-ах) виробництва заводу(-ів) з виготовлення асфальтобетонної суміші (підпункт 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-05 16:15:02

Пояснення

У відповідь на запит, Управління капітального будівництва повідомляє:
1.Відповідно до ст. 10 Закону інформація про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250720 Остер - Романьки - Бірки - Білейки - /М-01/ з під'їздом до с. Одинці на ділянці км 0+000 - км 10+000 (ДК 021:2015 - 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)» було оприлюднене в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» на якому не передбачено технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, повідомляємо, що п. 2 та п.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містять інформацію про вид, розмір, умови надання тендерного забезпечення, а також умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення.
2.Відповідно до вимог абз. 28 п. 1.1. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданий відповідним уповноваженим органом асфальтобетонному(им) заводу(ам), що буде/будуть залучений(-ні) до надання послуг по предмету закупівлі (власного, орендованого або з якого планується постачання асфальтобетонної суміші), із зазначенням адреси, яка повинна співпадати з адресою, зазначеною в атестаті(-ах) виробництва заводу(-ів) з виготовлення асфальтобетонної суміші.
На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції Учасником ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 в архівному файлі WinRAR з назвою «Інформація щодо АБЗ» надано файли:
- «Копія дозволу на викиди стаціонарними джерелами», в якому міститься копія Дозволу №3210600000-273 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами виданого ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, місцезнаходження юридичної особи: 07400, Київська область, м. Бровари, вул. О.Онікієнка,2-а, місцезнаходження об’єкта: 07400, Київська область, м. Бровари, вул. О.Онікієнка,139;
- «Копія атестату виробництва», в якому міститься копія атестату виробництва, виданого ТОВ «Дорвиробництво» на АБЗ ДС-168, місцезнаходження: 07400, Київська область, м. Бровари, вул. О.Онікієнка,139;
- «ОЗ 6 завод Бровари та договір оренди», в якому міститься скан-копія договору оренди асфальтозмішуючої установки ДС -168 від 02.01.2020 №02/01-8, який укладено між ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 та ТОВ «Дорвиробництво». Предметом договору є передача в строкове платне використання асфатозмішуючої установки ДС-168 з мікропроцесорної системою управління продуктивністю 130-160 т/год., виробництва України, яка знаходиться за адресою: 07400, м. Бровари. вул. О.Онікієнка,139.
Таким чином, Учасником ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 виконано умови тендерної документації щодо надання копії дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданого відповідним уповноваженим органом асфальтобетонному заводу, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі (орендованого), із зазначенням адреси, яка співпадає з адресою, зазначеною в атестаті виробництва заводу з виготовлення асфальтобетонної суміші.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-31-006483-с: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250720 Остер - Романьки - Бірки - Білейки - /М-01/ з під'їздом до с. Одинці на ділянці км 0+000 - км 10+000 (ДК 021:2015 - 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)» було встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до ст. 10 Закону інформація про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250720 Остер - Романьки - Бірки - Білейки - /М-01/ з під'їздом до с. Одинці на ділянці км 0+000 - км 10+000 (ДК 021:2015 - 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)» було оприлюднене в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» на якому не передбачено технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, повідомляємо, що п. 2 та п.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містять інформацію про вид, розмір, умови надання тендерного забезпечення, а також умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення. Таким чином Замовником не було порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.

2020-11-18 16:53:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 51 132 049,03
UAH з ПДВ
51 132 049,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 54 324 080,00
UAH з ПДВ
54 324 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" 54 575 546,00
UAH з ПДВ
54 575 546,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 09:12
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:12
Довідка з ЄДР Лахно М_І
15 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
15 серпня 2020 14:27
12_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:27
11_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:27
Календарний графік.pdf
15 серпня 2020 14:27
Фінансова звітність.pdf
15 серпня 2020 14:27
10_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:27
Транспортна схема.pdf
15 серпня 2020 14:27
Інформація щодо АБЗ.rar
15 серпня 2020 14:27
9_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:27
Забезпечення.rar
15 серпня 2020 14:27
8_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:27
7_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
6_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
2_Додаткові документи.rar
15 серпня 2020 14:26
5_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
4_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
3_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
1_Додаткові документи.rar
15 серпня 2020 14:26
19_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
2_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
18_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
1_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
17_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
15_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:26
16_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
14_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:26
13_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:26
15_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
14_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
12_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:26
13_Нотаріальні трудові.rar
15 серпня 2020 14:26
11_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:26
10_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:26
9_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:26
8_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:26
7_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:26
6_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:25
5_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:25
4_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:25
3_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:25
2_Трудові книжки.rar
15 серпня 2020 14:25
1_Трудові книжки.rar

Публічні документи

15 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
15 серпня 2020 15:34
лист КМ.pdf
15 серпня 2020 15:08
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2020 13:45
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:41
ст.17.pdf
14 серпня 2020 13:41
тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2020 13:40
технічне завдання.pdf
14 серпня 2020 13:40
Розрахунки 3.pdf
14 серпня 2020 13:40
Розрахунки 2.pdf
14 серпня 2020 13:40
наявність обладнання.pdf
14 серпня 2020 13:40
Розрахунки 1.pdf
14 серпня 2020 13:40
Досвід.pdf
14 серпня 2020 13:40
67 Остер.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
Переможець 51 132 049,03
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
51 132 049,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:34
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:31
64_3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:17
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 09:32
64_2.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 10:42
64_1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 12:16
Додатки 2 укладений
02 вересня 2020 12:09
Додатки 1 укладений
02 вересня 2020 12:09
64 укладений
02 вересня 2020 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строку надання авансу
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення строку дії договору та уточнення вартості робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі та ціни договору
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 45 604 004,75
UAH (в тому числі ПДВ 7 600 667,46 UAH)