Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщень ОЗО «Овруцька гімназія імені А. Малишка» по вул. І.Франка, 5 м. Овруч Житомирської області ( за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи))
Очікувана вартість
190 919,05 UAH
UA-2020-07-31-006439-c 42ed3b6b83bc415b9a79c7f5dc3cd4b2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380680261162 gymnasia.ovr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ОВРУЦЬКА ГІМНАЗІЯ ІМЕНІ АНДРІЯ МАЛИШКА" ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 06670569
Місцезнаходження: 11106, Україна , Житомирська обл., Овруч, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, БУДИНОК 7
Контактна особа: Бортник Марія
380680261162
gymnasia.ovr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 190 919,05 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 954,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщень ОЗО «Овруцька гімназія імені А. Малишка» по вул. І.Франка, 5 м. Овруч Житомирської області ( за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)) згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщень ОЗО «Овруцька гімназія імені А. Малишка» по вул. І.Франка, 5 м. Овруч Житомирської області ( за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, БУДИНОК 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 за повністю завершені роботи протягом 10 (десяти ) банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 17:30
Спрощена капремонт приміщень 3.docx
31 липня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 17:30
Спрощена капремонт приміщень 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СКЕФАЛД - 2" 190 329,98
UAH з ПДВ
190 329,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 11:02
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:01
5 інші.pdf
12 серпня 2020 11:01
31.imd
12 серпня 2020 11:01
11 кошторис.pdf
12 серпня 2020 11:01
10 загальновиробничі.pdf
12 серпня 2020 11:01
9 установчі.pdf
12 серпня 2020 11:01
8 технічне завдання.pdf
12 серпня 2020 11:01
4 договір.pdf
12 серпня 2020 11:01
2 право підпису.pdf
12 серпня 2020 11:01
1 цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2020 11:01
відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СКЕФАЛД - 2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СКЕФАЛД - 2"
#35099849
Переможець 190 329,98
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 18:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СКЕФАЛД - 2"
#35099849
190 329,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 14:32
Дод угода 2 кап ремонт приміщ.PDF зміни до договору
02 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 13:05
Дод угода 1 кап. приміщ гімназія.PDF зміни до договору
30 вересня 2020 13:03
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 13:08
Договір 41 кап приміщ.PDF укладений
14 серпня 2020 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1.2, п.1.3., п.6.4, п.6.5.даного договору та відповідно погодженого дефектного акту від 02.10.2020 року, в зв’язку зі змінами в виконанні робіт (без зміни загальної суми проектно-кошторисної документації та суми договору ), сторони уклали додаткову угоду №2 до договору №41 про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни до п. 21.1. Договору в додаток 4 «Локальний кошторис» та викласти його у наступній редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 190 329,98
UAH (в тому числі ПДВ 31 721,66 UAH)