Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Кухонне обладнання для шкільної їдальні (Код ДК 021:2015:39310000-8 (Обладнання для закладів громадського харчування)»
Очікувана вартість
193 604,00 UAH
UA-2020-07-31-006162-c 445449a2f5784ca8a1ff68a262d41ff8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Кудря

+380966436615 vlad_kudrya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс "Олександрійський колегіум-спеціалізована школа"
Код ЄДРПОУ: 23230339
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, , вул. 6 грудня, буд. 97
Контактна особа: Владислав Кудря
+380966436615
vlad_kudrya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 16:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 16:38
Очікувана вартість: 193 604,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 968,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Відповідно до оголошення та специфікації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Плита електрична промислова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця 6-го Грудня, будинок 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Сковорода промислова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця 6-го Грудня, будинок 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Пекарська (жарочна) шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця 6-го Грудня, будинок 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Посудомийна машина купольна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця 6-го Грудня, будинок 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Промислова м'ясорубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця 6-го Грудня, будинок 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
Електричний бойлер (100 літрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця 6-го Грудня, будинок 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 16:44
оголошення кухонне обладнання.doc
31 липня 2020 16:44
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-006162-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41930148
Дата подання: 05 серпня 2020 14:48
дискримінаційні вимоги
В додатку 2 «Технічні вимоги» до Оголошення про закупівлю зазначено, що учасники повинні надати підтверджуючий документ відповідності товару:
-санітарно-гігієнічний висновок від виробника на всю продукцію, та/або сертифікат відповідності;
- надати довідку про дилерство (вразі, якщо учасник не є виробником даного товару)
Згідно абз. 9, 22, 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»
- документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;
- процедура оцінки відповідності - будь-яка процедура, яка безпосередньо чи опосередковано використовується для визначення того, що визначені вимоги виконуються;
- технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні процедурні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва.
Таким чином документ про відповідність надається в результаті проведення процедури оцінки відповідності об`єкта, яка встановлюється відповідним Технічним регламентом.
Довідка про дилерство не має ніякого відношення до оцінки відповідності товару, а лише підтверджує право бути офіційним представником та реалізовувати продукцію виробника на території України.
Наведена вище вимога Оголошення щодо надання довідки про дилерство обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі. Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Тому просимо прибрати вимогу щодо надання довідки про дилерство.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 12:53
У відповідь на Вашу вимогу повідомляю, що вимоги до учасника закупівлі, передбачені додатком №2 до “оголошення кухонне обладнання”, в якому відсутня вимога до учасника предмета закупівлі надання виключно довідки про дилерство, проте зазначено, що учасник закупівлі зобов'язаний надати копію якісного посвідчення та/або копію сертифікату(ів) відповідності та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні. У додатку 1 до “оголошення кухонне обладнання” вказано, що з метою підтвердження якості товару учасник повинен надати ДОКУМЕНТ, а не документИ: а саме п.1 - санітарно-гігієнічний висновок від виробника на всю продукцію, та/або сертифікат відповідності, п.2 - довідку про дилерство, що в свою чергу підтверджує якість товару. Тобто учасник закупівлі має на власний розсуд обрати, який саме документ підтверджує якість товару: санітарно-гігієнічний висновок від виробника на всю продукцію, та/або сертифікат відповідності, та/або довідку про дилерство та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні, про що і вказано у п.4 абз.2 додатку №2 до “оголошення кухонне обладнання”. Враховуючи викладене, вважаю що оголошення про проведення спрощеної закупівлі ніяким чином не дискримінує учасників закупівлі та не порушує принцип добросовісної конкуренції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 16:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 186 000,00
UAH з ПДВ
186 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:13
ІПН завір.pdf
13 серпня 2020 15:13
сертифікати.pdf
13 серпня 2020 15:13
Проект договору.pdf
13 серпня 2020 15:13
Статут.PDF
13 серпня 2020 15:13
Довідка ст 17 повна НОВ.pdf
13 серпня 2020 15:13
Виписка завір.PDF
13 серпня 2020 15:13
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 серпня 2020 15:13
Лист Кий В повний.pdf
13 серпня 2020 15:13
Договір Арм-Еко.pdf
13 серпня 2020 15:13
Витяг з ЄДР завір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 186 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:17

Документи

19 серпня 2020 16:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
186 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 16:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 19:22
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 18:53
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 15:33
ДУ№2від08.09.20.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 09:13
Додаткова угода до договору №73.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 09:08
Лист та додатки.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 09:08
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 20:58
Додаткова угода до договору №73.pdf укладений
31 серпня 2020 20:56
Договір №73 від 31.08.2020 року.pdf укладений
31 серпня 2020 20:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесені у зв'язку з продовженням строку на поставку товарів.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться на підставі п.1.3, п.6.2.3 договору №73 від 31.08.2020 року у зв'язку зі зменшенням фінансування та відсутністю потреби.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться у зв'язку зі змінами строку на поставку Товару (відповідно до листа ТОВ "ТВК Укрпромпостач" за вих. №3010 від 30.10.2020 року)
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 174 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 000,00 UAH)