Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з організації перевезення учнів та вчителів до місця навчання (роботи) і в зворотньому напрямку
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-07-31-006099-c 8d79ca17451a42648b469f87278ccad3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Сергіївна Гавриленко

+380534844518 gimnaziumkom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 3 ІМЕНІ В.О.НИЖНИЧЕНКА З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ПРЕДМЕТІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 23279996
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., місто Горішні Плавні, вул. ДОБРОВОЛЬСЬКОГО, 27
Контактна особа: Аліна Сергіївна Гавриленко
+380534844518
gimnaziumkom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Критерій оцінки пропозиції - ціна. Детальніше технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також вимоги до учасників - у окремому файлі Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з організації перевезення учнів та вчителів до місця навчання (роботи) і в зворотньому напрямку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Відповідно до документації, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАКІР" 190 388,80
UAH з ПДВ
190 388,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 15:26
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАКІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАКІР"
#39179373
Переможець 190 388,80
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:29

Документи

14 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:24
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАКІР"
#39179373
190 388,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:24
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 15:30
д.угода.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 17:19
договор.pdf укладений
20 серпня 2020 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника згідно реєстраційних даних.
Номер договору про закупівлю: № 104
Договір:
Номер додаткової угоди: № 104/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 190 388,80
UAH