Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з трансформації бухгалтерського обліку за ПСБО за 2020 рік у бухгалтерський облік, що відповідає вимогам Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі - МСФЗ), а також складання проміжної та річної фінансової звітності Підприємства відповідно до МСФЗ за 2020 рік з порівняльними періодами 2019 року
Очікувана вартість
3 176 700,00 UAH
UA-2020-07-31-006092-c 2d22a13c65db4aea84c89f4902d33ca9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 15:48
Очікувана вартість: 3 176 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».

1.1.Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.

1.2.Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.

1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з трансформації бухгалтерського обліку за ПСБО за 2020 рік у бухгалтерський облік, що відповідає вимогам Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі - МСФЗ), а також складання проміжної та річної фінансової звітності Підприємства відповідно до МСФЗ за 2020 рік з порівняльними періодами 2019 року, код ДК 021:2015 – 79210000-9 - "Бухгалтерські та аудиторські послуги"; поділу на лоти не передбачено.

3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: послуги з трансформації бухгалтерського обліку за ПСБО за 2020 рік у бухгалтерський облік, що відповідає вимогам Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі - МСФЗ), а також складання проміжної та річної фінансової звітності Підприємства відповідно до МСФЗ за 2020 рік з порівняльними періодами 2019 року (згідно Додатку 2 до тендерної документації).

3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: за місцем знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 та за місцем знаходження Учасника (для обробки отриманої від Підприємства інформації).

4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 176 700,00 грн. (три мільйони сто сімдесят шість тисяч сімсот грн. 00 коп.) з ПДВ.

5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: учасник приступає до надання послуг після підписання сторонами договору та зобов’язується надати їх в строк до 22.02.2021 року відповідно п’яти етапів заходів (згідно Додатку 2 до тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації).

6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год 04 вересня 2020 року.

7. Умови оплати: оплата послуг за договором здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування замовником грошових коштів на поточний рахунок учасника у такому порядку:
- оплату 40% від вартості договору замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Актів приймання-передачі послуг за етапами, що визначені у Завданні, а саме: по I етапу «Трансформація бухгалтерського обліку на 01.01.2020» та II етапу «Трансформація бухгалтерського обліку на 31.03.2020»;
- оплату 20% від вартості договору замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі послуг за III етапом «Трансформація бухгалтерського обліку на 30.06.2020», що визначений у Завданні;
- оплату 20% від вартості договору замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі послуг за IV етапом «Трансформація бухгалтерського обліку на 30.09.2020», що визначений у Завданні;
- оплату 20% від вартості договору замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі послуг за V етапом «Трансформація бухгалтерського обліку на 31.12.2020», що визначений у Завданні.

8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.

9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.

9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 32 000,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.




Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з трансформації бухгалтерського обліку за ПСБО за 2020 рік у бухгалтерський облік, що відповідає вимогам Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі - МСФЗ), а також складання проміжної та річної фінансової звітності Підприємства відповідно до МСФЗ за 2020 рік з порівняльними періодами 2019 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія оплата послуг за договором здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування замовником грошових коштів на поточний рахунок учасника у такому порядку: - оплату 40% від вартості договору замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Актів приймання-передачі послуг за етапами, що визначені у Завданні, а саме: по I етапу «Трансформація бухгалтерського обліку на 01.01.2020» та II етапу «Трансформація бухгалтерського обліку на 31.03.2020»; Пiсляоплата 10 Робочі 40
Iнша подія оплата послуг за договором здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування замовником грошових коштів на поточний рахунок учасника у такому порядку: - оплату 20% від вартості договору замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі послуг за III етапом «Трансформація бухгалтерського обліку на 30.06.2020», що визначений у Завданні; Пiсляоплата 10 Робочі 20
Iнша подія оплата послуг за договором здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування замовником грошових коштів на поточний рахунок учасника у такому порядку: - оплату 20% від вартості договору замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі послуг за IV етапом «Трансформація бухгалтерського обліку на 30.09.2020», що визначений у Завданні; Пiсляоплата 10 Робочі 20
Iнша подія оплата послуг за договором здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування замовником грошових коштів на поточний рахунок учасника у такому порядку: - оплату 20% від вартості договору замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі послуг за V етапом «Трансформація бухгалтерського обліку на 31.12.2020», що визначений у Завданні. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу"" 2 835 500,00
UAH з ПДВ
2 835 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" 3 102 000,00
UAH з ПДВ
3 102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит" 3 130 000,00
UAH з ПДВ
3 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 17:08
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:04
12 Статут.PDF
27 листопада 2020 17:04
7 Довідка щодо ліцензіі.pdf
27 листопада 2020 17:04
5 Довідка ДПС.pdf
27 листопада 2020 17:04
4 Довідка МВС.pdf
27 листопада 2020 17:04
3 Довідка корупція Іващенко.zip
27 листопада 2020 17:04
2 Довідка корупція Де Візу.zip
27 листопада 2020 17:04
1 Довідка стаття 17.pdf
27 листопада 2020 14:43
12 Статут.PDF
27 листопада 2020 14:43
7 Довідка щодо ліцензіі.pdf
27 листопада 2020 14:43
5 Довідка ДПС.pdf
27 листопада 2020 14:43
4 Довідка МВС.pdf
27 листопада 2020 14:43
3 Довідка корупція Іващенко.zip
27 листопада 2020 14:43
2 Довідка корупція Де Візу.zip
27 листопада 2020 14:43
1 Довідка стаття 17.pdf
09 вересня 2020 14:32
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:31
1 Довідка працівники.pdf
03 вересня 2020 20:29
Електронний підпис
03 вересня 2020 20:28
20 Довідка додаток 2 .pdf
03 вересня 2020 20:28
19 Сертифікат якості ISO.PDF
03 вересня 2020 20:28
15 Лист гарантія .pdf
03 вересня 2020 20:28
14 Витяг ЄДР.pdf
03 вересня 2020 20:28
11 Статут.PDF
03 вересня 2020 20:28
10 Довідка стаття 17 .pdf
03 вересня 2020 20:28
9 Довідка субпідрядник .pdf
03 вересня 2020 20:28
5 Сертифікати аудиторів.pdf
03 вересня 2020 20:28
4 Довідка АПУ.pdf
03 вересня 2020 20:28
1 Довідка працівники.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:58
9. С-во АПУ.pdf
04 вересня 2020 10:58
8. Статут.pdf
04 вересня 2020 10:58
7. Акти.pdf
04 вересня 2020 10:58
6. Лист-відгук.pdf
04 вересня 2020 10:58
5. Аналогічний договір.pdf
04 вересня 2020 10:58
3. Сертифікати аудиторів.pdf
04 вересня 2020 10:58
13. Страхові договори.pdf
04 вересня 2020 10:58
12. Витяг ПДВ.pdf
04 вересня 2020 10:58
11. Витяг ЄДРПОУ 13.08.2020.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 16:08
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:59
Проект договору.pdf
03 вересня 2020 15:59
Договір_OMET (досвід).pdf
03 вересня 2020 15:59
Довідка_Працівники.pdf
03 вересня 2020 15:59
Довідка_АПУ.pdf
03 вересня 2020 15:59
Довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""

ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"

ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""
#22917414
Переможець 2 835 500,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 14:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 11:30

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно підпункту 1.1. пункту 1 Розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати (завантажити) довідку учасника за формою: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (а також у кожного співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається)) № з/п ПІБ праців-ників Досвід роботи (років) № Реєстрації аудиторів у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності. Розділ «Аудитори» (інформація на не менше 25 працівників (аудиторів)) № __ Сертифіката аудитора, виданий рішенням АПУ від __ № ___ (інформація на не менше 25 працівників (аудиторів)) Працівник учасника та/або співвиконавця (у разі залучення) (потрібно зазначити) 1 … Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено документ «ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» (файл «1 Довідка працівники.pdf») за наступною формою: № з/п Назва посади (професії) Прізвище, ім’я, по батькові Працівник учасника (№, дата наказу про признач. на посаду (укладення трудового договору) Номер сертифіката аудитора Інформація про включення аудиторів до Реєстру аудиторів та САД. Розділ «Аудитори» Інформація про освіту, спеціальність/кваліфікацію, заклад працівників учасника тощо Досвід роботи за фахом Досвід роботи (років) 1 … Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник для усунення виявлених порушень в документі «ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» повинен подати (надати) ДОВІДКУ про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (а також у кожного співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається)) за формою згідно підпункту 1.1. пункту 1 Розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації: № з/п ПІБ праців-ників Досвід роботи (років) № Реєстрації аудиторів у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності. Розділ «Аудитори» (інформація на не менше 25 працівників (аудиторів)) № __ Сертифіката аудитора, виданий рішенням АПУ від __ № ___ (інформація на не менше 25 працівників (аудиторів)) Працівник учасника та/або співвиконавця (у разі залучення) (потрібно зазначити) 1 … 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати (завантажити) довідку учасника за формою: ДОВІДКА про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування замовника аналогічного(их) договору(ів), його(їх) адреса(и), код ЄДРПОУ Дата та номер договору Предмет договору Відомості про виконання договору 1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено документ «ДОВІДКА про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (файл «7 Довідка аналогічний досвід.pdf») за наступною формою: № з/п Найменування замовника аналогічного(их) договору(ів), його(їх) адреса(и), код ЄДРПОУ Номер та дата договору Предмет договору Відомості про виконання договору 1 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник для усунення виявлених порушень в документі «ДОВІДКА про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» повинен подати (надати) ДОВІДКУ про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» за формою згідно підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації: № з/п Найменування замовника аналогічного(их) договору(ів), його(їх) адреса(и), код ЄДРПОУ Дата та номер договору Предмет договору Відомості про виконання договору 1

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""
#22917414
2 835 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 08:45
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 14:21
Договір №327 від 08.12.2020.pdf укладений
08 грудня 2020 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 835 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 472 583,33 UAH)

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 14:30
Кінець періоду оскарження: 22 вересня 2020 00:00
Дата скасування відміни: 25 листопада 2020 12:29
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Коментар щодо відміни: здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили
Документи:
11 вересня 2020 14:30
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:29
Протокол відміни торгів.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-07-31-006092-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу"", Код ЄДРПОУ:22917414
Дата подання: 21 вересня 2020 17:08
Скарга
Деталі у файлі з текстом скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2020 23:01
рішення від 24.09.2020№17981+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 23:01
рішення від 02.10.2020№18553.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 23:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про скасування рішення тендерного комітету Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» від 11 вересня 2020 року (Протокол № 216) про визнання тендеру таким, що не відбувся на закупівлю "Послуги з трансформації бухгалтерського обліку за ПСБО за 2020 рік у бухгалтерський облік, що відповідає вимогам Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі - МСФЗ), а також складання проміжної та річної фінансової звітності Підприємства відповідно до МСФЗ за 2020 рік з порівняльними періодами 2019 року", код Національного класифікатора України "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 – 79210000-9 – «Бухгалтерські та аудиторські послуги», оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-07-31-006092-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) 31.07.2020 року відповідно до рішення №18553-р/пк-пз від 02.10.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 25 листопада 2020 12:35

Документи подані скаржником

21 вересня 2020 16:09
Скарга Де Візу .pdf
21 вересня 2020 16:09
Скарга Де Візу .pdf
29 вересня 2020 18:06
Пояснення Де Візу.pdf

Документи подані замовником

29 жовтня 2020 09:10
Позовна АМКУ 28.10.2020.pdf
25 листопада 2020 12:35
Про скасування рішення ТК.pdf