Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оснащення закладів загальної середньої освіти STEM- лабораторіями, в тому числі тих, що фінансуються з обласного бюджету
Equipping general secondary education institutions with STEM laboratories, including those financed from the regional budget
Очікувана вартість
21 639 698,00 UAH
UA-2020-07-31-006048-c d8186fca335c4d51adbb6f08e8008dfb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошко Юлія Іванівна

380532569554 centrfsmt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Волошко Юлія Іванівна
380532569554
centrfsmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Utility company Centre of financial-statistical analysis and logistic support of educational establishments Poltava Regional Council
National ID: 38377934
Contact point: Voloshko Yuliia Ivanivna
380532569554
centrfsmt@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 11:32
Очікувана вартість: 21 639 698,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 199,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 649190 UAH
Publication date: 31 липня 2020 16:31
Enquiries until: 22 серпня 2020 15:00
Complaints submission until: до 28 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 вересня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 21 639 698 UAH including VAT
Minimal lowering step: 108 199 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 комплект
ДК 021:2015: 30210000-0 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (оснащення закладів загальної середньої освіти STEM- лабораторіями, в тому числі тих, що фінансуються з обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

DK 021: 2015: 30210000-4 Data processing machine (hardware component) (equipping general secondary education institutions with STEM laboratories, including those financed from the regional budget)
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:00
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ (нова редакція).doc
21 серпня 2020 14:59
Перелік змін до тендерної документації.doc
31 липня 2020 16:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
21 серпня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:00
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ (нова редакція).doc
21 серпня 2020 14:59
Перелік змін до тендерної документації.doc
31 липня 2020 16:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість обладнання
Дата подання: 07 серпня 2020 17:51
Дата відповіді: 12 серпня 2020 09:21
В складі кожної СТЕМ лабораторії зазначено Навчальні роботи Складові: 4.1 Навчальні роботиТИП 1 – 1 шт 4.2 Навчальні роботиТИП 2 – 1 шт 4.3 Навчальні роботиТИП 3 – 1 шт 4.4 Навчальні роботиТИП 4 – 1 шт К-кт 4 Щол мається на увазі? у складі кожної лабортоароії 4 комлекти по 4 роботи кожного типу, і загальна кількість товару буде : 4.1 Навчальні роботиТИП 1 – 4шт, 4.2 Навчальні роботиТИП 2 – 4шт, 4.3 Навчальні роботиТИП 3 – 4 шт4.4 Навчальні роботиТИП 4 – 4 шт, Чи загальна кількість у складі кожної лаблраторії 4 шт, і всього передбачно до постачання: 4.1 Навчальні роботиТИП 1 – 1 шт, 4.2 Навчальні роботиТИП 2 – 1 шт, 4.3 Навчальні роботиТИП 3 – 1 шт, 4.4 Навчальні роботиТИП 4 – 1 шт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання. Ваші пропозиції щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету найближчим часом. У випадку прийняття рішення щодо внесення змін до тендерної документації - зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-006048-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:40143455
Дата подання: 14 серпня 2020 13:19
Вимога
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 та № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагають вищезазначені Накази, ви порушуєте норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 та № 574:
1). У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до ноутбуків, які повинні бути з тактовою частотою не менше 2.0 GHz. Вказавши у додатку 3 тендерної документації тактову частоту процесора 1.8 GHz, ви отримаєте пропозиції учасників, значно гірших ніж зазначені в наказі, що призведе до порушення чинного законодавства щодо вимог до предметів закупівлі для закладів освіти.
2). Згідно нової редакції наказу № 1440 МОН ємність батареї повинна бути не менше ніж 3000 mAh, в додатку 3 технічні вимоги до ноутбука вказана ємність акумулятора не менш ніж 48 Ват/годин, строк роботи від акумулятора до 11 годин, що порушує прописані технічні вимоги у наказі № 1440, а саме mAh з перерахунком на Ват/годин та строком роботи від акумулятора у годинах.
3). У вашому технічному завдані додаток 3 прописаний конкретно жорсткий диск HDD: ємністю не менше 1000 GB, швидкість обертання шпинделя не менше 7200 об\хв., що порушує самі технічні вимоги наказу № 1440 в якому чітко прописаний накопичувач HDD або SSD: об'єм HDD-не менше ніж 320 GB або SSD-не менше ніж 120 GB.
4). У Наказі МОН № 1440 вказані зовнішні інтерфейси: не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm). В додатку 3 тендерної документації вказані роз’єми: 4 x USB 3.1,
1 х HDMI , 1 х VGA, 1 х LAN (RJ-45), 1 х кард-рідер, 1 х комбінований аудіороз'єм для навушників/мікрофона, прописані умови суперечать вимогам по кількості та версії портів щодо наказу № 1440.
5). У наказі № 574 Таблиця 2 пункт 1.3. Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 прописані стислі вимога та складові. Ваші технічні умови додатку 3 щодо комплекту мультимедійного обладнання, вказуєте вимоги які звужують коло до одного потенційного виробника, чим дискримінуєте участь інших учасників та порушуєте вимоги Міністерства освіти та науки України Наказ № 574 від 29.04.2020р.

Внесіть зміни до ваших вимог щодо всіх вище вказаних пунктів, як зазначено у Наказі Міністерства освіти і науки України № 1440 та № 574, для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками для потреб освіти.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Наказів МОН № 1440 та № 574, або надати відповідь по всім пунктам вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 12:42
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету найближчим часом. У випадку прийняття рішення щодо внесення змін до тендерної документації - зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-006048-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 14 серпня 2020 17:54
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 12:41
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету найближчим часом. У випадку прийняття рішення щодо внесення змін до тендерної документації - зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-006048-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 17 серпня 2020 13:54
Вимога
щодо дискримінаційних умов в ТД Замовника
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 12:40
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації та до технічної частини тендерної документації будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету найближчим часом. У випадку прийняття рішення щодо внесення змін до тендерної документації - зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-006048-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 19 серпня 2020 16:23
щодо дискримінаційних умов в ТД Замовника
щодо дискримінаційних умов в ТД Замовника
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2020 15:07
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації та до технічної частини тендерної документації враховані тендерним комітетом. Зміни до тендерної документації та до технічної частини тендерної документації оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-006048-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ САТ Україна, Код ЄДРПОУ:35612320
Дата подання: 20 серпня 2020 16:16
ВИМОГА щодо усунення порушень у тендерній документації
Комунальною установою «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради (далі – Замовник) 31 липня 2020 року була оголошена процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-31-006048-c (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Оснащення закладів загальної середньої освіти STEM- лабораторіями, в тому числі тих, що фінансуються з обласного бюджету).
Ознайомившись та опрацювавши положення тендерної документації на закупівлю – ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Оснащення закладів загальної середньої освіти STEM- лабораторіями, в тому числі тих, що фінансуються з обласного бюджету) (далі – Тендерна документація), виявлено ряд грубих порушень приписів Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» від 29 квітня 2020 року № 574
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2020 15:07
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації та до технічної частини тендерної документації враховані тендерним комітетом. Зміни до тендерної документації та до технічної частини тендерної документації оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-006048-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРТЕ ЛЕГІС", Код ЄДРПОУ:43522634
Дата подання: 21 серпня 2020 22:04
дискримінаційні умови в ТД Замовника
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Адвокатське об’єднання «АРТЕ ЛЕГІС»
Ідентифікаційний номер юридичної особи 43522634
Місцезнаходження:
01014, м. Київ, вул. Болсуновська, 8
Тел.: +380676156500
Електронна адреса: info@artelegis.com.ua

ЗАМОВНИК:
Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради (Код ЄДРПОУ 38377934)
Адреса: 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Тел.: 38(053)256-95-54
Електронна пошта: centrfsmt@ukr.net

Інформація про закупівлю:
Оснащення закладів загальної середньої освіти STEM- лабораторіями, в тому числі тих, що фінансуються з обласного бюджету
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-31-006048-c
ID: d8186fca335c4d51adbb6f08e8008dfb



Вимога
щодо усунення порушень в тендерній документації

Комунальною установою "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради (далі – Замовником) 31 липня 2020 року була оголошена процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-31-006048-c ДК 021:2015: 30210000-0 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (оснащення закладів загальної середньої освіти STEM- лабораторіями, в тому числі тих, що фінансуються з обласного бюджету), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-31-006048-c, ID: d8186fca335c4d51adbb6f08e8008dfb (далі – Закупівля).
Вивчивши тендерну документацію по Закупівлі, затверджену рішенням тендерного комітету (у новій редакції, затвердженій рішенням тендерного комітету, протокол № 2 від 21.08.2020 року), в нас виникли зауваження, щодо досвіду виконання аналогічних договорів, який вимагається від Учасника.
В порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз`яснення з приводу викладених нижче зауваженнь, та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме
Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, від Учасника в складі тендерної пропозиції вимагається подати в складі тендерної пропозиції подати документально підтверджену інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2 цієї тендерної документації. При цьому, згідно до п.2 Додатку 2 до тендерної документації, встановлена наступна вимога:
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати інформаційну довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою.
В такій довідці повинні бути зазначенні не менше двох аналогічних договорів, що виконувалися учасником або 2017 році або в 2018 році або у 2019 році або 2020 році.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання поставки обладнання (товару) відповідно до предмету закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), очікувана вартість, якого відповідає проведенню процедури закупівель - відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Встановивши вимогу до досвіду виконання аналогічного договору таким чином, Замовник звузив коло потенційних учасників Закупівлі до, фактично, виключно постачальників комп’ютерного обладнання, які мають досвід постачання комп’ютерного обладнання у значних обсягах (з огляду на вимогу наявності досвіду виконання протягом одного року двох аналогічних договорів з вартістю, яка відповідає очикуваній вартості Закупівлі), що є штучним зменшенням потенційної кількості учасників Закупівлі, та порушує вимоги п1. частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п.4 частини першої та частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, питома вага власне комп’ютерного обладнання (яке входить до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого Наказом Міністерства освіти та науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за №55/31057), в складі предмету Закупівлі значно менше, ніж питома вага мультимедійного обладнання, електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, які визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року №574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 року за №410/34693.
З огляду на сукупність вимог до досвіду виконання аналогічних договорів потенційними учасниками, взяти участь у Закупівлі зможе дуже обмежене коло постачальників саме електронних освітніх ресурсів, пристосувань для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, хоча саме це і є фактичним предметом Закупівлі і має найбільшу питому вагу в її складі.
З огляду на вказане, з метою збільшення кола потенційних учасників Закупівлі, які власне є постачальниками обладнання навчальних кабінетів та STEM лабораторій, підвищення ефективності та економії під час Закупівлі, відповідно до п. 2 частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо викласти вимогу щодо досвіду виконання аналогічних договорів у наступному вигляді:
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати інформаційну довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, предметом якого є постачання навчального та/або лабораторного обладнання та/або STEM лабораторій та/або обладнання для них для закладів освіти протягом 2016, 2017,2018,2019,2020 років, який у грошовому вимірі є не меншим, ніж очікувана вартість предмету Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 11:42
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно до Наказу Міністерства розвитку економіки і торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 „Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі” - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник керуючись зазначеними нормами чинного законодавства встановив у тендерній документації визначення аналогічного договору за предметом закупівлі.
Провівши моніторинг ринку товарів та електронної системи закупівель Prozorro замовником встановлена значна кількість завершених закупівель, в яких предмет закупівлі визначений за код ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), а також очікувана вартість яких відповідає проведенню процедури закупівель - відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Крім того, в тендерній документації замовника зазначено, що в інформаційній довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів повинні бути зазначенні не менше двох аналогічних договорів, що виконувалися учасником або 2017 році або в 2018 році або у 2019 році або 2020 році, у значенні за період протягом всіх вказаних років та відсутня така вимога, як виконання двох аналогічних договорів протягом одного року.
З метою встановлення добросовісної конкуренції серед учасників та розширення кола потенційних учасників у процедурі закупівель Замовник вважає вимогу щодо визначення грошового виміру не меншим, ніж очікувана вартість предмету Закупівлі такою, що не відповідає п.4 ч.1 ст. 5 Закону.
З огляду на вказане, вимога задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 13:54
Вимога_UA-2020-07-31-006048-c_1 1.doc
17 серпня 2020 13:54
Вимога_UA-2020-07-31-006048-c_1 1.pdf

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 16:19
Вимога_UA-2020-07-31-006048-c_2.doc
19 серпня 2020 16:23
Вимога_UA-2020-07-31-006048-c_2.pdf

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 16:15
Вимога

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-31-006048-c.b7
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:34763967
Невідповідність документації вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Невідповідність документації вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Причина: Період оскарження закінчився

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 17:28
Кінець періоду оскарження: 07 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 07 вересня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В оприлюдненому оголошенні на закупівлю відсутня інформація, передбачена п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону, а саме: мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, що є порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
27 серпня 2020 17:27
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:23
Протокол 4.pdf
27 серпня 2020 17:27
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:27
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:23
Протокол 4.pdf