Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво мережі водовідведення побутових стічних вод по вулицях Шевченка, Чуперносівська, Бічна Чуперносівська, Польова, Бічна Польова, Промислова, Коновальця, Зелена у м.Перемишляни, Львівської області
Очікувана вартість
23 757 115,00 UAH
UA-2020-07-31-005724-c 8d26043f61c640b195fb919d86eeb434
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максимович Олена Володимирівна

+380326321735 pmrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056173
Місцезнаходження: 81200, Україна , Львівська обл., Перемишляни, Львівська обл., м.Перемишляни, вул.Галицька, 50
Контактна особа: Максимович Олена Володимирівна
+380326321735
pmrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:34
Очікувана вартість: 23 757 115,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 237 571,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво мережі водовідведення побутових стічних вод по вулицях Шевченка, Чуперносівська, Бічна Чуперносівська, Польова, Бічна Польова, Промислова, Коновальця, Зелена у м.Перемишляни, Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт 9Форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 10:46
Пер_зміни.jpeg
14 серпня 2020 10:46
Оголош_2.pdf
14 серпня 2020 10:46
Тендерна документація_зм2.docx
03 серпня 2020 10:54
перелік змін.jpeg
31 липня 2020 16:03
Додаток 5 Проект договору.docx
31 липня 2020 16:03
Додаток 4 Вимоги стаття 17.docx
31 липня 2020 16:03
ДОДАТОК 3.docx
31 липня 2020 16:03
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
31 липня 2020 16:03
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
14 серпня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 10:46
Пер_зміни.jpeg
14 серпня 2020 10:46
Оголош_2.pdf
03 серпня 2020 10:54
оголошення_зм.pdf
31 липня 2020 16:03
Оголошення.pdf
14 серпня 2020 10:46
Тендерна документація_зм2.docx
03 серпня 2020 10:54
Тендерна документація_зм.docx
31 липня 2020 16:03
Тендерна документація.docx
03 серпня 2020 10:54
перелік змін.jpeg
31 липня 2020 16:03
Додаток 5 Проект договору.docx
31 липня 2020 16:03
Додаток 4 Вимоги стаття 17.docx
31 липня 2020 16:03
ДОДАТОК 3.docx
31 липня 2020 16:03
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
31 липня 2020 16:03
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000104 ● 8e6f9f7c627b48bdaf39aef310bb345e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021 11:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.02.2021 № 83

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.02.2021 № 83.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-31-005724-c, 31.07.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконавчий комітет Перемишлянської міської ради повідомляє, що встановлене порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не вказано прізвище, ім’я та по батькові, а також посаду однієї чи кількох посадових осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками усунути неможливо. Але ця інформація містилась на майданчику Prozorro. Наступне встановлене порушення, норми статей 17 та 33 Закону не передбачають можливість не подання учасником-переможцем документів при наявності інформації у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також можливості не відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця у разі не подання ним документів, які замовник може самостійно отримати. Таким чином, вищевказані умови у Додатку 4 до тендерної документації суперечить нормам частини шостої статті 17 та частини сьомої статті 33 Закону. Повідомляємо наступне, що відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Керуючись листом Мінекономіки від 16 січня 2020 року №3304-04/2361-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5 і 8 частини першої та частини другої цієї статті, визначаються замовником для надання таких документів лише переможцем закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільних. Отже, Замовник не порушив норми чинного законодавства встановлюючи умови у Додатку 4 до тендерної документації. Наступне порушення це включення до умов Проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) та до умов укладеного за результатами проведеної закупівлі договору від 14.09.2020 №35 такої підстави для внесення змін до істотних умов договору, як зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, не відповідає нормам частини п’ятої статті 41 Закону. Замовник повідомляє, що дане порушення буде усунуте шляхом укладення додаткової угоди про виключення такої підстави для внесення змін до істотних умов договору, як зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку. Наступним виявленим порушенням є недотримання вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 3.5.3 частини 3.5 розділу 3 тендерної документації учасником ТОВ «Будівельні Споруди Міста» у складі тендерної пропозиції не підтверджено відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Принагідно повідомляємо, що учасник ТОВ «Будівельні Споруди Міста» попередньо мав укладені договори із Виконавчим комітетом Перемишлянської міської ради, й Замовник усвідомлений, що учасник не мав невиконаних зобов’язань за раніше укладеними договорами. Також, учасник після опублікування повідомлення про намір надав лист-гарантію №3/09/11 від 03.09.2020р. п. 8 у якому зазначено, що учасник ТзОВ «Будівельні Споруди Міста» не має невиконаних зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Тому підстав для відхилення учасника ТОВ «Будівельні Споруди Міста» згідно статті 31 Закону немає. Також повідомляємо, що розірвання договору спричинить додаткові витрати для замовника, оскільки необхідно буде провести коригування проектно-кошторисної документації, що призведе до збільшення кошторисної вартості робіт, адже станом на 2021 рік змінилася вартість матеріалів та оплата праці людино-годин, також потрібно буде повторно провести експертизу. Призупинення даних робіт відтермінує виконання робіт на невизначений період тим самим призведе до негативної реакції зі сторони громадськості щодо замороження об’єкту, не каналізування запланованих вулиць, не відновлення благоустрою та дорожнього покриття на території де роботи уже виконувалися. Замовник, інформує, що Додатку 1 «Розрахунок договірної ціни» до договору від 14.09.2020 №35 буде опубліковано замовник самостійно, таким чином усунувши виявлені порушення. У наступним закупівлях замовник зобов’язується дотримуватись чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

2021-03-01 18:10:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" 17 900 673,60
UAH з ПДВ
17 900 673,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД" 19 108 290,31
UAH з ПДВ
19 108 290,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 16:08
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:06
Довідка щодо ст. 17.pdf
03 вересня 2020 16:06
public_doc.p7s
03 вересня 2020 16:06
public_doc.pdf
03 вересня 2020 16:06
Довідка МВС.pdf
20 серпня 2020 17:52
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:49
Штатний.pdf
20 серпня 2020 17:49
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 17:49
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 17:49
Пояснення механізми.pdf
20 серпня 2020 17:49
Накази на ІТП.pdf
20 серпня 2020 17:49
Накази на ІТП копії.pdf
20 серпня 2020 17:49
Ліцензія.PDF
20 серпня 2020 17:49
Ліцензія копія.pdf
20 серпня 2020 17:49
Лист з Статистики.pdf
20 серпня 2020 17:49
Звіт 1 ДФ.pdf
20 серпня 2020 17:49
Звіт 1 ДФ завірений.pdf
20 серпня 2020 17:49
Документи Онур.rar
20 серпня 2020 17:49
документи ЛСБМУ.rar
20 серпня 2020 17:49
Договір оренди офісу.pdf
20 серпня 2020 17:49
Довідки Кредобанк.pdf
20 серпня 2020 17:49
Довідки Альянс банк.zip
20 серпня 2020 17:49
Довідка щодо ст. 17.pdf
20 серпня 2020 17:49
Довідка про ІТП.pdf
20 серпня 2020 17:49
Дипломи ІТП.rar
20 серпня 2020 17:49
Декларація БСМ.pdf
20 серпня 2020 17:49
Гарантія на роботи.pdf
20 серпня 2020 17:49
Відомості учасника.pdf
20 серпня 2020 17:49
Бухгалтерська довідка.pdf
20 серпня 2020 17:49
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

21 серпня 2020 10:55
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:55
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:55
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:52
ЛК.xls
21 серпня 2020 10:52
Пояснювал_на_записка.xls
21 серпня 2020 10:52
ЗВВ.xls
21 серпня 2020 10:52
ДЦ.xls
21 серпня 2020 10:52
ВР.xls
21 серпня 2020 10:51
Статут Гарнобуд_.pdf
21 серпня 2020 10:51
рішення засновника.jpg
21 серпня 2020 10:51
Штатний розпис.jpeg
21 серпня 2020 10:51
Паспорт директора.pdf
21 серпня 2020 10:51
наказ директор.jpg
21 серпня 2020 10:51
ліцензія.pdf
21 серпня 2020 10:51
Додаток до ліцензії.jpeg
21 серпня 2020 10:51
ДФ.pdf
21 серпня 2020 10:51
Акт1.pdf
21 серпня 2020 10:51
Витяг ПДВ.jpg
21 серпня 2020 10:51
відомості з _ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2020 10:51
435.pdf
21 серпня 2020 10:51
436.pdf
21 серпня 2020 10:51
432.pdf
21 серпня 2020 10:51
виписка.pdf
21 серпня 2020 10:51
434.pdf
21 серпня 2020 10:51
433.pdf
21 серпня 2020 10:51
ЛК.xls
21 серпня 2020 10:51
ЗВВ.xls
21 серпня 2020 10:51
ВР.xls
21 серпня 2020 10:51
Пояснювал_на_записка.xls
21 серпня 2020 10:51
ДЦ.xls
21 серпня 2020 10:51
431.pdf
21 серпня 2020 10:51
346.PDF
21 серпня 2020 10:51
430.pdf
21 серпня 2020 10:51
429.pdf
21 серпня 2020 10:51
424.pdf
21 серпня 2020 10:50
418.pdf
21 серпня 2020 10:50
427.pdf
21 серпня 2020 10:50
425.pdf
21 серпня 2020 10:50
419.pdf
21 серпня 2020 10:50
422.pdf
21 серпня 2020 10:50
426.pdf
21 серпня 2020 10:50
420.pdf
21 серпня 2020 10:50
421.pdf
21 серпня 2020 10:50
428.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
Переможець 17 900 673,60
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
17 900 673,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 16:42
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 16:41
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2022 16:40
дод_10.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 16:39
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 10:16
дод_уг_9.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2021 15:08
дод_уг_8.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 10:39
дод_7.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 17:51
21_01_21.jpeg зміни до договору
18 серпня 2021 17:49
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 15:30
Дод_угода5 (1).pdf зміни до договору
17 червня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 11:38
Дод.угода Будівельні споруди-перетворено (1).pdf зміни до договору
04 березня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 16:00
додаткова _1 (1).pdf зміни до договору
23 вересня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 15:26
dogovir.pdf укладений
14 вересня 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції Додаток 3 до договору "Графік фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звґзку із здійсненням моніторингу проведеної закупівлі Західним офісом Держаудит служби "Істотні умови договору не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобовязань сторонами в посному обсязі, відповідно до ст.41 Закону України "про публічі закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп.6 п.5 ст.41 ЗУ продовження строку дії договору про закупівлю та строкуу виконання зобов'язань щодо виконання робіт в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування на 2021рік
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати договір за згодою сторін та зменшити договірну ціну до фактичного обсягу виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 117 532,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 352 922,00 UAH)