Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації шкільного харчування (За ДК 021:2015 - Кейтерингові послуги (55520000-1)
Очікувана вартість
768 969,00 UAH
UA-2020-07-31-005717-c ● 0506694da486452b9d806b1834d391a6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середня загальноосвітня школа № 42 м. Львова |
Код ЄДРПОУ: | 23887307 |
Місцезнаходження: | 79038, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Каштанова, 9 |
Контактна особа: |
Король Микола 380322514557 skool42@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 11:26 |
Очікувана вартість: | 768 969,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 844,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації шкільного харчування (За ДК 021:2015 - Кейтерингові послуги (55520000-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, Каштанова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 16:07 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
31 липня 2020 16:07 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
31 липня 2020 16:06 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
31 липня 2020 16:05 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно Дискримінаційних Кваліфікаційних критерій (ст. 16)
Дата подання: 03 серпня 2020 14:01
Дата відповіді: 06 серпня 2020 14:32
Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагається:
- Копія експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я учасника торгів та /або копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку (виданий на імя учасника торгів)
Згідно пукнту 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2007 р. N 712:
- Оператори потужностей (об'єктів) повинні отримати експлуатаційний дозвіл на кожну з потужностей (об'єктів) у таких
випадках:
- після введення в експлуатацію побудованих (реконструйованих)
- об'єктів з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів;
- у разі зміни виду господарської діяльності та стану капітальних приміщень;
- якщо експлуатаційний дозвіл був анульований;
- у разі здійснення експорту харчових продуктів.
Відповідно, послуги з організації шкільного харчування в Середньо загальноосвітній школі не потребують отримання експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів.
Згідно Частини першої статті 25 в редакції Закону № 2042-VIII від 18.05.2017 "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин":
- Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
та
Згідно Частини третьої статті 25 в редакції Закону № 2042-VIII від 18.05.2017 "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин":
- Не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності оператор ринку зобов’язаний подати (надіслати) до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, в якій зазначаються найменування, ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, місцезнаходження або прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), місце проживання оператора ринку, назва (опис) потужності, її адреса, заплановані види діяльності та перелік харчових продуктів, виробництво та/або обіг яких планується здійснювати, вид оператора ринку за класифікацією суб’єктів господарювання, визначеною Господарським кодексом України (суб’єкт мікро-, малого, середнього або великого підприємництва).
Відповідно, державну реєстрацію потужностей оператора ринку проводять конкретно за адресою провадження діяльності.
ПИТАННЯ:
На яке саме приміщення потрібно надати документи на підтвердження Вимоги відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація замовника не містить вимоги щодо надання Копії експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я учасника торгів та /або копії документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку (виданого на імя учасника торгів) на конкретне приміщення чи за конкретною адресою. Зважаючи на вищевикладене, учасник може надати вищенаведені документи, видані на адресу, за якою він, на даний момент, проводить свою діяльність.
Питання
Дата подання: 04 серпня 2020 16:18
Дата відповіді: 06 серпня 2020 14:32
Доброго дня.
Цікавить таке питання, ми підприємство, яке надає послуги з організації харчування в Київській області. Маємо реєстрацію потужності на їдальню школи в якій надаємо послуги. Яке відношення має дана реєстрація потужності (їдальня іншої школи) до організаційного процесу з надання харчування в СШ №42 у м. Львові?
Відповідь: Замовник не вимагає в складі пропозиції документу, який підтверджує реєстрацію потужності саме за адресою СШ №42 у м. Львові. Учасник може надати відповідний документ, виданий на адресу, за якою він, на даний момент, проводить свою діяльність для підтвердження наявності досвіду ведення діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005717-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3073606757
Дата подання: 02 вересня 2020 02:08
Невідповідність пропозиції переможця
Звертаємо увагу Замовника, що:
- згідно п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або дoвідку про те, що залучення субпідрядників до надання послуг не планується. У складі пропозиції ФОП Кузьо Р. В. відсутня інформація про субпідрядника, а також відсутня довідка про те, що залучення субпідрядників до надання послуг не планується, що не відповідає вимогам тендерної документації.
- згідно пп.1, п.4 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). ФОП Кузьо Р. В. надав у складі пропозиції паспорт оформлений у вигляді книжечки, однак у наданому паспорті учасника відсутні сторінки 4,5,6. тобто паспорт наданий не в повному обсязі, як вимагалось умовами тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації.
- ФОП Кузьо Р. В. надав у складі пропозиції БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № LVOG288808330. виходячи із змісту банківської гарантії Принципалом є Фізична особа-підприємець Кузьо Роман Володимирович паспорт серії КС929409, виданий 26.11.2012, Пустомитівським РС ГУДМС України в Львівській області. Однак проаналізувавши наданий у складі пропозиції паспорт учасника ФОП Кузьо Р. В. можно побачити, що паспорт виданий 15 листопада 2012р (15.11.2012р), однак в наданій банківській гарантії вказана дата видачі паспорту 26.11.2012р, що робить її юридично нікчемною (тобто фактично учасник надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, що не відповідає вимогам тендерної докуменатції, а саме містить недостовірні дані принципала).
Виходячи із вищенаведеного пропозиції ФОП Кузьо Романа Володимировича не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно вимагаємо Замовника відмінити своє рішення про намір укласти договір з ФОП Кузьо Р. В. та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. В свою чергу повідомляємо Вам, що не прийняття Вами такого рішення або відсутність з Вашого боку обгрунтованої відповіді на нашу вимогу надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, даний портал призначений для допомоги захисту інтересів Учасника шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Також при прийнятті Вами остаточного рішення просимо врахувати строки розгляду справ антимонопольним комітетом України, та строки переоголошення процедури закупівлі. Для уникнення затягування часу радимо Замовнику відхилити пропозицію переможця, оскільки для цього присутні абсолютно законні та більш ніж вагомі підстави.
Розгорнути
Згорнути
- згідно п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або дoвідку про те, що залучення субпідрядників до надання послуг не планується. У складі пропозиції ФОП Кузьо Р. В. відсутня інформація про субпідрядника, а також відсутня довідка про те, що залучення субпідрядників до надання послуг не планується, що не відповідає вимогам тендерної документації.
- згідно пп.1, п.4 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). ФОП Кузьо Р. В. надав у складі пропозиції паспорт оформлений у вигляді книжечки, однак у наданому паспорті учасника відсутні сторінки 4,5,6. тобто паспорт наданий не в повному обсязі, як вимагалось умовами тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації.
- ФОП Кузьо Р. В. надав у складі пропозиції БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № LVOG288808330. виходячи із змісту банківської гарантії Принципалом є Фізична особа-підприємець Кузьо Роман Володимирович паспорт серії КС929409, виданий 26.11.2012, Пустомитівським РС ГУДМС України в Львівській області. Однак проаналізувавши наданий у складі пропозиції паспорт учасника ФОП Кузьо Р. В. можно побачити, що паспорт виданий 15 листопада 2012р (15.11.2012р), однак в наданій банківській гарантії вказана дата видачі паспорту 26.11.2012р, що робить її юридично нікчемною (тобто фактично учасник надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, що не відповідає вимогам тендерної докуменатції, а саме містить недостовірні дані принципала).
Виходячи із вищенаведеного пропозиції ФОП Кузьо Романа Володимировича не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно вимагаємо Замовника відмінити своє рішення про намір укласти договір з ФОП Кузьо Р. В. та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. В свою чергу повідомляємо Вам, що не прийняття Вами такого рішення або відсутність з Вашого боку обгрунтованої відповіді на нашу вимогу надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, даний портал призначений для допомоги захисту інтересів Учасника шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Також при прийнятті Вами остаточного рішення просимо врахувати строки розгляду справ антимонопольним комітетом України, та строки переоголошення процедури закупівлі. Для уникнення затягування часу радимо Замовнику відхилити пропозицію переможця, оскільки для цього присутні абсолютно законні та більш ніж вагомі підстави.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 13:24
Доброго дня, Шановний Учаснику, на Вашу вимогу від 02.09.2020, 02:08. ID: UA-2020-07-31-005717-c.b1 повідомляємо наступне:
1. Відповідно до пп.1, п.4 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати паспорт (1-6 сторінки та місце проживання). Аналізуючи Тендерну пропозицію Учасника ФОП Кузьо Роман Володимирович, останній у складі документів надав копію паспорта, а саме сторінки 1,2,3 та місце проживання (ст. 10-11), які за своїм змістом містять достатню та вичерпну інформацію задля ідентифікації особи. При цьому, Замовник погоджується з тим, що Учасником не надано сторінки 4,5,6. Однак, варто звернути Вашу увагу, що відповідно до абзацу 5 ч. 6 Постанови ВРУ «Про затвердження положень про паспорт громадянина України» від 01.01.2019 року: третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Виходячи з вищенаведеного, повідомляємо, що дані сторінки паспорта жодним чином не містять ніякої інформації, а призначені лише для фотокарток та особливих відміток. З огляду на те, що власником наданого паспорта є громадянин України Кузьо Р.В. 1996 року народження – вказані Вами сторінки апріорі не можуть містити жодної інформації, оскільки особа ще не досягла віку для заповнення відповідних сторінок. Більше того, Замовнику не зрозуміло яким чином дані сторінки можуть впливати на зміст тендерної пропозиції. Також вважаємо за необхідне, звернути Вашу увагу, що відповідно до ч. 1 Розділу 3 ТД: До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться:
відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції;
Отже, підсумовуючи вищевикладене, ненадання 4,5 та 6 сторінок паспорта у складі пропозиції Учасника – є формальною помилкою відповідно до ТД та практики АМКУ, зокрема, рішення від 10.07.2019 № 9275, рішення від 25.10.2019 №15436 – адже надано достатньо сторінок для того щоб ідентифікувати особу, а ненадання сторінок, які не містять жодної інформації – не впливає на зміст тендерної пропозиції.
2. Відповідно до п. 2.1. ч. 2 Розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. Відповідно до п. 2.5. ч. 2 Розділу 3 тендерної документації Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зокрема, гарантія має містити:
назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження.
Аналізуючи банківську гарантію, подану Учасником у складі Тендерної пропозиції, Замовник дійшов висновку, що банк: АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» (АТ «ПУМБ) при заповненні відомостей про паспортні дані, а саме дату видачі паспорту допустив механічну (орфографічну) помилку, вказавши дату видачі паспорта 26.11.2012 замість 15.11.2012. При цьому, усі інші дані стосовно паспорта є правильними, зокрема, серія та номер паспорта, ПІП, рік народження та ін., що дає змогу повністю ідентифікувати особу (принципала). Таким чином, допущення механічної помилки у даті видачі вказаного документа – є формальною помилкою, відповідно до ч. 1 Розділу 3 ТД: інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Дана інформацію жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, а також на чинність та зміст банківської гарантії наданої ФОП Кузьо Р.В.
3. Відповідно до ч. 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п. 7 «Інформація про субпідрядника» даного Розділу). Тобто, якщо Учасник залучає субпідрядника/субпідрядну організацію він повинен надати стосовно цього інформацію. Відповідно до абзацу 2 ч. 3 ст. 16 Закону Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тобто Закон надає таке право та можливість, однак не ставить стосовно цього певні зобов’язання або обмеження. Звертаючи увагу на п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Враховуючи вищевикладене, Учасникам необхідно було надати інформацію стосовно субпідрядників/субпідрядних організацій, яких вони планують залучати. Якщо Учасник не планує залучати жодних третіх осіб до виконання договору, він не надає інформацію відносно них відповідно. З пропозиції Учасника ФОП Кузьо Роман Володимирович видно, що даний Учасник не планує та не буде залучати жодних субпідрядників оскільки не надає стосовно цього ніякої інформації. Відхилення пропозиції даного учасника за ненадання інформації стосовно субпідрядників – є неправомірним, оскільки дана інформація жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, а також на умови та якість виконання договору (надання послуг). Норма стосовно субпідрядників, що передбачена Законом – є правом Учасника. Замовник розуміє, що у разі ненадання інформації стосовно залучення до надання послуг інших осіб/організацій, даний Учасник не буде залучати їх.
Враховуючи вищевикладене та ретельно аналізуючи Вашу вимогу, Замовником прийнято рішення залишити її без задоволення з огляду на те, що описані Вами помилки у складі пропозиції Учасника ФОП Кузьо Романа Володимировича є суто формальними та не можуть бути підставою для відхилення (дискваліфікації).
З повагою,
Голова тендерного комітету Король М.О.
1. Відповідно до пп.1, п.4 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати паспорт (1-6 сторінки та місце проживання). Аналізуючи Тендерну пропозицію Учасника ФОП Кузьо Роман Володимирович, останній у складі документів надав копію паспорта, а саме сторінки 1,2,3 та місце проживання (ст. 10-11), які за своїм змістом містять достатню та вичерпну інформацію задля ідентифікації особи. При цьому, Замовник погоджується з тим, що Учасником не надано сторінки 4,5,6. Однак, варто звернути Вашу увагу, що відповідно до абзацу 5 ч. 6 Постанови ВРУ «Про затвердження положень про паспорт громадянина України» від 01.01.2019 року: третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Виходячи з вищенаведеного, повідомляємо, що дані сторінки паспорта жодним чином не містять ніякої інформації, а призначені лише для фотокарток та особливих відміток. З огляду на те, що власником наданого паспорта є громадянин України Кузьо Р.В. 1996 року народження – вказані Вами сторінки апріорі не можуть містити жодної інформації, оскільки особа ще не досягла віку для заповнення відповідних сторінок. Більше того, Замовнику не зрозуміло яким чином дані сторінки можуть впливати на зміст тендерної пропозиції. Також вважаємо за необхідне, звернути Вашу увагу, що відповідно до ч. 1 Розділу 3 ТД: До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться:
відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції;
Отже, підсумовуючи вищевикладене, ненадання 4,5 та 6 сторінок паспорта у складі пропозиції Учасника – є формальною помилкою відповідно до ТД та практики АМКУ, зокрема, рішення від 10.07.2019 № 9275, рішення від 25.10.2019 №15436 – адже надано достатньо сторінок для того щоб ідентифікувати особу, а ненадання сторінок, які не містять жодної інформації – не впливає на зміст тендерної пропозиції.
2. Відповідно до п. 2.1. ч. 2 Розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. Відповідно до п. 2.5. ч. 2 Розділу 3 тендерної документації Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зокрема, гарантія має містити:
назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження.
Аналізуючи банківську гарантію, подану Учасником у складі Тендерної пропозиції, Замовник дійшов висновку, що банк: АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» (АТ «ПУМБ) при заповненні відомостей про паспортні дані, а саме дату видачі паспорту допустив механічну (орфографічну) помилку, вказавши дату видачі паспорта 26.11.2012 замість 15.11.2012. При цьому, усі інші дані стосовно паспорта є правильними, зокрема, серія та номер паспорта, ПІП, рік народження та ін., що дає змогу повністю ідентифікувати особу (принципала). Таким чином, допущення механічної помилки у даті видачі вказаного документа – є формальною помилкою, відповідно до ч. 1 Розділу 3 ТД: інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Дана інформацію жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, а також на чинність та зміст банківської гарантії наданої ФОП Кузьо Р.В.
3. Відповідно до ч. 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п. 7 «Інформація про субпідрядника» даного Розділу). Тобто, якщо Учасник залучає субпідрядника/субпідрядну організацію він повинен надати стосовно цього інформацію. Відповідно до абзацу 2 ч. 3 ст. 16 Закону Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тобто Закон надає таке право та можливість, однак не ставить стосовно цього певні зобов’язання або обмеження. Звертаючи увагу на п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Враховуючи вищевикладене, Учасникам необхідно було надати інформацію стосовно субпідрядників/субпідрядних організацій, яких вони планують залучати. Якщо Учасник не планує залучати жодних третіх осіб до виконання договору, він не надає інформацію відносно них відповідно. З пропозиції Учасника ФОП Кузьо Роман Володимирович видно, що даний Учасник не планує та не буде залучати жодних субпідрядників оскільки не надає стосовно цього ніякої інформації. Відхилення пропозиції даного учасника за ненадання інформації стосовно субпідрядників – є неправомірним, оскільки дана інформація жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, а також на умови та якість виконання договору (надання послуг). Норма стосовно субпідрядників, що передбачена Законом – є правом Учасника. Замовник розуміє, що у разі ненадання інформації стосовно залучення до надання послуг інших осіб/організацій, даний Учасник не буде залучати їх.
Враховуючи вищевикладене та ретельно аналізуючи Вашу вимогу, Замовником прийнято рішення залишити її без задоволення з огляду на те, що описані Вами помилки у складі пропозиції Учасника ФОП Кузьо Романа Володимировича є суто формальними та не можуть бути підставою для відхилення (дискваліфікації).
З повагою,
Голова тендерного комітету Король М.О.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-31-005717-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3073606757
Дата подання: 06 вересня 2020 17:21
Дата подання: 06 вересня 2020 17:21
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 вересня 2020 18:44
рішення від 09.09.2020№16946+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 18:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2020 №17369.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 18:36
рішення від 15.09.2020 №17369.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 20:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником було виконано рішення АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 21 вересня 2020 15:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ" |
705 698,73
UAH
|
681 615,00
UAH
|
Документи |
ФОП Кузьо Роман Володимирович |
727 848,18
UAH
|
683 316,00
UAH
|
Документи |
ФОП Олянюк Людмила Миронівна |
728 757,00
UAH
|
728 757,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ" #3073606757 |
Рішення скасоване |
681 615,00
UAH
|
21 вересня 2020 15:00
|
ФОП Кузьо Роман Володимирович #3535802856 |
Рішення скасоване |
683 316,00
UAH
|
21 вересня 2020 15:00
|
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ" #3073606757 |
Відхилено |
681 615,00
UAH
|
21 вересня 2020 15:10
|
ФОП Кузьо Роман Володимирович #3535802856 |
Відхилено |
683 316,00
UAH
|
21 вересня 2020 15:17
|
ФОП Олянюк Людмила Миронівна #2433916646 |
Відхилено |
728 757,00
UAH
|
21 вересня 2020 15:25
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 вересня 2020 15:25
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі