Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кабінет географії для Опорного закладу "Торецька загальноосвтіня школа І-ІІІ ступенів №6" військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області
Очікувана вартість
618 280,00 UAH
UA-2020-07-31-005626-c ● 2d3a8d40987a4aa2bf2b300316dc8b34
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142827 |
Місцезнаходження: | 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вул. Освіти, 8 |
Контактна особа: |
Забабон Оксана Вікторівна 380501554155 hozgrgoroo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2020 13:34 |
Очікувана вартість: | 618 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 182,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Кабінет географії для Опорного закладу "Торецька загальноосвтіня школа І-ІІІ ступенів №6" військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
Мультимедійний проєктор з короткофокусним об'єктивом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
Стаціонарний комп'ютер вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
15 штуки
Портативний пристрій-трансформер для учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
Цифрова документ-камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
1 штуки
Цифрове вимірювальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
68 Одиниця
Демонстраційне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
7 Одиниця
Загальна географія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
31 Одиниця
Обладнання для проведення практичних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
18 Одиниця
Друковані навчальні наочні посібники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
11 Одиниця
Демонстраційне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
22 Одиниця
Материки та океани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
29 Одиниця
Україна у світі: природа, населення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
23 Одиниця
Україна і світове господарство
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, вул.Маяковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 12:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 12:15 |
зміни до тендерної документації.doc | |
13 серпня 2020 12:14 |
Тендерна документація зі змінами.doc |
13 серпня 2020 12:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2020 12:15 |
зміни до тендерної документації.doc
|
|||
13 серпня 2020 12:14 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005626-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 17 вересня 2020 13:46
ВИМОГА, щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ та про намір укласти договір
Шановний Замовник, ТОВ «Поділля Фінанс» (далі - Учасник), керуючись своїм правом наданим ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: « Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. », звертається з Вимогою надати роз’яснення (інформацію) про пропозицію переможця торгів - ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Крім того, вважаємо незаконними та такими, що дискримінують та порушують права та законні інтереси учасника, дії та рішення Замовника стосовно не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої учасником – ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ. Вимагаємо скасувати Протокол № 74 від 16.09.2020 року, в зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника - переможця ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ не відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника, а саме:
1) Тендерною документацією Замовника передбачена наступна вимога: «7.3. Гарантійний лист про постачання від виробника чи офіційного представника виробника, власника ТМ, або їх дилера (дистриб’ютора) на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивні дошки.» В порушення вищезазначеної вимоги, учасник-переможець ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ не надав в складі пропозиції вищезазначеного Гарантійного листа, з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивні дошки. В складі Тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ наявні лише Авторизаційний лист офіційного партнера (дилера), оформлений з порушенням звичайних правил складання офіційного документа, він не має ані, ані номера, Гарантійний лист про постачання, доречі наданий сам собі від імені ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» та собою підписаний, і 2 Авторизаційних листа про партнерство. Жодний документ тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ не містить інформації щодо гарантії поставки товару із зазначенням його назви, кількості, на інтерактивні дошки, посилання на Ідентифікатор закупівлі (номер оголошення).
Доречі, Учасника – ТОВ «Поділля Фінанс» було дискваліфіковано за ненадання так само: «7.3. Гарантійний лист про постачання від виробника чи офіційного представника виробника, власника ТМ, або їх дилера (дистриб’ютора) на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивні дошки.» В той час як в складі Тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Фінанс» містяться наступні документи: 1) Гарантійний лист (поставка від виробника, дистриб'ютора, тощо).pdf, який підтверджує згоду з вимогами Тендерної документації Замовника та 2) Авторизація INTECH.pdf, яка містить гарантії поставки товару із зазначенням його назви, кількості, на інтерактивні дошки, посилання на Ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) та Предмет закупівлі. Крім того, учасником ТОВ «Поділля Фінанс» було надано Авторизація Epson.pdf, Авторизація lпFосus.pdf, Авторизація Навігатор.pdf, Авторизація та серт дидактика.pdf, на весь запропонований товар, що вимагався Технічним завданням Замовника.
2) Тендерною документацією Замовника передбачена наступна вимога на Інтерактивну дошку: «ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА - Повинен бути в наявності двоколірний або одноколірний індикатор готовності». Учасник - переможець ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ запропонував Інтерактивну дошку INTBOARD UT-TBI82S, але перевіривши Технічні характеристики на офіційному сайті: https://intboard.com.ua/products/interaktivni-doshki/interaktivna-doshka-ut-tbi82s/, а також вивчивши фото товару можна переконатись, що у даної дошки відсутній взагалі Індикатор готовності.
3) Додатком № 2 Тендерної документації Замовника передбачена наступна вимога: «10. Характеристики Обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблицях та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі (артикулу) кожної складової. Учасник - переможець ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ в порушення вищезазначених вимог, в своїй пропозиції, надав лише чітким визначенням марки та моделі (артикулу) тільки на Інтерактивну дошку, Стаціонарний комп’ютер та Документ камеру, на весь інший запропонований товар не було зазначено марки та моделі (артикулу).
Ви, Шановний Замовник, своїми діями, доводите не об'єктивний та упереджений розгляд Тендерних пропозицій учасників та їх дискримінацію.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ, як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів. Крім звернення до АМКУ, у разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Державної аудиторської служби України з інформацією про підстави перевірки закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1) Тендерною документацією Замовника передбачена наступна вимога: «7.3. Гарантійний лист про постачання від виробника чи офіційного представника виробника, власника ТМ, або їх дилера (дистриб’ютора) на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивні дошки.» В порушення вищезазначеної вимоги, учасник-переможець ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ не надав в складі пропозиції вищезазначеного Гарантійного листа, з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивні дошки. В складі Тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ наявні лише Авторизаційний лист офіційного партнера (дилера), оформлений з порушенням звичайних правил складання офіційного документа, він не має ані, ані номера, Гарантійний лист про постачання, доречі наданий сам собі від імені ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» та собою підписаний, і 2 Авторизаційних листа про партнерство. Жодний документ тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ не містить інформації щодо гарантії поставки товару із зазначенням його назви, кількості, на інтерактивні дошки, посилання на Ідентифікатор закупівлі (номер оголошення).
Доречі, Учасника – ТОВ «Поділля Фінанс» було дискваліфіковано за ненадання так само: «7.3. Гарантійний лист про постачання від виробника чи офіційного представника виробника, власника ТМ, або їх дилера (дистриб’ютора) на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивні дошки.» В той час як в складі Тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Фінанс» містяться наступні документи: 1) Гарантійний лист (поставка від виробника, дистриб'ютора, тощо).pdf, який підтверджує згоду з вимогами Тендерної документації Замовника та 2) Авторизація INTECH.pdf, яка містить гарантії поставки товару із зазначенням його назви, кількості, на інтерактивні дошки, посилання на Ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) та Предмет закупівлі. Крім того, учасником ТОВ «Поділля Фінанс» було надано Авторизація Epson.pdf, Авторизація lпFосus.pdf, Авторизація Навігатор.pdf, Авторизація та серт дидактика.pdf, на весь запропонований товар, що вимагався Технічним завданням Замовника.
2) Тендерною документацією Замовника передбачена наступна вимога на Інтерактивну дошку: «ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА - Повинен бути в наявності двоколірний або одноколірний індикатор готовності». Учасник - переможець ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ запропонував Інтерактивну дошку INTBOARD UT-TBI82S, але перевіривши Технічні характеристики на офіційному сайті: https://intboard.com.ua/products/interaktivni-doshki/interaktivna-doshka-ut-tbi82s/, а також вивчивши фото товару можна переконатись, що у даної дошки відсутній взагалі Індикатор готовності.
3) Додатком № 2 Тендерної документації Замовника передбачена наступна вимога: «10. Характеристики Обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблицях та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі (артикулу) кожної складової. Учасник - переможець ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ в порушення вищезазначених вимог, в своїй пропозиції, надав лише чітким визначенням марки та моделі (артикулу) тільки на Інтерактивну дошку, Стаціонарний комп’ютер та Документ камеру, на весь інший запропонований товар не було зазначено марки та моделі (артикулу).
Ви, Шановний Замовник, своїми діями, доводите не об'єктивний та упереджений розгляд Тендерних пропозицій учасників та їх дискримінацію.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ФОП ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ, як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів. Крім звернення до АМКУ, у разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Державної аудиторської служби України з інформацією про підстави перевірки закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2020 14:04
Шановний Учасник! Детально проаналізувавши Вашу вимогу повідомляємо наступне
Відповідно до Вашої вимоги ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою, щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Що стосується даної частини вимоги, то зазначена частина була прописана в старій редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (№922-VIIIвід 25.12.2015 р.). В новій редакції Закону (№114-ІХ від 19.09.2019 р.), що вступів у дію з 19.04.2020 р., даний пункт відсутній. Натомість є частина 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій зазначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, учасник може звернутися з вимогою лише в частини обгрунтування невідповідності свої тендерної пропозиції.
Щодо скасування протоколу №74 від 16.09.2020 р. про визначення переможця закупівель ФОП Фоменко Є.І.
По-перше: Ви зазначаєте, що в пропозиції переможця відсутній гарантійний лист про постачання від виробника чи його офіційного представника виробника, власника ТМ, або їх дилера (дистриб’ютора) на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості на інтерактивні дошки.
В тендерній пропозиції учасника-переможця ФОП Фоменко Є.І. міститься лист №7 від 18.08.2020 р. ФОП Фоменко Є.І. в якому зазначена наступна інформація: «ФОП Сухаревський Віталій Миколайович є дилер-партнером ТОВ «Крео Сінержі», яке є власником торгівельної марки INBOARD та TM NEOR, гарантує поставку для ФОП Фоменка Є.І. інтерактивну дошку INBOARD UT-TBI82S – 1шт.»
Отже, учасником-переможцем було дотримано вимогу щодо надання гарантійного листа, відповідно до умов тендерної документації.
По-друге: Ви в своїй вимозі зазначає, що в тендерній документації замовника передбачена наступна вимога: «в інтерактивній дошці має бути в наявності двоколірний або одноколірний індикатор готовності». Скаржник наполягає, що зазначена модель не відповідає вимогам тендерної документації і в інтерактивній дошці взагалі відсутній індикатор.
Отже, детально проаналізувавши вказану вимогу, визначено, що інтерактивна дошка INBOARD UT-TBI82S має такий індикатор. Реалізовано через програмне забезпечення, при встановленні та налаштуванні дошки, INBOARD–сервіс – знаходиться в лівому нижньому куті дошки. При підключенні проектор-дошка-ноутбук (або ПК) ярличок INBOARD-сервіс, якщо дошка готова до роботи, то загоряється зелений індикатор, а якщо ні – то сірий індикатор.
Таким чином, запропонована інтерактивна дошка INBOARD UT-TBI82S повністю відповідає вимогам тендерної документації та потребам замовника.
На підставі вищевикладеного, вимушені відмовити Вам у задоволенні Вашої вимоги щодо скасування протоколу №74 від 16.09.2020 р. про визначення переможця закупівель ФОП Фоменко Є.І., у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника-переможця повністю відповідає вимогам тендерної документації та потребам замовника.
Дякуємо Вам за пильність до нашої закупівлі!
Відповідно до Вашої вимоги ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою, щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Що стосується даної частини вимоги, то зазначена частина була прописана в старій редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (№922-VIIIвід 25.12.2015 р.). В новій редакції Закону (№114-ІХ від 19.09.2019 р.), що вступів у дію з 19.04.2020 р., даний пункт відсутній. Натомість є частина 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій зазначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, учасник може звернутися з вимогою лише в частини обгрунтування невідповідності свої тендерної пропозиції.
Щодо скасування протоколу №74 від 16.09.2020 р. про визначення переможця закупівель ФОП Фоменко Є.І.
По-перше: Ви зазначаєте, що в пропозиції переможця відсутній гарантійний лист про постачання від виробника чи його офіційного представника виробника, власника ТМ, або їх дилера (дистриб’ютора) на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості на інтерактивні дошки.
В тендерній пропозиції учасника-переможця ФОП Фоменко Є.І. міститься лист №7 від 18.08.2020 р. ФОП Фоменко Є.І. в якому зазначена наступна інформація: «ФОП Сухаревський Віталій Миколайович є дилер-партнером ТОВ «Крео Сінержі», яке є власником торгівельної марки INBOARD та TM NEOR, гарантує поставку для ФОП Фоменка Є.І. інтерактивну дошку INBOARD UT-TBI82S – 1шт.»
Отже, учасником-переможцем було дотримано вимогу щодо надання гарантійного листа, відповідно до умов тендерної документації.
По-друге: Ви в своїй вимозі зазначає, що в тендерній документації замовника передбачена наступна вимога: «в інтерактивній дошці має бути в наявності двоколірний або одноколірний індикатор готовності». Скаржник наполягає, що зазначена модель не відповідає вимогам тендерної документації і в інтерактивній дошці взагалі відсутній індикатор.
Отже, детально проаналізувавши вказану вимогу, визначено, що інтерактивна дошка INBOARD UT-TBI82S має такий індикатор. Реалізовано через програмне забезпечення, при встановленні та налаштуванні дошки, INBOARD–сервіс – знаходиться в лівому нижньому куті дошки. При підключенні проектор-дошка-ноутбук (або ПК) ярличок INBOARD-сервіс, якщо дошка готова до роботи, то загоряється зелений індикатор, а якщо ні – то сірий індикатор.
Таким чином, запропонована інтерактивна дошка INBOARD UT-TBI82S повністю відповідає вимогам тендерної документації та потребам замовника.
На підставі вищевикладеного, вимушені відмовити Вам у задоволенні Вашої вимоги щодо скасування протоколу №74 від 16.09.2020 р. про визначення переможця закупівель ФОП Фоменко Є.І., у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника-переможця повністю відповідає вимогам тендерної документації та потребам замовника.
Дякуємо Вам за пильність до нашої закупівлі!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
508 200,00
UAH з ПДВ
|
508 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Жуков Денис Володимирович |
585 900,00
UAH з ПДВ
|
579 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ" |
608 700,00
UAH з ПДВ
|
585 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" |
616 400,40
UAH з ПДВ
|
616 400,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Відхилено |
508 200,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 14:40
|
ФОП Жуков Денис Володимирович #3132902892 |
Відхилено |
579 700,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 15:39
|
ФОП "ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ" #3012316252 |
Переможець |
585 600,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2020 09:27
|
додаткова угода №1 від 20.10.2020 р..pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2020 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 10:11
|
договір №19-т 126 від 05.10.2020 р..pdf | укладений |
06 жовтня 2020 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору (строк поставки) |
Номер договору про закупівлю: | 19-т/126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |