Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво індивідуальної котельні ясел-садка № 7 по вул. 49-ої Гвардійської Херсонської дивізії, 23 А в м. Херсоні. ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
2 594 564,40 UAH
UA-2020-07-31-005605-c ea7891f32c464632a735b0ddbea3a198
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Холодов Денис Васильович

upkapbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517216
Місцезнаходження: 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворова, 38
Контактна особа: Холодов Денис Васильович
upkapbud@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:22
Очікувана вартість: 2 594 564,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 891,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво індивідуальної котельні ясел-садка № 7 по вул. 49-ої Гвардейської Херсонської дивізії, 23 А в м. Херсоні. ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. 49-ої Гвардійської Херсонської дивізії, 23 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:56
КРЕСЛЕННЯ.pdf
31 липня 2020 15:56
Окремий файл - кошторис.rar
31 липня 2020 15:54
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (7-САДОК).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000021 ● 4bda34c30ca341c78bff309b9a5a0c70
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 11:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.09.2020 № 156

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-07-31-005605-c.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону;
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Олександр ПОЛІЩУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку Держаудитслужби від 30.09.2020 року, в подальшому, при створенні оголошення про проведення відкритих торгів, управління капітального будівництва Херсонської міської ради зобов’язується вказувати мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, відповідно до вимог п.8 частини другої статті 21 Закону.

2020-10-06 15:56:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" 2 231 000,00
UAH з ПДВ
2 231 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт" 2 582 118,00
UAH з ПДВ
2 582 118,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 15:18
Електронний підпис
28 серпня 2020 07:11
Електронний підпис
28 серпня 2020 07:10
п 12 частини 1 ст 17 ЗУ.pdf
28 серпня 2020 07:10
абзац 1 ч. 2 ст 17 ЗУ.pdf
26 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:37
Dovidka_20238329630970164766.pdf
21 серпня 2020 10:50
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:50
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:50
Лист-відгук МТКЕ.pdf
21 серпня 2020 08:46
Електронний підпис
21 серпня 2020 08:11
Лист-відгук Еліт-Буд.pdf
21 серпня 2020 08:11
лист - відгук ФХГ.pdf
21 серпня 2020 08:11
Досвід.pdf
14 серпня 2020 15:16
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:31
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:30
8. Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 08:30
5.Рішення засновника.pdf
13 серпня 2020 08:30
2. Ліцензія.pdf
13 серпня 2020 08:30
17. Лист санкції.pdf
13 серпня 2020 08:30
16. Досвід.pdf
13 серпня 2020 08:30
11. Статут.pdf

Публічні документи

15 серпня 2020 18:30
Електронний підпис
15 серпня 2020 17:48
28 Лист захист довкілля.PDF
15 серпня 2020 17:48
27 Ст 17 Субпідрядник.pdf
15 серпня 2020 17:48
25 Довідка Ліцензія.PDF
15 серпня 2020 17:48
23 Статут Субпідрядник.PDF
15 серпня 2020 17:48
20 Дозвіл Субпідрядник.PDF
15 серпня 2020 17:48
16 Довідка податки.PDF
15 серпня 2020 17:48
14 Ліцензія.PDF
15 серпня 2020 17:48
13 витяг пдв.PDF
15 серпня 2020 17:48
12 виписка з реєстру.pdf
15 серпня 2020 17:48
11 Протокол зборів.PDF
15 серпня 2020 17:48
9 статут.pdf
15 серпня 2020 17:48
8 Лист_згода.PDF
15 серпня 2020 17:48
6 Договір з додатками.PDF
15 серпня 2020 17:48
5 Тендерна пропозиція.PDF
15 серпня 2020 17:48
3 Довідка Ст.17.PDF
15 серпня 2020 17:48
2 Довідка працівники.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"

ТОВ "Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"
#22741547
Переможець 2 231 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 16:23

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (далі- Закон) надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПП ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» (далі - Учасник) по об’єкту «Будівництво індивідуальної котельні ясел-садка № 7 по вул. 49-ої Гвардійської Херсонської дивізії, 23 А в м. Херсоні». ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи. 1. Стосовно наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів, в якій зазначено 4 договори та надано 4 листа-відгука з копіями цих договорів. Однак, Замовником виявлені деякі невідповідності у цих документах, а саме: 1.1. У довідці від 10.08.2020 № 158 та листі-відгуку від 11.08.2020 № 334 зазначено суму 1 110 728,00 грн, проте на підтвердження вищевказаної інформації надається договір від 28.08.2015 № 138 на суму 631 369,00 грн, що не відповідає сумі, що зазначена у довідці та листі-відгуку (згідно додатку 1 до тендерної документації). 1.2. Зазначена дата листа-відгука не відповідає умовам тендерної документації, а саме на листі-відгуку вказана дата від 09.06.2020, а в тендерній документації зазначено, а саме в пункті 1.5, пункту 1, Розділу ІІІ, що усі документи, які готуються учасником повинні бути датованими не раніше початку оголошення даного тендеру. 1.3. В інформації від 13.08.2020 № 240, по-перше, не зазначено що це за документ. Тобто, потрібно вказати у самому документі його назву, а саме «лист-відгук» (відповідно до умов додатку 1 до тендерної документації). По-друге, у договорі від 20.12.2018 № 225 та у договорі від 16.01.2019 № 13 вказано, що роботи по ним продовжуються. На вимогу додатку 1 до тендерної документації, Учаснику потрібно надати копію договору, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, роботи по наданим договорам повинні бути виконані. Підсумовуючи вищевказане та відповідно до вимог Закону, Учаснику необхідно усунути невідповідності та внести корективи до наданих документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"
#22741547
2 231 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:00
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:06
Додаткова угода 2 від 24.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 13:32
Договір № 45.pdf укладений
10 вересня 2020 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коригуванням кошторисної частини проєктної документації, керуючись підпунктом 1 пункту 11.1 Договору та підпунктом 1 пункту 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору та фінансування робіт на 173 359, 05 грн (сто сімдесят три тисячі триста п'ятдесят де'в'ять грн 05 коп.) та внести зміни в пункт 3.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 057 640,95
UAH (в тому числі ПДВ 342 940,15 UAH)