Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Поставка комп'ютерного обладнання в рамках проєкту 2soft/1.1/137 «Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії», в рамках спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС)"
Очікувана вартість
580 377,00 UAH
UA-2020-07-31-005601-c 1f7b0128eebe4034bb8513cc51ff03a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Данканич

+380956255314 office@arr.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА "ЗАКАРПАТТЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26099622
Вебсайт: http://arr.com.ua
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, 4
Контактна особа: Михайло Данканич
+380956255314
office@arr.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 580 377,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Поставка товарів.
В рамках закупівлі передбачається поділ на 6 лотів.

Строк поставки товарів: до 30 жовтня 2020 року.

Місце поставки товарів: згідно тендерної документації.


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-005601-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 03 серпня 2020 17:37
Вимога
Шановний Замовнику! - У Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції Свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 (далі – Наказ) засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Надання/обов'язкового отримання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам (далі – Свідоцтво) Наказом не передбачено. Доводимо до вашого відому, що порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (далі – Порядок), затверджений Наказом МОН від 17.06.2008 року №537. Крім того, отримання відповідного Свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим. Жодним актом чинного законодавства України не передбачено обов’язкової наявності документа «Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам». Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво, або інші суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання товару, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти. Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 16:29
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
п. 5 «Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 № 704: «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми.» Оскільки даний наказ втратив чинність то відповідно до п. 4 наказу № 574 МОН України: «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідемологічної експертизи, та технічний паспорт на вибір, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обовязковимм методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм.»
Наказ №574 МОН України встановлює базовий перелік і мінімальні вимоги до засобів навчання та навчального обладнання, але не обмежує і не регулює публічні закупівлі, особливо в випадках, коли є обов’язкові вимоги профільних органів, зокрема Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Враховуючи те, що обладнання та встановлене на ньому програмне забезпечення, у тому числі спеціальне (суто галузеве), буде використовуватися в закладах освіти, тендерний комітет вважає за необхідне отримання офіційного підтвердження стосовно можливості застосування запропонованого учасниками обладнання в освітньому процесі. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від № 536 від 25.06.2007р. «Про затвердження заходів щодо координації і проведення процедури розгляду засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення, навчальних комп'ютерних комплексів для закладів освіти», що розроблений на виконання Указу Президента України від 04.07.2005р. № 1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні» виконання функцій головної організації Міністерства освіти і науки України з питань стандартизації засобів навчання і обладнання для закладів освіти (у межах компетенції) покладено на Інститут інноваційних технологій і змісту освіти (відділення інноваційних технологій освіти), (на сьогодні – Інститут модернізації змісту освіти), якому доручено своєчасно здійснювати процедуру видачі Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, у встановленому міністерством порядку. «Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008р. №537, в якому також зазначено, що офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН «Про визнання відповідності педагогічним вимогам». Вважаємо за необхідне зазначити, що питання організації трудової діяльності учасників процедури закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, організації роботи їх працівників (фахівців, служб супроводження процедур закупівель, залучених організацій) у частині отримання необхідних дозвільних, довідкових, розпорядчих та інших документів, згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель. Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005601-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 05 серпня 2020 09:59
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 2 Тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам.. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 15:02
У відповідь на Вашу вимогу прийнято рішення внести зміни до документації та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Гнучка камера для навчання
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 54 130,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 270,65 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Гнучка камера для навчання
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти гранту ЄС в рамках проекту «Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії» Грантова угода: 2soft/1.1/137 . Програма транскордонного співробітництва Європейського інструменту сусідства Румунія-Україна 2014-2020). Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 14 000,00
UAH
14 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 11:08
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:07
Документи якості Лот 1.pdf
14 серпня 2020 11:07
Довідка досвід Лот 1.pdf
14 серпня 2020 11:07
Авторизація Лот 1.pdf
14 серпня 2020 11:07
Фінансовий звіт.pdf
14 серпня 2020 11:07
Установчі документи.pdf
14 серпня 2020 11:07
Уповноважена особа.pdf
14 серпня 2020 11:07
Технічні вимоги згода.pdf
14 серпня 2020 11:07
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2020 11:07
Проект договору.pdf
14 серпня 2020 11:07
Лист-пояснення.pdf
14 серпня 2020 11:07
Лист-згода проект.pdf
14 серпня 2020 11:07
Згода на обробку ПД.pdf
14 серпня 2020 11:07
Довідка субпідрядник.pdf
14 серпня 2020 11:07
Довідка стаття 17.pdf
14 серпня 2020 11:07
Довідка санкції.pdf
14 серпня 2020 11:07
Довідка ліцензування.pdf
14 серпня 2020 11:07
Довідка код доступу.pdf
14 серпня 2020 11:07
Довідка довкілля.pdf
14 серпня 2020 11:07
Дислокація.pdf
14 серпня 2020 11:07
Гарантійний лист ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Інформація про відміну

Дата відміни
16 серпня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій