Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій КЗ "Початкова школа-заклад дошкільної освіти зі спеціальними класами (групами) для дітей з порушенням зору №71 Маріупольської міської ради Донецької області", вул. Гонди, 105А в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-07-31-005581-c b21fea2f571d42e88ba87c9f14997e63
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Пістолєтова

+380629404715
+380629404714
pistoletova94@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Тетяна Пістолєтова
+380629404715,+380629404714
pistoletova94@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 13:54
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій КЗ "Початкова школа-заклад дошкільної освіти зі спеціальними класами (групами) для дітей з порушенням зору №71 Маріупольської міської ради Донецької області", вул. Гонди, 105А в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Гонди, 105А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  03 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:51
ТЗ КЗ №71 вул. Гонди, 105А.doc
31 липня 2020 15:51
Проєкт договору, КЗ №71 вул. Гонди, 105А.docx
31 липня 2020 15:51
Вимоги, КЗ №71 вул. Гонди, 105А.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обстеження чи обстеження та проект
Дата подання: 04 серпня 2020 00:09
Дата відповіді: 04 серпня 2020 11:35
За результатом даної закупівлі необхідно здійснити обстеження та оцінку технічного стану несучих конструкцій з рекомендаціями чи необхідно здійснити обстеження та оцінку технічного стану несучих конструкцій з рекомендаціями та розробити проектно-кошторисну документацію. ?(Додаток 6. 1. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, за «Збірником цін на проєктні роботи для капітального ремонту будівель та споруд» та Державними Стандартами України ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 зі змінами і доповненнями з урахуванням тих видів робіт, які пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог технічного завдання необхідно виконати обстеження та оцінку технічного стану несучих конструкцій закладу освіти з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту. У збірнику цін на проєктні роботи для капітального ремонту будівель та споруд є розділ, що стосується виконання передпроєктних робіт (обстеження).
Геологія
Дата подання: 06 серпня 2020 12:44
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:08
1. Згідно п. 6 Додатку 6: " Інженерні вишукування Виконати інженерно-геологічні вишукування." Просимо завантажити завдання на інженерно-геологічні вишукування. 2. Які вихідні дані надає Замовник ( попередній технічній звіт, проектна документація, геологія, геодезія і т.д.)?
Відповідь: 1. Учасник визначає обсяги робіт з геологічних вишукувань за нормативними вимогами та досвіду виконання аналогічних робіт. Окремого завдання на виконання інженерно-геологічних вишукувань не буде.
2. В якості вихідних даних Замовник надає опитувальні листи балансоутримувача, технічний паспорт будівлі БТІ після укладання договору з переможцем.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-005581-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРАД.КОМ", Код ЄДРПОУ:39773283
Дата подання: 02 вересня 2020 14:14
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ»
Вимога в прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2020 11:13
1. щодо зауваження 1 – «кошторис не відповідає умовам технічного завдання п.1 згідно якого «Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, за «Збірником цін на проєктні роботи для капітального ремонту будівель та споруд» та Державними Стандартами України ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 зі змінами і доповненнями»:
у Державному Стандарті України ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Порядок визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (таблиця Ж.1) наведено перелік збірників цін на проектно-вишукувальні роботи. ТОВ «ГРАД.КОМ» надав кошториси за СОУ Д.1.2 - 02495431 - 001:2008, якого не має в переліку таблиці Ж.1 ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013.
2. щодо зауваження 2 – у кошторисі учасника за таблицею 7 «Нормативи з візуальних обстежень будівлі» п.3 «Детальне обстеження з оцінкою технічного стану і експлуатаційної придатності будівлі» застосовується понижуючий коефіцієнт К1=0,18, тобто обстеження передбачено на 18%:
згідно п. 4 технічного завдання на обстеження «вартість проєктно-вишукувальних робіт уточнюється за результатами перевірки наданих кошторисів на розробку технічного звіту на відповідність технічному завданню на обстеження об’єкту та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013». Перевірка кошторису учасника показала, що при розрахунку вартості обстеження будівлі за таблицею 7 (Нормативи з візуальних обстежень будівлі, одиниця виміру - 100 м3 будівлі) СОУ Д.1.2 - 02495431 - 001:2008 застосовується понижуючий коефіцієнт К1=0,18, що зменшує фактичний об’єм будівлі на показник К1=0,18.
3. щодо зауваження 3 – у кошторисі об’єм обстеження не відповідає умовам п. 8 завдання на проектну роботу:
згідно п.8 «Обстеженню для виконання капітального ремонту підлягає будівля закладу освіти та спорудження прилеглої території». В п.9 «характеристика об’єкта» зазначена «довжина огородження 278 м», обстеження якої не передбачається у кошторисі.
4. щодо зауваження 4 – у зведеному кошторисі відсутні витрати на податки:
в ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 стосовно податків та зборів, крім ПДВ, не вказано.
Крім того, зведений кошторис виконано з помилкою стосовно стадії проектування – учасник зазначив у стовпчику 2 «Робочий проект», в то час як технічним завданням передбачається передпроектна робота – обстеження.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що вимога учасника закупівлі відхиляється як недійсна.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005581-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРАД.КОМ", Код ЄДРПОУ:39773283
Дата подання: 05 вересня 2020 23:51
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» 2.0
ВИМОГА в прикліпреному фпйлі
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ»
по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій КЗ "Початкова школа-заклад дошкільної освіти зі спеціальними класами (групами) для дітей з порушенням зору №71 Маріупольської міської ради Донецької області", вул. Гонди, 105А в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-07-31-005581-c

Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі - замовник) відхилив пропозицію ТОВ «ГРАД.КОМ» по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій КЗ "Початкова школа-заклад дошкільної освіти зі спеціальними класами (групами) для дітей з порушенням зору №71 Маріупольської міської ради Донецької області", вул. Гонди, 105А в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-07-31-005581-c. (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №86СЗ/2 від 01.09.2020 р. (далі – Протокол).
Згідно Протоколу:











Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАД.КОМ» оскаржувало вищеописані зауваження (оскарження від 02.09.2020 р. №ГК-14-07/с), на що замовник відповів:

«1. щодо зауваження 1 – «кошторис не відповідає умовам технічного завдання п.1 згідно якого «Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, за «Збірником цін на проєктні роботи для капітального ремонту будівель та споруд» та Державними Стандартами України ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 зі змінами і доповненнями»: у Державному Стандарті України ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Порядок визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (таблиця Ж.1) наведено перелік збірників цін на проектно-вишукувальні роботи. ТОВ «ГРАД.КОМ» надав кошториси за СОУ Д.1.2 - 02495431 - 001:2008, якого не має в переліку таблиці Ж.1 ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013. 2. щодо зауваження 2 – у кошторисі учасника за таблицею 7 «Нормативи з візуальних обстежень будівлі» п.3 «Детальне обстеження з оцінкою технічного стану і експлуатаційної придатності будівлі» застосовується понижуючий коефіцієнт К1=0,18, тобто обстеження передбачено на 18%: згідно п. 4 технічного завдання на обстеження «вартість проєктно-вишукувальних робіт уточнюється за результатами перевірки наданих кошторисів на розробку технічного звіту на відповідність технічному завданню на обстеження об’єкту та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013». Перевірка кошторису учасника показала, що при розрахунку вартості обстеження будівлі за таблицею 7 (Нормативи з візуальних обстежень будівлі, одиниця виміру - 100 м3 будівлі) СОУ Д.1.2 - 02495431 - 001:2008 застосовується понижуючий коефіцієнт К1=0,18, що зменшує фактичний об’єм будівлі на показник К1=0,18. 3. щодо зауваження 3 – у кошторисі об’єм обстеження не відповідає умовам п. 8 завдання на проектну роботу: згідно п.8 «Обстеженню для виконання капітального ремонту підлягає будівля закладу освіти та спорудження прилеглої території». В п.9 «характеристика об’єкта» зазначена «довжина огородження 278 м», обстеження якої не передбачається у кошторисі. 4. щодо зауваження 4 – у зведеному кошторисі відсутні витрати на податки: в ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 стосовно податків та зборів, крім ПДВ, не вказано. Крім того, зведений кошторис виконано з помилкою стосовно стадії проектування – учасник зазначив у стовпчику 2 «Робочий проект», в то час як технічним завданням передбачається передпроектна робота – обстеження. Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що вимога учасника закупівлі відхиляється як недійсна.»

Можливо замовник не розуміє з першого разу, то акцентуємо, що всі ті так звані «висмоктані» з пальця зауваження перекриваються п.1 Технічного завдання (всі витрати вважаються врахованими) та п.4 Технічного завдання згідно якого замовник повинен дати можливість скористатися правом на уточнення за результатом перевірки. Надавайте повний перелік зауважень (цікаво але чомусь вони у вас змінилися), давайте час на уточнення, а вже потім приймайте рішення! Вищеописане право та твердження, яке замовник особисто передбачив в своїй документації, було знехтувано та не реалізовано до пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ», та й інших не своїх Учасників…
Згідно ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.13 ст.14 Закону передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Замовник порушив ч.13 ст.14 Закону так, як відхилив пропозицію ТОВ «ГРАД.КОМ» за вигаданою підставою. На основі вищеописаного, Протокол є нікчемним та повинен бути скасований замовником!!!
Додатково повідомляємо та акцентуємо увагу замовника, що закупівля оголошена та проведена з порушенням вимог Закону, а саме:
порушено ч.3 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі», а саме в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (яке відсутнє) не зазначено:
- найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія
- назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником
- очікувана вартість предмета закупівлі
- перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв
- розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі
Отже, керуючись ч.2 ст. 17 Закону замовник повинен відмінити спрощену закупівлю в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Згідно ч.1 ст. 44 Закону: «За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.»
Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «ГРАД.КОМ» відповідає вимогам Замовника є економічною, а учасник професійним та чесним на відміну від замовника,
Прошу
1. скасувати рішення (Протокол) щодо відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій КЗ "Початкова школа-заклад дошкільної освіти зі спеціальними класами (групами) для дітей з порушенням зору №71 Маріупольської міської ради Донецької області", вул. Гонди, 105А в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-07-31-005581-c;
2. керуючись ч.2 ст. 17 Закону, відмінити спрощену закупівлю в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 15:35
Відповідь на вимогу додається у протоколі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005581-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРАД.КОМ", Код ЄДРПОУ:39773283
Дата подання: 06 вересня 2020 13:33
Оскарження визнання переможцем ТОВ «Проектна компанія «АРКОН»
ВИМОГА в прикріпленому файлі
Оскарження визнання переможцем ТОВ «Проектна компанія «АРКОН»
по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій КЗ "Початкова школа-заклад дошкільної освіти зі спеціальними класами (групами) для дітей з порушенням зору №71 Маріупольської міської ради Донецької області", вул. Гонди, 105А в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-07-31-005581-c

Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі - замовник) визнав переможцем ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій КЗ "Початкова школа-заклад дошкільної освіти зі спеціальними класами (групами) для дітей з порушенням зору №71 Маріупольської міської ради Донецької області", вул. Гонди, 105А в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-07-31-005581-c. (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №86СЗ/5 від 03.09.2020 р.
Згідно ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАД.КОМ» розглянуло пропозицію ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» і встановило наступну невідповідність:
1. Кошторис не відповідає умовам технічного завдання. В кошторисі 1 (Розділ №1 - Польові роботи, позиція 2) зазначено та враховано вартість відбору монолітів в кількості 12 штук. Згідно розділу №2 - Лабораторні роботи, лабораторних випробувань раніше відібраних монолітів проводиться 24 ( п.3 (12 зразків) + п.4 (6 зразків) + п.5 (6 зразків) =24) Тобто вартість робіт завищена на 12 лабораторних випробувань так, як по одному моноліту неможливо провести два вищеописаних лабораторних дослідження.
2. В кошторисі 1 використано понижуючий коефіцієнт к=0,48., тобто виконання інженерно-геологічних вишукувань передбачено на 48% від повної необхідної роботи (аналогія з зауваженням для ТОВ «ГРАД.КОМ» застосовується понижуючий коефіцієнт К1=0,18, тобто обстеження передбачено на 18%. Чомусь замовник зазначає такі зауваження одному учаснику, а на аналогічне зауваження іншого учасника закриває очі)
3. В кошторисі 2 використано понижуючий коефіцієнт к=0,75., тобто виконання робіт з обстеження та оцінки технічного стану несучих конструкцій передбачено на 75% від повної необхідної роботи (аналогія з зауваженням для ТОВ «ГРАД.КОМ» застосовується понижуючий коефіцієнт К1=0,18, тобто обстеження передбачено на 18%. Чомусь замовник зазначає такі зауваження одному учаснику, а на аналогічне зауваження іншого учасника закриває очі)
4. Кошториси підписані головним інженером проекту О. В. Полубехін. Це не проектні роботи щоб був головний інженер проекту, даний спеціаліст не має відповідної кваліфікації, щоб виконувати дані роботи. Тільки експерт з технічного обстеження будівель та споруд може вважатися головною особою за результатом виконання робіт, шо передбачені закупівлею. Отже, О. В. Полубехін не має права підписувати такі документи так, як він не може виступати ГІПом по обстеженню. Дані кошторис повинен підписувати сертифікований експерт з технічного обстеження будівель та споруд.
5. Справжність та автентичність підпису О. В. Полубехіна викликає сумнів так, як підпис на наказі про прийняття на роботу №17к від 18 січня 2018 р.(1) кардинально відрізняється від того який стоїть в кошторисі (3) та на листі згоді на обробку персональних даних. (2) Явно хтось за нього поставив підпис та печать…


6. Справжність та автентичність підпису П. М. Тройнікова викликає сумнів так, як підпис на наказі про прийняття на роботу №33к від 19 квітня 2018 р.(1) кардинально відрізняється від того який стоїть на листі згоді на обробку персональних даних. (2) Отже, ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» займається підтасовкою документів та вводить в оману Замовника та інших зацікавлених осіб. Якщо ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» завантажує документ у складі своєї пропозиції, то Замовник не має права не розглядати подані документи та давати їм оцінку!


7. ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» у складі своєї пропозиції надало довідку щодо достовірності інформації (вих №26/260820 від 26.08.2020 р.) Згідно з вищеописаною довідкою ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» підтверджує, що інформація, яка вказана у документах, поданих ним у складі пропозиції є достовірною, повною та не містить протиріч. Дане твердження є хибним так як підписи П. М. Тройнікова та О. В. Полубехіна містять протиріччя та значні сумніви щодо приналежності підписів до осіб які вказані як підписанти.

Додатково повідомляємо та акцентуємо увагу замовника, що закупівля оголошена та проведена з порушенням вимог Закону, а саме:
порушено ч.3 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі», а саме в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (яке відсутнє) не зазначено:
- найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія
- назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником
- очікувана вартість предмета закупівлі
- перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв
- розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі
Отже, керуючись ч.2 ст. 17 Закону замовник повинен відмінити спрощену закупівлю в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Згідно ч.1 ст. 44 Закону: «За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.»
Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель,
Прошу
1. скасувати рішення (Протокол) щодо визнання ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» переможцем по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій КЗ "Початкова школа-заклад дошкільної освіти зі спеціальними класами (групами) для дітей з порушенням зору №71 Маріупольської міської ради Донецької області", вул. Гонди, 105А в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-07-31-005581-c;
2. відхилити пропозицію ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
3. керуючись ч.2 ст. 17 Закону, відмінити спрощену закупівлю в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 15:36
Відповідь на вимогу додається у протоколі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

02 вересня 2020 14:14
Оскарження Гонди 105А.pdf

Документи подані скаржником

Документи

08 вересня 2020 15:35
Відповідь на вимогу 86-7.pdf

Документи подані скаржником

06 вересня 2020 13:33
Оскарження Аркона.pdf

Документи

08 вересня 2020 15:36
відповідь на вимогу 86-8.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАД.КОМ" 49 940,00
UAH з ПДВ
49 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"МОНОЛІТ-ПРОМ СЕРВІС" 59 000,00
UAH з ПДВ
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 67 342,45
UAH з ПДВ
67 342,45
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТРУБЧАНІНОВ СТАНІСЛАВ ІГОРОВИЧ 69 939,99
UAH з ПДВ
69 939,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:14
єдрпоу_21.10.19_2510201915483000.pdf
27 серпня 2020 11:14
Статут.pdf
27 серпня 2020 11:14
ЄДРПОУ 10.06.20.pdf
27 серпня 2020 11:14
Кошторис Гонди 105А.PDF
27 серпня 2020 11:14
договор акт 45 сш.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 14:22
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:19
24. Кошторис.PDF
27 серпня 2020 14:19
16. Накази праціників.pdf
27 серпня 2020 14:18
13. Цінова пропозиція.PDF
27 серпня 2020 14:18
12. Технічне завдання.PDF
27 серпня 2020 14:18
07. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 11:26
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:17
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:16
Кошториси.pdf
21 серпня 2020 11:16
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАД.КОМ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"МОНОЛІТ-ПРОМ СЕРВІС"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ФОП ТРУБЧАНІНОВ СТАНІСЛАВ ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРАД.КОМ"
#39773283
Відхилено 49 940,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:05
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"МОНОЛІТ-ПРОМ СЕРВІС"
#43587762
Відхилено 59 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:11
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Переможець 67 342,45
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 11:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
67 342,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 15:58
№17.29 вул. Гонди, 105А.pdf укладений
21 вересня 2020 15:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2020 12:49
67 342,45 UAH UA628201720344230015000077709
Департамент розвитку ЖКІ ММР
UA443355480000026007053618701
ТОВ "Проектна компанія "Аркон"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 342,45
UAH (в тому числі ПДВ 11 223,74 UAH)