Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні компʼютери
Очікувана вартість
563 700,00 UAH
UA-2020-07-31-005419-c ● 68b30b87b91e4b30ad168c77003ee82e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новоселицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40223907 |
Вебсайт: | http://n-osvita.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 60300, Україна , Чернівецька обл., НОВОСЕЛИЦЯ, вулиця Центральна, будинок 47 |
Контактна особа: |
Берегеч Кароліна Григорівна +380373351098 novosvita_tender@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 15:13 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 15:13 |
Очікувана вартість: | 563 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 455,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Персональний компʼютер форм-фактора десктоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60300, Україна, Чернівецька область, місто Новоселиця, вулиця Центральна, будинок 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
19 комплект
Персональний компʼютер форм-фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60300, Україна, Чернівецька область, місто Новоселиця, вулиця Центральна, будинок 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
38 комплект
Персональний комп’ютер форм-фактора планшетний ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60300, Україна, Чернівецька область, місто Новоселиця, вулиця Центральна, будинок 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника після отримання замовником товару на підставі видаткової накладної протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 11:00 |
Перелік змін до тендерної документації 05.08.2020.doc | |
05 серпня 2020 11:00 |
Нова редакція проекту договору про закупівлю 05.08.2020.doc | |
31 липня 2020 15:38 |
Оголошення 31.07.2020.docx | |
31 липня 2020 15:38 |
Тендерна документація 31.07.2020.docx |
05 серпня 2020 11:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 серпня 2020 11:00 |
Перелік змін до тендерної документації 05.08.2020.doc
|
|||
05 серпня 2020 11:00 |
Нова редакція проекту договору про закупівлю 05.08.2020.doc
|
|||
31 липня 2020 15:38 |
Оголошення 31.07.2020.docx
|
|||
31 липня 2020 15:38 |
Тендерна документація 31.07.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог
Дата подання: 05 серпня 2020 14:18
Дата відповіді: 08 серпня 2020 00:40
п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності досвіду учасник має надати довідку в якій вказати про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі.
Інформація про укладання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) повинна знаходитися в електронній системі закупівель у вільному доступі.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що вищезазначена вимога про обовязковість наявності аналогічного договору в електронній системі закупівель суперечить вимогам Закону "Про публічні закупівлі", порушує його основні принципи та є дискримінаційною.
Просимо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства, прибравши дикримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Опрацювавши Ваше питання, повідомляємо про рішення замовника за результатами розгляду даного питання. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (надалі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації до цієї процедури закупівлі замовником установлено, зокрема, такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), адже саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні нашому предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов’язання. Відповідно до пункту 1 додатку №1 до тендерної документації замовником визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону, учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати, зокрема, довідку з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі (не менше одного договору). Інформація про укладання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) повинна знаходитися в електронній системі закупівель у вільному доступі. Зазначена вимога жодним чином не суперечить вимогам Закону, не порушує основні принципи здійснення закупівель та не є дискримінаційною. Згідно пункту 3 частини 2 статті 16 Закону кваліфікаційним критерієм є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Тобто, аналогічний договір в розумінні Закону вважається саме договір про закупівлю, коли однією із сторін є саме державний замовник. Згідно Закону всі процедури закупівель та спрощені закупівлі здійснюються шляхом використання електронної системи закупівель, а звіти про договір про закупівлю вартістю починаючи від 1 копійки підлягають оприлюдненню в електронній системі закупівель. Тому, зрозуміло, що інформація про укладання будь-яких договорів про закупівлю, в тому числі аналогічних за предметом цієї процедури закупівлі, знаходитися в електронній системі закупівель у вільному доступі. Таким чином, учасник який дійсно має досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зможе виконати дану вимогу тендерної документації, а замовник, в свою чергу, зможе перевірити зазначену учасником інформацію, в тому числі й інформацію щодо виконання договору в електронній системі закупівель. Тому, питання щодо внесення змін то тендерної документації, у даному випадку, замовником не розглядається.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005419-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 05 серпня 2020 17:15
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 серпня 2020 22:29
На Вимогу про усунення порушення від 05 серпня 2020 року № UA-2020-07-31-005419-c.c1 (надалі – Вимога), відділ освіти Новоселицької районної державної адміністрації (надалі – Замовник) інформує Вас про наступне: Замовником здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг виключно відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-IX від 19.09.2019, із змінами). Відповідно до переліку документів та інформації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, визначеного додатком №2 до тендерної документації, встановлено, що у разі якщо учасник не є виробником товару в складі тендерної пропозиції має бути надано: або авторизаційний лист від виробника, або копія договору про співпрацю (договору купівлі-продажу) із виробником (або із його офіційним представником, дилером, дистриб’ютером, покупцем, посередником тощо), або інший документ, який підтверджує можливість постачання товару учасником та показує його походження. Дана вимога не є дискримінаційною, не обмежує коло потенційних учасників лише тими, які мають безпосередні правовідносини із виробником продукції, не дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають та жодним чином не прописана під конкретного учасника. Враховуючи, що останнім часом Департаментом кіберполіції Національної поліції України дедалі частіше встановлюються та розкриваються факти збуту фальсифікованої та підробленої техніки групами зловмисників, замовник процедури закупівлі встановленням вказаної вимоги мав за мету забезпечити закупівлю якісної комп’ютерної техніки, що легально завозиться на митну територію України, та уникнути поставку фальсифікованої/підробленої та/або контрафактної продукції до закладів освіти. Зазначена вимога тендерної документації не є гарантією виконання учасником умов договору, а є підтвердженням можливості постачання товару учасником та показує його походження. Звертаємо Вашу увагу на те, що замовником передбачено умовами тендерної документації співпрацю учасника не лише безпосередньо з виробником, а й з його офіційним представником, дилером, дистриб’ютером, покупцем, посередником тощо. Також умовами тендерної документації передбачено, що учасник який не є виробником товару в складі тендерної пропозиції може надати будь-який інший документ, який підтверджує можливість постачання товару учасником та показує його походження. Додатково інформуємо Вас, що Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазначені у Вимозі, зокрема № 4534-р/пк-пз від 15.04.2019 та № 4534-р/пк-пз від 15.04.2019 не мають жодного відношення до даної процедури закупівлі та не містять підтвердження того, що вимога тенедерної документації є дискримінаційною. З огляду на вищезазначене, відповідно до рішення тендерного комітету замовника від 07.08.2020 року, протокол №93, ухвалено відмовити в задоволенні Вимоги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Вацик Ігор Васильович #2963811198 |
Переможець |
555 080,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 20:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 08:35
|
Договір № 167 про закупівлю від 28.08.2020.pdf | укладений |
28 серпня 2020 08:34
|