Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро, наливом)
Code CPV 021:2015 – 09130000-9 – Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro, bulk)
Code CPV 021:2015 – 09130000-9 – Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro, bulk)
Очікувана вартість
7 200 000,00 UAH
UA-2020-07-31-005275-c ● 05879e6760e54b9bb74a0f33b577aaf1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 05907124 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Євгена Коновальця, 24 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Пятов +380445299479 pyatov_sv@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Krympovskyi Igor +380445299479 tender_avtobaza@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Depot of Administration of Apparatus of Verkhovna Rada of Ukraine |
National ID: | 05907124 |
Contact point: |
Pyatov Sergiy +380445299479 pyatov_sv@ukr.net |
Additional contacts: |
Krympovskyi Igor +380445299479 tender_avtobaza@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 12:12 |
Очікувана вартість: | 7 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 216000 UAH |
Publication date: | 31 липня 2020 15:28 |
Enquiries until: | 21 серпня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 36 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Тендерна пропозиція, зокрема документи виготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, подаються українською мовою.
У разі надання в складі пропозиції будь-яких документів викладених іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад документа має бути посвідчений підписом перекладача та печаткою (у випадку використання) та підписом Учасника або ж посвідчений нотаріально (на розсуд Учасника).
Тексти повинні бути автентичними; визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція, зокрема документи виготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, подаються українською мовою.
У разі надання в складі пропозиції будь-яких документів викладених іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад документа має бути посвідчений підписом перекладача та печаткою (у випадку використання) та підписом Учасника або ж посвідчений нотаріально (на розсуд Учасника).
Тексти повинні бути автентичними; визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300000 літр
Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро, наливом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, Київська область, Київ, вул. Євгена Коновальця, 24
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95- Euro, bulk)
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 1. Розрахунки здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлену продукцію здійснюється протягом 30 банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на свій реєстраційний рахунок. 2. Розрахунок за поставлену партію Продукції здійснюється Замовником, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, зазначений у цьому Договорі в безготівковій формі. 3. Розрахунок за Продукцію здійснюється лише після її фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 15:39 |
Тендерна_документація_Нафта і дистиляти_налив із змінами від 14.08.2020.doc | |
14 серпня 2020 15:39 |
Протокол_№68.pdf | |
14 серпня 2020 15:39 |
Перелік_змін.pdf | |
31 липня 2020 15:28 |
ADVERTISEMENT.docx |
14 серпня 2020 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 серпня 2020 15:39 |
Тендерна_документація_Нафта і дистиляти_налив із змінами від 14.08.2020.doc
|
||||||
14 серпня 2020 15:39 |
Протокол_№68.pdf
|
||||||
14 серпня 2020 15:39 |
Перелік_змін.pdf
|
||||||
31 липня 2020 15:28 |
ADVERTISEMENT.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005275-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 24 вересня 2020 11:51
Невідповідність пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" вимогам тендерної документації
1. Відповідно до п.1 роз. ІІІ Документації у випадку якщо інше не зазначене у вимогах документації завантажується скан-зображення оригіналу документа, якщо в документації передбачено подання копії документа, то завантажується скан-зображення, завіреної учасником копії документа. П.7.7 Додатку 1 7.7. вимагалося надати чинне на момент подання тендерної пропозиції свідоцтво (-а) про допущення транспортного (-их) засобу (-ів) до перевезення визначених небезпечних вантажів автотранспортом.
Отже, виходячи з умов документації передбачлося надання оригіналу вказанаого документу. В порушення зазначеного ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" завантажено копію документу - чинне на момент подання тендерної пропозиції свідоцтво (-а) про допущення транспортного (-их) засобу (-ів) до перевезення визначених небезпечних вантажів автотранспортом (файл "Дані про ТЗ").
2. Відповідно до п.2 розділу V Документації Учасник також повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних, оформлений у відповідності до положень Закону України «Про захист персональних даних». Учасником закупівлі є ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД". У складі пропозиції відсутній лист-згода на обробку персональних даних від Учасника. Наявний лист-згода на обробку персональних даних лише від керівника Пучкіна Д.В,
Ураховуючи вищезазначене, просимо переглянути рішення про допущення до аукціону пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД".
Розгорнути
Згорнути
Отже, виходячи з умов документації передбачлося надання оригіналу вказанаого документу. В порушення зазначеного ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" завантажено копію документу - чинне на момент подання тендерної пропозиції свідоцтво (-а) про допущення транспортного (-их) засобу (-ів) до перевезення визначених небезпечних вантажів автотранспортом (файл "Дані про ТЗ").
2. Відповідно до п.2 розділу V Документації Учасник також повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних, оформлений у відповідності до положень Закону України «Про захист персональних даних». Учасником закупівлі є ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД". У складі пропозиції відсутній лист-згода на обробку персональних даних від Учасника. Наявний лист-згода на обробку персональних даних лише від керівника Пучкіна Д.В,
Ураховуючи вищезазначене, просимо переглянути рішення про допущення до аукціону пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 14:48
Шановний учаснику!
Ваші твердження в тій частині, що тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" не відповідає умовам тендерної документації Замовника, – є помилковими та спростовуються наступними обставинами.
1. Члени тендерного комітету не є експертами з дослідження документів та не в змозі встановити той факт, що наданий в складі тендерної пропозиції документ є сканованою копією оригіналу документу чи сканованою копією його копії, в першу чергу, в силу тих обставин, що усі документи, котрі подані Учасником у складі тендерної пропозиції, завантажуються через електронну систему закупівель і не передаються Замовнику на паперових носіях.
Згідно з підпунктом 1, пункту 2, Розділу 5 Тендерної документації, у разі виявлення під час розгляду та опрацювання поданих за цими торгами тендерних пропозицій формальних (несуттєвих) помилок, замовник не вважатиме їх допущення підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Під формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. До формальних (несуттєвих) помилок можна віднести:
- технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність;
наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів та технічних помилок.
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Водночас, завантаження копії документу замість оригіналу жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД".
Тієї ж думки дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у Рішенні № 11403-р/пк-пз від 07.11.2018 року.
2. Пунктом 2, Розділу 5 Тендерної документації, серед іншого, визначено, що Учасник повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних, оформлений у відповідності до положень Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно з положеннями абзацу 4, статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Виходячи з сутності положень абзацу 4, статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», – згода на обробку персональних даних надається суто фізичною особою.
Таким чином, ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" у повному обсязі виконало вимоги пункту 2, Розділу 5 Тендерної документації, надавши лист згоду на обробку персональних даних за підписом директора ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" Пучкіна Д.В.
Акцентуємо Вашу увагу на тому, що частиною 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», серед іншого, встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином, з огляду на ту обставину, що Ваша вимога пред’явлена після розгляду Замовником тендерних пропозицій на їх відповідність умовам тендерної документації, – Замовник не наділений повноваженнями в частині перегляду власного ж рішення.
Ваші твердження в тій частині, що тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" не відповідає умовам тендерної документації Замовника, – є помилковими та спростовуються наступними обставинами.
1. Члени тендерного комітету не є експертами з дослідження документів та не в змозі встановити той факт, що наданий в складі тендерної пропозиції документ є сканованою копією оригіналу документу чи сканованою копією його копії, в першу чергу, в силу тих обставин, що усі документи, котрі подані Учасником у складі тендерної пропозиції, завантажуються через електронну систему закупівель і не передаються Замовнику на паперових носіях.
Згідно з підпунктом 1, пункту 2, Розділу 5 Тендерної документації, у разі виявлення під час розгляду та опрацювання поданих за цими торгами тендерних пропозицій формальних (несуттєвих) помилок, замовник не вважатиме їх допущення підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Під формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. До формальних (несуттєвих) помилок можна віднести:
- технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність;
наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів та технічних помилок.
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Водночас, завантаження копії документу замість оригіналу жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД".
Тієї ж думки дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у Рішенні № 11403-р/пк-пз від 07.11.2018 року.
2. Пунктом 2, Розділу 5 Тендерної документації, серед іншого, визначено, що Учасник повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних, оформлений у відповідності до положень Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно з положеннями абзацу 4, статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Виходячи з сутності положень абзацу 4, статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», – згода на обробку персональних даних надається суто фізичною особою.
Таким чином, ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" у повному обсязі виконало вимоги пункту 2, Розділу 5 Тендерної документації, надавши лист згоду на обробку персональних даних за підписом директора ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" Пучкіна Д.В.
Акцентуємо Вашу увагу на тому, що частиною 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», серед іншого, встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином, з огляду на ту обставину, що Ваша вимога пред’явлена після розгляду Замовником тендерних пропозицій на їх відповідність умовам тендерної документації, – Замовник не наділений повноваженнями в частині перегляду власного ж рішення.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 вересня 2020
Найменування: | Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 05907124 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Євгена Коновальця, 24 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "НАФТОСФЕРА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 14:52
|
ТОВ "АВТО ОЙЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ОІЛ-ТРЕЙД 2018" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО ОЙЛ" |
5 814 000,00
UAH з ПДВ
|
5 613 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" |
7 182 000,00
UAH з ПДВ
|
5 616 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАФТОСФЕРА" |
6 660 000,00
UAH з ПДВ
|
5 634 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО ОЙЛ" #40221297 |
Переможець |
5 613 000,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:14
|
Додаткова_угода_№1_до_Договору_№81.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 09:21
|
Договір_№81.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі протоколу засідання тендерного комітету № 82 від 14.12.2020 року, довідки Державного підприємства «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 12/73 від 11.12.2020 року, керуючись положеннями пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 11.1, 11.2 Договору, ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, Сторони прийшли до обопільної згоди про зміну ціни за одиницю Продукції не більше ніж на 10 відсотків та зменшення обсягу поставки |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |