Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху будівлі Індустріальної підстанції що знаходиться за адресою: м.Дніпро, вул. Всеволода Нестайка,5 КП "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"ДОР"
Очікувана вартість
1 036 466,00 UAH
UA-2020-07-31-005244-c 1ca6197b71414563b24955e2ada1c2e5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Анатоліївна Дем’янова

+380567268565 deneta948@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Анатоліївна Дем’янова
+380567268565
deneta948@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 15:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 21:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 15:10
Очікувана вартість: 1 036 466,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 182,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху будівлі Індустріальної підстанції що знаходиться за адресою: м.Дніпро, вул. Всеволода Нестайка,5 КП "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"ДОР"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. В.Нестайка, буд.5., м. Днепр, Дніпропетровська область, 49005, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:07
Т Д .docx
31 липня 2020 15:26
Проект.doc
31 липня 2020 15:25
Креслення .pdf
31 липня 2020 15:25
Проект 4.docx
04 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
31 липня 2020 15:27
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:07
Т Д .docx
31 липня 2020 15:25
Т Д .docx
31 липня 2020 15:26
Проект.doc
31 липня 2020 15:25
Креслення .pdf
31 липня 2020 15:25
Проект 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків.
Дата подання: 03 серпня 2020 10:09
Дата відповіді: 03 серпня 2020 10:44
Доброго дня. Прошу надати інформацію щодо класу наслідків даного об`єкту.
Відповідь: Доброго дня! Категорія відповідальності об'єкта – СС1.
Зміни до ТД
Дата подання: 04 серпня 2020 13:25
Дата відповіді: 04 серпня 2020 15:30
Враховуючи, що клас наслідків об`єкту СС1, прошу виключити з тендерної документації фразу : Вимоги до проведення монтажних робіт: монтажна організація, яка займається проведенням робіт повинна мати: Ліцензію виданою Архітектурно-будівельною інспекцією України на впровадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності( належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Внесено зміни до ТД

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-005244-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД", Код ЄДРПОУ:41941762
Дата подання: 20 серпня 2020 12:43
Оскарження відхилення пропозиції
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТРА-БУД» (ідентифікаційний код 41941762), яке є учасником на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт даху будівлі Індустріальної підстанції що знаходиться за адресою: м.Дніпро, вул. Всеволода Нестайка,5 КП "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф "ДОР"» (номер Prozorro UA-2020-07-31-005244-c) оскаржує рішення замовника №306 від 18 серпня 2020 року, щодо відхилення тендерної пропозиції, а саме:
1. Копія статуту не містить найменування посади особи, яка здійснила завірення копії документа.
У складі тендерної пропозиції учасником було надано Опис з кодом доступу до адміністративної послуги (3.6.1.), за допомогою якого можливо ознайомитися із оригіналом статуту ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», який перебуває у відкритому доступі, з якою замовник може ознайомитися особисто. Відповідно до ч.5 ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель
2. Копія паспорту та ІПН уповноваженої особи не містить надпису «Згідно з оригіналом».
У відповідності до п. 7 Додатку №3 тендерної документації копія паспорту та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (повна), подаються завірені підписом фізичної особи-учасника. ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» є юридичною особою згідно із законодавством України, про що подається окрема довідка у складі тендерної пропозиції (3.22.), тому ця норма взагалі не повинна застосовуватись до ТОВ «ЦЕНТРА-БУД».
3. Копія ліцензії субпідрядника не містить підпису особи, яка здійснила завірення копії документа.
У складі тендерної пропозиції учасником надано копію ліцензії на субпідрядну організацію №15-Л від 21 березня 2018 року, ця інформація перебуває у відкритому доступі, з якою замовник може ознайомитися особисто. Відповідно до ч.5 ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель
4. Не надано копій документів, які б свідчили про сертифікацію матеріалів, які плануються використовувати при виконанні робіт, на українському ринку.
ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» не надає сертифікацію на матеріали, які плануються використовувати при виконанні робіт, оскільки це прямо не вказано у тендерній документації, а містить інформацію ознайомленого характеру. Якщо ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» буде визнане переможцем, ми гарантуємо надання сертифікатів на матеріали.
5. Лист-згода на обробку персональних даних містить таку згоду виключно від фізичної особи – Лукіна Андрія Валерійовича
Відповідно до п. 20 Додатку №3 тендерної документації подається лист-згода в довільній формі про надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» є юридичною особою згідно із законодавством України, тому ця норма до неї застосовується як до юридичної особи. Оскільки уповноваженою особою ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» є Лукін Андрій Валерійович, то він і підписую цю згоду від свого імені, про що свідчить документ (3.18) у складі тендерної пропозиції.

Зважаючи на все вищеперераховане вважаємо не законим, формальним та вигаданим відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРА-БУД»
Вимагаємо скасувати рішення №306 від 18.08.2020 року і повернутись до розгляду цінової пропозиції ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 серпня 2020 15:52
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 серпня 2020 15:51
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», положення про уповноважену особу затверджене наказом КП «ОЦЕМД та МК» ДОР», за результатом розгляду вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТРА-БУД» (ідентифікаційний код 41941762), який є учасником на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт даху будівлі Індустріальної підстанції що знаходиться за адресою: м.Дніпро, вул. Всеволода Нестайка,5 КП "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф "ДОР"», щодо оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції (Оскарження відхилення пропозиції UA-2020-07-31-005244-c.a1) були розглянуті і прийняті до уваги.
У зв'язку з чим прийнято рішення повернутись до розгляду цінової пропозиції ТОВ "ЦЕНТРА-БУД", керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" по спрощеній закупівлі UA-2020-07-31-005244-c.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005244-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТБЦ ОПТIМУС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ, Код ЄДРПОУ:40615317
Дата подання: 21 серпня 2020 12:13
ВИМОГА
Рішенням КП "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"ДОР" - Замовника по закупівлі Капітальний ремонт даху будівлі Індустріальної підстанції що знаходиться за адресою: м. Дніпро, вул. Всеволода Нестайка,5 КП "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" ДОР" (UA-2020-07-31-005244-c) №307 від 19.08.2020 року ТОВ «ТБЦ ОПТІМУС» було визнано переможцем в закупівлі.
В наступному, 20.08.2020 були розглянуті і прийняті до уваги вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТРА-БУД» (ЄДРПОУ 41941762), який є учасником на закупівлю робіт, після чого рішення №307 від 19.08.2020 року було скасовано та переможцем по закупівлі визнано ТОВ «ЦЕНТРА-БУД».
Вважаємо, що рішення замовника щодо задоволення вимог ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» прийнято передчасно, а вимоги ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» є такими, що не підлягають задоволенню.

Так, учасником закупівлі ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» в своїй вимозі від 20.08.2020 стосовно підстави відхилення «Копія статуту не містить найменування посади особи, яка здійснила завірення копії документа» зазначено, що «У складі тендерної пропозиції учасником було надано Опис з кодом доступу до адміністративної послуги (3.6.1.), за допомогою якого можливо ознайомитися із оригіналом статуту ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», який перебуває у відкритому доступі, з якою замовник може ознайомитися особисто. Відповідно до ч.5 ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель».
Вказані твердження Замовником закупівлі прийняті, однак вважаємо, що такі твердження не відповідають діючому законодавству.
1. Так Статут ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» не оприлюднений у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" (адже у вільному доступі на сайті Міністерства юстиції України даний статут не розміщений та не оприлюднений, вільного доступу у пересічного громадянина до цього статуту з використанням мережі Інтернет через сайт Міністерства юстиції немає); у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільний, вказаний Статут також не розміщений та не оприлюднений (адже відкритого державного реєстру статутів юридичних осіб не існує); вказаний Статут не відноситься до інформації, що належить розпоряднику системи закупівель та є доступною в електронній системі закупівель за рішенням такого розпорядника.
2. Замовником в Тендерній документації у Додатку №3 Кваліфікаційні вимоги чітко визначено обов’язок учасника надати у складі своєї пропозиції певний перелік документів (саме документів, а не документального підтвердження інформації про наявність статуту у учасника-юридичної особи), серед яких «Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб)».
3. Перевірка наявності чи відсутності статуту учасника в електронному вигляді не відноситься до обов’язку замовника, передбаченого частиною 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Надання учасником коду доступу до оригіналу статуту в електронному вигляді не позбавляє учасника надати завірену належним чином копію Статуту та не породжує обов’язок замовника виготовити таку копію самостійно.

Відповідно до положень абз. 2 пункту 4.2. Додатку №3 Кваліфікаційні вимоги до учасників "Учасники процедури закупівлі повинні надати до кінцевого строку подання пропозицій в складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком № 2 до документації). До пропозиції Учасника в обов’язковому порядку повинні бути надані: договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, розрахунок прибутку та адміністративних витрат. Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам та санітарним нормам».
Положеннями Додатку №2 Специфікація на закупівлю визначено: «Вимоги до матеріалів: Всі матеріали, вироби та обладнання повинні бути сертифіковані для українського ринка».
За таких обставин вважаємо, що вимога надання в тендерній пропозиції копій документів, що підтверджують сертифікацію матеріалів на українському ринку, прямо відображена у тендерній документації замовника.
Водночас учасником закупівлі ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» не надано копії документів, які б свідчили про сертифікацію матеріалів, які планується використовувати під час виконання робіт, на українському ринку.

Учасником ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» надано лист-згоду на обробку персональних даних, яка містить таку згоду виключно від фізичної особи Лукіна Андрія Валерійовича, що ставить під сумнів право використання персональних даних працівників, зазначених у документів Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт.
ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» фактично є володільцем персональних даних стосовно своїх працівників в розумінні статті 2 Закону України «Про захист персональних даних». Водночас, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» наявні персональні дані працівників вказаного учасника (Довідка про працівників відповідної кваліфікації), які передані Замовнику без надання відповідної згоди на їх обробку.
За таких обставин Замовник не мав законного права розглядати та обробляти вказану Довідку про працівників відповідної кваліфікації.

Отже вважаємо, що рішення Замовника, прийняте під час розгляду вимоги ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» від 20.08.2020 року, не відповідає змісту та суті законодавчих норм, а отже є таким, що підлягає скасуванню.
На підставі викладеного просимо КП "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"ДОР" скасувати рішення про повернення до розгляду цінової пропозиції ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» в закупівлі UA-2020-07-31-005244-c, оформлене протоколом №312 від 20.08.2020 року.
У разі незадоволення даної вимоги ТОВ «ТБЦ ОПТІМУС» буде вимушено звернутись до Антимонопольного комітету України зі скаргою на дії Замовника та захистом своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 16:09
Відповідь на вимогу ТОВ «ТБЦ «ОПТІМУС»:

1. Щодо надання копії статуту.
Учасником, що визначений переможцем, до документів тендерної пропозиції додано копію власного статуту, яка засвідчена наступним чином: на кожному аркуші статуту зазначено «Копія», «Згідно з оригіналом», міститься підпис Лукіна А.В., засвідчений печаткою учасника. Згідно з документами тендерної пропозиції Лукін А.В. є директором ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» та службовою особою, уповноваженою на підписання документів тендерної пропозиції. Отже, статут ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» засвідчений службовою особою, уповноваженою на підписання документів тендерної пропозиції, а саме директором учасника. Крім того, учасником надано скановану копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи». Опис містить код доступу до результату надання адміністративної послуги та перелік документів, що були подані для державної реєстрації. У складі цих документів присутній також оригінал Статуту. Замовником за допомогою коду доступу до результату надання адміністративної послуги, який поширений учасником торгів добровільно, перевірено відповідність сканованого оригіналу Статуту учасника, розміщеного у Єдиному державному реєстрі, копії статуту, що надана учасником у складі тендерної пропозиції. Розбіжностей не встановлено. За обставин, викладених вище, відсутність на копії статуту зазначення посади особи не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, а відноситься замовником до формальних помилок. Учасником, який подав вимогу, не доведено, яким чином ця обставина (незазначення посади на копії статуту) впливає на зміст тендерної пропозиції.

2. Щодо сертифікації матеріалів, зазначених у відомості ресурсів.
Згідно з п. 4.2. додатку №3 «Кваліфікаційні вимоги до учасників» тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати до кінцевого строку подання пропозицій в складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком № 2 до документації).
До пропозиції Учасника в обов’язковому порядку повинні бути надані: договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, розрахунок прибутку та адміністративних витрат. Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам та санітарним нормам.
Вимоги зазначеної вище умови тендерної документації учасником, що визначений переможцем, виконані. При цьому, ані додаток №3, ані тендерна документація в цілому (включаючи інші додатки), не містить вимоги про надання сертифікатів на матеріали на стадії подання тендерних пропозицій. Зазначаємо, що дотримання законодавства щодо якості продукції та матеріалів, відповідність робіт технічним умовам, кількісним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі за будь-яких обставин буде постійно перевірятися під час виконання робіт і у разі виявлення невідповідності матеріалів сертифікаційним вимогам зазначені роботи не будуть прийняті замовником, а сам договір про закупівлю може бути розірваний згідно із законодавством.
3. Стосовно листа-згоди на обробку персональних даних.
Умови тендерної документації не містять вимоги про надання згоди на обробку персональних даних осіб, зазначених у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт. При цьому, згідно з додатком №3 до тендерної документації лист про згоду на обробку персональних даних надається учасником у довільній формі. Учасником торгів є ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», від імені якої діє уповноважена службова особа – Лукін А.В., який є директором.
За таких обставин, підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні. Учасником, що подав вимогу, не зазначено, у чому саме полягає порушенням вимог тендерної документації в цій частині, і як обставина, зазначена ним, як підстава для відхилення тендерної пропозиції, впливає на зміст тендерної пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 12:13
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 985 816,80
UAH з ПДВ
985 816,80
UAH з ПДВ
Документи
ТБЦ ОПТIМУС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 1 036 466,00
UAH з ПДВ
1 036 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 11:38
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:38
4. Кошторис.pdf
13 серпня 2020 11:38
3.4. Проект договору.pdf
13 серпня 2020 11:38
3.2. Довідка обладнання.pdf
13 серпня 2020 11:38
3.17. Довідка довкілля.pdf
13 серпня 2020 11:38
3.13. Довідка судимість.pdf
13 серпня 2020 11:38
3.12. Довідка 3 роки.pdf
13 серпня 2020 11:38
3.11. Довідка ЄДР кор. ЦБ.pdf
13 серпня 2020 11:38
3.10.2. Наказ директор.pdf
13 серпня 2020 11:38
3.10.1. Протокол.pdf
13 серпня 2020 11:38
3.1. Довідка працівники.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:04
Відомості ЄДРПОУ.pdf
12 серпня 2020 16:04
Паспорт_ ІПН.pdf
12 серпня 2020 16:04
Охорона праці.pdf
12 серпня 2020 16:04
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
12 серпня 2020 16:04
Витяг НДС.pdf
12 серпня 2020 16:04
Договірна ціна.pdf
12 серпня 2020 16:04
Відгуки.pdf
12 серпня 2020 16:04
Довідки.pdf
12 серпня 2020 16:04
Сертифікати.pdf
12 серпня 2020 16:04
Аналогічні роботи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

ТБЦ ОПТIМУС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
Рішення скасоване 985 816,80
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:52
ТБЦ ОПТIМУС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40615317
Рішення скасоване 1 036 466,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
Переможець 985 816,80
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:13

Документи

18 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:50
306 .pdf

Документи

19 серпня 2020 09:11
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:10
Рішення №307.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
985 816,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 16:14
Дог.№ 206 від 31.08.2020р. (Кап. Ін.к.).pdf укладений
31 серпня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 09:39
ДУ№3 від 17.09.2020р. до дог206.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 09:35
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 16:36
ДУ №2 від 17.09.2020р. до дог.206.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 15:22
Д.у.№1 від 04.09.20р. до дог.№206 від 31.08.20р..pdf зміни до договору
04 вересня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились п.13.1 викласти в новій редакції, що не впливає на істотні умови договору. Всі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 206
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились розірвати додаткову угоду № 1 від 04.09.2020р. до Договору № 206 від 31.08.2020 р. і визнати її нечинною з моменту підписання та п.13.1 викласти в новій редакції, що не впливає на істотні умови договору. Всі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 206
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору № 206 від 31.08.2020 р. та п.1.2 викласти в новій редакції, що не впливає на істотні умови договору. Всі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 206
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 985 816,80
UAH (в тому числі ПДВ 164 302,80 UAH)