Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термострічка за кодом (CPV) «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2020-07-31-005202-c fe19b5202d03485992fffe94a819a3ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Сергій Анатолійович

380443668100
внутрішній 904
sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Сіренко Сергій Анатолійович
380443668100, внутрішній 904
sergii.sirenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:53
Очікувана вартість: 3 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції- Українська. В разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською (детальніше в тендерній документації замовника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 штуки
Термострічка за кодом (CPV) «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за даним Договором здійснюються в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня поставки частини Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної Видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 14:53
Тендерна_документацiя зміни.pdf
17 серпня 2020 14:53
Зміни від 17.08 касова стрічка.pdf
31 липня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:23
Проект договору.pdf
17 серпня 2020 14:53
Тендерна_документацiя зміни.pdf
31 липня 2020 15:23
Тендерна_документацiя.pdf
17 серпня 2020 14:53
Зміни від 17.08 касова стрічка.pdf
31 липня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:23
Проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-005202-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 07 серпня 2020 10:19
Вимога щодо кваліфікаційної частини тендерної докуметації
Шановний Замовнику!

1. В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте тендерна документація містить максимально специфічну вимогу: «Довідка, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки Учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) про наявність в Учасника не менше 3-х працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо поставки товару, складена за формою: Сертифікати, свідоцтва, дипломи чи інші документи, що підтверджують отримання освіти, знань чи проходження навчання у відповідній до закупівлі галузі та які видані іноземними учбовими закладами або акредитованими організаціями по підвищенню кваліфікації на іноземній мові, повинні мати переклад тексту документу на українську мову, виконаний бюро перекладів.

Замовником не визначено сертифікати, свідоцтва, дипломи якої спеціальності доводять наявність знань щодо поставки товару (адже згідно вимог мова йде про працівників «які мають необхідні знання та досвід щодо поставки товару»).

Незрозумілим є чому український Замовник, проводячи закупівлю в Україні в українських постачальників, вимагає від учасників наявність іноземної освіти та документів, виданих іноземними закладами. Чому, на думку Замовника, знання та досвід, отриманий в державних закладах, не дозволяє вести діяльність у сфері виробництва та продажу термострічки?

Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.

Включення до тендерної документації при типових закупівлях типового товару специфічних та необґрунтованих вимог, що жодним чином не впливають на предмет закупівлі, проте відсікає зайвих конурентів, свідчить про корупційну складову, відсутність можливості реальної конкуренції, наперед упереджений підхід до вибору переможця, тобто вказує на заздалегідь обраного переможця закупівлі.

Визначена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності.

Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.

Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

Тому, просимо Замовника виключити цей вираз з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши рівні можливості для всіх потенційних учасників закупівлі.

2. Також хочемо звернути увагу, що в абзаці 7 пункту 2 Розділу 3 тендерної документації вимагається:
«Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 7 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.»
В Додатку 7 до тендерної документації зазначено вимоги до електронної банківської гарантії, але форма гарантії відсутня.

Просимо Замовника або додати форму за якою Учасник має надати гарантію в Додаток 7 до тендерної документації або виключити вимогу про надання гарантії за не існуючою формою.


Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї пропозиції ми будемо вимушені подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2020 13:56
Шановний учаснику. Повідомляємо Вас про задоволення Вашої вимоги.
Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 2 836 800,00
UAH з ПДВ
2 595 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ" 3 196 800,00
UAH з ПДВ
2 599 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС" 3 322 800,00
UAH з ПДВ
3 096 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-К" 3 657 600,00
UAH з ПДВ
3 099 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 10:54
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:54
Переможець.pdf
11 вересня 2020 10:54
ДПС.rar
03 вересня 2020 16:06
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:06
оновлена цінова 2.pdf
28 серпня 2020 12:44
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:09
Електронний підпис

Публічні документи

25 серпня 2020 15:11
Довідка ДФС 25082020.pdf
25 серпня 2020 15:11
Сангігіена.PDF
25 серпня 2020 15:11
Сертификат 80-120-25.pdf
25 серпня 2020 15:11
Наказ 01-03-К.pdf
25 серпня 2020 15:11
Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 15:11
Гарантія КІБ.zip
25 серпня 2020 15:11
Отзыв Ощадбанк.jpg
25 серпня 2020 15:11
Вытяг 21.08.20.pdf
25 серпня 2020 15:11
Договор аренды УКРБУД.pdf
25 серпня 2020 15:11
Договор аренды КЗЕК 2020.pdf
25 серпня 2020 15:11
Лист_-згода_.pdf
25 серпня 2020 15:11
Довiдка_про_персонал.pdf
25 серпня 2020 15:11
Довiдка_про_МТБ.pdf
25 серпня 2020 15:11
Гарантiйний_лист.pdf
25 серпня 2020 15:11
Договір ГІОЦ.pdf
25 серпня 2020 15:11
Фінзвіт 2020.pdf
25 серпня 2020 15:11
Устав Заверенный н.pdf
25 серпня 2020 15:11
Справка_ЕДРПОУ.pdf
25 серпня 2020 15:11
Св-во_НДС.pdf
25 серпня 2020 15:11
Рiшення.pdf
25 серпня 2020 15:11
ОПИС_новий.pdf
25 серпня 2020 15:11
Витяг НДС.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 14:06
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:04
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 серпня 2020 14:04
Fwd_ Re[3]_ Договор.zip
25 серпня 2020 14:04
Гаран лист тех вимоги.pdf
25 серпня 2020 14:04
ТС.pdf
25 серпня 2020 14:04
Статут ПП 2019878.pdf
25 серпня 2020 14:04
Сертифікат якості.pdf
25 серпня 2020 14:04
рішення 17 ПП877(1).jpg
25 серпня 2020 14:04
Протокол НР (1).7Z
25 серпня 2020 14:04
Опис.jpg
25 серпня 2020 14:04
Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
25 серпня 2020 14:04
Наказ Директор.pdf
25 серпня 2020 14:04
Лист-згода.pdf
25 серпня 2020 14:04
Лист для клієнті1.7z
25 серпня 2020 14:04
Довідка про товар.pdf
25 серпня 2020 14:04
Довідка про санкції.pdf
25 серпня 2020 14:04
Довідка про екологію.pdf
25 серпня 2020 14:04
Довідка про доходи.pdf
25 серпня 2020 14:04
Довідка кредит.jpg
25 серпня 2020 14:04
Довідка банк 2020.jpg
25 серпня 2020 14:04
Гарантія 7496-20.7z
25 серпня 2020 14:04
Витяг ПП.pdf
25 серпня 2020 14:04
Витяг ПДВ.jpg
25 серпня 2020 14:04
Витяг із Статуту (1).7z
25 серпня 2020 14:04
Висновок СЕС.pdf
25 серпня 2020 14:04
Банківська ліцензі1.7z
25 серпня 2020 14:04
ap50ks-f.pdf
25 серпня 2020 14:04
ap50ks-f переклад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ"

ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС"

ТОВ "РОМА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 2 595 600,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 10:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 10:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу п.1. Додатку 2 тендерної документації замовника для підтвердження наявності права власності / користування офісу, технічного приміщення, складу чи іншого приміщення, було надано Договір суборенди від 01 вересня 2019 № П6 року про суборенду нежитлових приміщень за адресою: м. Київ, вул. Куренівська, буд. 2-Б. У відповідності до положень статті 774 Цивільного кодексу України - піднайм (суборенда) можливий лише за згодою наймодавця (орендодавця), якщо інше не встановлено договором або законом. Отже невід'ємною складовою договору суборенди є лист-згода орендодавця щодо укладення договору суборенди орендарем, або ж включення даної згоди до складу положення договору оренди. Відсутність вищезазначених документів у складі пропозиції Учасника свідчить про відсутність документального підтвердження права на укладення договору суборенди. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строки передбачені статтею 31 закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати: Копію договору оренди для обґрунтування правових підстав володіння, користування, розпорядження майном або лист-згода орендодавця щодо укладення договору суборенди.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
2 595 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 09:56
4899 від 21.09.2020.pdf укладений
22 вересня 2020 09:51