Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 : 30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Багатофункціональний пристрій для вчителя початкових класів)
Очікувана вартість
306 000,00 UAH
UA-2020-07-31-005164-c cee9f3686d2e4194a9ff772f518e87cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурлакова Тетяна Ігорівна

380573400464 i-dogovir@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146268
Місцезнаходження: 61045, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шекспіра, 8-А
Контактна особа: Бурлакова Тетяна Ігорівна
380573400464
i-dogovir@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:34
Очікувана вартість: 306 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 штуки
Багатофункціональний пристрій для вчителя початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування : 70% - Державна освітня субвенція, 30% - Місцевий бюджет. Розрахунки проводятся шляхом оплати Замовником після пред'явления Учасником видаткової накладної на оплату поставленого товару протягом 60 банківських днів з дати постачання. Пiсляоплата 65 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 13:28
Перелік змін_МФУ_НУШ.docx
14 серпня 2020 13:27
ТД_2020_МФУ_НУШ_(зі змінами).doc
31 липня 2020 15:22
ОГОЛОШЕННЯ.docx
31 липня 2020 15:22
ПРОЄКТ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
14 серпня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 13:28
Перелік змін_МФУ_НУШ.docx
14 серпня 2020 13:27
ТД_2020_МФУ_НУШ_(зі змінами).doc
31 липня 2020 15:22
ТД_2020_МФУ_НУШ.doc
31 липня 2020 15:22
ОГОЛОШЕННЯ.docx
31 липня 2020 15:22
ПРОЄКТ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-005164-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 05 серпня 2020 17:16
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 17:35
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції. В тендерній документації встановлено вимогу надання акредитаційного листа від виробника або його офіційного представника для запобігання ризиків постачання контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Ствердження, що вимога надання акредитаційного листа від виробника чи офіційного представника виробника на території України є дискримінаційна, не відповідає дійсності, адже для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Згідно з ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити.Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" 300 308,40
UAH з ПДВ
300 308,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Quanta System" 305 000,00
UAH з ПДВ
305 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 16:25
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:25
Dovidka_20214563060220547067.pdf
02 вересня 2020 16:25
Статут_ітог.pdf
02 вересня 2020 16:25
пропозиція_ітог.pdf
02 вересня 2020 16:25
МВС.zip
02 вересня 2020 16:25
інформ_дов_банкр.pdf
02 вересня 2020 16:25
Довідка_коррупц.zip
02 вересня 2020 16:25
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:30
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:29
Підписаний_G0820-1345-GL_tender.pdf
21 серпня 2020 16:29
Статутні.pdf
21 серпня 2020 16:29
пропоз.pdf
21 серпня 2020 16:29
ТТХ.pdf
21 серпня 2020 16:29
Кваліф.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 15:51
Протокол.pdf
19 серпня 2020 15:51
паспорт на тонер.pdf
19 серпня 2020 15:51
Оригинал Статут.pdf
19 серпня 2020 15:51
Наказ Фролова Ю.М.7z
19 серпня 2020 15:51
Лист для клієнтів.7z
19 серпня 2020 15:51
довідки 3.pdf
19 серпня 2020 15:51
довідки 2.pdf
19 серпня 2020 15:51
довідки 1.pdf
19 серпня 2020 15:51
Довідка ПДВ.pdf
19 серпня 2020 15:51
довідка 4.pdf
19 серпня 2020 15:51
Гарантія 6613-20.7z
19 серпня 2020 15:51
Витяг із Статуту.7z
19 серпня 2020 15:51
Банківська ліцензія.7z
19 серпня 2020 15:51
Альфа Банк.pdf
19 серпня 2020 15:51
автор лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП"

ТОВ "Quanta System"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП"
#42049352
Переможець 300 308,40
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП"
#42049352
300 308,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 14:41
договір_МФУ_НУШ_2020.pdf укладений
11 вересня 2020 14:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 300 308,40
UAH (в тому числі ПДВ 50 051,40 UAH)