Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо/Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
3 437 000,00 UAH
UA-2020-07-31-005121-c ● 6c13fd58e9424774b5b7de3948c8e2fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецька залізниця |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав Анатолійович +38(06261)6-26-33 STS.PGRBNK@DON.UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2020 11:51 |
Очікувана вартість: | 3 437 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 185,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 103110 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Вугілля кам`яне, згідно Додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 т.
Вугілля кам`яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84404, Україна, Донецька область, Лиман, Привокзальна, 28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2020 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2020 16:59 |
Додаток 1, Зміни вугілля.doc | |
24 вересня 2020 16:59 |
ТД вугілля 6662835 зміни.doc |
24 вересня 2020 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 вересня 2020 16:59 |
Додаток 1, Зміни вугілля.doc
|
||||||
24 вересня 2020 16:59 |
ТД вугілля 6662835 зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнння
Дата подання: 06 серпня 2020 21:00
Дата відповіді: 11 серпня 2020 11:28
Надайте вичерпану відповідь чи вугілля камяне марки ДГ (13-100) українського виробництва підлягає інспекторському контролю відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044?
Відповідь: В тендерній документації Замовника зазначено:
«Додаток 5…п.3.2 Внаслідок того, що продукція не підлягає інспекторському контролю відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати копію одного з наступних документів…» Отже, в тексті тендерної документації Замовника є пряма відповідь на це запитання. Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) українського виробництва не підлягає інспекторському контролю відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044.
«Додаток 5…п.3.2 Внаслідок того, що продукція не підлягає інспекторському контролю відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати копію одного з наступних документів…» Отже, в тексті тендерної документації Замовника є пряма відповідь на це запитання. Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) українського виробництва не підлягає інспекторському контролю відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005121-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 03 серпня 2020 09:32
незрозуміли вимоги документації конкурсних торгів
Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.2.2, 1.2.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 (Додаток 6). Вимагаємо надати пояснення, як називається орган з оцінки відповідності
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2020 09:14
Відповідно до частини 2 Статті 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» його дія поширюється на всі види продукції, у тому числі й предмет закупівлі. Оскільки наразі в Україні відсутній чинний Технічний регламент, який встановлює вимоги до вугілля, оцінка відповідності вказаної продукції повинна бути виконана відповідно до статті 24 вказаного Закону із залученням органу з оцінки відповідності.
В якості органу з оцінки відповідності може виступати орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування відповідно до статті 1 вказаного Закону, тобто випробувальні, калібрувальні лабораторії, а також органи з сертифікації та інспектування.
Крім цього, згідно з положенням абзацу 2 частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», компетентність вказаних Органів має бути підтверджена шляхом їх акредитації. Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, що визначається нормами ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», а саме акредитація органів з оцінки відповідності (далі акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними
міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних
чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким
додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для
провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності (ст.1 розділу І). Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ).
В якості органу з оцінки відповідності може виступати орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування відповідно до статті 1 вказаного Закону, тобто випробувальні, калібрувальні лабораторії, а також органи з сертифікації та інспектування.
Крім цього, згідно з положенням абзацу 2 частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», компетентність вказаних Органів має бути підтверджена шляхом їх акредитації. Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, що визначається нормами ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», а саме акредитація органів з оцінки відповідності (далі акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними
міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних
чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким
додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для
провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності (ст.1 розділу І). Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005121-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 03 серпня 2020 12:51
Дискримінація
3.1. Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника
Шановний замовнику! дана вимога є дискримінаційною, так як штучно обмежує учасників які не мають господарських відносин напряму з виробником, а мають договір постачальником. Що робити акому учаснику?
Крім того багато виробників вугілля камяного марки ДГ (13-100) не здіснюють продаж товару покупцям безпосередньо від власного імені, а здійснюють торгівлю через іншого субєкта господарської діяльності.
То ж як виконати вашу вимогу, якщо учасник не має прямого договору з виробнком? не є представником вирбника, не є дистрибютором, диллером?
Розгорнути
Згорнути
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника
Шановний замовнику! дана вимога є дискримінаційною, так як штучно обмежує учасників які не мають господарських відносин напряму з виробником, а мають договір постачальником. Що робити акому учаснику?
Крім того багато виробників вугілля камяного марки ДГ (13-100) не здіснюють продаж товару покупцям безпосередньо від власного імені, а здійснюють торгівлю через іншого субєкта господарської діяльності.
То ж як виконати вашу вимогу, якщо учасник не має прямого договору з виробнком? не є представником вирбника, не є дистрибютором, диллером?
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2020 09:15
Замовник не вважає дискримінаційною вимогу надання документів, які підтверджують звʼязок постачальника (продавця) з виробником, та вимагаються для простежуваності походження продукції відповідно до пункту 4 частини 1 та пункту 12 частини 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів».
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005121-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 03 серпня 2020 12:55
Вимога
3.2 Внаслідок того, що продукція не підлягає інспекторському контролю відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати копію одного з наступних документів:
3.2.1 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року:
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Пункт 3.2.2 не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.
Шановний замовнику:
1.) вугілля камяне марки ДГ (13-100) українського виробництва підлягає інспекторському контролю відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044?
2) яким нормативно-праовоим актом ви керувались при встановлені даної вимоги?
Розгорнути
Згорнути
3.2.1 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року:
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Пункт 3.2.2 не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.
Шановний замовнику:
1.) вугілля камяне марки ДГ (13-100) українського виробництва підлягає інспекторському контролю відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044?
2) яким нормативно-праовоим актом ви керувались при встановлені даної вимоги?
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2020 09:16
Документи з оцінки відповідності, які видавались органами по сертифікації до 01.01.2018 року (у період дії Декрету КМУ «Про стандартизацію та сертифікацію») враховували схеми сертифікації продукції, передбачені чинним на той час ДСТУ 3413-96, у тому числі для продукції, яка виготовляється серійно:
- з обстеженням виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком до 2 років);
- з атестацією виробництва або сертифікацією системи якості виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком дії до 3 років).
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» документом, який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності, є атестат про акредитацію. Вказані схеми оцінки відповідності продукції застосовуються наразі також органами з оцінки відповідності, акредитованими в НААУ.
- з обстеженням виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком до 2 років);
- з атестацією виробництва або сертифікацією системи якості виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком дії до 3 років).
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» документом, який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності, є атестат про акредитацію. Вказані схеми оцінки відповідності продукції застосовуються наразі також органами з оцінки відповідності, акредитованими в НААУ.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005121-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 03 серпня 2020 13:01
Вимога
3.2.1 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року:
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Предметом закупівлі є товар, а не послуги з виготовлення!
Яким нормативно-правовим актом передбачені дані вимоги?
Розгорнути
Згорнути
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Предметом закупівлі є товар, а не послуги з виготовлення!
Яким нормативно-правовим актом передбачені дані вимоги?
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2020 09:17
Дані вимоги передбачені ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплементації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання».
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005121-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 03 серпня 2020 15:55
уточнення
Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.2.2, 1.2.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Ви маєте на увазі незалежні лабораторії які акредитовані національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (ДСТУ ISO 17025)?
Розгорнути
Згорнути
Ви маєте на увазі незалежні лабораторії які акредитовані національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (ДСТУ ISO 17025)?
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2020 09:18
Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою відповідно до норм ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ).
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005121-c.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 03 серпня 2020 15:59
Вимога ТД що не відноситься до предмету закупівлі та не впливає на технічні характерситики товару, чи можливість здійснення поставки та не підтверджує походження товару.
3.2.1 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року:
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
На відповідність чому встановлено дану вимогу?
Наголошуємо, що у тд не встановлено жодних вимог до виробнка, встановлені лие технічні характеристики вугілля камяного що є товаром даної закупівлі.
Яким нормативно-правовим аком ви керувались при встановлені таких вимог?
Розгорнути
Згорнути
а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника);
або
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником;
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
На відповідність чому встановлено дану вимогу?
Наголошуємо, що у тд не встановлено жодних вимог до виробнка, встановлені лие технічні характеристики вугілля камяного що є товаром даної закупівлі.
Яким нормативно-правовим аком ви керувались при встановлені таких вимог?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 09:18
Замовник має право вимагати документи, які підтверджують походження продукції відповідно до пункту 4 частини 1 та пункту 12 частини 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів».
Документи з оцінки відповідності, які видавались органами по сертифікації до 01.01.2018 року (у період дії Декрету КМУ «Про стандартизацію та сертифікацію») враховували схеми сертифікації продукції, передбачені чинним на той час ДСТУ 3413-96, у тому числі для продукції, яка виготовляється серійно:
- з обстеженням виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком до 2 років);
- з атестацією виробництва або сертифікацією системи якості виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком дії до 3 років).
Вказані схеми оцінки відповідності продукції застосовуються наразі також органами з оцінки відповідності, акредитованими в НААУ, відповідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Документи з оцінки відповідності, які видавались органами по сертифікації до 01.01.2018 року (у період дії Декрету КМУ «Про стандартизацію та сертифікацію») враховували схеми сертифікації продукції, передбачені чинним на той час ДСТУ 3413-96, у тому числі для продукції, яка виготовляється серійно:
- з обстеженням виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком до 2 років);
- з атестацією виробництва або сертифікацією системи якості виробництва (у випадку видачі сертифікатів строком дії до 3 років).
Вказані схеми оцінки відповідності продукції застосовуються наразі також органами з оцінки відповідності, акредитованими в НААУ, відповідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005121-c.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 06 серпня 2020 20:57
Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою відповідно до норм ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ).
"Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою відповідно до норм ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ)."
Шановний Замовнику, надайте чітке визначення "відповідної галузі акредитації ". Яку "галузь" та за яким ДСТУ?
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, надайте чітке визначення "відповідної галузі акредитації ". Яку "галузь" та за яким ДСТУ?
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 13:05
Шановний Учасник! Відповідно до п.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» для забезпечення недискримінації учасників та рівного ставлення до них тендерною документацією Замовника передбачено (додаток 5 п. 1.2.3) що в випадку, коли виробник проводить добровільну оцінку відповідності продукції, то Учасник має право надавати у складі тендерної на власний розсуд один з наступних документів про відповідність:
- декларація (у тому числі декларація про відповідність);
- протокол (у тому числі протокол випробувань);
- звіт;
- висновок;
- свідоцтво (у тому числі про визнання);
- сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності);
- атестат;
- інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Таким чином чітке визначення "відповідної галузі акредитації" буде залежати від того, який саме із перелічених або інших документів обере для подання у складі своєї тендерної пропозиції Учасник. Учасником може стати як виробник продукції, так і продавець або імпортер продукції, тому в залежності від сфери діяльності Учасника у кожному окремому випадку буде і відповідна галузь акредитації.
- декларація (у тому числі декларація про відповідність);
- протокол (у тому числі протокол випробувань);
- звіт;
- висновок;
- свідоцтво (у тому числі про визнання);
- сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності);
- атестат;
- інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Таким чином чітке визначення "відповідної галузі акредитації" буде залежати від того, який саме із перелічених або інших документів обере для подання у складі своєї тендерної пропозиції Учасник. Учасником може стати як виробник продукції, так і продавець або імпортер продукції, тому в залежності від сфери діяльності Учасника у кожному окремому випадку буде і відповідна галузь акредитації.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005121-c.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 06 серпня 2020 21:09
ЗУ "про захист прав споживачів"
відпвідно до п. 22 ст. 1 ЗУ "Про захист прав споживачів" споживач - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
Шановний Замовнику, постає питання, чому у відповідях та при встановлені вимог тендерної документації, ви керуєтесь ЗУ "Про захист прав споживачів" якщо ви Є ЮРИДИЧНОЮ особою, яка закуповує товар для побутових потреб (для опалювального сезону)?
Надайте нормативно-правове обгрунтування.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, постає питання, чому у відповідях та при встановлені вимог тендерної документації, ви керуєтесь ЗУ "Про захист прав споживачів" якщо ви Є ЮРИДИЧНОЮ особою, яка закуповує товар для побутових потреб (для опалювального сезону)?
Надайте нормативно-правове обгрунтування.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 13:32
Відповідно до п. 4 ст. 1 ЗУ "Про захист прав споживачів" виробник - суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення…; або імпортує товар, таким чином дія цього закону поширюється на всіх виробників та імпортерів на території України, в тому числі і на Учасників. Пунктом 27 ст. 1 ЗУ "Про захист прав споживачів" визначається поняття «фальсифікована продукція» як продукція, виготовлена з порушенням технології або неправомірним використанням знака для товарів та послуг, чи копіюванням форми, упаковки, зовнішнього оформлення, а так само неправомірним відтворенням товару іншої особи, а пунктом 13 ст.1 ЗУ "Про захист прав споживачів" визначено належну якість товару як властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, та умовам договору із споживачем. Ці поняття є визначними при здійсненні закупівель.
Крім того Законом України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» передбачено обов'язки виробників зазначати на продукції або її упаковці найменування та місцезнаходження виробника, назву, тип або номер моделі, номер партії або серійний номер, назви складових частин тощо у випадках та в порядку, визначених законодавством (п.1.1 ст. 8) та обов'язки розповсюджувачів (в тлумаченні цього закону – Учасників) надавати відповідному органу державного ринкового нагляду та іншим заінтересованим особам інформацію, в тому числі і споживачам (користувачам), тобто Замовнику, необхідну для відстеження походження відповідної продукції (п.1.2 ст.9).
Крім того Законом України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» передбачено обов'язки виробників зазначати на продукції або її упаковці найменування та місцезнаходження виробника, назву, тип або номер моделі, номер партії або серійний номер, назви складових частин тощо у випадках та в порядку, визначених законодавством (п.1.1 ст. 8) та обов'язки розповсюджувачів (в тлумаченні цього закону – Учасників) надавати відповідному органу державного ринкового нагляду та іншим заінтересованим особам інформацію, в тому числі і споживачам (користувачам), тобто Замовнику, необхідну для відстеження походження відповідної продукції (п.1.2 ст.9).
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005121-c.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 06 серпня 2020 21:12
Замовник має право вимагати документи, які підтверджують походження продукції відповідно до пункту 4 частини 1 та пункту 12 частини 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів».
А ви є споживачем в розумінні ЗУ "Про захист прав споживачів"?
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 13:38
Замовник є споживачем (користувачем) як юридична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію і в визначенні п.1 ст. 1 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції», де визначається також ланцюг постачання продукції як послідовність суб'єктів господарювання, які забезпечують постачання продукції від виробника до споживача (користувача). Замовник має право як заінтересована особа отримувати від розповсюджувача у ланцюгу постачання відповідної продукції інформацію, необхідну для відстеження походження відповідної продукції відповідно до п. 1.2 ст. 9 ЗУ«Про загальну безпечність нехарчової продукції».
Разом з тим Учасники торгів є виробниками або продавцями як в розумінні ЗУ «Про захист прав споживачів», так в розумінні ЗУ «Про загальну безпечність нехарчової продукції» вони є виробниками, або уповноваженими представниками виготовлювача продукції в Україні, або імпортерами продукції, тобто розповсюджувачами продукції.
Отже обов’язки Учасника надати Замовнику інформацію про походження продукції та умови її виготовлення не зникають внаслідок того, що Замовник є юридичною, а не фізичною особою. Законодавство України забезпечує рівними правами як фізичних, так і юридичних осіб (ст. 91 Цивільного кодексу України) на придбання доброякісної та нефальсифікованої продукції та на отримання достовірної інформації про походження цієї продукції.
Разом з тим Учасники торгів є виробниками або продавцями як в розумінні ЗУ «Про захист прав споживачів», так в розумінні ЗУ «Про загальну безпечність нехарчової продукції» вони є виробниками, або уповноваженими представниками виготовлювача продукції в Україні, або імпортерами продукції, тобто розповсюджувачами продукції.
Отже обов’язки Учасника надати Замовнику інформацію про походження продукції та умови її виготовлення не зникають внаслідок того, що Замовник є юридичною, а не фізичною особою. Законодавство України забезпечує рівними правами як фізичних, так і юридичних осіб (ст. 91 Цивільного кодексу України) на придбання доброякісної та нефальсифікованої продукції та на отримання достовірної інформації про походження цієї продукції.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005121-c.c13
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНИЯ "ЄВРАЗІЯ", Код ЄДРПОУ:43602871
Дата подання: 13 жовтня 2020 11:46
Оскарження рішення замовника
Донецькою залізницею (надалі – Замовник) оголошено закупівлю ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам`яне), ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-31-005121-c.
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС КОМПАНІ" та Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з вказаним учасником та визначити його пропозицію переможною.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНИЯ "ЄВРАЗІЯ" не погоджується з вказаним рішенням з таких підстав:
1. Відповідно до вимог тендерної документації: " Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.».
При перевірці файлу підпису, доданого до тендерної пропозиції, вбачається, що учасник в порушення вимог тендерної документації наклав на тендерну пропозицію електронну печатку, а не електронний підпис.
Вищенаведене свідчить про порушення учасником вимог тендерної документації в цій частині. Даний факт підтверджується сталою практикою АМКУ:
1. № 7266 -р/пк-пз від 15.04.2020.
2. № 16027-р/пк-пз від 25.08.2020.
3. № 9006-р/пк-пз від 08.05.2020.
Отже, просимо Замовника прийняти рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС КОМПАНІ" та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС КОМПАНІ" та Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з вказаним учасником та визначити його пропозицію переможною.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНИЯ "ЄВРАЗІЯ" не погоджується з вказаним рішенням з таких підстав:
1. Відповідно до вимог тендерної документації: " Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.».
При перевірці файлу підпису, доданого до тендерної пропозиції, вбачається, що учасник в порушення вимог тендерної документації наклав на тендерну пропозицію електронну печатку, а не електронний підпис.
Вищенаведене свідчить про порушення учасником вимог тендерної документації в цій частині. Даний факт підтверджується сталою практикою АМКУ:
1. № 7266 -р/пк-пз від 15.04.2020.
2. № 16027-р/пк-пз від 25.08.2020.
3. № 9006-р/пк-пз від 08.05.2020.
Отже, просимо Замовника прийняти рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС КОМПАНІ" та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 жовтня 2020 09:45
Шановний учасник! Стосовно зауваження повідомляємо наступне: на остаточну пропозицію учасник-переможець додав електронний цифровий підпис уповноваженої особи. Також відповідно до ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі" кожен учасник має право оскаржити рішення замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-31-005121-c.c10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП", Код ЄДРПОУ:40031673
Дата подання: 12 серпня 2020 11:51
Дата подання: 12 серпня 2020 11:51
Незаконні і дискримінаційні вимоги в тендерній документаціїї
Регіональною філією «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник) оголошено відкриті торги щодо закупівлі ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо/Вугілля кам’яне (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу - UA-2020-07-31-005121-c).
Вважаємо, що Замовник у тендерній документації на вищевказану закупівлю встановив цілу низку вимог, якіє незаконними, дискримінаційними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2020 10:05
рішення від 14.08.2020 № 15549.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 10:04
Інформація про перенесення розгляду скарги №13294.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 11:11
Інформація про перенесення розгляду скарги №13730.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 19:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2020 №16980 .pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 20:13
рішення від 09.09.2020 №16980 .pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 20:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішень Антимонопольного комітету України, а саме №16980-р/пк-пз 09.09.2020, №16134-р/пк-пз від 26.08.2020 та №16530 -р/пк-пз від 02.09.2020, внесення змін в тендерну документацію затверджену протоколом № 20287/ТМЦ на закупівлю за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо/Вугілля кам’яне, оголошення про проведення оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № 6662835, UA-2020-07-31-005121-c
Дата виконання рішення замовником: 24 вересня 2020 17:01
Номер скарги: UA-2020-07-31-005121-c.a11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 12 серпня 2020 16:49
Дата подання: 12 серпня 2020 16:49
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2020 10:00
рішення від 14.08.2020 № 15552 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 10:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2020 № 16134.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 17:26
рішення від 26.08.2020 № 16134 .pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 00:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішень Антимонопольного комітету України, а саме №16980-р/пк-пз 09.09.2020, №16134-р/пк-пз від 26.08.2020 та №16530 -р/пк-пз від 02.09.2020, внесення змін в тендерну документацію затверджену протоколом № 20287/ТМЦ на закупівлю за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо/Вугілля кам’яне, оголошення про проведення оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № 6662835, UA-2020-07-31-005121-c
Дата виконання рішення замовником: 24 вересня 2020 17:01
Номер скарги: UA-2020-07-31-005121-c.a12
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС", Код ЄДРПОУ:42267684
Дата подання: 12 серпня 2020 18:08
Дата подання: 12 серпня 2020 18:08
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2020 09:42
рішення від 13.08.2020 № 15542 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 09:42
Інформація про перенесення розгляду скарги №13293.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 11:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2020 №16530 .pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 20:09
рішення від 02.09.2020 №16530 .pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішень Антимонопольного комітету України, а саме №16980-р/пк-пз 09.09.2020, №16134-р/пк-пз від 26.08.2020 та №16530 -р/пк-пз від 02.09.2020, внесення змін в тендерну документацію затверджену протоколом № 20287/ТМЦ на закупівлю за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо/Вугілля кам’яне, оголошення про проведення оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № 6662835, UA-2020-07-31-005121-c
Дата виконання рішення замовником: 24 вересня 2020 17:01
Номер скарги: UA-2020-07-31-005121-c.c14
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНИЯ "ЄВРАЗІЯ", Код ЄДРПОУ:43602871
Дата подання: 19 жовтня 2020 14:34
Дата подання: 19 жовтня 2020 14:34
Оскарження рішення замовника
СКАРГА
Донецькою залізницею (надалі – Замовник) оголошено тендер на закупівлю ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам`яне), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-31-005121-c.
У закупівлі прийняли участь дев'ять учасників:
1. ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС КОМПАНІ";
2. ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП";
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНИЯ "ЄВРАЗІЯ" (надалі – Скаржник);
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ";
5. ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ЗБАГАЧУВАЧ»";
6. ТОВ Західукрпостач;
7. ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС";
8. ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД";
9. ТОВ "ВУГІЛЛЯ ІНВЕСТ".
За результатами аукціону пропозицію ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС КОМПАНІ" (надалі – Учасник) визначено найбільш економічно вигідною та Замовником прийнято рішення про визначення його переможцем.
Скаржник категорично не погоджується з вказаним рішенням з таких підстав:
1. Щодо накладення електронної печатки.
Відповідно до вимог тендерної документації: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.».
Кінцевий строк подачі пропозицій до 05.10.2020 17:00.
Останні документи пропозиції завантажені учасником 05 жовтня 16:47 та 05 жовтня 16:49 накладено електронний підпис (файл sign.p7s).
При перевірці файлу підпису, доданого до тендерної пропозиції 05 жовтня 16:49, вбачається, що учасник в порушення вимог тендерної документації наклав на тендерну пропозицію електронну печатку, а не електронний підпис.
Вищенаведене свідчить про порушення учасником вимог тендерної документації в цій частині. Даний факт підтверджується сталою практикою АМКУ:
1. № 7266 -р/пк-пз від 15.04.2020.
2. № 16027-р/пк-пз від 25.08.2020.
3. № 9006-р/пк-пз від 08.05.2020.
2. Щодо відсутності підтвердження.
Відповідно до вимог тендерної документації: «Учасник у складі документів тендерної пропозиції надає підтвердження того, що пропонований ним товар за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.».
Учасник у складі пропозиції не надав підтвердження того, що пропонований ним товар за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Зазначена вище інформація свідчить про невідповідність пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
Враховуючи усе зазначене вище, можна дійти висновку, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Крім цього, Замовником порушено вимоги п.16 ст.29 Закону: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не розміщав повідомлення з вимогою про усунення Учасником невідповідностей у документах тендерної пропозиції.
В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНИЯ "ЄВРАЗІЯ" містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Так, Скаржник, виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам`яне), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-31-005121-c.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам`яне), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-31-005121-c, учасника ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС КОМПАНІ" та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Директор Луценко О.О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 жовтня 2020 20:17
Рішення від 22.10.2020 № 19705 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 20:16
інформація про перенесення розгляду скарги від 30.10.2020 № 17321.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 12:01
інформація про перенесення розгляду скарги 13.11.2020 № 18062.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2020 01:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2020 № 21239.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 21:11
Рішення від 16.11.2020 № 21239.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 00:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 21239-р/пк-пз від 16.11.2020 р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на закупівлю за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо/Вугілля кам’яне.
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 16:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС КОМПАНІ" |
2 500 000,00
UAH
|
2 259 999,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
3 090 000,00
UAH
|
2 260 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНИЯ "ЄВРАЗІЯ" |
3 099 960,00
UAH
|
2 300 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" |
3 200 000,00
UAH
|
2 400 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ЗБАГАЧУВАЧ»" |
3 300 000,00
UAH
|
2 409 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Західукрпостач |
2 970 000,00
UAH
|
2 879 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" |
2 980 000,00
UAH
|
2 880 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
3 150 000,00
UAH
|
3 150 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВУГІЛЛЯ ІНВЕСТ" |
3 435 000,00
UAH
|
3 435 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС КОМПАНІ" #42710710 |
Рішення скасоване |
2 259 999,00
UAH
|
09 грудня 2020 16:04
|
ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС КОМПАНІ" #42710710 |
Відхилено |
2 259 999,00
UAH
|
09 грудня 2020 16:11
|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" #39782701 |
Відхилено |
2 260 000,00
UAH
|
09 грудня 2020 16:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНИЯ "ЄВРАЗІЯ" #43602871 |
Переможець |
2 300 000,00
UAH
|
09 грудня 2020 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 11:00
|
09060856.docx | укладений |
26 березня 2021 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:00
|
дод. угода вугілля (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 16:18
|
Scan_Договор_Євразія.pdf | укладений |
28 грудня 2020 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились з об'єктивних причин подовжити строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Дон/Т-20569/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |