Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція приміщень відділення екстреної медичної допомоги (emergency department) КНП «Арцизька ЦРЛ» за адресою: 68404, Одеська область, Арцизький район, м. Арциз, вул. Добровольського, 5.
Очікувана вартість
7 940 000,00 UAH
UA-2020-07-31-005095-c ● 7c6a2611b9ed4fc784f5238d021a90c0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Арцизька центральна районна лікарня" Арцизької районної ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 01998638 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 68404, Україна , Одеська обл., м. Арциз,, вул. Добровольського, буд. 5 |
Контактна особа: |
Ольга Бажак +380687495659 crb.arciz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 11:03 |
Очікувана вартість: | 7 940 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Реконструкція приміщень відділення екстреної медичної допомоги (emergency department) КНП «Арцизька ЦРЛ» за адресою: 68404, Одеська область, Арцизький район, м. Арциз, вул. Добровольського, 5.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68400, Україна, Одеська область, г.Арциз, вул. Добровольського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
—
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 16:39 |
Тендерна документація нова.docx | |
14 серпня 2020 16:39 |
Протокол змін - копия.docx | |
14 серпня 2020 16:39 |
Додаток 3ТЕХНІЧНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.rtf | |
11 серпня 2020 16:29 |
Рішення про зміни до Т.Д..pdf | |
11 серпня 2020 12:38 |
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
31 липня 2020 15:16 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
31 липня 2020 15:16 |
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17 (1).docx | |
31 липня 2020 15:16 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-005095-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:43346384
Дата подання: 13 листопада 2020 10:26
Оскарження рішення Замовника
Комунальним некомерційним підприємством "Арцизька центральна районна лікарня" Арцизької районної ради Одеської області (надалі – Замовник) оголошено закупівлю «Реконструкція приміщень відділення екстреної медичної допомоги (emergency department) КНП «Арцизька ЦРЛ» за адресою: 68404, Одеська область, Арцизький район, м. Арциз, вул. Добровольського, 5. (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі – UA-2020-07-31-005095-c.
Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ категорично не погоджується з вказаним рішенням з таких підстав:
1. пропозиція ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам встановленим для учасників відповідно до законодавства.
2. У тендерній документації вимагалось «Скан-копія проекту договору надається Учасником з підписами та печатками (за наявності) на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)». ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ надано не повний проект договору, однак Замовником приймається договір який подав у складі тендерної пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, оскільки кожна сторінка наданого проекту договору засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності), як це передбачалось тендерною документацією, що відповідає вказаній вимозі. Крім того, у формі «Цінова пропозиція» Комунального некомерційного підприємства "Арцизька центральна районна лікарня" Арцизької районної ради Одеської області чітко передбачено пункт у якому зазначається, що «Вивчивши тендерну документацію та обсяги робіт, що будуть виконуватись, ми, уповноважені на підписання Договору (відповідно до умов зазначених у тендерній документації), а також маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору.».
Таким чином, учасник, що погоджується із даними умовами передбаченими відповідним додатком № 1 який подається окремо, як невід’ємна частина тендерної документації і висловлює свою згоду із зазначеним власним підписом, то вважається, що учасник погоджується виконати вимоги замовника та Договору про закупівлю. Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ РЕЛІКТ ІЕІВЕСТ не може бути відхилена із вищенаведеної підстави.
3. У тендерній документації вимагалось: «Додатково на підтвердження можливості виконати договір необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами)» ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" в складі тендерної пропозиції надано оригінал довідки або довідок з обслуговуючого банку.
4. Стаття 884 Цивільного кодексу України передбачає, що гарантії якості у договорі будівельного підряду Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. При розгляді тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" Замовник звертає увагу, що таким учасником надано гарантійний лист про строк експлуатації (вих. № 1 від 12.08.2020 року) у якому зазначено, що «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» гарантує, що Гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва.».
Таким чином, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" дотримано вимогу, що ставилась у тендерній документації перед учасниками, а тому його пропозиція не може бути відхилена із зазначених підстав. Додаток 1 ФОРМА “ ПРОПОЗИЦІЯ” передбачало заповнення учасниками необхідної інформації щодо пропозиції учасників, в тому числі й щодо гарантійного терміну. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" в файлі «01 форма пропозиції» дійсно зазначено наступне: «Гарантійний термін 5 (п’ять) років (у роках)».
Однак, у Додатку 1 ФОРМА “ ПРОПОЗИЦІЯ” Замовником не передбачалось вказати для учасників Гарантійний строк експлуатації.
5. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, оскільки таке рішення суперечить вимогам чинного законодавства та порушує права учасників закупівлі.
Також, просимо Замовника не приймати рішення про визначення ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" переможцем, оскільки його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з таких підстав:
1. Щодо не підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.
Додатком 2 до Тендерної документації встановлено перелік вимог до учасника закупівлі щодо відповідності вимогам кваліфікаційному критерію, а саме наявності матеріально-технічної бази. В додатку 2 до тендерної документації наведено форму довідки, відповідно до якої учасник повинен надавати інформації про наявність відповідної матеріально-технічної бази.
Також Замовником зазначено, що учасник не повинен відступати від наведеної форми довідки, відповідно до якої учасник повинен надати інформацію про наявність офісного приміщення.
Крім цього, Замовник вимагає підтвердження наявної інформації в довідці: «у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власного надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна). Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування».
Так, Учасником в порушення вимог тендерної документації не надано підтверджуючих документів щодо наявності офісного приміщення у власності Учасника, чим порушив вимоги тендерної документації.
Також, замовник також зазначає вимоги підтвердження права користування: «у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди лізингу, надання послуг техніки, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представленими протокол намірів про продовження терміну дії договору). А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі». Нібито на виконання вимоги тендерної документації, учасником надано договори оренди на техніку та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Проте, транспортні засоби, зазначені в договорі оренди не належать орендодавцю, що підтверджується поданими свідоцтвами. Будь-яких документів щодо можливості та правомірності передачі в оренду зазначеної техніки учасником не надано. Тобто, учасником повторно не підтверджено наявність матеріально-технічної бази, чим порушено вимоги тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «Бессарабіястрой» повинна бути відхилена з підстав невідповідності вимогам тендерної документації. Даний факт підтверджується сталою практикою розгляду скарг у сфері публічних закупівель.
Отже, просимо:
1. скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ;
2. не приймати рішення про визначення ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ категорично не погоджується з вказаним рішенням з таких підстав:
1. пропозиція ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам встановленим для учасників відповідно до законодавства.
2. У тендерній документації вимагалось «Скан-копія проекту договору надається Учасником з підписами та печатками (за наявності) на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)». ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ надано не повний проект договору, однак Замовником приймається договір який подав у складі тендерної пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, оскільки кожна сторінка наданого проекту договору засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності), як це передбачалось тендерною документацією, що відповідає вказаній вимозі. Крім того, у формі «Цінова пропозиція» Комунального некомерційного підприємства "Арцизька центральна районна лікарня" Арцизької районної ради Одеської області чітко передбачено пункт у якому зазначається, що «Вивчивши тендерну документацію та обсяги робіт, що будуть виконуватись, ми, уповноважені на підписання Договору (відповідно до умов зазначених у тендерній документації), а також маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору.».
Таким чином, учасник, що погоджується із даними умовами передбаченими відповідним додатком № 1 який подається окремо, як невід’ємна частина тендерної документації і висловлює свою згоду із зазначеним власним підписом, то вважається, що учасник погоджується виконати вимоги замовника та Договору про закупівлю. Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ РЕЛІКТ ІЕІВЕСТ не може бути відхилена із вищенаведеної підстави.
3. У тендерній документації вимагалось: «Додатково на підтвердження можливості виконати договір необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами)» ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" в складі тендерної пропозиції надано оригінал довідки або довідок з обслуговуючого банку.
4. Стаття 884 Цивільного кодексу України передбачає, що гарантії якості у договорі будівельного підряду Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. При розгляді тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" Замовник звертає увагу, що таким учасником надано гарантійний лист про строк експлуатації (вих. № 1 від 12.08.2020 року) у якому зазначено, що «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» гарантує, що Гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва.».
Таким чином, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" дотримано вимогу, що ставилась у тендерній документації перед учасниками, а тому його пропозиція не може бути відхилена із зазначених підстав. Додаток 1 ФОРМА “ ПРОПОЗИЦІЯ” передбачало заповнення учасниками необхідної інформації щодо пропозиції учасників, в тому числі й щодо гарантійного терміну. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" в файлі «01 форма пропозиції» дійсно зазначено наступне: «Гарантійний термін 5 (п’ять) років (у роках)».
Однак, у Додатку 1 ФОРМА “ ПРОПОЗИЦІЯ” Замовником не передбачалось вказати для учасників Гарантійний строк експлуатації.
5. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, оскільки таке рішення суперечить вимогам чинного законодавства та порушує права учасників закупівлі.
Також, просимо Замовника не приймати рішення про визначення ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" переможцем, оскільки його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з таких підстав:
1. Щодо не підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.
Додатком 2 до Тендерної документації встановлено перелік вимог до учасника закупівлі щодо відповідності вимогам кваліфікаційному критерію, а саме наявності матеріально-технічної бази. В додатку 2 до тендерної документації наведено форму довідки, відповідно до якої учасник повинен надавати інформації про наявність відповідної матеріально-технічної бази.
Також Замовником зазначено, що учасник не повинен відступати від наведеної форми довідки, відповідно до якої учасник повинен надати інформацію про наявність офісного приміщення.
Крім цього, Замовник вимагає підтвердження наявної інформації в довідці: «у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власного надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна). Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування».
Так, Учасником в порушення вимог тендерної документації не надано підтверджуючих документів щодо наявності офісного приміщення у власності Учасника, чим порушив вимоги тендерної документації.
Також, замовник також зазначає вимоги підтвердження права користування: «у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди лізингу, надання послуг техніки, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представленими протокол намірів про продовження терміну дії договору). А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі». Нібито на виконання вимоги тендерної документації, учасником надано договори оренди на техніку та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Проте, транспортні засоби, зазначені в договорі оренди не належать орендодавцю, що підтверджується поданими свідоцтвами. Будь-яких документів щодо можливості та правомірності передачі в оренду зазначеної техніки учасником не надано. Тобто, учасником повторно не підтверджено наявність матеріально-технічної бази, чим порушено вимоги тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «Бессарабіястрой» повинна бути відхилена з підстав невідповідності вимогам тендерної документації. Даний факт підтверджується сталою практикою розгляду скарг у сфері публічних закупівель.
Отже, просимо:
1. скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ;
2. не приймати рішення про визначення ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" переможцем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2020 17:12
Інформуємо, що наведена ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ думка щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ не відповідає дійсності, оскільки рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 18106-р/пк-пз від 25.09.2020 року було встановлено, що ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Інформуємо, що наведена ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ думка щодо неправомірності визначення ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" переможцем не відповідає дійсності, оскільки рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 20236-р/пк-пз від 30.10.2020 року були встановлені лише невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі (ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ") кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Також вищезазначеним рішенням додатково зазначено, що відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу другого ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю».
У зв’язку з вищезазначеним рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 20236-р/пк-пз від 30.10.2020 року та відповідно до положень ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було розміщено відповідне повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до вищезазначеного, рішення Комунального некомерційного підприємства "Арцизька центральна районна лікарня" Арцизької районної ради Одеської області щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ та рішення Комунального некомерційного підприємства "Арцизька центральна районна лікарня" Арцизької районної ради Одеської області щодо визначення ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" переможцем складені в повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Інформуємо, що наведена ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ думка щодо неправомірності визначення ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" переможцем не відповідає дійсності, оскільки рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 20236-р/пк-пз від 30.10.2020 року були встановлені лише невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі (ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ") кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Також вищезазначеним рішенням додатково зазначено, що відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу другого ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю».
У зв’язку з вищезазначеним рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 20236-р/пк-пз від 30.10.2020 року та відповідно до положень ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було розміщено відповідне повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до вищезазначеного, рішення Комунального некомерційного підприємства "Арцизька центральна районна лікарня" Арцизької районної ради Одеської області щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ та рішення Комунального некомерційного підприємства "Арцизька центральна районна лікарня" Арцизької районної ради Одеської області щодо визначення ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" переможцем складені в повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-31-005095-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40318291
Дата подання: 03 вересня 2020 15:49
Дата подання: 03 вересня 2020 15:49
Скарга про порушення законодавства у сфері закупівель
1. Не відповідність тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" технічним, якісним, кількісним (умовам технічної специфікації) та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі Тендерної документації.
1.1. Шостим пунктом третього розділу Тендерної документації в тому числі зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в тому числі локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу).
Технічна специфікація є додатком № 3 до Тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" містяться наступні локальні кошториси на будівельні роботи:
«Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1»,
«Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2»,
«Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4»,
«Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-5»,
«Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-6»,
«Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8»,
«Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-3-1»,
«Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-3-2»,
«Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-3-3»,
«Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-3-4».
Однак вищезазначені локальні кошториси ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" склало не відповідно до технічної специфікації (Додаток № 3 до Тендерної документації), як це вимагалось Тендерною документацією, що підтверджується наступним:
В наданому ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-8 (завантажений PDF файл «Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-8»), позиції (№ п/п) 1, 2, 3, 4, 5, не враховують вартість самого устаткуваня, що підлягає встановленню (монтажу), а враховують лише вартість робіт щодо його встановлення (монтажу), оскільки проаналізувавши графу № 8 та № 9 вищезазначеного локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-8 стає зрозумілим, що вартість позицій (№ п/п) 1, 2, 3, 4, 5 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-8 враховує лише заробітну плату щодо встановлення (монтажу) та не враховує вартість самого устаткування, а саме:
- Киснева балонна рампа (2х5 циліндрів);
- Оксид азотна (N2O) балонна рампа (2х1 циліндр);
- Панель сигнальна (зонального модуля контролю і сигналізації - 2 гази);
- Горизонтальний газовий модуль - 3 гази;
- Корпусна киснева газова розетка, корпусна газова розетка медичного повітря.
Вищезазначене устаткування передбачалось згідно технічної специфікації (Додаток № 3 до Тендерної документації) – № п/п 276, 277, 278, 279, 280 та Тендерна документація не передбачала жодних умов щодо придбання цього устаткування силами та за рахунок замовника процедури закупівлі, а тому відсутність устаткування в наданих ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" документах які мали б підтверджувати відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, є прямою невідповідністю тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
1.2. В наданому ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 (завантажений PDF файл «Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-1-2»), позиція (№ п/п) 214 «Оббивання стелі листовим свинцем» – не враховує вартість матеріалів, оскільки з загальної вартості позиції 2483 грн, 2162 грн. з них складає лише заробітна плата.
Вищезазначена позиція передбачалось згідно технічної специфікації (Додаток № 3 до Тендерної документації) – № п/п 103 та Тендерна документація не передбачала жодних умов щодо придбання цих матеріалів силами та за рахунок замовника процедури закупівлі.
1.3. В наданому ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 (завантажений PDF файл «Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-1-1»), позиція (№ п/п) 44 «Улаштування перегородок на металевому однорядному каркасі з обшивкою гіпсокартонними листами або гіпсоволокнистими плитами у два шари з ізоляцією у житлових і громадських будівлях» – 1487,9 м2 не відповідає необхідній для її виконання кількості матеріалів яку врахувало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ", а саме - позиції (№ п/п) 45 «Листи гіпсокартоні для перегородок товщина 12 мм» - 3124,59 м2. При розрахунку необхідної кількості матеріалів учасник передбачав обшивку перегородок гіпсокартонними листами з двох сторін, що є очевидно необхідним, проте не передбачив обшивку перегородок гіпсокартонними листами у ДВА шари, як це вимагалось згідно технічної специфікації (Додаток № 3 до Тендерної документації) – № п/п 25, оскільки в такому випадку площа гіпсокартонних листів повинна бути не менше ніж в чотири рази більша ніж площа створюваних перегородок. Тендерна документація не передбачала жодних умов щодо придбання частини матеріалів щодо цієї позиції силами та за рахунок замовника процедури закупівлі.
1.4. В наданому ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 (завантажений PDF файл «Локальний кошторис на будівельні роботи _2-1-1-1»), позиція (№ п/п) 26 «Універсальний клей Thomsit UK400 для ПВХ, текстильних покрить на основі з ПВХ, латексу» - 19,995 кг не відповідає позиції (№ п/п) 24 «Улаштування покриттів з лінолеуму ПВХ-TARKETT на клеї зі зварюванням полотнища у стиках» - 399,99 м2, оскільки витрата клею зазначена виробником клею, що міститься у відкритому доступі складає від 0,3 до 0,55 кг/м2, тому мінімально необхідна кількість для улаштування 399,99 м2 покриттів складає 199,997 кг клею.
Вищезазначена позиція передбачалось згідно технічної специфікації (Додаток № 3 до Тендерної документації) – № п/п 20 та Тендерна документація не передбачала жодних умов щодо придбання частини матеріалів щодо цієї позиції силами та за рахунок замовника процедури закупівлі.
Все вищезазначене свідчить про те, що найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція визначена такою саме через неврахування при її визначенні значної кількості матеріальних ресурсів необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, що надало ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" не відповідаючу дійсності перевагу в ціновій пропозиції всупереч вимогам щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі та визначення у зв’язку з цим ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" переможцем процедури закупівлі прямо порушує такі принципи здійснення публічних закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" не дотримано вимог шостого пункту третього розділу ТД та Додатку 3 ТД, що свідчить про не відповідність тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ", як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
2. Не відповідність тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі Тендерної документації та не відповідність ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2.1. Третій та четвертий абзац третього пункту шостого розділу Тендерної документації зазначають наступне:
«Проект договору подається в окремому файлі та запропоновано наведений у Додатку № 5 до даної документації.
Cкан-копія проекту договору надається Учасником з підписами та печатками (за наявності) на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)».
Однак ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" не дотримано вищезазначених вимог Тендерної документації, оскільки наданий в складі тендерної пропозиції файл «15. Проект Договору» містить лише 7 сторінок проекту договору, що не відповідає опублікованому проекту договору про закупівлю (Додаток № 5 до ТД).
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10227-р/пк-пз від 04.10.2018 року, Колегія погодилась з тим, що надання в складі тендерної пропозиції учасником підписаного проекту договору, який не містить пунктів та розділів, наведених у проекті договору опублікованому Замовником, тобто надання учасником договору не у повному обсязі не відповідає умовам Тендерної документації, якщо надання проекту підписаного проекту договору вимагалось Замовником згідно вимог Тендерної документації.
2.2. П’ятий абзац третього пункту шостого розділу Тендерної документації зазначає наступне: «Додатково на підтвердження можливості виконати договір необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами)».
Однак ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" не дотримано вищезазначених умов, оскільки ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" не надано в складі тендерної пропозиції оригінал довідки або довідок з обслуговуючого банку, який надав ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" банківську гарантію, тобто є обслуговуючим для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ", а саме з АТ «Банк інвестицій та заощаджень» про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Вищезазначене підтверджується в тому числі наданими в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" електронними файлами «16611_РЕЛІКТ_ІНВЕСТ_Гарантія_21_08_20», «Довідка_Виписка», «ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ № 222», «ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ № 236», відповідно до яких надана гарантія №
16611/20-ТГ від 21.08.2020 року та розміщені грошові кошти у розмірі 38 000,00 грн. (тридцять вісім тисяч гривень) на рахунку UA27 3802 8100 0002 9325 1084 5700 5 відкритому в АТ «Банк інвестицій та заощаджень».
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12940-р/пк-пз від 02.07.2020 року, Колегія погодилась з тим, що в аналогічному випадку ненадання відповідних довідок з банку в якому отримана банківська гарантія та розміщені грошові кошти на її покриття є порушенням вимог тендерної документації, якщо вимагалось подання відповідних довідок з обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках).
Вищевикладене свідчить про не відповідність тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" вимогам щодо предмета закупівлі.
2.3. Перший абзац першого пункту третього розділу Тендерної документації зазначає наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та пропозиції згідно додатку 1».
Додаток 1 ФОРМА “ ПРОПОЗИЦІЯ” передбачало заповнення учасниками необхідної інформації щодо пропозиції учасників, в тому числі й щодо гарантійного терміну. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ" в файлі «01 форма пропозиції» зазначено наступне: «Гарантійний термін 5 (п’ять) років (у роках)».
Вищезазначене не відповідає вимогам діючого законодавства, в тому числі ст. 884 Цивільного кодексу України, відповідно до якої «Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом».
Тобто гарантійним термін щодо предмету закупівлі відповідно до законодавства не може бути меншим ніж 10 (десять) років, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі та учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника.
Вищевикладене свідчить про не відповідність тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЛІКТ ІНВЕСТ", як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та не відповідність учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника.
...
Повний текст скарги долучено у вигляді окремого файлу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 вересня 2020 16:42
рішення про прийняття від 07.09.2020 № 16781.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 16:42
інформація про перенесення від 16.09.2020 №14624.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 09:45
інформація про резулятивну частину рішення від 25.09.2020 №18106.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 18:15
рішення від 25.09.2020 № 18106.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 20:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про визначення товариство з обмеженою відповідальністю
"РЕЛІКТ ІНВЕСТ" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 45453000-7 —
Капітальний ремонт і реставрація "", оголошення про проведення якої оприлюднене на
веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-31-005095-c скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 01 жовтня 2020 12:53
Номер скарги: UA-2020-07-31-005095-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:43346384
Дата подання: 09 жовтня 2020 16:38
Дата подання: 09 жовтня 2020 16:38
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга
на неправомірні дії Замовника з приводу дискваліфікації ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ
31 липня 2020 року Комунальним некомерційним підприємством «Арцизька центральна районна лікарня» Арцизької районної ради Одеської області (надалі за текстом – Замовник) оголошено процедуру закупівлі на предмет: ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, «Реконструкція приміщень відділення екстреної медичної допомоги (emergency department) КНП «Арцизька ЦРЛ» за адресою: 68404, Одеська область, Арцизький район, м. Арциз, вул. Добровольського, 5, за ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-31-005095-c (надалі за текстом – Закупівля).
25 серпня 2020 року проведено аукціон по Закупівлі у якому прийняли участь:
1. ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» (надалі за текстом – Скаржник).
2. ТОВ «Бессарабіястрой» (надалі за текстом – Учасник).
Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону виявилась пропозиція Скаржника, яка була відхилена. Після відхилення Скаржника, Замовник перейшов до розгляду тендерної пропозиції Учасника та прийняв його пропозицію.
Скаржник не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає його такими, що суперечать вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та є такими, що порушують основні принципи здійснення закупівель, а до того ж грубо порушують законні права та інтереси ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ», як учасника даної закупівлі.
Щодо непідтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.
Додатком 2 до Тендерної документації встановлено перелік вимог до учасника закупівлі щодо відповідності вимогам кваліфікаційному критерію, а саме наявності матеріально-технічної бази. В додатку 2 до тендерної документації наведено форму довідки, відповідно до якої учасник повинен надавати інформації про наявність відповідної матеріально-технічної бази.
Також Замовником зазначено, що учасник не повинен відступати від наведеної форми довідки, відповідно до якої учасник повинен надати інформацію про наявність офісного приміщення.
Крім цього, Замовник вимагає підтвердження наявної інформації в довідці: «у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування».
Так, Учасником в порушення вимог тендерної документації не надано підтверджуючих документів щодо наявності офісного приміщення у власності Учасника, чим порушив вимоги тендерної документації.
Також, звертаємо увагу колегії, що замовник також зазначає вимоги підтвердження права користування: «у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору). А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі». Нібито на виконання вимоги тендерної документації, учасником надано договори оренди на техніку та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Проте, транспортні засоби, зазначені в договорі оренди не належать орендодавцю, що підтверджується поданими свідоцтвами. Будь-яких документів щодо можливості та правомірності передачі в оренду зазначеної техніки учасником не надано. Тобто, учасником повторно не підтверджено наявність матеріально-технічної бази, чим порушено вимоги тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «Бессарабіястрой» повинна бути відхилена з підстав невідповідності вимогам тендерної документації. Даний факт підтверджується сталою практикою розгляду скарг у сфері публічних закупівель.
Враховуючи все викладене вище, вбачаються неправомірні дії Замовника з приводу дискваліфікації ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ , а від так і порушення основних принципів здійснення публічних Закупівель, а крім того і порушено права та законні інтереси ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ .
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частин другої - п’ятої та дев’ятої цієї статті; 3) замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі; 4) до дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Скаржник виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «Бессарабіястрой».
Директор
ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ Чернишев І.В.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 жовтня 2020 21:07
рішення від 15.10.2020№19285+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 21:07
Інформація про перенесення розгляду скарги від 22.10.2020 №16744.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 10:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2020 №20236.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 19:25
рішення від 30.10.2020 №20236.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 21:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно РІШЕННЯ №20236 -р/пк-пз від 30.10.2020 нами скасовано рішення про
визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БЕССАРАБІЯСТРОЙ"
переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і
реставрація", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу за № UA-2020-07-31-005095-c.
Дата виконання рішення замовником: 05 листопада 2020 19:18
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ #43346384 |
Рішення скасоване |
7 296 663,60
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 12:47
|
|
ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ #43346384 |
Рішення скасоване |
7 296 663,60
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 18:43
|
|
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" #40318291 |
Рішення скасоване |
7 752 524,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 18:43
|
|
ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ #43346384 |
Відхилено |
7 296 663,60
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 18:53
|
|
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" #40318291 |
Переможець |
7 752 524,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2020 11:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 18:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:05
|
Додаткова угода номер 4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2020 09:43
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2020 09:42
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2020 09:28
|
Додаткова угода номер 1.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 09:14
|
Договір 346.pdf | укладений |
24 листопада 2020 09:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 346 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 346 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 346 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 346 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |