Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (швабра дерев’яна ДК 021:2015 – 39224300-1, віник господарчий ДК 021:2015 – 39224300-1, совок для прибирання ДК 021:2015 – 39224350-6, йоржик для унітазу ДК 021:2015 – 39224310-4, відро пластмасове ДК 021:2015 – 39224330-0, граблі віялові ДК 021:2015 – 39224000-8, лопата для снігу ДК 021:2015 – 39224000-8, мітла для прибирання ДК 021:2015 – 39224000-8, губка господарча ДК 021:2015 – 39224320-7, серветка господарча ДК 021:2015 – 39224320-7, ганчірка для миття підлоги ДК 021:2015 – 39224320-7)
Очікувана вартість
747 333,13 UAH
UA-2020-07-31-004943-c fd9be8381f9a4543b5febb4a2edc66f5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 12:14
Очікувана вартість: 747 333,13 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 736,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22419 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
791 штуки
швабра дерев’яна ДК 021:2015 – 39224300-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
1410 штуки
віник господарчий ДК 021:2015 – 39224300-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
819 штуки
совок для прибирання ДК 021:2015 – 39224350-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
1135 штуки
йоржик для унітазу ДК 021:2015 – 39224310-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
1219 штуки
відро пластмасове ДК 021:2015 – 39224330-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
555 штуки
граблі віялові ДК 021:2015 – 39224000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
395 штуки
лопата для снігу ДК 021:2015 – 39224000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
605 штуки
мітла для прибирання ДК 021:2015 – 39224000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2083 упаковка
губка господарча ДК 021:2015 – 39224320-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2596 упаковка
серветка господарча ДК 021:2015 – 39224320-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
3535 штуки
ганчірка для миття підлоги ДК 021:2015 – 39224320-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО" 544 740,00
UAH з ПДВ
544 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ “МІКОНТ” 625 082,88
UAH з ПДВ
625 082,88
UAH з ПДВ
Документи
ГІКАВА АННА МИКОЛАЇВНА 743 166,00
UAH з ПДВ
743 166,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:04
довідка про персонал.pdf
31 серпня 2020 11:04
Трудовая Стародубец М..pdf
14 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:07
Специфікація дод.2.pdf
14 серпня 2020 16:07
пропозиція.pdf
14 серпня 2020 16:07
лист-гарантіний срок.pdf
14 серпня 2020 16:07
документи якості.zip
14 серпня 2020 16:07
довідка довкілля.pdf
14 серпня 2020 16:07
Дислокація.pdf
14 серпня 2020 16:07
довідка з банку.pdf
14 серпня 2020 16:07
ГЛ 120 к.д..pdf
14 серпня 2020 16:07
порівняльна таблиця.pdf
14 серпня 2020 16:07
ВН Комунальник1.jpg
14 серпня 2020 16:07
ВН Комунальник.jpg
14 серпня 2020 16:07
довідка про персонал.pdf
14 серпня 2020 16:07
банківська гарантія.zip
14 серпня 2020 16:07
Статутні документи.zip
14 серпня 2020 16:07
договір.pdf
14 серпня 2020 16:07
згода з договором.pdf

Публічні документи

16 серпня 2020 05:48
Електронний підпис
16 серпня 2020 05:46
54. лист-гарантія ст.17.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:46
55. ст. 17.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:46
56. Лист про ціну.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:46
public_doc.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:46
public_doc.p7s.p7s
16 серпня 2020 05:46
53. Лист фіз особи.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:46
48. Лист нерезиденти.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:46
47. копія Виписка ЄДР.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:46
43. копія Баланс за 2019.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:46
44. Витяг ЄДР 01.07.2020.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:46
46. Виписка ЄДР.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:46
42. Баланс за 2019.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
41. копія Статут.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
41. Статут.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
40. Рішення №30-01.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
37. Протокол №1-П.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
39. Протокол №3-П.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
38. Протокол №2-П.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
34. Наказ №01К19-2П.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
29. копія Опис 2.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
33. Наказ №01К19-2.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
33. копія Наказ №01К19-2.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
30. копія Опис 3.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
30. Опис 3.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
29. Опис 2.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
28. копія Опис 1.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
28. Опис 1.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
26. Витяг ПДВ.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
27. копія Витяг ПДВ.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
6. Довідка довкілля.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
3. ТД Виговська.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
3. ТД Кречик.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
2. копія наказ Кречик.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
3. Видаткова.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
3. Ан.договір+відгукі.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
3. ТД Татевосян.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
Інформація.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
Спецефікація.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
Порівняльна таблиця.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
Дислокація.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
9 СГЗ_Губки_(оборот).pdf.p7s
16 серпня 2020 05:45
1,2,5,8 Висновок.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:44
9 СГЗ_Губки_(лицо).pdf.p7s
16 серпня 2020 05:44
4.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:44
3.pdf.p7s
16 серпня 2020 05:44
Дислокація.pdf
16 серпня 2020 05:44
Спецефікація.pdf
16 серпня 2020 05:44
Інформація.pdf
16 серпня 2020 05:44
Порівняльна таблиця.pdf
16 серпня 2020 05:44
1. Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2020 05:44
9 СГЗ_Губки_(оборот).pdf
16 серпня 2020 05:44
4.pdf
16 серпня 2020 05:44
9 СГЗ_Губки_(лицо).pdf
16 серпня 2020 05:44
3.pdf
16 серпня 2020 05:44
1,2,5,8 Висновок.pdf
16 серпня 2020 05:44
10, 11 СГЗ_Салфетки_(лицо).pdf
16 серпня 2020 05:44
2. ТД Татевосян.pdf
16 серпня 2020 05:44
2. ТД Кречик.pdf
16 серпня 2020 05:44
2. ТД Виговська.pdf
16 серпня 2020 05:44
3. Ан.договір+відгукі.pdf
16 серпня 2020 05:44
3. Видаткова.pdf
16 серпня 2020 05:44
2. копія наказ Кречик.pdf
16 серпня 2020 05:44
41. копія Статут.pdf
16 серпня 2020 05:44
41. Статут.pdf
16 серпня 2020 05:44
56. Лист про ціну.pdf
16 серпня 2020 05:44
55. ст. 17.pdf
16 серпня 2020 05:44
Заборгованності 13.08.2020.pdf
16 серпня 2020 05:44
public_doc.pdf
16 серпня 2020 05:44
54. лист-гарантія ст.17.pdf
16 серпня 2020 05:44
public_doc.p7s
16 серпня 2020 05:44
49. Лист єдиний податок.pdf
16 серпня 2020 05:44
48. Лист нерезиденти.pdf
16 серпня 2020 05:44
47. копія Виписка ЄДР.pdf
16 серпня 2020 05:44
53. Лист фіз особи.pdf
16 серпня 2020 05:44
42. Баланс за 2019.pdf
16 серпня 2020 05:44
40. Рішення №30-01.pdf
16 серпня 2020 05:44
39. копія Протокол №3-П.pdf
16 серпня 2020 05:44
40. копія Рішення №30-01.pdf
16 серпня 2020 05:44
39. Протокол №3-П.pdf
16 серпня 2020 05:44
46. Виписка ЄДР.pdf
16 серпня 2020 05:44
44. Витяг ЄДР 01.07.2020.pdf
16 серпня 2020 05:44
43. копія Баланс за 2019.pdf
16 серпня 2020 05:44
37. копія Протокол №1-П.pdf
16 серпня 2020 05:44
37. Протокол №1-П.pdf
16 серпня 2020 05:44
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
16 серпня 2020 05:44
33. Наказ №01К19-2.pdf
16 серпня 2020 05:44
34. копія Наказ №01К19-2П.pdf
16 серпня 2020 05:44
34. Наказ №01К19-2П.pdf
16 серпня 2020 05:44
33. копія Наказ №01К19-2.pdf
16 серпня 2020 05:44
38. Протокол №2-П.pdf
16 серпня 2020 05:44
38. копія Протокол №2-П.pdf
16 серпня 2020 05:44
30. копія Опис 3.pdf
16 серпня 2020 05:44
30. Опис 3.pdf
16 серпня 2020 05:44
29. копія Опис 2.pdf
16 серпня 2020 05:44
29. Опис 2.pdf
16 серпня 2020 05:44
28. Опис 1.pdf
16 серпня 2020 05:44
27. копія Витяг ПДВ.pdf
16 серпня 2020 05:44
26. Витяг ПДВ.pdf
16 серпня 2020 05:44
28. копія Опис 1.pdf
16 серпня 2020 05:44
6. Довідка довкілля.pdf
16 серпня 2020 05:43
2. Довідка працівники.pdf
16 серпня 2020 05:43
4. Довідка перс. данні.pdf

Публічні документи

16 серпня 2020 19:00
Електронний підпис
16 серпня 2020 18:59
Лист НБУ по ліцензії.pdf
16 серпня 2020 18:59
21. ГЛ Дислокація.pdf
16 серпня 2020 18:59
18. Порівняльна таблиця.pdf
16 серпня 2020 18:59
9. Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2020 18:59
Технічні паспорти.pdf
16 серпня 2020 18:59
15. Специфікація.pdf
16 серпня 2020 18:59
10. Гарантійний лист.pdf
16 серпня 2020 18:59
Проект Договору.pdf
16 серпня 2020 18:59
Витяг єдиний податок.pdf
16 серпня 2020 18:59
7. Інформаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ПРО"

ТОВ “МІКОНТ”

ГІКАВА АННА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ПРО"
#39200703
Очікує рішення 544 740,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 12:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 09:49

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 31.08.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (швабра дерев’яна ДК 021:2015 – 39224300-1, віник господарчий ДК 021:2015 – 39224300-1, совок для прибирання ДК 021:2015 – 39224350-6, йоржик для унітазу ДК 021:2015 – 39224310-4, відро пластмасове ДК 021:2015 – 39224330-0, граблі віялові ДК 021:2015 – 39224000-8, лопата для снігу ДК 021:2015 – 39224000-8, мітла для прибирання ДК 021:2015 – 39224000-8, губка господарча ДК 021:2015 – 39224320-7, серветка господарча ДК 021:2015 – 39224320-7, ганчірка для миття підлоги ДК 021:2015 – 39224320-7) 2.2. Кількість: - швабра дерев’яна ДК 021:2015 – 39224300-1 - 791 шт. - віник господарчий ДК 021:2015 – 39224300-1 - 1410 шт. - совок для прибирання ДК 021:2015 – 39224350-6 - 819 шт. - йоржик для унітазу ДК 021:2015 – 39224310-4 - 1135 шт. - відро пластмасове ДК 021:2015 – 39224330-0 - 1219 шт. - граблі віялові ДК 021:2015 – 39224000-8 - 555 шт. - лопата для снігу ДК 021:2015 – 39224000-8 - 395 шт. - мітла для прибирання ДК 021:2015 – 39224000-8 - 605 шт. - губка господарча ДК 021:2015 – 39224320-7 - 2083 уп. - серветка господарча ДК 021:2015 – 39224320-7 - 2596 уп. - ганчірка для миття підлоги ДК 021:2015 – 39224320-7 - 3535 шт. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, заклади освіти Замовника. 2.4. Строк поставки: до 30.09.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі:UA-2020-07-31-004943-c. 4. Дата та час початку Аукціону: 17.08.2020 12:14 5. Дата та час закінчення Аукціону: 17.08.2020 12:41 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ «Сервіс Про» 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 39200703 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49000, місто Дніпро, вул. Маршала Малиновського, будинок 2, ВЕЖА А4-7, приміщення 10, тел.: +380675079004. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надані довідку про відповідну кваліфікацію працівників, де працівник Стародубець М. А. прийнята на роботу на посаду торгівельного представника та надано наказ про прийняття на роботу на період з 25.10.2016 року по 23.12.2016 року. Будь яких інших документів не надано, щоб підтверджували що даний співробітник працює по теперішній час. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати оновлену довідку про відповідну кваліфікацію працівників, де працівник Стародубець М. А. прийнята на роботу на посаду торгівельного представника та надати оновлені документи, які б підтверджували, що даний співробітник працює на підприємстві по теперішній час. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Документи

19 серпня 2020 09:09
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 09:38
Кінець періоду оскарження: 20 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 20 вересня 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: необхідність зміни технічних вимог
Документи:
09 вересня 2020 09:38
Електронний підпис
09 вересня 2020 09:37
відміна торгів.docx