Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
22 386,70 UAH
UA-2020-07-31-004928-c afe22af2e9934f8eba4e29adb68bcd5f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Вікторівна Удод

+380506039366 k.udod@donnu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецький національний університет імені Василя Стуса
Код ЄДРПОУ: 02070803
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Контактна особа: Катерина Вікторівна Удод
+380506039366
k.udod@donnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:18
Очікувана вартість: 22 386,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 111,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Протокол (уповноважена особа) № 1а, Протокол (уповноважена особа) № 2а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Дошка коркова, дерев'яна рамка, 60х90 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Ручка автоматична кулькова чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Папір для фліпчарта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Папір кольоровий А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Олівець графітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Скріпки 25 мм (100 шт) круглі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Блок для заміток з липким шаром 45 х50 мм 80 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Блок для нотаток з липким шаром 75 х75 мм 100 аркушів пастель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Стікери-закладки папер. 50х15 мм 120шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Маркер перманентний 1-3 мм круглий чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Маркер перманентний 1-4 мм круглий чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
126 штуки
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 пачок
Файл А4+ гладкий,з кольор. орнаментом(100шт/пач.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі, в національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у термін, що не перевищує 7 банківських днів з моменту підписання видаткових накладних на товар Сторонами та фактичного його відвантаження. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:05
Додаток_4 Проект Договору.docx
31 липня 2020 15:05
Оголошення.pdf
31 липня 2020 15:05
Додаток_2_Цінова пропозиція.docx
31 липня 2020 15:05
Додаток_3_Інші умови.docx
31 липня 2020 15:05
Додаток 1_Технічні вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 15 799,14
UAH з ПДВ
15 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" 16 939,00
UAH з ПДВ
15 215,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 14:21
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:21
ч.2 ст.17.pdf
20 серпня 2020 14:21
цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 14:21
технічні вимоги.pdf
20 серпня 2020 14:21
Сертифікат Смарт.pdf
20 серпня 2020 14:21
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 серпня 2020 14:21
Протокол.pdf
20 серпня 2020 14:21
Протокол №19.pdf
20 серпня 2020 14:21
проект договору.pdf
20 серпня 2020 14:21
п.9 ч.1 ст.17.pdf
20 серпня 2020 14:21
п.7 ч.1 ст.17.pdf
20 серпня 2020 14:21
п.6 ч.1 ст.17.pdf
20 серпня 2020 14:21
п.4 ч.1 ст.17.pdf
20 серпня 2020 14:21
п.3 ч.1 ст.17.pdf
20 серпня 2020 14:21
п.2 ч.1 ст.17.pdf
20 серпня 2020 14:21
п.13 ст.17.pdf
20 серпня 2020 14:21
п.12 ст 17.pdf
20 серпня 2020 14:21
п.11 ст 17.pdf
20 серпня 2020 14:21
п.10 ч.1 ст.17.pdf
20 серпня 2020 14:21
п. 8 ч.1 ст.17.pdf
20 серпня 2020 14:21
Опис.pdf
20 серпня 2020 14:21
Наказ.pdf
20 серпня 2020 14:21
Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2020 14:21
Витяг ПДВ Ромус.pdf
20 серпня 2020 14:21
Виписка.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 14:50
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:48
PRO80.jpg
21 серпня 2020 14:16
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:15
технічні_умови.pdf
21 серпня 2020 14:15
пропозиція.pdf
21 серпня 2020 14:15
код_паспорт.pdf
21 серпня 2020 14:15
згода_опд.pdf
21 серпня 2020 14:15
довідка_ст_17.pdf
21 серпня 2020 14:15
довідка_право_підпису.pdf
21 серпня 2020 14:15
витяг_платкника_ЄП.pdf
21 серпня 2020 14:15
витяг_єдрпоу.pdf
21 серпня 2020 14:15
висновки_товар.pdf
21 серпня 2020 14:15
виписка_єдрпоу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 15 210,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 12:42

Документи

26 серпня 2020 12:42
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:41
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
15 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2020 12:42
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:41
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:24
Договір.PDF укладений
07 вересня 2020 10:20

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 вересня 2020 11:18
15 210,00 UAH UA818201720343180007000000644
ДонНУ імені Василя Стуса
UA233253650000002600101914716
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 210,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 535,00 UAH)