Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

LABLINE-100 Автоматичний біохімічний та імуноферментний аналізатор для проведення імуноферментного тестування на COVID-19
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2020-07-31-004749-c 96f0d0fa58774431a33bdf9c508ea3f5
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Божок Олена Вікторівна

+380347262474 olena.bozhok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26482717
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., місто Калуш, вул.Б.Хмельницького, 32
Контактна особа: Божок Олена Вікторівна
+380347262474
olena.bozhok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Місце знаходження: 77300, Україна, Івано-Франківська обл., місто Калуш, вул. Б. Хмельницького, 32. Категорія: п. 3 ч.1 ст. 2 Закону. Технічна специфікація:LABLINE-100 Автоматичний біохімічний та імуноферментний аналізатор для проведення імуноферментного тестування на COVID-19 - 1 шт. Кінцевий бенефіціарний власник - інформація відсутня у зв'язку з тим, що постачальник є ФОП
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
LABLINE-100 Автоматичний біохімічний та імуноферментний аналізатор для проведення імуноферментного тестування на COVID-19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Б. Хмельницького, 32.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 18627 — Аналізатор імуноферментного аналізу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

31 липня 2020 14:57
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Поварчук Тарас Ярославович
#2984105452
Переможець 720 000,00
UAH
31 липня 2020 15:06

Документи

31 липня 2020 15:05
Електронний підпис
31 липня 2020 14:58
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 15:08
Договір аналізатор.pdf укладений
31 липня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 08:37
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:55
Додаткова угода - продовження на 2021 рік Аналізатор Поварчук Т..pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання
Номер договору про закупівлю: 277
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/436
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 720 000,00
UAH