Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по підготовці матеріалів та розробки технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок в Приморському, Лівобережному, Кальміуському, Центральному районах міста
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-07-31-004747-c f66543a28ed4403cb5e7ef7442e97242
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігнатов Андрій Олегович

+380677409541 activy.dept@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент по роботі з активами Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42014230
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру 70
Контактна особа: Ігнатов Андрій Олегович
+380677409541
activy.dept@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 14:59
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 14:59
Початок аукціону: 18 серпня 2020 11:59
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 послуга
Послуги по підготовці матеріалів та розробки технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок в Приморському, Лівобережному, Кальміуському, Центральному районах міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87554, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Шевченка, 301б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:57
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-004747-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СЕРВІОР", Код ЄДРПОУ:35719746
Дата подання: 26 серпня 2020 10:35
вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ПП «Сервіор» умовам тендерної документації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (щодо відсутності скану паспорта уповноваженого представника Учасника)
Доброго дня, шановний Замовник!
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій ПП «Сервіор», а також вважаємо підстави для дискваліфікації такими, що порушують ст.ст.16,31 ЗУ «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
І. Згідно з частиною 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено виключний перелік, що складається з ЧОТИРЬОХ кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, один або декілька з яких може установити Замовник, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Отже, серед зазначених критеріїв відсутня пряма вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції скану паспорта уповноваженого представника Учасника.
ІІ. Згідно з частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, тендерна документація може містити іншу інформацію, але тільки таку, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Жоден законодавчий акт, зокрема, ЗУ «Про публічні закупівлі» , не містить вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції скану паспорта уповноваженого представника Учасника.
ІІІ. Згідно з частинами 1, 2 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено виключний перелік підстав, згідно з якими Замовник відхиляє тендерну пропозицію, а саме:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Отже, серед підстав, згідно з якими Замовник може відхилити тендерну пропозицію, відсутня підстава «ненадання Учасником у складі тендерної пропозиції скану паспорта уповноваженого представника Учасника»; вимога Замовника про наявність у складі тендерної пропозиції скану паспорта уповноваженого представника Учасника» не є по своїй суті вимогою щодо ПРЕДМЕТА закупівлі тендерної документації і тим більше не є УМОВОЮ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ.
ІV. Додаток 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і способи їх документального підтвердження» містить кілька підрозділів, в яких Замовником згруповано дані, що вимагаються від Учасника, а саме:
- Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника наступним з таких кваліфікаційних критеріїв закріплених ч. 1 ст. 16 Закону – пункти 1,2,3 Додатку 1;
- Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника –пункт 4 Додатку 1;
- Документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону - пункти 5 - 15 Додатку 1;
- Інші документи пункти 16 - 22 Додатку 1.
Отже, пункт 19 Додатку 1, який містить інформацію про інші документи (Скановану копію з оригіналу документа (сторінок паспорта уповноваженої особи)) не є в розумінні ст..16 ЗУ «Про публічні закупівлі» КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЄМ – це лише інші дані, які вимагаються від учасників.

V. Виходячи з аналізу тендерної документації, зокрема, додатку 1 до неї, єдина причина, згідно з якою Замовнику взагалі потрібні персональні дані службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури, є пункт 6 додатку 1, згідно з яким Замовник самостійно перевіряє інформацію з відкритого реєстру https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. Однак для отримання інформації з цього сайту достатньо лише прізвища, ім’я та по батькові, а ця інформація наявна в тендерній пропозиції, і вимога про надання скану паспорта керівника Учасника – надлишкова, нічим не обґрунтована вимога про надання інформації.
VI. Згідно з узагальненнями, наведеними на сайті https://infobox.prozorro.org/articles/zahist-personalnih-danih-chomu-ne-varto-vimagati-kopiyu-pasporta:
Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Постачальником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Також це створює негативне ставлення Постачальника до тендерів з вимогами надати персональні дані.
Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Ситуацій, коли Замовник аж ніяк не міг би обійтись без копії паспорту та ідентифікаційного коду Постачальника, немає.
Вимога надати персональні дані може бути оскаржені Постачальником внаслідок чого може бути затягнута процедура закупівлі.
Вимога надати персональні дані може провокувати небажання Постачальників брати участь в тендерах Замовника.
З урахуванням вищевикладеного ВИМАГАЄМО:
1. надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ПП «Сервіор» умовам тендерної документації у зв’язку з недостатньою аргументацію, зазначеною в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій №92 від 25.08.2020;
2. в разі відсутності такої додаткової інформації визнати протокол розгляду тендерних пропозицій №92 від 25.08.2020 недійсним та розглянути пропозицію ПП «Сервіор» повторно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 серпня 2020 12:39
Доброго дня, шановний Учасник!
У відповідь на Вашу вимогу тендерний комітет департаменту по роботі з активами повідомляє наступне:
Відповідно ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди з кваліфікаційними вимогами до тендерної документації Замовника, фізична або юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями до тендерної документації.
Звертаю Вашу увагу, що від ПП «Сервіор» не надходили звернення щодо внесення змін до додатку №1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і способи їх документального підтвердження», а саме виключити вимогу в наданні сканована копія з оригіналу документа (сторінок паспорта уповноваженої особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI (зі змінами).
Також, звертаю Вашу увагу, що ПП «Сервіор» надано лист – згоду (вих. 623 від 27.07.2020) відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», в якому зазначена згода на обробку та використання персональних даних, в т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код.
Оскільки, зауважень до вимог, викладених в тендерній документації від ПП «Сервіор» не надходило на етапі періоду уточнень, то автоматичне дане приватне підприємство було згодне приймати участь у тендері та надати документи відповідно кваліфікаційних вимог Замовника.
Замовником були зазначені кваліфікаційні критерії по ст.16,17 до Учасників, а також додаткові вимоги в тендерній документації згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (п.16-22 Додаток №1, додатки №2-4).
Відповідно п.2. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було відхилено пропозицію ПП «Сервіор», який не виконав вимогу п.19 Додатку 1 до тендерної документації згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-07-31-004747-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СЕРВІОР", Код ЄДРПОУ:35719746
Дата подання: 02 жовтня 2020 16:34
Щодо порушення Замовником процедури розгляду та оцінки тендерних пропозицій (ч.16 ст.29 Закону)
Протоколом №104 розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2020 тендерну пропозицію учасника ПП «Сервіор» у закупівлі «Послуги по підготовці матеріалів та розробки технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок в Приморському, Лівобережному, Кальміуському, Центральному районах міста» за кодом ДК021:2015-71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» дискваліфіковано. Причиною дискваліфікації зазначено:
- у формі тендерної пропозиції зазначено інший предмет закупівлі та інша кількість послуг;
- гарантійний лист про захист довкілля та лист гарантія на дотримання норм чинного законодавства містять інший предмет закупівлі.
Не погоджуємось з рішенням замовника у формі протоколу №104 розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2020 з наступних підстав:
1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції, а саме окремі аркуші тендерної пропозиції учасника ПП «Сервіор» містять інший предмет закупівлі, а також зазначена інша кількість послуг;
2. Виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції, не свідчать про порушення учасником ПП «Сервіор» жодного з кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
3. Відповідно до вимог частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
4. Рішення замовника у формі протоколу №104 розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2020 було прийнято Замовником за відсутності розміщеного в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених Замовником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції;
5. Наявність ознак порушення Замовником процедури розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а саме ознак порушення вимог статті 5 та частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», ставить під сумнів неухильне дотримання Замовником принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
6. Права учасника ПП «Сервіор» на усунення виявлених Замовником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції, було порушено, що, в свою чергу, негативно вплинуло на результати розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Сервіор».
Зважаючи на наведене вище, керуючись вимогами частини 3 статті 31, частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1) надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ПП «Сервіор» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям,
2) в разі відсутності інформації, зазначеної у п.1):
- скасувати рішення замовника у формі протоколу №104 розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2020 в частині дискваліфікації тендерної пропозиції учасника ПП «Сервіор» у закупівлі «Послуги по підготовці матеріалів та розробки технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок в Приморському, Лівобережному, Кальміуському, Центральному районах міста» за кодом ДК021:2015-71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії»;
- розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених Замовником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції учасника ПП «Сервіор» у закупівлі «Послуги по підготовці матеріалів та розробки технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок в Приморському, Лівобережному, Кальміуському, Центральному районах міста» за кодом ДК021:2015-71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 08:38
Доброго ранку, шановний Учасник!
У відповідь на Вашу вимогу тендерний комітет департаменту по роботі з активами повідомляє наступне:
Згідно п.16 ст.29, яка містить виключний перелік, Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/ або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження підпису тендерної пропозиції та /або договору про закупівлю.
Зазначення іншого предмету закупівлі у гарантійних листах про захист довкілля та дотримання норм чинного законодавства, а також у формі тендерної пропозиції не відноситься до кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 цього Закону та не є підтвердженням підпису тендерної пропозиції та /або договору про закупівлю, тому Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Також, звертаю Вашу увагу, що по аналогічній ситуації, а саме зазначення іншого предмету закупівлі в гарантійному листі про захист довкілля, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов'язала департамент по роботі з активами скасувати рішення про визначення ТОВ "Проектно-експертна фірма "Землі Приазов'я" переможцем закупівлі у зв’язку з невідповідністю п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет департаменту по роботі з активами правомірно дискваліфікував ПП "СЕРВІОР" відповідно вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2020-07-31-004747-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СЕРВІОР", Код ЄДРПОУ:35719746
Дата подання: 07 жовтня 2020 13:22
Щодо порушення вимог вимог п.19) частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Протоколом №104 розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2020 тендерну пропозицію учасника ПП «Сервіор» у закупівлі «Послуги по підготовці матеріалів та розробки технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок в Приморському, Лівобережному, Кальміуському, Центральному районах міста» за кодом ДК021:2015-71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» дискваліфіковано. Причиною дискваліфікації зазначено:
- у формі тендерної пропозиції зазначено інший предмет закупівлі та інша кількість послуг;
- гарантійний лист про захист довкілля та лист гарантія на дотримання норм чинного законодавства містять інший предмет закупівлі.
Не погоджуємось з рішенням замовника у формі протоколу №104 розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2020 з наступних підстав:
1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції, а саме окремі аркуші тендерної пропозиції учасника ПП «Сервіор» містять інший предмет закупівлі, а також зазначена інша кількість послуг;
2. Виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції, на думку Замовника, з якою ми погоджуємось, не ставлять під сумнів питання відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та не належать до виключного переліку, передбаченого вимогами частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», в результаті чого Замовник не має законних підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель;
3. Замовник не ставить під сумнів питання відповідності учасника ПП «Сервіор» кваліфікаційним критеріям. Таким чином, виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції, мають ознаки формальних помилок (в тому числі з урахуванням Переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року №710);
4. Відповідно до вимог п.19) частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» невід’ємною частиною тендерної документації є опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, однак ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по закупівлі «Послуги по підготовці матеріалів та розробки технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок в Приморському, Лівобережному, Кальміуському, Центральному районах міста» за кодом ДК021:2015-71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» ТАКОГО ОПИСУ НЕ МІСТИТЬ;
5. Наявність ознак порушення Замовником підчас складання тендерної документації (в частині відсутності опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій) фактично призвело до порушення процедури розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Протокол №104 розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2020 не містить жодної інформації щодо розгляду питання, чи належать виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції, до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Права учасника ПП «Сервіор» на визнання виявлених невідповідностей такими, що є формальними (несуттєвими) помилками, було порушено, що, в свою чергу, негативно вплинуло на результати розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Сервіор».
Зважаючи на наведене вище, керуючись вимогами частини 3 статті 31, частини 16 статті 29, пункту 19) частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1) надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ПП «Сервіор» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям,
2) в разі відсутності інформації, зазначеної у п.1):
- скасувати рішення замовника у формі протоколу №104 розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2020 в частині дискваліфікації тендерної пропозиції учасника ПП «Сервіор» у закупівлі «Послуги по підготовці матеріалів та розробки технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок в Приморському, Лівобережному, Кальміуському, Центральному районах міста» за кодом ДК021:2015-71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії»;
- визнати виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції, такими, що належать до формальних (несуттєвих) помилок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 16:16
Доброго дня, шановний Учасник!
Повторно звертаю Вашу увагу, що по аналогічній ситуації, а саме зазначення іншого предмету закупівлі в гарантійному листі про захист довкілля, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням № 17490 від 16.09.2020 зобов'язала департамент по роботі з активами скасувати рішення про визначення ТОВ "Проектно-експертна фірма "Землі Приазов'я" переможцем закупівлі у зв’язку з невідповідністю п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет департаменту по роботі з активами правомірно дискваліфікував ПП "СЕРВІОР" відповідно вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-31-004747-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СЕРВІОР", Код ЄДРПОУ:35719746
Дата подання: 03 вересня 2020 16:10
Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій №92 від 25.08.2020
Повідомляємо, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій №92 від 25.08.2020 безпідставно, з порушенням вимог ст.ст.16,31 ЗУ «Про публічні закупівлі» дискваліфіковано тендерну пропозицію ПП «Сервіор». Керуючись абз.2 ст.19, абз. 2 ст. 42 Конституції України, частиною 2 статті 15, пунктом 3 статті 50 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Визнати рішення Департаменту по роботі з активами Маріупольської міської ради Донецької області від 28.05.2020 №38, викладеного у відповідному протоколі таким, що свідчить про антиконкурентні дії Департаменту по роботі з активами Маріупольської міської ради Донецької області. 2. Скасувати рішення Департаменту по роботі з активами Маріупольської міської ради Донецької області від 28.05.2020 №38, викладеного у відповідному протоколі. Додатки: - протокол розгляду тендерних пропозицій №92 від 25.08.2020; - протокол розгляду тендерних пропозицій №95 від 01.09.2020; - гарантійний лист №764/5 від 11.08.2020 учасника ТОВ «Проектно-експертна фірма «Землі Приазов’я» (2-й аркуш файлу «Гарантійні зобов'язання.pdf»).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 вересня 2020 16:18
рішення від 07.09.2020 № 16772 + Лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 16:17
рішення від 16.09.2020 № 17490.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 21:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі Колегія) розглянула скаргу приватного підприємства «СЕРВІОР» від 03.09.2020 № UA2020-07-31-004747-c.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Згідно рішення № 17490-р/пк-пз від 16.09.2020 Колегія зобов’язала департамент по роботі з активами Маріупольської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «СЕРВІОР» та рішення про визначення ТОВ «Проектно – експертна фірма «Землі Приазов’я» переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015: 71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-31-004747-c. Розглянувши вищезазначене рішення Колегії, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну рішень стосовно відхилення тендерної пропозиції ПП «СЕРВІОР» та визнання переможцем закупівлі ТОВ "Проектно-експертна фірма "Землі Приазов'я". Але звертаю Вашу увагу, що згідно п.16 ст.29, яка містить виключний перелік, Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/ або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження підпису тендерної пропозиції та /або договору про закупівлю. Вимога надання сканованої копії з оригіналу документу (паспорта) не відноситься до невідповідностей в документах пропозиції Учасника на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю.
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2020 13:33
Номер скарги: UA-2020-07-31-004747-c.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "СЕРВІОР", Код ЄДРПОУ:35719746
Дата подання: 09 жовтня 2020 11:37
Щодо безпідставної дискваліфікації тендерної пропозиції ПП «Сервіор» (повторно)
Повідомляємо, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій №104 від 01.10.2020 безпідставно, з порушенням вимог ст.ст.16,31 ЗУ «Про публічні закупівлі» дискваліфіковано тендерну пропозицію ПП «Сервіор», виходячи з наступного. Протоколом №104 розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2020 тендерну пропозицію учасника ПП «Сервіор» у закупівлі «Послуги по підготовці матеріалів та розробки технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок в Приморському, Лівобережному, Кальміуському, Центральному районах міста» за кодом ДК021:2015-71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» дискваліфіковано. Причиною дискваліфікації зазначено: - у формі тендерної пропозиції зазначено інший предмет закупівлі та інша кількість послуг; - гарантійний лист про захист довкілля та лист гарантія на дотримання норм чинного законодавства містять інший предмет закупівлі. Не погоджуємось з рішенням замовника у формі протоколу №104 розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2020 з наступних підстав: 1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції, а саме окремі аркуші тендерної пропозиції учасника ПП «Сервіор» містять інший предмет закупівлі, а також зазначена інша кількість послуг; 2. Виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції, на думку Замовника, з якою ми погоджуємось, не ставлять під сумнів питання відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 3. Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17490-р/пк-пз від 16.09.2020 у ході розгляду скарги щодо дискваліфікації пропозиції учасником ПП «Сервіор» щодо цієї ж закупівлі встановлено, зокрема, наступне (цитата): «Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.» (кінець цитати). Однак за результатами засідання тендерного комітету, оформленого у формі протоколу №102 від 25.09.2020, Замовник, скасувавши свої попередні рішення у формі протоколу №92 від 25.08.2020 та протоколу №95 від 01.09.2020 виконав рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17490-р/пк-пз від 16.09.2020 частково, так і не не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику ПП «Сервіор» можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Отже, в діях Замовника є ознаки порушення процедури розгляду та оцінки тендерних пропозицій, передбачену вимогами ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також ознаки порушення передбаченого пунктом 4 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», які полягають у виконанні не в повному обсязі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17490-р/пк-пз від 16.09.2020. 4. Замовник не ставить під сумнів питання відповідності учасника ПП «Сервіор» кваліфікаційним критеріям. Таким чином, виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції, мають ознаки формальних помилок; 5. Відповідно до вимог п.19) частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» невід’ємною частиною тендерної документації є опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, однак ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по закупівлі «Послуги по підготовці матеріалів та розробки технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок в Приморському, Лівобережному, Кальміуському, Центральному районах міста» за кодом ДК021:2015-71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» ТАКОГО ОПИСУ НЕ МІСТИТЬ; 6. Наявність ознак порушення Замовником підчас складання тендерної документації (в частині відсутності опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій) фактично призвело до порушення процедури розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Протокол №104 розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2020 не містить жодної інформації щодо розгляду питання, чи належать виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Сервіор» у тендерній пропозиції, до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Права учасника ПП «Сервіор» на визнання виявлених невідповідностей такими, що є формальними (несуттєвими) помилками, було порушено, що, в свою чергу, негативно вплинуло на результати розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Сервіор». 7. Рішення тендерного комітету, оформленого у формі протоколу №105 від 08.10.2020 та повідомленні про намір укласти договір №106 від 08.10.2020 прийнято до закінчення періоду прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника ПП «Сервіор» (Дата завершення: 12.10.2020 00:00), на наше переконання, свідчать про упереджене визначення переможця процедури закупівлі, і в разі відновлення порушених прав учасника ПП «Сервіор» вони також підлягають скасуванню. Згідно з абз. 2 ст. 42 Конституції України «Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція». Згідно з вимогам статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вимог п.19) частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» невід’ємною частиною тендерної документації є опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу 2 ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до частини пункту 3 статті 50 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю – це порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Відповідно до частини пункту 4 статті 50 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» виконання не в повному обсязі рішення органів Антимонопольного комітету України – це порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Відповідно до частини 2 статті 15 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: - надання окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; - дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами. Приймаючи до уваги викладене, керуючись абз.2 ст.19, абз. 2 ст. 42 Конституції України, частиною 2 статті 15, пунктом 3 статті 50 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Визнати рішення Департаменту по роботі з активами Маріупольської міської ради Донецької області від 01.10.2020 №104, викладеного у відповідному протоколі таким, що не в повному обсязі виконує рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17490-р/пк-пз від 16.09.2020 та свідчить про антиконкурентні дії Департаменту по роботі з активами Маріупольської міської ради Донецької області. 2. Визнати тендерну документацію по закупівлі «Послуги по підготовці матеріалів та розробки технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок в Приморському, Лівобережному, Кальміуському, Центральному районах міста» за кодом ДК021:2015-71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» такою, що не містить мінімальний перелік передбачені Законом відомостей – відсутній опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок; 3. Скасувати рішення Департаменту по роботі з активами Маріупольської міської ради Донецької області від 01.10.2020 №104, викладене у відповідному протоколі. 4. Скасувати рішення Департаменту по роботі з активами Маріупольської міської ради Донецької області від 08.10.2020 №105, викладене у відповідному протоколі. 5. Скасувати рішення Департаменту по роботі з активами Маріупольської міської ради Донецької області від 08.10.2020 №106, викладені у відповідному повідомленні про намір укласти договір.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 23:08
рішення від 13.10.2020 № 19200.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 23:08
інформація про перенесення від 23.10.2020 № 16850.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 10:48
рішення від 04.11.2020 № 20509.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2020 23:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СЕРВІОР" 97 917,00
UAH з ПДВ
89 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектно-експертна фірма "Землі Приазов'я" 104 000,00
UAH з ПДВ
89 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР 127 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 13:04
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:59
21.СТАТУТ_ПП__2019.pdf
17 серпня 2020 12:59
20. Про захист довкілля.pdf
17 серпня 2020 12:59
18. проект договору.PDF
17 серпня 2020 12:59
Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 11:22
Технічна спеціфікація.pdf
17 серпня 2020 11:22
Пропозиція.pdf
17 серпня 2020 11:22
Вимоги ст. 17.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 12:55
Довідка
15 жовтня 2020 12:54
відповідність 2
17 серпня 2020 10:41
Уставні документи.pdf
17 серпня 2020 10:41
Сертифікати.pdf
17 серпня 2020 10:41
Пропозиція.pdf
17 серпня 2020 10:41
проект договору.pdf
17 серпня 2020 10:41
метрологія оновлена.pdf
17 серпня 2020 10:41
Відповідність.pdf
17 серпня 2020 10:41
аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СЕРВІОР"

ТОВ "Проектно-експертна фірма "Землі Приазов'я"

ТОВ ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СЕРВІОР"
#35719746
Рішення скасоване 89 690,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:33
ТОВ "Проектно-експертна фірма "Землі Приазов'я"
#32397342
Рішення скасоване 89 700,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:33
ПП "СЕРВІОР"
#35719746
Відхилено 89 690,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:29
ТОВ "Проектно-експертна фірма "Землі Приазов'я"
#32397342
Відхилено 89 700,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:33
ТОВ ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР
#36859650
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 14:28

Документи

25 серпня 2020 11:36
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:11
92.pdf

Документи

01 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:27
Протокол 104.pdf
01 жовтня 2020 16:27
Протокол 102.pdf
25 вересня 2020 14:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:31
Протокол 104.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРИАЗОВСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР
#36859650
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:50
звіт.pdf укладений
04 січня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 11:49
Додаткова угода _1 к дог.60.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 11:47
119.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:57
Договір 60.pdf укладений
25 листопада 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що відповідно до п.6.3.2 договору на надання послуг № 60 від 23.11.2020 року Замовником не було надано вихідних даних у повному обсязі, відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.10.1 цього договору Сторони дійшли згоди: 1. Викласти пункт 4.2. Договору в наступній редакції: «Послуги надаються Виконавцем в терміни, вказані та погоджені Сторонами в календарному плані (Додаток № 2 до Договору), який є невід’ємною частиною цього договору, але не пізніше 28.12.2020». 2. Викласти календарний план на підготовку матеріалів та розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок в Приморському, Лівобережному, Кальміуському, Центральному районах міста, що є Додатком № 2 до Договору № 60 від 23.11.2020 у новій редакції, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди (Додаток №1 до Додаткової угоди»). 3. Викласти технічне завдання на надання послуг, що є Додатком №3 до Договору № 60 від 23.11.2020 у новій редакції, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди (Додаток №2 до Додаткової угоди). 4. Інші положення договору на надання послуг № 60 від 23.11.2020 року, які не зачіпає ця додаткова, угода зберігають свою силу в повному обсязі. 5. Дана додаткова угода складена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір відповідно до п.11.5 цього договору