Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички нітрилові, рукавички медичні нестерильні
Очікувана вартість
64 500,00 UAH
UA-2020-07-31-004682-c 7be564523df54f8a85e8fa8cdd6dec2f
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Олена Юріївна

+380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Бондаренко Олена Юріївна
+380975767042
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пар
Рукавички нітрилові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 пар
рукавички медичні нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату товару відповідно до встановленої Постачальником видаткової накладної шляхом переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

31 липня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:51
Протокол 271 переговори.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Козик Володимир Анатолійович
#2092921572
Переможець 64 500,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:14

Документи

31 липня 2020 15:13
Електронний підпис
31 липня 2020 15:05
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 20:56
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 17:04
Накладна.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 17:00
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 16:08
Договір укладений
31 липня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В п .1.1. помилково прописано, що видаткова накладна є його невід'ємною частиною. Тому завантажуємо накладну.
Номер договору про закупівлю: №255
Договір:
Номер додаткової угоди: № КОВ -000108
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 500,00
UAH