Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари для відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації та мистецьких шкіл Подільського району міста Києва
Очікувана вартість
39 870,00 UAH
UA-2020-07-31-004429-c 90ec7b1174394f2e88a8c82b97f0aecb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денисова Катерина Віталіївна

380444251190 podil_kultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393721
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Борисоглібська, 14
Контактна особа: Денисова Катерина Віталіївна
380444251190
podil_kultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 12:00
Очікувана вартість: 39 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 199,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Альбом для малювання- 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби -2 шт.; Клей на основі полівінілацетату (1л) - 30192700-8 Канцелярські товари - 20 шт.; Клей-олівець - 30192700-8 Канцелярські товари - 25 шт.; Акварель "Ладога" (24 кол)- 30192700-8 Канцелярські товари - 1 шт.; Олівець-вугілля художній набір - 30192700-8 Канцелярські товари - 2 шт.; Олівець з ластиком - 30192130-1 Олівці - 140 шт.; Кольоровий картон для пастелі (тонований картон) - 30197610-5 Багатошарові папір і картон - 10шт.; Картон хромезац А1 крейдований -30192700-8 Канцелярські товари - 50 шт.; Книга канцелярська- 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби - 77 шт.; Набір кольорових олівців (24 кол)- 30192130-1 Олівці - 5 шт.; Набір пензлів (14 шт)- 30192700-8 Канцелярські товари- 14 шт.; Маркер текстовий -30192125-3 - Маркери - 19 шт. ; Маркер для CD - 30192125-3 - Маркери - 9 шт.; Файли А4 - 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя - 1800 шт.; Папір для друку А4 - 30197630-1 Папір для друку - 156 шт.; Зошт для нот- 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби - 10 шт.; Папір для пастелі -30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби - 25 шт. ; Папір для дизайну (№10, 16,42,58,70) - 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби - 25 шт.; Папка-конверт А4 - 30192700-8 Канцелярські товари - 54 шт.; Папка з боковим притиском А4 - 30192700-8 Канцелярські товари - 5 шт.; Папка для креслення (А2) - 30192700-8 Канцелярські товари - 10 шт.; Папка для акварелі (А2) - 30192700-8 Канцелярські товари - 2 шт.; Папір для нотаток - 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби - 39 шт.; Папка на гумках А4 - 30192700-8 Канцелярські товари - 10 шт.; Гумка для банкнот - 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя - 6 шт.; Скоби для степлера №24/6- 30197110-0 Скоби - 67 шт.; Закладки пластикові (стікери)- 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя - 22 шт.; Стрічка клейка пакувальна 48 мм х 100м - 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя - 48 шт.; Стрічка клейка пакувальна 18 мм х10м - 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя - 77 шт.; Стрижень для кулькових ручок - 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя - 40 шт.; Магніт -30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя - 18 шт. ; Поштові конверти - 30199200-2 Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки - 100 шт.; Крейда шкільна для дощок - 30192700-8 Канцелярські товари - 4 шт.; Картонна папка А4 на зав’язках - 30192700-8 Канцелярські товари - 15 шт.; Коректор з пензликом - 30192900-0 Корегувальні засоби - 10 шт.; Скоби для степлера № 10 - 30197110-0 Скоби - 2 шт.; Файли А5 - 30192700-8 Канцелярські товари - 200 шт.; Підставка для паперового блоку - 30193200-0 Настільні лотки та органайзери - 3 шт.; Калькулятор - 30192700-8 Канцелярські товари - 2 шт.; Серветки для оргтехніки вологі - 30192700-8 Канцелярські товари - 2 шт.; Скріпки канцелярські нікельовані трикутні 25 мм 100 шт. - 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя - 2 шт.; Блок для нотаток з клейким шаром 75Х75 - 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби - 8 шт.; Антистеплер - 30192700-8 Канцелярські товари - 3 шт.; Коректор-ручка - 30192930-9 Ручки-коректори - 40 шт.; Діркопробивач металевий з лінійкою 10 аркушів -30197330-8 Діроколи - 2 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
825 штуки
Канцтовари для відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації та мистецьких шкіл Подільського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий Товар здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:36
Дод.4. Проєкт договору.doc
31 липня 2020 14:35
Дод.3. Тех вимоги.doc
31 липня 2020 14:35
Дод.2. Квалiфiкацiйнi вимоги.doc
31 липня 2020 14:35
Дод.1. Цiнова пропозицiя.doc
31 липня 2020 14:35
ОГОЛОШЕННЯ канцтовари.docx
31 липня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:36
Дод.4. Проєкт договору.doc
31 липня 2020 14:35
Дод.3. Тех вимоги.doc
31 липня 2020 14:35
Дод.2. Квалiфiкацiйнi вимоги.doc
31 липня 2020 14:35
Дод.1. Цiнова пропозицiя.doc
31 липня 2020 14:35
ОГОЛОШЕННЯ канцтовари.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" 36 086,40
UAH з ПДВ
36 086,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 21:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 21:48
Цінова пропозиція.PDF
07 серпня 2020 21:48
Сертифікати папір.PDF
07 серпня 2020 21:48
Протокол №1.pdf
07 серпня 2020 21:48
Протокол 10.06.2019.PDF
07 серпня 2020 21:48
Ощадбанк рахунки 07.08.20.pdf
07 серпня 2020 21:48
Ощадбанк кредит 07.08.20.pdf
07 серпня 2020 21:48
Наказ.pdf
07 серпня 2020 21:48
Документи.PDF
07 серпня 2020 21:48
Довідка з ДПС 06.08.20.PDF
07 серпня 2020 21:48
4. Видаткова.pdf
07 серпня 2020 21:48
3. Договір.PDF
07 серпня 2020 21:48
1. Договір Канцтовари.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"
#41651246
Переможець 36 086,40
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"
#41651246
36 086,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2021 21:08
110021.pdf укладений
27 серпня 2020 08:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 36 086,40
UAH (в тому числі ПДВ 6 014,40 UAH)